JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

hey meiden!

jeetje wat is er weer veel geschreven...

@ rianne, meestal als je een dikke 2de streep hebt op je ovutest dan heb je meestal binnen 36 uur je eisprong...... dus flink klussen maar!! su6!

@ puk, bij mij ging het bijna iedere keer zo: ik had meestal de eerste test helemaal geen 2de streepje,volgende dag een licht streepje en soms hield dat 3 dgn aan
daarna had ik altijd een dikke tweede streep soms 1 dag en soms 2 dgn en daarna voelde ik duidelijk mijn eisprong.meestal deed ik dan (voor mijn eigen zekerheid) een dag nadat ik bijna 100% mijn sprong voelde nog een ovutestje en was dan echt weer veel lichter of helemaal weg...

Voor de gene die het vroegen,ik heb nog geen afspraak gemaakt bij een verloskundige,ik ga eerst even vrijdag naar mijn huisarts,en vraag daar ook even na over hoe en wat.
ik kijk wel rond hoor welke er zitten,maar vind het best moeilijk

-X-

@ bionda, ik rook ook meis,vind het knap dat je zo snel al zoveel gemindert bent!!
      ik ben ook wel een stuk gemindert,en doe heel erg mijn best om nog meer te minderen.
verder ben ik ook erg gemindert met koffie(ben een koffieleut) zit nu op 2 bakkies per dag.
Alcohol dronk ik zoziezo al weinig ( 1 x per week een glaasje ofzo) maar dat doe ik niet meer nu kan het heel makkelijk laten staan,maar dat roken pffff vind het echt heel moeilijk! op een werkdag rook ik er mischien 2 a 3 en dan thuis tot dat ik naar bed ga ong 4 ofzo(rookte ook een pakkie per dag eerst)

-X-

He meidein,

Even kort berichtje van mij. Leuk die hyves! Ik heb me ook aangemeld, gewoon onder ryanne!
Jeetje wat is er veel gekletst vandaag zeg! Ik had gisterenavond nog even gelezen, maar er is vandaag gewoon anderhalve lbadzijde bijgekomen!!!!

Bionda: Gefeliciteerd meid. Dit is een goede start voor november. Hopenlijk gaat het zo door!

Liss:  Kun je het al een beetje  bevatten? Ik heb er zelfs  soms nog moeite mee.

Oh, wil iemand in het schema even aanpassen dat ik wel wil weten wat het wordt en dat ik dinsdag de 11e weer een afspraak bij de vk heb. en de 25e als het goed is weer een echo.      

Nou, ik ga er  vandoor,  zal binnenkort op iedereen weer een keer reageren.

Liefs
Ryanne    

Hi meiden,

wat leuk zeg om gezichten achter de namen te zien op Hyves!

Mieka: jammer dat je ongi bent geworden zeg!

Rianne: volgens mij kun je t beste blijven klussen want betekent een dikke streep niet dat je eisprong eraan komt binnen 20-48uur? Mss morgenvroeg klussen en overmorgenavond? Succes ermee!

Sabien: dat cervixslijm: heb t een tijdje gedaan -  achteraf was ik toen al zwanger - maar elke keer dat ik dacht: heeeey nu is het slijm enorm rekbaar dus mn ei zal er wel aankomen, bleek dat het klusresten waren van de avond ervoor. Maar je kunt als t goed is wel verschil zien maar mss een paar keer per dag checken? Lastig hoor je cyclus, hopelijk snel duidelijkheid!

Hopje: hoe is het met de RD's? Hoop dat ze lekker wegblijven! Knap als je het volhoudt om zondag weer te testen! Je kunt t natuurlijk eerder proberen maar snap dat een teleurstelling niet leuk is...
Enneh... je kent Hyves niet? Laatste jaren in n grot geleefd? Nee hoor grapje, maar had t idee dat iedereen van onze leeftijd Hyves wel kent cq lid is. Welkom! Tis echt leuk en je kunt veel oude bekenden opzoeken.

Liss en Bionda: Hoop wel dat jullie zsm met het roken  stoppen, neem aan  dat jullie weten dat het heel slecht is voor de gezondheid van je kindje...
Heb zelf ook 12 jaar gerookt dus ben echt  geen enorme anti-roker, weet juist hoe moeilijk het is, echt! Maar zou zeggen: zet die knop om en denk aan je kleine kindje....
Zet m op dames!
Gaan jullie trouwens meedoen met Moeders voor Moeders?

groetjes!

Hey meiden,

ik heb op dit moment echt een k*t dag. ben erg emotioneel al de hele dag pfff wordt niet goed van me zelf.

Bionda gefeliciteerd meis, echt super.

ik ga denk ik gewoon weer ongi worden hoor. heb sinds gister weer een beetje bruine afscheiding. oud bloed zeg maar. zo begint het altijd en na een dag of 3 a 4 zet de ongi dan door.
zit er nu ook echt ff doorheen. sorry voor mijn gezeur. kan er ff niets anders van maken.

ik heb trouwens ook hyves, maar durf me nog niet echt goed aan te melden hoor. ben zo bang dat dit uitlekt. Sylvia, check jij ook dat het wel echt mensen van dit forum zijn? ben zo bang dat er dan een nieuwkomer komt en dat blijkt ineens een bekende te zijn of misschien is iemand van jullie wel een bekende.

ik maak me waarschijnlijk weer druk om niks, maar zit gewoon ff verrot in mijn vel sorry sorry sorry.

als ik morgen weer kom dan hoop ik wat gezelliger te zijn. laat het jullie weten als de ongi echt doorzet.

liefs Christy (dat is dus niet mijn echte naam)

he meiden

net weer een test gedaan met me mannetje en jaa weer positief wel 2 lichte strepen maar ze staan er echt dus ik ben toch denk wel echt zwanger joepieeeeeee
we hebben het me schoonouders ook verteld konden niet wachten maar waren door het dolle heen wel een beetje onpersoonlijk door de telefoon maar konden het niet laten..

@missx ja dan is het wat makkelijker he als je stiekem rookte ik hoop dat je het straks ook kan volhouden ik ben hard me best aan het doen..

@liss ja moeilijk he meis ik rookte ook pakje per dag gister ook 4 op me werk vind ik het ook niet moeilijk maar idd thuis is het moeilijker maar ik wil echt stoppen..

@jannie ja ik weet het ja dat het slecht is maar het is ook moeilijk ik rook van een pakje nog 4sigaretten en volgende week moet ik weer naar accupunctuur en dan zal die ook een naaldje zetten voor het stoppen met roken dus hopelijk volgende week helemaal clean..

nou meiden vandaag heb ik weer geen tijd ben erg druk en vanavond ook dus ik zou zeggen een hele fijne dag meiden en ik kom heel misschien nog even binnen waaien..

xxbion

Goedemorgen,

Chris wat vervelend meid... Laat je emoties lekker de vrije loop, das het beste maar leuk is anders dat begrijp ik.

Hyves: niemand kan bij jouw Hyves  de groep juni zien vlg mij, kan me niet voorstellen hoe anderen deze groep vinden uberhaupt. En idd als Sylvia checkt wie wie is dan komt t goed.

Bionda: dat gaat vast goedkomen met het stoppen met roken, zet m op!!! Acupunctuur schijnt heel goed te zijn. Zit jij nou ook op Hyves? Ik kon 1 naam niet plaatsen... ;-)

Hopje: hoest met jou meid? Hoop zo dat je positief test een dezer dagen!

Hier alles goed, geen nieuws. Morgenvroeg naar de verpleegkundige (is mijn verloskundige maar dan in t zkh) dus weer t hartje horen en vragenkwartiertje.
 Mn moeder gaat mee dus jullie begrijpen: die kan niet wachten. Is weer terug van 2 maanden Spanje dus wil alles meemaken. Dinsdag gaat ze ook mee naar de echo. Schijnt n uur te duren dus ons kereltje wordt van a tot z bekeken! ;-)

Groetjes en n fijne dag!
Janneke

@ Chris      Meid, wat kan ik zeggen om je op te beuren. Dat ik je snap misschien! Ik leef in iedergeval met je mee. Maar wacht eerst nou eff tot je echt ongi bent (of niet). Af en toe is het gewoon K#T terwijl het zo leuk had moeten zijn om zwanger te worden. We kennen denk ik allemaal wel dat gevoel (daarmee wil ik het niet generaliseren hoor)
En o ja over hyves ik heb de vrienden groep gezocht via de zoekmachine maar daar is ie niet te vinden.
En je moet maar zo denken; mocht er een bekende van je tussen zitten dan zitten ze er voor dezelfde reden bij als jij!

@Biondaatje      Heel veel sterkte met stoppen met roken! Dat het maar mag lukken. Maar dat zal vast wel want je doet het nu toch ergens voor.

@Liss en de rest      Wat gebruikte jij (jullie) voor ovutestjes? Ik wil er deze maand een paar gaan bestellen en proberen. Maar ik zat net op internet en er zijn zooooooooo veel soorten ik kan er niet weg wijs uit worden.
Ik dacht het maar eens anders aan te gaan pakken deze maand want ik voel ook al geen ei sprong dus het is iedere keer zo gissen en veel klussen. En nou dacht ik de vorige keer cervixslijm te zien maar nou las ik net dat dit ook klus resten kunnen zijn. En je raad het al ik had de dag ervoor ook geklust….dus dat werkt ook al niet.
Ik weet dat we het er al zo vaak over hebben gehad maar ik heb even geen zin om alles helemaal terug te lezen. Kan jij (jullie) mij iets adviseren.

Liefs Salsa

Terug
Bovenaan