JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Goedemorgen meisjes!

pfffff het is nog pas 5 november en ik moet nog tot de 13e hahahaha, wat een drama dit. Gelukkig gaan we komend weekendje even er tussenuit met Fréderique (m'n stiefdochter). Wij waren al van plan om even lekker naar Antwerpen te gaan en het toeval wil dat Fréderique wel een extra weekend wilde komen, dus nu gaat ze gezellig met ons mee.
We hebben een heerlijk luxe hotel geboekt met een Health & Leisure Centre erbij (inclusief in het arrangement) dus we kunnen ook nog lekker in de sauna gaan enzo...héérlijk! Kan   ik een mijn gedachten verzetten en gaat de tijd wat sneller.

@Christy:   de hyve is helemaal afgeschermd, niemand kan zien dat je er lid van bent en ik laat alleen maar mensen toe die van hier komen, hoewel dat wel eens lastig is met al die "echte" namen. Maar om de hyve te vinden, moet je dus echt het web-adres weten en dat weet je dus niet als je hier niet komt.

@Biona:   joooooooeeeeeeeeeehooooooooeeeeeeee! het genieten kan beginnen meis! Enne, idd wel ff stoppen met roken hoor! Het is zoooo slecht voor je kindje! Ik ben nu al behoorlijk geminderd. Was 4 jaar gestopt, maar door m'n scheiding weer begonnen. Sinds we bezig zijn, rook ik nog ongeveer 1-3 sigaretjes per dag, dus da's dan ook makkelijker stoppen als het straks zo is.
Ik heb er meer moeite mee dat ik mijn wijntje bij het avondeten moet gaan laten staan.....hahahaha.......da's altijd zo'n lekker gezellig momentje bij ons thuis. Lekker koken, met z'n allen aan tafel en dan een wijntje erbij.
Maar het is voor een goed doel zeg ik maar!

Ik ga weer ff aan het werk.
Tot later meisjes!

Groetjes
Sylvia

Nog even een opmerkingetje in zijn algemeen: wat boeit het eigenlijk dat mensen in je kennissenkring weten dat je graag een kindje wilt? Is toch alleen maar leuk?

Ik merk wel heel duidelijk dat dat iets is van je eerste kindje. In mijn vriendinnenkring waren we bij toeval allemaal tegelijk zwanger, toen ik zwanger was van Jasper. Dat was echt waanzinnig leuk, want er zit steeds maar een paar maandjes tussen onze kindjes en dat is dolle pret met verjaardagen enzo.
Maar niemand wist dus van elkaar dat ie bezig was, want je eerste, spannend en je wilt het een verassing laten als het zo is...

Nu ik voor de tweede ga, bomt me dat dus echt niet meer en ik merk dat dat bij anderen ook zo is. Ik weet nu precies van welke vriendinnen of ze bezig zijn of niet en zo eens in de zoveel tijd vragen we ff: en? hoest in babyland? hahahahahaha........

Ik denk echt niet dat het nodig is om het zo krampachtig geheim te houden. Als het niet lukt, of het gaat mis, wil je dat toch ook lekker met mensen kunnen delen?
Door mijn mk weet nu ook iedereen op het werk dat we bezig zijn. Nou en? Lekker belangrijks, 't is toch mijn leven?

Laat het een beetje los en ga er relaxed mee om......

*sprak de oude, wijze moeder van het forum* (hihihihihihi)

Kus,
Sylvia

Goedemorgen meiden,

@Bion: Nu dus officieel: GEFELICITEERD meid! Geniet er van!

@Jannie: Ik ken Hyves wel, alleen heb er nooit wat mee gedaan. Geen behoefte aan eigenlijk. Snap er dan ook niks van.

Hier nog altijd geen RD'tjes. Ook geen overduidelijke kwaaltjes. Alleen erg moe en een beetje gerommel in mijn buik. En gister dan de hele dag echt steken gehad in mijn rechter zij. Ik wil inderdaad niet eerder testen dan zondag. Ben veel te bang voor weer een negatieve test en dus weer een grote teleurstelling.

Jullie zijn nu dus allemaal druk op Hyves, maar blijven jullie hier ook gewoon schrijven? Voor de Hyves nerds als ik?

Fijne dag allemaal!

X hopje

@Mieka: balen meid! Maar vol goede moed naar ronde 3! Pas je je NOD zelf even aan in ons ijstje?

@Christy: Houd de moed er in meissie! Het valt niet altijd mee, maar wel positief blijven hoor!

X hopje

hey ladies!!!

@ cris,kop op meis,schrijf lekker van je af hoor hier!! en kan allemaal hier!!!
      dikke knuffel!!

@ salsa,ik was erg tevreden over de ovutesten van sensitest(midstream) zijn ook lekker snel thuis vandaag besteld morgen in huis! su6!

@ bionda,land het nieuws al een beetje??

@ janneke,ben het idd met je eens over dat roken,doe er ook erg mijn best voor!!
      heb net even informatie opgezocht van MvM denk wel dat ik daar mee aan ga doen!!

@ eva, ik antwoord heir maar even,wil even wat dingen weten over mijn pds enzo

Nou verder alles goed hier! lekker vrij
ga zo even naar een vriend van mij even lekker bijkletsen!
dus kom later wel weer even

He meiden
Ik heb het even aangepast.

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Christy
25
5 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

MissX
24
23 november
3
1

Janien
22
24 november
5
1

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Mieka
28
2 december
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Hopje
28
30 okt nod
4
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
10 juli 2009

Biondaatje
21
5e
1
15 juli 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
?

??

Eva
ja

??

Liss
ja
ja
??

Biondaatje

??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
28 oktober
1e echo
5 wkn en 6 dgn

Janneke
11 november 20h
6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1

Liss bedankt! Ik heb ze direct even besteld. Maar krijg ze pas als het geld binnen is.
Dus dat zal wel even duren want ik heb het van m'n bankrekening over gemaakt.
Spannend om het nu zo te proberen.....
Liefs Salsa

Hey meiden!

Nou, dit wordt poging twee, had vanmorgen al een heel verhaal getypt, weg.... Mijn dag is begonnen met koppijn. Durf nu niet zo goed m'n medicijn tegen migraine in te nemen omdat ik tegen m'n vruchtbare dagen aanloop. Ben veel te bang dat het invloed heeft op m'n ei?? Maar als het straks echt niet meer te houden is, dan toch maar wel een pilletje. Moet vanavond namelijk ook nog werken.

@Mieka, meis wat balen dat je weer ongi geworden bent! Op naar de derde ronde dan maar! Kom je ook op Hyves??

@Liss, ik hoor wel vaak dat het verstandig is om zo gauw mogelijk kraamhulp te regelen. Er is tegenwoordig een groot tekort geloof ik! Knap van je dat je ook probeert te stoppen met roken!

@Ryanne, heb het lijstje aangepast. Hoever ben je straks ten tijde van de 2e echo? Dan vul ik dat ff in. En mogen wij straks ook weten wat het wordt???

@Janneke, wat leuk dat je moeder morgen mee gaat. Zal ze vast helemaal geweldig vinden. En een uur, das lang!! Leuk!

@Chris, meis schrijf hier maar lekker van je af hoor! Over hyves: ik was eerst ook bang dat bekenden zouden zien dat ik er lid van ben en dat ze dan met vragen komen. Maar het is echt helemaal afgeschermd hoor! Hoop dat je ongi wegblijft!

@Bion, joepie!!! Je bent echt op en top zwanger hoor! Leuk! Ik zag op je Hyves dat je man in het leger zit. Klopt dat? En ook dat ik geen domme vragen erover mag stellen, haha! Dus dat doen we dan maar niet... Maar mag ik wel vragen hoe dat zit als jullie straks een kleine hebben? Hoeft hij dan niet uitgezonden te worden? Of minder? (Hoop dat je dat geen "duh' vraag vindt? ) Lekker genieten nu!

@Salsa, laat je weten hoe de ovytesten bevallen? Denk dat ik er de volgende ronde ook aan ga als ik dan nog niet zwanger ben.

@Sylvia, ik begrijp je gedachte hoor! Komt denk ik echt omdat het allemaal de eerste keer is, zo spannend! En ik vind de verrassing zo leuk als het straks eenmaal zo ver is. Maar mocht hier toevallig (en dat zou wel heel toevallig zijn) iemand mij herkennen, dan ga ik er maar vanuit dat die persoon zijn mond houdt. Zit hier ook niet voor niks toch? Als we eenmaal zwanger zijn, denk ik dat we het wel vrij snel vertellen. Kan m'n mond dan toch niet houden, haha! En tja, het kan mis gaan, maar dat kan ook verderop in de zwangerschap. Denk dat ik dan juist wel alle steun kan gebruiken.

@Hopje, bij jou nog steeds geen rd's?? Ik duim heel hard!!! Kan me voorstellen dat je nog even wacht met testen. Wel knap!

Liefs, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Christy
25
5 november
5
1