Juni 2008 stoppers deel 3!!!

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Mieka
28
25 oktober
2
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
.. ??
6
2

Janien
22
17 november
5
1

Rianne31
27
20 november
2 na MK
1

MissX
24
23 november
3
1

Shanna        
27
17 december (?)
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mex
29
23 okt nod
4
2

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
28 oktober
1e echo
5 wkn en 6 dgn

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1 dag

Goedemorgen!

Ik ben maar van een NOD van 30 dagen uitgegaan, net als deze keer. Hij valt op de zondag dat we in Barcelona zitten!

Fijn weekend allemaal!

Liefs, ikke

hey hey!

@ mex, al getest?????

@ misX leuk joh barcelona,dan hou je ons dus in spanning........
verder weer weekend dienst dus ben al druk aan het werk tot half 4
en ja ben erg moe idd nu nog steeds al slaap ik voldoende heel vreemd.

Ga weer even aan de slag,jij nog leuke plannen?

hey hallo meiden,

Ben weer terug van vakantie! was echt super lekker ontspannend!
We hebben mooi weer gehad en dat voor nedelandse begrippen hihihi

nou heb niet echt bij kunnen lezen (echt veel zeg) dus haak ik vanaf hier maar weer in.

heb wel gelezen van eva:
GEFELICITEERD!!!!

Janneke wat fijn dat je na je mk toch snel zwanger bent geworden.
Ook wij zijn in april getrouwd hadden echt een super mooie dag!
wat gaat de tijd dan weer snel he al weer bijna 7 maanden getrouwd.

Liefs petra

Hoi meiden

Lekker weer vandaag! Ik ga straks op spijkerbroeken jacht. En even lunchen denk ik.

@MissX: Balen dat de RD'tjes gekomen zijn! Maar nu heb je wel duidelijkheid en kan je weer door naar de volgende ronde.
Ik snap dat je graag wilt verdienen. Ik zou wel gaan onderhandelen hoor. Misschien kun je het gooien op je persoonlijke situatie. Veel starters blijven in een studentenhuis wonen, maar jij moet wel hypotheek of hoge huur betalen zoiets dergelijks??? Als ze dat niet kan bieden, zou ik zeker eerlijk zijn over dat je dan wel gaat solliciteren naar een echte baan. Vaak gaat het toch om parttime banen, dus een werkervaringsplaats erbij zou ik zeker doen. Goed voor je CV!
Meestal gaat hij bij een salarisonderhandeling over brutobedragen, dus dan is het wel handig om te weten wat je bruto wilt verdienen.

@Eva: Fijn dat je baas zo leuk reageerde! En goed dat je meedoet aan MvM.

@Janneke: Ga je een babykamer uitzoeken?

Fijn weekend allemaal!

X Puk

hey ladies

even snel vanaf mijn werk,hou het kort heb namelijk een stagiere bij mij vandaag.....die zo nu en dan plotseling binnen komt

@ mex, je houd ons wel in spanning hoor!!!!

@ petra, lekker uitgerust?? en veel leuke dingen gedaan?

@ puk, lekker shoppen vandaag veel plezier!!!

@ mieka, vandaag toch je nod we zijn nieuwschierig???

Ben nu weer vreselijk moe pffffff denk echt dat het door mijn werk en het weer komt
ook zat ik te denken ijzertekort mischien dat had ik namelijk vorig jaar ook
maar kijk het nog even aan.

Ga weer even aan de slag.
fijne dag iedereen!

he meiden

goede morgen naja bijna middag hebben gister feestje gehad van me zwagertje dus waren laat thuis..
ik heb vanaf gister al hoofdpijn en nu nog en ook zo'n rare buikpijn tis niet echt buikpijn maar het zeurt weet niet wat het is..
ik ga zo even boodschappen doen en dan even shoppen als ik me mannetje zijn bed nog uit krijg haha..
hoe is het verder met iedereen??

@eva goed dat je mee doet aan MVM ik zou dat ook willen mocht ik zwanger zijn..

@missx balen meid van die RD-tjes maar met volle moet naar de volgende ronde he!!

nou meiden ik ga even snel een lijstje maken voor de boodschappen..

xxbion

Hey meiden, vanochtend getest en hartstikke negatief. Maar voor de rest nog geen enkel teken van aankomende rd'tjes. Zolang ik niet ongi ben, blijf ik hopen. Ik heb nog steeds veel last van witte vloed (normaal nooit voor ongi) en heb er nog steeds een goed gevoel over. Het enige dat ik nu kan doen, is afwachten. Pffffff. Was wel echt een teleurstelling vanmorgen want uiteraard hoopte ik echt op een positieve test. We zullen zien.....
Nog een fijn weekend allemaal!!!!!!!!!!!!!

@missX: Vervelend dat het toch is doorgezet. Je weet iig waar je aan toe bent. Volgende ronde mischien!!!!!!!

Hey meiden!

@Mex, bah, vervelend is dat zo he?! Nu weet je nog niet waar je aan toe bent! Maar idd wel hoop houden he? Geen bloed geeft moed zeggen ze, haha. Ik duim nog harder voor je!

@Liss, hopelijk ben je na het weekend lekker een paar dagen vrij? Ik hoop voor je dat de moeheid de reden heeft die we willen, hihi!!! Maar als je het niet vertrouwt misschien even je bloeddruk en hb laten opnemen ja. Ik heb vandaag gewerkt tot 16.00. Ga zo lekker in bad denk ik en dan de bank op met m'n vriendje. Morgen wil ik nog wat aan m'n scriptie doen en 's avonds gaan we eten bij vrienden, gezellig!

@Petra, fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad! Voor jullie nu de klusdagen of niet?

@Puk, heb je nog een leuke spijkerbroek kunnen vinden? Ik heb idd bedacht dat ik het er wel met haar over wil hebben ja. Maar eerst maar eens afwachten hoe het gesprek verloopt en welke sfeer er hangt. Komt vast helemaal goed! Heb me gister al flink ingelezen op het net over bruto en netto salarissen, hihi. Een net afgestudeerd ontwikkelingspsycholoog hoort bij een fulltime job minimaal rond de 2500 bruto te verdienen. Nu ga ik natuurlijk niet meteen al hoge eisen stellen, haha. Maar goed, heb wel m'n vaste lasten en op een gegeven moment wil ik natuurlijk wel van m'n bijbaan af kunnen en het alleen kunnen redden met het werk waar ik voor geleerd heb. Ik hou jullie op de hoogte!

@Bion, wat vervelend dat je je zo naar voelt! Even lekker rustig aan doen dit weekend meis!

Ik heb nu na het stoppen met de pil vier cyclussen gehad:

1e (veilig geklust)   27 dagen
2e (veilig geklust)   30 dagen
3e (1e ronde)                29 dagen
4e (2e ronde)               30 dagen

Das best netjes toch? Ik ga nu dus maar weer van 30 dagen uit. Kan het alleen maar meevallen, haha!

Fijne avond allemaal!

Kus, ikke          

Terug
Bovenaan