Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hoi meiden

Ben net thuis van m'n werk en ga zo verslagen maken, maar eerst even kletsen.
We zitten in onze klusweek en heb al 3 dagen een heel lichte streep op de ovutesten. Als het goed is, heb ik morgen m'n ei. Ben benieuwd wanneer ik een echte streep zal hebben. Voor de meiden die al ovutetsen gebruiken: Stoppen jullie bij een streep met testen of gaan jullie door tot er geen streep meer te zien is?

@Mex: Balen dat je toch ongi geworden bent! Ik ken je gevoel hoor. Je doet zo je best om zwanger te raken en dan lukt het niet en moet je weer een maand wachten. Toch maar proberen om moed te houden!

@Liss: Lijkt me een zwaar beroep zeg! Ik begrijp dat je moe bent, maar duim voor je dat het een andere reden heeft.
Bij de onderburen zijn ze op dit moment een nieuwe badkamer aan het plaatsen. Ook een hoop herrie dus!

@Rianne: Volgens mij moet je zorgen dat de zaadjes klaar staan  wanneer je ei komt.

@MissX: Succes morgen!
Ik heb een hele fijne winkel gevonden, waar ze alleen maar broeken verkopen voor alle vormen en maten. Ook vermaken ze je broek als hij niet precies past. Je ziet er niks van. Ben er echt super blij mee, want met mijn brede heupen is het lastig een  goede broek te vinden.
Balen van je scriptie. Weet eigenlijk niet meer hoe ik dat gedaan heb met SPSS. Is alweer ruim 6 jaar geleden. Hopelijk kunnen je scriptiebegeleiders je goed helpen. Het komt vast goed!

@Mieka: Wij zijn vorig jaar ook in hetzelfde park geweest, maar dan in een stacaravan. Lekker he, zo dicht bij het strand! Dat mis ik hier in de randstad wel hoor.
Ik duim nog steeds voor je!

@Ryanne: Ben benieuwd naar je eerste echo!

@Luxx: Duim, duim, duim

@Hopje: Spannende tijden voor jou. Ik duim voor je! Lekker hoor een dagje minder werken. Wil ik ook graag, maar daar komt in de praktijk weinig van. Werk wel 1,5 middag thuis.
Als ik zwanger ben, zou ik het gelijk aan m'n ouders vertellen. Zij weten ook dat we ermee bezig zijn. De rest zou ik proberen te wachten tot de eerste echo, maar of dat gaat lukken?

X Puk

he meisjes

even snel een berichtje van mij ben aan het werk tot 6uur en vanavond ook druk met van alles dus dan ook weer geen tijd..
hier is het rustig geen brandende steken gehad vandaag dus ben benieuwd heb zo'n idee dat het deze ronde ook weer niet raak is..

@rietjeh spannend meid laat je het even weten??????

@liss ik denk ook gewoon deel4

@missx ach meid komt vast allemaal goed met je scriptie en idd wat je zegt werken en een baby kan ook dus dat ook komt vast allemaal goed laat je niet gek maken..

nou ik ga weer even snel verder..
heel misschien kijk ik vanavond nog even..
fijne avond
xxbion

hoi hoi

@ rietje, en hoe was de echo?????????????????

@ puk, wij klussen de dag erna meestal ook nog!!!

Meiden het is vandaag weer erg druk op mijn werk doe mijn best om vanavond nog even te komen

-X-

hey meiden wat een hoop om te lezen weer.

ik kan niet op mijn werk lezen dus dat is wel lastig.

@MissX balen van je scriptie maar het zal vast allemaal goed komen. ik heb nooit een scriptie hoeven te maken dus kan er niets van zeggen maar gewoon even moed houden hoor al is dat makkelijker gezegt dan gedaan.

Wat een spannende verhalen allemaal van jullie met alle kwaaltjes. ben zo beniewd.

hier verder niet veel nieuws. we zitten in de wachtdagen en heb eigenlijk nergens last van. wel iets meer wittig afscheiding. verder geen klachten eigenlijk.

mijn mannetje heeft volgende week een sollicitatie gesprek. dus we gaan heel hard duimen. moet wel eerlijk zeggen dat door alle ellende van de afgelopen tijd, we niet echt heel veel goede moed meer hebben. is natuurlijk niet goed maar ja het is even niet anders. zal vast wel weer beter worden. dus ook dat is afwachten,afwachten,afwachten. pfff wordt ik zo moe van.......

fijne avond allemaal en tot snel.
liefs Christy

Hoooi,

Even snelle update..... de aanstaande opa's en oma's komen zo op visite.
Minusuul hartje zien kloppen! Met de uitwendige echo kon ze nog niks vinden, maar inwendig wel! Yes!
Over 2 weken ga ik voor de intake en dan weer 2 weken verder weer voor een echo. Mocht ik me nou niet zo goed voelen ofzo dan mag ik eventueel ook over 2 weken voor de echo. Maar zoals ik me nu voel, dan wil ik pas over 4 weken gaan.

Nou, ik wens jullie een fijne avond!

Liefs
Ry

Hoi hoi,

Ryanne: wat geweldig meid dat je een hartje hebt zien kloppen, wow! Geniet ervan!!!!

MissX: dipje hoort erbij meid, nog heeeeel even doorbijten! Neem idd af en toe ff pauze, is goed voor je! Succes!!

Wanneer komt er weer goed nieuws hier? ;-)

groetjes Janneke
18 w en 1 d

Hoi hoi!

Bedankt voor jullie lieve reacties! Doet me goed. Komt ook allemaal wel goed hoor. Kan het alweer wat meer relativeren. Pff, waren we maar vast een paar maanden verder zodat ik alles achter de rug had! Zo voelt het nu...

@Hopje, nou, na 4 jaar mag je dan ook best wel gaan minderen, toch! Ik vind een deel 4 trouwens ook goed hoor. Goed herkenbaar, haha! Als ik zwanger ben, zouden we het meteen aan de opa's en oma's vertellen. Denk ook wel de broers en zussen (en schoonzussen en zwagers). Mijn beste vriendin weet dat we bezig zijn. Denk dat zij het al meteen aan me ziet door m'n big smile . Maar verder proberen we het dan nog voor ons te houden. Denk niet tot de 12 weken hoor. Zo lang kan ik echt niet wachten! Misschien met 9 weken? Geen idee eigenlijk. Kijken dan wel. Weet jij al wanneer jullie het zouden vertellen?

@Liss, stel je toch voor dat het raak is terwijl jullie twee (?) dagen voor je ei voor het laatst geklust hebben! Dat zou echt wel motiverend voor de rest werken, hihi. Toch kan het heel goed hoor! Op een ander topic waar ik mee klets is ook iemand zwanger geraakt terwijl ze maar een keer hebben geklust en niet eens op de vruchtbaarste dag! Dus wie weet!!! Gewoon blijven hopen hoor, de kans is er echt wel. Ik duim heeeeel hard voor je!

@Mieka, wat kanp van je dat je naast je studie ook zoveel werkte! Bedankt voor je tips, echt lief van je. Ik had ook een hele mooie planning. Hou van plannen, haha! Maar door dit gedoe loopt ie helemaal in de war. En kan nu ook geen nieuwe maken omdat ik echt even niet weet hoe het verder gaat lopen. Moet het nu dus even per dag bekijken. Ben nu erg afhankelijk van wanneer anderen kunnen. Verder neem ik ook veel ontspanning hoor. En anders zorgt m'n vriend daar wel voor. Die trekt me geregeld achter de laptop weg om even lekker te wandelen of bank te hangen ect.
Ik snap je reden waarom je morgen gaat testen. Kan me voorstellen dat je jezelf niet zo 'gek' wilt maken als de vorige keer. Ik hoop zo dat je morgen positief test! Wel meteen laten weten he?!

@Ryanne, wat fijn dat de echo goed ging!! Het is natuurlijk ook nog heel klein nu allemaal. Wel helemaal super joh, ben blij voor je! Geniet er maar lekker van vanavond met opa en oma, hihi!

@Puk, ik gebruik geen ovutesten, dus heb helaas geen antwoord op je vraag. Doe mij ook zo'n broekenwinkel! Haha!

@Bion, wel blijven hopen he! Zolang de rd'tjes er nog niet zijn...

@Chris, wat spannend voor je man! Fijn dat hij al ergens op gesprek mag komen. Laat je weten hoe het gegaan is? Gun jullie echt wat meer geluk!

@Jannie, jij weet wel veel van MvM he?! Ik heb een hele stomme vraag erover, haha! Wat nou als je 's avonds sex gehad hebt? Ik heb dan wel eens dat er 's ochtends met het plassen nog wat 'klusspul' meekomt, haha! Geef je dat ook mee?

Morgen om 10.00 uur m'n gesprek, spannend!!

Fijne avond allemaal!

Liefs, ikke

Hallo!

@ MissX: Alleen de naam SPSS al!! haha ik ken het! Het werkt heel mooi als je het snapt en daarnaast is het heel bewerkelijk. Je vraagstelling/gegevensbron moet al goed zijn anders kun je je gewenste resultaten er niet eens uit halen etc etc etc... .heb het ook nodig gehad met afstuderen, grootste karwei vond ik de invoer van de gegevens. De resultaten had ik er nog wel een keer uit enzo, maar als ik het nu weer zou moeten doen... is alweer tijd terug!!! Heel veel sterkte ermee meid!! en als je er gek van wordt moet je misschien inderdaad even beetje afstand er van nemen, even zinnen verzetten, dan gaat het daarna met een 'frisse' blik vast weer veel beter!!  

@ Chris: Alvast veel succes gewenst voor je man volgende week bij zijn gesprek!!

@ Ryanne; wat super je verhaal over de echo!! al helemaal met kloppend hartje, geweldig! Bijzonder lijkt me dat!!

Hier nog altijd geen RD-tjes gesignaleerd!! ik had vanmorgen onder de douche wel even het idee dat ik kramp voelde en dacht van oh nou zal het vandaag wel komen, maar tot dusver dus nog niets te zien. Ook verder nergens last van, zoals ik al allerlei kwaaltjes van Liss en Hopje langs zag komen (leuk leesvoer haha!! ) voel me gewoon gewoon! Maar het wordt wel spannender en spannender moet ik zeggen!! Maar nogmaals eerder testen als vrijdagochtend zit er niet in! helaas! eerst maar kijken of het dan nog nodig is, ik hoop het wel!!

Tot later!
Liefs Luxx

Terug
Bovenaan