Hoi dames!!
Hier EINDELIJK weer een bericht van mij!! Jeetje wat veel gemist! Oorzaak: computer/ internet probleem! En op het werk lukt mij dat gewoon echt niet! Als het goed is hebben we daar nu geen last meer van! computer is even weg geweest en nu dus weer retour!
En wat ontzettend veel gemist!! Veel leeswerk!! Was op pagina 14 ofzo gebleven! En nu zijn we alweer bijna toe aan een deel 4!!
@ Ryanne en Eva; GEFELICITEERD!!!! Jeej! Eindelijk dan weer zwangeren erbij!! Geniet ervan!!! Leuk al die enthousiaste verhalen van het aan iedereen vertellen en de hormoon-buien haha!!
@ Sylvia... ik las het vorige week, maar kon toen niet reageren... maar wat rot voor je!! (heel zacht uitgedrukt...!) Ik leef met je mee!!!
@ Jolanda, Miek en Petra: Welkom!! Zal me ook even kort voorstellen, ben 27, afgelopen juni getrouwd en dus ook toen met de pil gestopt!
@ Chris; jeetje wat een tijd voor jullie!! Alles tegelijk, succes gewenst voor je mannetje!!
@Rianne; gaaf hoor dat je in een zweefvliegtuigje bent geweest!! Super!! En wat leuk dat je over ons gedroomd hebt!! Jammer dat je niet meer weet hoe iedereen er uit ziet haha. Maar goed plan om een keer wat af te spreken! En je woont gewoon bij mij in de buurt!!! ik dacht dat iedereen zo'n beetje in het westen en midden van NL zat, maar dus toch een oost-genoot!! Heb tot voor kort altijd in Enschede gewerkt! en in plaatsje bij Enschede gewoond! Trouwens toevallig in Duitsland wezen vliegen? Daar ging ik wel eens met mijn vader heen namelijk!
@ MissX gefeliciteerd met je gesprek! spannend hoor! Altijd handig als mensen zich melden of je wilt komen haha dat gebeurd niet zo vaak!!
Jammer trouwens dat je toch ongi bent geworden... al lezende had ik eigenlijk goeie hoop gekregen
@ Mex, voor jou idem! Ik had echt gehoopt op nog meer gelukkigen in de maand oktober, kan nog natuurlijk, maar helaas niet meer voor jullie twee... op naar de volgende ronde... !
Sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gehouden! Hoe de stand van zaken hier is; nog erg rustig!! Nog geen RD-tjes te bespeuren! Ook geen krampjes, maar dat had ik vorige maand ook eigenlijk niet, pas toen ik er middenin zat en al hevig aan de RD-tjes was zal ik maar zeggen!
Verder gaat het redelijk.... zit de afgelopen week niet erg goed in mijn vel, ook door alles wat er gebeurd is, besef komt af en toe beetje hard aan... Niet vreemd op zich, maar ben er toch een beetje door uit mijn doen. Had het er met een vriendin van me die weet dat we hier echt serieus mee bezig zijn (met een kindje) over en zij gaf aan dat zo'n heftige gebeurtenis niet in je voordeel werkt... Zullen zien!
Wat mijn NOD nu betreft wacht ik gewoon rustig af. Ivm werk ben ik ook niet eerder dan donderdag in de gelegenheid om een test te gaan halen, mocht het zover komen, en dan dus vrijdag op z'n vroegst pas testen. Nog even geduld hebben dus, maar dat gaat me wel lukken! Omdat ik (en manlief eigenlijk ook) niet lekker in m'n vel zat hebben we wel ons best gedaan, maar niet alle nodige dagen benut, alleen als we zin hadden. En dat voelt nog goed ook haha ondanks dat we het ook wel graag willen. (wel knietjes omhoog na de tijd, de kansen die we hebben benut, wilden we ook goed benutten natuurlijk!)
Wel spannend nu, ik hou jullie op de hoogte!! Heel verhaal geworden, maar ja dat mag ook na ruim een week toch? haha
Liefs Luxx