Juni 2008 stoppers deel 3!!!

goeiemorgen meiden!!!

Lekker geslapen allemaal?
Ik heb vandaag late dienst,dus dacht dat ik lekker even kon uitslapen.....
Niet dus bij de buren zijn ze een kozijn aan het vervangen pfffff wat een herrie!

Hoe is het met jullie allemaal?

Hier weinig verandering,nog wel snel moe en behoorlijke gespannen(.)(.)
Hopje hoe gaat het bij jou?

Ik   ga even atwt kijken........
kom straks weer even

-X-

Goedemorgen meiden,

@Liss: ik ben nog steeds erg moe, en een beetje misselijk. Veel minder dan gister. Wel heb ik sinds gister een beetje wittige, dikkere afscheiding. Niet veel, maar dus wel anders dan normaal. Mijn (.)(.) zijn niet gespannen, maar voelen branderig?? Verder nergens last van. Geen ongi gevoel of zo. En ook geen krampen of borrelende buik. Ik weet echt niet meer wat ik moet denken. Vind het wel weer erg spannend.

Balen dat je niet lekker uit hebt kunnen slapen. Moet je vanavond tot laat werken?
Ik ben ook aan het werk nu. Is wel fijn voor de afleiding hè.

Succes!

X hopje

hey hey

@ hopje, ja werk is idd goed voor de afleiding!!! ik moet om 15.00 beginnen e ben klaar om 23.00 dus zo rond half 12 thuis. wat voor werk deed jij ook alweer?
En wat die afscheiding betreft daar heb ik nu ook wel last van......
afwachten afwachten grrrr
werkse meis! tot hoelaat moet je?

@ zwangeren, hoe zat het bij jullie met de afscheiding,werd dat meer of juist niet??

ga even het huis doen,

kom straks weer

-X-

He meiden
Hele taak om hier alles bij te houden ;-)
Langzaam weet ik wie waar mee bezig is.

Wij zijn naar roompot geweest in zeeland.
Dat was super! kleine 10 minuten lopen en je was bij zee.
Ik heb veel spelletjes met vrienden gedaan (waren met 7 man in huisje) , uit eten geweest, wezen vliegeren met een professionele vlieger :) Dat was erg leuk om naar te kijken en te doen. De wind was namelijk erg sterk!
Strandwandeling gemaakt, een masker opgedaan en in bad gezeten.
Helaas was ik halverwege vorige week grieperig geworden, weekend werd erger en nu ben ik nog ziekjes thuis :-s
En in spanning afgewacht want dat weekend moest ik ongi worden.
Ik ben het nog steeds niet
Wanneer kun je het beste een test doen?
Ik heb met mijn lover afgesproken om het morgen te gaan doen. Is dat te vroeg?

Voor alle mede wachters -->
Ik zal voor jullie duimen! Wanneer gaan jullie een test doen?

Voor alle klussers -->
Klus se!!

En voor de zwangere onder ons -->
Genioet ervan!
Wat waren jullie eerste kenmerken/symptomen v zwangerschap?

Lieve groet,
Mieka

Hey!

@Liss: ik heb een kantoorbaan, wil er niet te veel over vertellen. Maar ik werk 5 dagen van 8.30-17.00 uur. Vanaf 1 januari ga ik echter 1 dagje minder werken en ben ik voortaan vrijdags vrij. Oeh dat lijkt mij zo lekker!

Inderdaad afwachten maar! Ik duim mijn duimen blauw voor ons!

@Mieka: oh spannend joh! Als ik donderdag niet ongi wordt ga ik zondag testen. Samen met mijn mannetje. Hoeveel dagen ben je nu  overtijd? In principe kun je al testen op de dag van je NOD. Succes! Ik    ook voor jou!

Fijne dag allemaal!

X hopje    

@Mieka, las net je klachtjes nog eens door. Dat klinkt allemaal erg goed. Ik zou vandaag denk ik al testen als ik jou was. Of wil je het morgenvroeg doen met ochtendurine? Ohh, succes joh!

X hopje

hoi hoi!

@ mieka, ik zag dat afgelopen zat je nod was..had je al deze week al een test er tegen aan gegooid? ik zou het ook gewoon doen zou het wel met ochtendurine doen! ga voor je duimen hoor,laat je het ons snel weten??

Zag ook dat dit jou 2de ronde is,wil je niet demotiveren hoor,maar de eerste paar maanden kan je cyclus ook zooo verschillend zijn(ontpillen) hoe lang was je eerste cyclus?

@ hopje,haha niet te blauw hoor..... wat een heerlijk idee vanaf 1 jan lekker lang weekend dan! hoe zouden jullie het willen doen als jullie eenmaal een beeb krijgen?
met werk enzo?

-X-

Terug
Bovenaan