Juni 2008 stoppers deel 3!!!

He meiden
Duurde even maar hier ben ik dan ;-)
Ik ben net terug van weekend zeeland. Dus vandaar dat jullie zo lang
hebben moeten wachten :)
Ik ben nu nog niet ongi.
Dus kan nog alle kanten op.
Ik heb met mijn lieverd afgesproken dat we woensdag een test gaan doen.
Vorige keer maakte ik mezelf namelijk helemaal tuut
Dat wil ik dit keer niet meer.
Ik vind het wel spannend hoor.
Heb wel de klachten--> Rechtsonder buikpijn, gevoel dat ik ongi ben (is niet zo) hoofdpijn en onderrug voelt gevoelig.
We zullen zien.
Ik hou jullie op de hoogte?
Zijn er nog spannende dingen gebeurd?
Lieve groet
Mieka

hoi hoi,

Klinkt allemaal positief!!! maar we kunnen niks doen als afwachten......
de innesteling vind meestal 5 dgn na je sprong plaats.

nou ik ga me spulletjes inpakken en richting huis!!

tot vanavond!

-X-

Hoi dames!!

Hier  EINDELIJK weer een bericht van mij!! Jeetje wat veel gemist! Oorzaak: computer/ internet probleem! En op het werk lukt mij dat gewoon echt niet! Als het goed is hebben we daar nu geen last meer van! computer is even weg geweest en nu dus weer retour!
En wat ontzettend veel gemist!! Veel leeswerk!! Was op pagina 14 ofzo gebleven!  En nu zijn we alweer bijna toe aan een deel 4!!

@ Ryanne en Eva; GEFELICITEERD!!!! Jeej! Eindelijk dan weer zwangeren erbij!! Geniet ervan!!! Leuk al die enthousiaste verhalen van het aan iedereen vertellen en de hormoon-buien haha!!

@ Sylvia... ik las het vorige week, maar kon toen niet reageren... maar wat rot voor je!! (heel zacht uitgedrukt...!) Ik leef met je mee!!!  

@ Jolanda,  Miek  en Petra: Welkom!! Zal me ook even kort voorstellen, ben 27, afgelopen juni getrouwd en dus ook toen met de pil gestopt!

@ Chris; jeetje wat een tijd voor jullie!! Alles tegelijk, succes gewenst voor je mannetje!!

@Rianne; gaaf hoor dat je in een zweefvliegtuigje bent geweest!! Super!! En wat leuk dat je over ons gedroomd hebt!! Jammer dat je niet meer weet hoe iedereen er uit ziet haha. Maar goed plan om een keer wat af te spreken! En je woont gewoon bij mij in de buurt!!! ik dacht dat iedereen zo'n beetje in het westen en midden van NL zat, maar dus toch  een oost-genoot!! Heb tot voor kort altijd in Enschede gewerkt! en in plaatsje bij Enschede gewoond! Trouwens toevallig in Duitsland wezen vliegen? Daar ging ik wel eens met mijn vader heen namelijk!

@ MissX gefeliciteerd met je gesprek! spannend hoor! Altijd handig als mensen zich melden of je wilt komen haha dat gebeurd niet zo vaak!!
Jammer trouwens dat je toch ongi bent geworden... al lezende had ik eigenlijk goeie hoop gekregen

@ Mex, voor jou idem! Ik had echt gehoopt op nog meer gelukkigen in de maand oktober, kan nog natuurlijk, maar helaas niet meer voor jullie twee... op naar de volgende ronde... !

Sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gehouden! Hoe de stand van zaken hier is; nog erg rustig!! Nog geen RD-tjes te bespeuren! Ook geen krampjes, maar dat had ik vorige maand ook eigenlijk niet, pas toen ik er middenin zat en al hevig aan de RD-tjes was zal ik maar zeggen!

Verder gaat het redelijk.... zit de afgelopen week niet erg goed in mijn vel, ook door alles wat er gebeurd is, besef komt af en toe beetje hard aan... Niet vreemd op zich, maar ben er toch een beetje door uit mijn doen. Had het er met een vriendin van me die weet dat we hier echt serieus mee bezig zijn (met een kindje) over en zij gaf aan dat zo'n heftige  gebeurtenis niet in je voordeel werkt... Zullen zien!  
Wat  mijn NOD nu betreft wacht ik gewoon rustig af. Ivm werk  ben ik ook niet eerder dan donderdag in de gelegenheid om een test  te gaan halen, mocht het zover komen, en dan dus vrijdag op z'n vroegst pas testen. Nog even geduld hebben dus, maar dat gaat me wel lukken! Omdat ik (en manlief eigenlijk ook) niet lekker in m'n vel zat hebben we wel ons best gedaan, maar niet alle nodige dagen benut, alleen als we zin hadden.  En dat voelt nog goed ook haha ondanks dat we het ook wel graag willen. (wel knietjes omhoog na de tijd, de kansen die we hebben benut, wilden we ook goed benutten natuurlijk!)
Wel spannend nu, ik hou jullie op de hoogte!! Heel verhaal geworden, maar ja dat mag ook na ruim een week toch? haha

Liefs Luxx

Hall o Allemaal

@Wat een spannende klachten Mieka, klinkt heeeel positief, ben benieuwd.
@Spannende week hopje en liss.
@Nog niks gehoord van Luxx?
Ik vind dat jullie allemaal heel netjes wachten met testen. Ik denk dat ik op de NOD zelf al zou testen. Eigenlijk weet ik dat wel zeker, hihi.
Vandaag weer de eerste werkdag gehad. Pffff vakantie is ook lekker.
Vraagje aan jullie:
Wanneer je je ei hebt en je moet om de week klussen op welke dagen kun je dan het beste klussen? Op de dagvan je ei of de dag ervoor?

Heb even mijn Nod een dag aangepast heb verkeerd geteld.

Fijne avond!

xx

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

MissX
24
23 november
3
1

Janien
22
24 november
5
1

Mex
29
25 november
5
2

Shanna        
27
17 december
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
25 okt nod
2
1

LuxX
27
26 okt nod
5
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
28 oktober
1e echo
5 wkn en 6 dgn

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1 dag

Haaa Luxx

Ja grappig, wat leuk dat je bij me in de buurt woont. Ik heb ook in Enschede gewerkt. Maar daar werk ik nu niet meer. Hier wordt ik best nieuwsgierig naar jij niet? haha.

xx

hey meiden!!

@ luxX, balen zeg van je internet zeg!! hou je ons op de hoogte als je gaat testen?? duim duim.

@ rianne, zover ik weet ben je het vruchtbaars op de dag voor je sprong heel veel su6 met klussen!!

@ mieka, nog leuke dingen gedaan in je weekendje weg?

@ janien, goed om te horen dat je je weer prettiger voelt!

@ de rest hoe is het met jullie??

-X-

he meisjes

hoe is het??
nou hier wel ok heb al de hele dag brandende steken in mijn borsten vooral links acht af en toe zo'n steek en ze doen heel erg pijn.. maarja wil er maar niet teveel op hopen ben zo bang dat ik weer teleurgesteld word..
verder lekker gedoucht en nu lekker niksen morgen weer een drukke dag op me werk..

@mex ik snap wat je bedoeld meid maar reageer dat lekker hier af we zijn er voor je ik heb dat nu met die steken in mijn (.)(.) zeg het lekker tegen jullie kan ik mooi me ei kwijt hihi..kop op meid met volle moed naar de volgende ronde..

nou ik ga zo heerlijk op bed tv kijken mannetje zit hier te WIIen met de buurman dus ik lekker boven kijken

xxbion

Terug
Bovenaan