Juni 2008 stoppers deel 3!!!

He Dames
Nog steeds niet Ongi
Enne vanmorgen een test gedaan.
Er kwam als je hem schuin in het licht hield een heeeeeeel vaag streepje.

Vorige keer had ik dat ook en was toen niet zwanger. Ik weet toen hoe erg ik mij liet meeslepen. Want andere feliciteerde ons toe (van andere form) een bood zelfs haar babykamer spullen aan. Na twee x naar dokterassistenten een vaag wit streepje te krijgen kon ik die middag naar HA. Zij zei dat ik niet zwanger was (maar er was wel wat in mijn lichaam gebeurd). Mijn lichaam had eitje in begin statium afgestoten.
Dus je kunt je voorstellen dat ik nu wat voorzichtiger ben geworden.

Ik had vanmorgen een kruidvat test (moest je vijf druppels op rondje druppelen).
Vrijdag of zaterdagochtend ga ik het nog een keer proberen.
Welke raden jullie aan?
Lieve groet,
Mieka

hey hey

@ salsa, wat fijn dat je weer op het internet kan!!! hopelijk blijft het zo.....
      En wat lijkt het me een heerlijk gevoel een ronde zonder blaasonsteking,hopelijk blijft het ook weg!
wel balen dat je ongi weer geariveerd is,met volle moed weer naar de volgende ronde!
zal de lijst even voor je aanpassen.

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

MissX
24
23 november
3
1

Janien
22
24 november
5
1

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
28
30 november
5
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
25 okt nod
2
1

LuxX
27
26 okt nod
5
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
28 oktober
1e echo
5 wkn en 6 dgn

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1 dag

mieka, jeetje wat spannend! je zou idd denken een streep is een streep,maar snap dat je voorzichtig bent aangezien wat er de vorige keer gebeurd is
Ik zou niet weten welke test je kan doen......
Ik hoorde altijd positieve verhalen over de kruidvattesten,maar die heb je nu gebruikt
mischiien weten ander het???
hou je ons op de hoogte?

-X-

He Liss84
Je hebt v kruidvat verschillende testen.
De normale waar je over kunt plassen of beker kunt houden.
En een die ik vanmorgen gebruikt heb. Dat is de goedkoopste. Je brengt met een pipet 4 a 5 druppels urine op test en dan 5 minuten afwachten.

Ik heb net met mijn lieverd afgesproken om zaterdagochtend weer een test te doen.
Net voor ik naar DenHaag naar de Lama's ga :)

Lieve groet,
Mieka  

Hey Mieka,

Oeh spannend joh! Ik heb goede verhalen gehoord over de digitale testen van clear blue en zelf heb ik testen besteld via www.sensitest.nl. Je kunt hier ook extra gevoelige testen bestellen. Vandaag besteld = morgen in huis. Ze versturen ze in een blanco envelop, dus erg discreet.

Succes, en ik duim voor je!

X hopje

he meisjes

hoe is het met jullie??
er is alweer aardig wat gekletst vandaag he hihi
ik heb ook idd dat wat dikkere afscheiding maar daar heb ik wel vaker last van dus denk niet dat het wat is ik had gister me over buurvrouw op visite en we hadden het zo over kinderen zei heeft er bij de eerste 4maanden over gedaan 2e ook vier maanden maar na 6 weken miskraam en daarna 6maanden en daarvan heeft ze nu een mooie zoon van 11maanden..
pffffff ik word soms gek van mezelf ik wil het zo graag en ben het nog niet nou weet ik wel dat ik nog niet mag klagen omdat we in ronde 5 zitten maar ik moet gewoon ff me hart luchten hier..sorry meiden..
ik ben aan het werk nog anderhalf uur dan lekker avondje niks en morgen dagje vrij ga lekker shoppen met me moeder krijg laarzen van haar echt lief..

nou meisjes ik ga even wat doen en sprek jullie mis vanavond wel..

zijn er nog meiden die uit de omgeving utrecht komen??

xbion

hey girls!!

@ bionda, ik kom uit die buurt en evab ook,volgens mij is er nog iemand van ons die in deze provincie woond!( volgens mij was dat puk of hopje maar geloof puk)
Maar neem dus aan jij ook?

@ misX, meis hoe was je gsprek?? en voel je je alweer wat beter?

@ de rest hoe is het met jullie?

-X-

Terug
Bovenaan