Hallo allemaal, hier weer even een update van mij. Nog steeds niet ongi. Wel al sinds gistermiddag rare steken in mijn buik en vandaag vooral een soort ongipijn. Wat opzich al raar is want ik heb altijd pas last van buikpijn als ik al ongi ben. Ik dacht vandaag van, hou nou maar op met hopen want het zal straks wel doorbreken. Na even gegoogled te hebben, kwam ik erachter dat veel vrouwen in het begin van een zwangerschap last hebben van een soort menstruatiepijn. En aangezien er hier nog steeds niets gebeurt, ga ik gewoon verder met hopen.
@Mieka en Luxx: ben heeeeeel erg benieuwd hoe het met jullie is!!!!!!
@Puk: helemaal fijn is dat he?! Als je slaagt voor een mooie jeans.....en bedankt voor het duimen!!!!!
@MissX: idd een beetje onzekere tijd nu maar zolang er hoop is, voelt het wel goed. Hou je duimen heel!!!!!!! hahaha.....
@Liss: zo, jij werkt ook erg onregelmatig.....wat doe jij als ik vragen mag? Wel lekker dat je volgend weekend vrij bent. Vrijdag nod....wie weet??????????? Misschien heeft die vermoeidheid wel een hele fijne reden.....
@Bionda: ben je al een beetje opgeknapt?
En hoe is het met onze kersverse zwangere vrouwen????? Al een beetje gewend aan het aanstaande mamaschap? Ik hoop van harte dat ik snel bij jullie op het lijstje mag.
Mijn cyclussen:
1e 30 dgn
2e 32 dgn
3e 26 dgn
4e 26 dgn
En vandaag alweer dag 33 en hoop dat deze cyclus 9 maanden duurt.....hahaha.
Liefs!!!!!!!
@Mieka en Luxx: ben heeeeeel erg benieuwd hoe het met jullie is!!!!!!
@Puk: helemaal fijn is dat he?! Als je slaagt voor een mooie jeans.....en bedankt voor het duimen!!!!!
@MissX: idd een beetje onzekere tijd nu maar zolang er hoop is, voelt het wel goed. Hou je duimen heel!!!!!!! hahaha.....
@Liss: zo, jij werkt ook erg onregelmatig.....wat doe jij als ik vragen mag? Wel lekker dat je volgend weekend vrij bent. Vrijdag nod....wie weet??????????? Misschien heeft die vermoeidheid wel een hele fijne reden.....
@Bionda: ben je al een beetje opgeknapt?
En hoe is het met onze kersverse zwangere vrouwen????? Al een beetje gewend aan het aanstaande mamaschap? Ik hoop van harte dat ik snel bij jullie op het lijstje mag.
Mijn cyclussen:
1e 30 dgn
2e 32 dgn
3e 26 dgn
4e 26 dgn
En vandaag alweer dag 33 en hoop dat deze cyclus 9 maanden duurt.....hahaha.
Liefs!!!!!!!