JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hmm, de boerenkool was heerlijk al zeg ik het zelf, haha! Lekker rookworstje erbij!

@Bion, wat knap van je dat je al geminderd bent met roken! Das erg moeilijk lijkt me, maar voor een goed doel! Ik heb zelf gerookt van m'n 14e tot m'n 18e, maar toen altijd stiekem dus nooit heel veel. Nu rook ik af en toe een paar sigaretten met het stappen, maar nu dat weer niet binnen mag eigenlijk bijna niet meer. Misschien een paar per jaar? Kan er goed vanaf blijven en nu ik zwanger probeer te raken kom ik er maar helemaal niet meer aan.

@Puk, gelukkig nog wel een streep dus! Op tijd geklust meis! Meld je je ook aan op Hyves? Ben benieuwd naar je echte naam .

@Sabien, leuk dat we jou ook gaan zien op Hyves! Je hebt deze maand dus meerdere keren een streep gehad en dan weer niet en dan weer wel op de ovutesten? Vreemd joh, maar gelukkig hebben jullie veel geklust! Ik ben vorige maand voor het eerst eens gaan letten op dat cervixslijm. Bij mij was het rekbaar (tussen twee vingers) zo'n paar dagen voor m'n ei al. Denk twee? (Ik moet echt alles eens op gaan schrijven joh) Ik weet niet precies wanneer ik m'n ei gehad heb, maar denk dat het twee a drie dagen rekbaar is geweest. Een paar dagen voor ik ongesteld moet worden wordt bij mij m'n afscheiding (wat een naar woord toch) veel minder. Ik hoor vaak dat het bij zwangere vrouwen juist meer wordt, dus misschien moet ik daar ook maar eens op gaan letten. Als ik ongesteld geweest ben, heb ik daarna een paar dagen geen afscheiding. Dat begint meestal weer op ongeveer dag 7 van m'n cyclus.

Liefs, ikke

Utrecht :  Bionda,      Liss,  Eva, Puk

Overijsel: Rianne

Limburg:

Noord H:

Zuid H: Sabien

Friesland: Salsa,shanna

Drente:

Groningen: Janien

Gelderland: Christy, Luxx, Ryanne, MissX, Mieka, Hopje

Zeeland:

Flevoland: Sylvia

Brabant:   Mex

Hallo Allemaal

Jeetje zeg, ik ben giter nog langs geweest, maar moest al weer aardig wat bijlezen. Jullie kunnen mij ook bewonderen op de hyves. Heb me al aangemeld bi jSylvia. Mijn echte naam was niet zo moelijk he?
Nu ben ik al benieuwd naar jullie! Maar moet nog even wachten tot sylvia mij uitnodigd!

Bionda gefelicteerd! Jeetje zeg wat gaaf! Lekker genieten nu! Moeilijk he dat roken, zit in het zelfde schuitje. Rookte echt veel en nu nog drie per week! Pfffffff.

Hopje klinkt wel hee logisch allemaal, zal zeker moed houden.

Sylvia ik ken dat gevoel wel hoor, ik heb het ook een beetje, Maar misschien is deze maand wel voor ons!

Ik heb een vraag. Heb nu een dikke streep op mijn ovu test. En ik heb gister geklust. Moet ik dan vananvond weer klussen, of morgen, hoop dat jullie me kunnen helpen!

even eten kom zo weer

xx

xx

Hey Sylvia, heb me aangemeld op de hyves..... ben heel erg benieuwd naar jullie allemaal. Maarre... ik heet niet echt Shanna, maar ik kon het nergens   bijzetten....

Groetjes Shanna

Misschien is het handig als iedereen die in het eggie een andere naam heeft als hier, zich even voorstelt daar....whahahaha....

Bionda, Sabien en Eva kon ik nog wel verzinnen, maar wie zijn de andere twee??

@Bionda: GEFELICITEERD! Super meis, wow!!

Wat leuk zeg om nu te zien hoe iedereen eruit ziet :)

Liefs Eva

Hey wat leuk! Er komen steeds meer mensen bij.
Ik ben even aan het puzzelen hoe dit zit...
Ik heb volgens mij nu iedereen (twee?) een keer uitgenodigd....denk ik...hoop ik.
Toch grappig want je maakt je soms een voorstelling van mensen die dan in het echt weer heel anders is (in de positieve zin natuurlijk). Grappig.

He Meiden
Alles goed?
Ik ben afgelopen maandag ongi geworden dus schrijf mij maar in voor ronde 3
Heeel erg vind ik het niet. drie keer scheepsrecht zeggen ze ;-)  
Wie weet klopt het !
Ga iig mijn best doen.

Verder nog nieuws?

Lieve groet
Mieka

Terug
Bovenaan