Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hallo allemaal, hier weer even een update van mij. Nog steeds niet ongi. Wel al sinds gistermiddag rare steken in mijn buik en vandaag vooral een soort ongipijn. Wat opzich al raar is want ik heb altijd pas last van buikpijn als ik al ongi ben. Ik dacht vandaag van, hou nou maar op met hopen want het zal straks wel doorbreken. Na even gegoogled te hebben, kwam ik erachter dat veel vrouwen in het begin van een zwangerschap last hebben van een soort menstruatiepijn. En aangezien er  hier nog steeds niets gebeurt, ga ik gewoon verder met hopen.

@Mieka en Luxx: ben heeeeeel erg benieuwd hoe het met jullie is!!!!!!

@Puk: helemaal fijn is dat he?! Als je slaagt voor een mooie jeans.....en bedankt voor het duimen!!!!!

@MissX: idd een beetje onzekere tijd nu maar zolang er hoop is, voelt het wel goed. Hou je duimen heel!!!!!!! hahaha.....

@Liss: zo, jij werkt ook erg onregelmatig.....wat doe jij als ik vragen mag? Wel lekker dat je volgend weekend vrij bent. Vrijdag nod....wie weet??????????? Misschien heeft die vermoeidheid wel een hele fijne reden.....

@Bionda: ben je al een beetje opgeknapt?

En hoe is het met onze kersverse zwangere vrouwen????? Al een beetje gewend aan het aanstaande mamaschap? Ik hoop van harte dat ik snel bij jullie op het lijstje mag.

Mijn cyclussen:
1e        30 dgn
2e        32 dgn
3e        26 dgn
4e        26 dgn

En vandaag alweer dag 33 en hoop dat deze cyclus 9 maanden duurt.....hahaha.
Liefs!!!!!!!

He meiden,

Hoe is het? Met mij gelukkig alles goed.
Vandaag mijn moeder en stiefvader ingelicht. Vinden het super. Mijn moeder had al een voorgevoel, ze kwam meteen met babyslofjes aan erg leuk.
Gisteren ook 1 van mijn 2 bazen ingelicht, ook daarvan leuke reactie, gelukkig. Na de echo ga ik het ook verder vertellen..... ik zal wel moeten.
Ik krijg nu 's avonds al wel een beetje een buikje. Echt laag zeg maar, net boven mijn schaambeen. Raar!
Mijn moeder vertelde al dat zij bij beide zwangerschappen echt een hele grote buik had aan de voorkant... Dus ik weet wat me te wachten staat. Ze kon met 8 weken al niet meer haar normale broeken aan... hmmmm

mex: nog geen rdtjes.... duim duim duim

Lux, mieka: hoe is het?

Nou, dit was even een korte update, morgen kom ik nog wel even langs, even wat langer!

Liefs
Ry

hoi hoi

@ rietje, wat apart lijkt me dat om in het begin zon buikje na het eten te hebben,en als je je moeder mag volgen....... grote buik in de toekomst!!

@ mexx, blijf ook voor je duimen hoor!!!
      Ik werk in de psygiatrie op een groep van 12 mannen zowel psygiatrisch en verslaafd en de meeste met een dubbele diagnose... geestelijk erg pittig maar echt mijn ding
leeftijd varieerd van 22 tot 50 jaar

@ mieka en luxX,???????????????????????????????????????????

@ jolanda, heb het aangepast!

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Janien
22
17 november
5
1

Rianne31
27
20 november
2 na MK
1

MissX
24
23 november
3
1

Shanna        
27
17 december (?)
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mex
29
23 okt nod
4
2

Mieka
28
25 okt nod
2
1

LuxX
27
26 okt nod
5
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
28 oktober
1e echo
5 wkn en 6 dgn

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1 dag

he meisjes

hoe is het met jullie??
rustig is het hier komt vast doordat het zondag is haha ik heb ook weinig gedaan was wel al 8uur wakker en me mannetje ging eruit toen heb ik tv gekeken en weer in slaap gevallen toen weer wakker en weer in slaap gevallen ondertussen had me mannetje de oven aangezet maar toen die bij me keek had die hem maar weer uit gezet haha lief he toen ben ik er maar om 11uur uit gegaan asociaal he haha verder echt genikst heerlijk lekker koppies thee gedronken mannetje even rugby gekeken en later kregen we me neef en zijn vriendin met hun 2dochters 1 van anderhalf en 1 van 5maanden dus kort op elkaar..
daarna hebben we bij ons lekker met ze gegeten en daarna weer heerlijk op de bank haha..
nou ik moet vandaag me innesteldag hebben als het goed is heb wel hele warme borsten en af en toe een steek en ontzettend gevoelig maarja heb ook gemerkt dat me lichaam me voor de gek kan houden we zullen zien..

@mexx nou idd laat die rdtjes maar 9 maanden wegblijven ik duim voor je meid en ja gaat wel beter geen hoofdpijn meer wel raar gevoel in me buik nog maar doet geen pijn..

nou meiden ik ga maar eens douche en me mannetje wakker schudden zie net dat ie met zijn ogen dicht ligt ahaha nu snurkt ie hahahaah

fijne avond meiden

xxbion

Hi meiden,

er komen al weer n paar NOD's aan, spannend!
Rietje: een buikje; spannend he! Kan snel gaan idd: ik had bij 8 weken ook al wel wat na het avondeten. Nu heb ik een echte buik, ongelofelijk...

Hier alles goed; vrijdag DE echo! Tuurlijk leuk om te weten wat t gaat worden maar NOG belangrijker is of alles gezond is, daar is die echo uiteindelijk voor bedoeld. maak me geen zorgen maar zal maar wat opgelucht zijn als alles in orde is!

Groetjes Janneke

he dames

hoe is het met jullie??
nou ik ben vanmorgen even bij me ouders geweest even een bakkie gedaan en zo weer werken bah heb echt geen zin haha.
ik heb even mijn datum veranderd van mijn NOD want die is 5november ipv 6november haha zie het net pas..
nou ik kom later op de dag nog wel even kijken..
x bion

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
5  november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Janien
22
17 november
5
1

Rianne31
27
20 november
2 na MK
1

MissX
24
23 november
3
1

Shanna        
27
17 december (?)
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mex
29
23 okt nod
4
2

Mieka
28
25 okt nod
2
1

LuxX
27
26 okt nod
5
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
28 oktober
1e echo
5 wkn en 6 dgn

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1 dag

Goedemorgen meiden,

Allemaal een lekker weekend gehad?

@MissX: balen voor je meid! Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik ga weer voor je duimen! Veel succes woensdag!

@Janneke: Ooeeh, de echo is in aantocht! Ben zo benieuwd! Verder alles goed met je? Hebben jullie de baby uitset al compleet?

@Liss: Onze NOD's komen er al weer aan. Spannend hè. Hoe voel jij je?

Fijne dag alllemaal!

X hopje

Hey hey,
Ik werd vanochtend wakker met het heerlijke gevoel dat ik misschien wel zwanger zou zijn. Wou   vandaag een nieuwe test halen. Helaas, vanochtend toch ongi geworden. Ik voel me boos en verdrietig en heb het gevoel dat mn lichaam me erg voor de gek houdt. Ik heb ook helemaal geen zin om weer een maand ons best te doen en weer in spanning te zitten. Heb het even helemaal gehad. Hebben jullie dat ook als je nod nadert? Mijn fantasie slaat dan helemaal op hol. Van, oh als het raak is dan ben ik dan uitgerekend en dan zit er zoveel leeftijdsverschil tussen mn dochtertje en de nieuwe telg......enz. En vooral als je overtijd bent, spat zo'n droom weer helemaal uitelkaar als het dan toch niet waar blijkt te zijn. Maar ja, ik ben zeker niet de enige hier. Ik ben ook blij dat ik bij jullie even mn verhaal kwijt kan. Ik ben gewoon ff mn positiviteit kwijt. Normaal denk ik altijd, wie weet volgende ronde. Maar nu heb ik meer iets van, nu nog steeds niet raak, wie weet duurt het nog maanden. Bah!!!!!!!! Vind het ff helemaal niet meer leuk. Sorry, voor mn geklaag. X

Terug
Bovenaan