Juni 2008 stoppers deel 3!!!

@Liss, dan ga ik in totaal 2 of 3 dagen werken. En mijn man misschien ook wel een dagje minder. Zodat we dan ook echt een papa dag hebben. Qua oppas hebben we nog geen idee. Mijn ouders wonen namelijk niet  in de buurt en mijn schoonouders ziijn al best op leeftijd. Ik heb ook geen idee of ze  het wel zouden willen of niet. Het zou hun eerste kleinkind  worden. Ik denk wel dat ze best 1 dagje op zouden willen passen. Maar dat hebben we nog nooit gevraagd.

Wat ik trouwens nog vergeten ben te zeggen, ik heb al ruim een week totaal geen eetlust. Kan dit ook een zw kwaaltje zijn?

@alle andere meiden: met hoeveel weken zouden jullie het blijde nieuws  eigenlijk aan jullie ouders, schoonouders, broers,  zussen en beste vrienden  gaan vertellen?

X hopje  

hoi hoi!

@ hopje, geen idee eigelijk of dat ook een zw kwaaltje is??? heb wel gehoord dat je eetpatroon erg kan veranderen....... ik heb precies het tegenovergestelde  ik had vanmorgen ineens zin in chocola haha terwijl ik dat zelden eet.......en gewoon veel trek
mischien weten andere meiden dat?
Eigelijk geen idee hoe snel en aan wie ik het zou gaan vertellen,wel onze ouders

Wat is het eigelijk rustig hier vandaag???

We moeten binnekort weer een nieuwe naam voor topic bedenken of word het gewoon deel 4??

-X-

Hey lieverds,

Ben er twee dagen niet geweest, eerst maar eens bijlezen...

@Liss, jij hebt inderdaad ook wel een mooie cyclus! Morgen lekker een dagje vrij. Ga je nog wat leuks doen? Nog drie dagen voor jou! Hou je het wachten nog een beetje vol?

@Puk, wist niet dat ze spijkerbroeken ook aan de achterkant innemen? Handig! Heb je al een donkere streep op de ovutesten? Hoop dat je weer een mooie cyclus hebt van 28 dagen, maar dat dit keer de ongi wegblijft!

@Chris, ook een mooie cyclus, maar wel steeds korter. Scheelt wel dat je minder lang hoeft te wachten voor je duidelijkheid hebt! Lukt het je man een beetje met solliciteren?

@Mex, wat ontzettend shit dat het toch heeft doorgezet! Balen, bah bah!!! Zo oneerlijk dat je dan eerst een paar dagen over tijd moet zijn voor dat je ongi wordt!! Ik begrijp je gevoel helemaal! De afgelopen keer was voor mij de teleurstelling op het moment dat het doorzette wat minder, omdat het hetzelfde ging als de vorige keer met die bruine afscheiding. Maar toch hou je heel stiekem de hoop. Meis, ga gewoon lekker je ding doen deze maand. Denk er niet teveel bij na, gewoon klussen wanneer jullie willen en niet omdat het moet. Ik probeer het ook allemaal wat meer op z'n beloop te laten. Wat niet wegneemt dat de wens alleen maar groter wordt!

@Ryanne, wat leuk dat je het al weer aan meerdere mensen hebt verteld! En babyslofjes, wat schattig! Leuk dat je al een buikje begint te krijgen! Hoe was de echo?

@Bion, klinkt spannend meis! Helaas nog even geduld...

@Janneke, bijna DE echo!!! Ik ben zo benieuwd!

@Hopje, bijna je NOD! Ik hoop zo dat het raak is deze keer. Als ik je klachten zo lees! Spannend!!! Wat heerlijk dat je straks een dag minder gaat werken. Hoe lang werk je eigenlijk al?

@Janien, fijn dat je je weer wat beter voelt. Hoe is het met Guus?

@Mieka, leuk dat je er weer bent! En super nog geen rd'tjes! Dat je uberhaupt nog kunt wachten met testen! Wel meteen laten weten he!? Ik duim!! Fijn trouwens dat je het leuk hebt gehad! Maar wel balen dat je nu ziek thuis zit! Laat je maar goed verwennen door je mannetje!

@Luxx, je bent er weer!! Hoop zo dat het bij jou ook wegblijft en dat je positief test! Wat vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit. Is ook heel begrijpelijk meis, is allemaal niet niks en heeft echt tijd nodig. Misschien is het voor jullie wel goed geweest dat jullie niet zo met het zwanger worden bezig zijn geweest. Je hoort vaak dat het op die momenten raak is! Maar we moeten dus nog wachten tot vrijdag?? Haha, wat doe je ons aan!!!???

@Rianne, je schrijft om de week llussen? Ik denk dat je om de dag bedoelt? Ze zeggen dat je het beste je hele cyclus om de dag kunt klussen maar rond je ei elke dag toch? Ach, er zijn zoveel verhalen over wat het beste is... Weet niet of jij je ei heel duidelijk voelt? Maar als je 'em niet voelt, zou ik ook na de verwachte datum van je ei gewoon doorgaan. Misschien moet ie namelijk nog komen? Maar wel leuk houden he!

Hier gaat het allemaal even wat minder. Heb gisteren een hele slechte dag gehad en dat was ook de reden dat ik niet langs ben geweest hier. Ik loop echt even helemaal vast met m'n scriptie. Een paar weken terug kwam ik er al niet meer echt uit met het statistische gebeuren. Ik wilde dus zo'n mannetje via de universiteit inschakelen die me ermee zou kunnen helpen. Duurde eerst al een eeuwigheid voor hij reageerde (hij had vakantie), dat kan natuurlijk. Nu kon hij gisteren pas afspreken. Heb er bijna drie uur gezeten, maar het blijkt allemaal hartstikke ingewikkeld. Kennen jullie het statistisch computerprogramma SPSS? Nou, daar voer je alle data in net zoals bij Excel. Vervolgens moet je wel weten welke analyse je wilt doen, maar dan is het een kwestie van drukken op de knop en tadaa, de gegevens rollen eruit. Die moet je dan nog wel intepreteren etc, maar oke. Ik had dat dus al drie weken terug klaar willen hebben zodat ik eind deze week gewoon de eerste complete versie van m'n scriptie in kon leveren. Nu blijkt dat het in mijn geval geen kwestie is van druk op de knop en klaar... Zelfs die kerel vond het een ingewikkeld iets en er moet nog een heleboel gebeuren voor ik dus eindelijk mijn resultaten heb.

Ik vind het heel moeilijk uitleggen zo, maar het komt erop neer dat het allemaal hierdoor flink gaat uitlopen. Ook kunnen mijn berekeningen alleen gedaan worden op een manier met een programma waar ik in mijn hele studie nog nooit van gehoord heb en vind het allemaal super ingewikkeld. Gisteren stond ik echt op zo'n punt dat ik het hele boeltje erbij neer wilde gooien, BAH! Ik baal natuurlijk ontzettend dat ik dus niet volgende week klaar ben, maar ook omdat het even niet meer zo goed weet hoe nu verder. Heb aankomende maandag een afspraak met m'n scriptie begeleidsters. Gisteren mailcontact mee gehad en zij hebben het dus ook onderschat... Zijn wel twee schatten en we gaan er ook zeker wel uitkomen, maar goed.

Nu kan ik gelukkig weer een beetje relativeren. We gaan onze zwanger willen worden plannen ook niet aan de kant zetten. Onze wens is te groot. Het is ook echt geen kwestie meer van maanden met m'n scriptie, maar wel weken. Ach ja, zwanger zijn en werken gaat ook samen, dus waarom dit niet? En wie weet duurt het bij ons allemaal nog een poos. We laten het allemaal gewoon lekker op ons af komen. Ik ga mezelf ook niet meer een einddatum opleggen voor m'n scriptie. Ten eerste omdat ik nu even uberhaupt niet weer hoe lang dit gaat duren, maar ook omdat het even helemaal geen zin heeft. Het ontbreekt me niet aan motivatie, en ik doe gewoon wat ik kan, meer kan ik toch niet.

M'n ongi is gelukkig wel bijna over. Heb vanmorgen even lekker hard gelopen. Al een tijd niks meer gedaan en merk dat ik er wel behoefte aan heb om om die manier m'n hoofd 'leeg' te maken.

Pff, heel verhaal geworden. Gisteren echt een jankdag, maar voel me alweer stukken beter. M'n vriend is ook zo'n schatje! Kwam gisteren met een grote bos bloemen aan om me op te beuren. De lieverd. Hou zoveel van hem!!

Liefs en een dikke kus, ikke

Hey MissX,

Ik snap heel goed dat je baalt! Maar houdt de moed erin en voor je het weet ben je lekker afgestudeerd en heb je een super leuke baan! En als klap op de vuurpijl een wolk van een baby! Blijf het lekker positief bekijken allemaal!

Tijdens mijn scriptie periode wilde ik ook bijna het bijltje er bij neergooien, maar door hele lieve, goede  steun van mijn man heb ik het toch doorgezet! Dus kop op meid!!!!

Succes met de laatste loodjes en ik weet zeker dat je het kunt!!

X hopje

@MissX: ik heb al 4 jaar een full time baan. 2 maanden na het halen van mijn HBO diploma ben ik aangenomen en werk  ik er nog steeds  met heel veel plezier.

@Liss: wat mij betreft wordt het gewoon deel 4!

X hopje  

hoi hoi

@ misX, kop op meis!!! ze zeggen toch altijd: de laatste loodjes wegen het zwaarst
      nog even doorzetten,je kunt het!  probeer in alle dingen de positieve dingen zien!!
      en dan straks uiteindelijk een diploma en mischien wel een groeiende beeb in je buik

Ja klopt morgen 1 dagje vrij joehoe ben er echt even aan toe voor mijn gevoel!
Tja en wat het wachten betreft het spookt toch wel weer stiekum door mijn hoofd van:ik hoop het zo........
ondanks dat ik weet dat we weinig geklust hebben...

@ cris, lukt het bij je mannetje al? voor een nieuwe job?

Ik ga mij klaar maken voor mijn werk,probeer vanavond nog even te komen!!

Fijne dag iedereen

He MissX

Die baal dagen ken ik!
Ik ben net een jaartje klaar met mijn studie. Naast mijn studie werkte ik full-time.
Ik weet zekers dat het je gaat lukken!

Tip wat mij hielp:
Planning maken. Wat wil je die dag af hebben (ook haalbaar zijn).
Pauzes nemen.
Ik keek toen geregeld naar friends of ging een stukje wandelen/hardlopen.
Ook avonden vrij reserveren om lekker te ontspannen.

Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt.
Straks heb je je diploma en een leuke baan.
Zoals ik het lees is het einde in zicht! Das een fijn idee, toch?

Ik ben in mei met de pil gestopt.
laatste keer 47 dagen (19 dagen over tijd).
Dokter vertelde mij dat er wel wat in mijn buik wat gebeurd was. Kreeg namelijk bij sommige test vaag wit streepje. Mijn lichaam heeft eitje afgestoten. Vandaar dat ik volgens haar zolang overtijd was. Ik heb mij toen helemaal gek gemaakt daarmee en wel meer dan 10 testen gedaan.
Ik wil mij nu niet meer zo laten meesleuren. Vandaar morgenochtend een test ;-)
Keren daarvoor heb ik niet goed bijgehouden omdat we toen net begonnen en toen nog niet serieus waren daarin.

Lieve groet
Mieka

He Meiden,

Ben ik even. Ik heb om 16.15 de echo, dus moet nog even wachten!
Hoe is het met jullie? Ik ben vanochtend even de stad in geweest, nieuwe laarzen gekocht. Vanochtend hebben ze ook voor het eerst flessen opgehaald voor mvm. Ik had er nog niet zoveel, ben afgelopen vrijdag pas begonnen.... Maar alle beetjes helpen.

Missx: Kop op meid. Balen dat het nu even tegenzit, maar hopenlijk komt het allemaal goed!!

Liss: Ik ben heel hard aan het nadenken. Voordat ik zwanger testte had ik wel wat afscheiding, gewoon wat wittig. Maar dat heb ik ook altijd voordat ik ongi moet worden, dus daar heb ik niet zo heel veel aandacht aan besteed. Verder steken in mijn buik. Aan beide kanten. Varierend van kleine tot grote.

Mieka: Ik heb 1 dag voor mijn nod al getest en toen verscheen er een miniscuul streepje.... en 1 dag na mijn nod een stuk duidelijker streepje! Ik zou gewoon testen als ik jou was. Ik zal voor je duimen

hopje: moe en misselijk kunnen tekenen zijn...... tja, moeilijk altijd om te zeggen he. en overmorgen al je nod. Ik zal heel hard voor je duimen!

Luxx: dat je zoveel geduld kan hebben... goed hoor.

Rianne: wij hebben vanaf dat ik niet meer ongi was om de geklust en tijdens de vruchtbare dagen iedere dag. voor het beste resultaat, haha. ;-) maar je moet doen waar jullie je prettig bij voelen!

Nou, ik ga er vandoor. Krijg al een beetje kriebeltjes in mijn buik.. Jullie horen wel hoe het is gegaan!

Liefs
Ry

Terug
Bovenaan