JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

hoi hoi,

@ mieka en hopje,leuk dat jullie erbij zijn gekomen op hyves!!!

@ cris,hopelijk zit je snel weer lekker in je vel!!! en laat die rd''tjes maar wegblijven!!

@ sylvia, het is mischien handig om even een lijstje te maken in hyves wie wie is!

Blijf het zeggen vind het echt gaaf om te zien wie nou eigelijk wie is!!!!

wat word het alweer snel donker he!!
ga nog even een wasje draaien,mijn schoonmoeder was net in de buurt ze kwam even snel langs omdat ze in de buurt was.
Gaf ze mij symbolisch een pot augurken haha

nou girls tot later!
liefs lis

Hey MissX,

Dat heb ik al geprobeerd, maar er gebeurd niks als ik daar op klik. Wel geeft ie steeds aan: fout op de pagina??? Ik blijf mijn best doen.

X hopje

En hoe kan ik net als jullie berichtjes sturen/ meekletsen?

X hopje

@Liss, haha wat een leuk gebaar van die pot augurken! Die moet ik onthouden! Vind het ook erg leuk om te zien wie wie is! Maaike is er ook bij gekomen!

@Hopje, als ie aangeeft fout op de pagina dan zou ik dat idd een andere keer proberen. Gaat er ergens met de server iets mis denk ik. En als je een bericht (krabbel)  wilt schrijven doe je het volgende:

- Je gaat naar de juni 2008 ladies hyves (moet je wel ingelogd zijn)
- Dan scroll je helemaal naar beneden en zie je een wit tekstvak waar je je tekst in kunt typen.
- Als je klaar bent druk je op 'verstuur' en zie je dat je bericht bovenaan toegevoegd is.
- Ik zou alleen krabbels op de juni hyves achter laten en niet op de persoonlijke hyves van iedereen. Omdat op de persoonlijke hyves iedereen die berichten kan lezen en op de juni hyves alleen wij. Dat is het fijne ervan!
- Je kunt wel persoonlijke mails sturen naar een van ons. Je gaat dan naar de hyves van die persoon en onder de foto van die persoon staan allemaal opties. Kies dan voor 'stuur een bericht'.

Hoop dat ik het allemaal een beetje duidelijk omschreven heb?

Liefs, ikke

Hey MissX,

Bedankt! Ik zit nu nog op mijn werk, misschien dat het daardoor komt. Ik probeer het wel een keertje thuis.

Fijne avond alvast!

X hopje

Hey meiden.

@Missx: jullie mogen weten wat het word hoor :)

Sinds eergisteren heb ik een raar, soort van branderig, gevoel echt helemaal onderin mn buik, sinds vandaag word dat gevoel erger tijdens/na het plassen... blaasontsteking? Voelt nu wel als een blaasontsteking in ieder geval.
Heb even de huisarts gebeld, moet morgenochtend voor 10 uur mijn urine inleveren, kan 's middags bellen voor de uitslag.   Gelukkig ben ik  morgen vrij :)
Verder alles goed eigenlijk! Vandaag 7 wkn zwanger (mannetje heeft een banner geplaatst op mijn bureaublad, lief!), volgende week donderdag de eerste echo! Kan niet wachten!

Liefs Eva

hey meiden,

ontzettend bedankt voor al jullie steun, had ik echt even nodig.

zoals ik al zei, zijn vandaag de RDtjes doorgekomen , wel weer een normale cyclus van 27 dagen.

zal zo even het lijstje aanpassen.
ook heb ik me aangemeld op hyves dus nu nog even wachten op goedkeuring van Sylvia.
@Sylvia je hebt helemaal gelijk over het geheim houden ja of nee. het enige wat ik vervelend vind is dat sinds we nu getrouwd zijn mensen gaan vragen of je al bezig bent. en na alle ellende heb ik eigenlijk gewoon geen zin om daar over te gaan praten. maar snap wel jou verhaal hoor en vind ook dat je wel gelijk hebt. het zit allemaal een beetje tussen onze oren.

ondanks dat ik ongi ben geworden voel ik me nu niet heel rot eigenlijk. het is gewoon onze tijd nog niet. mijn man heeft natuurlijk ff geen baan. wel vrijdag en maandag een sollicitatiegesprek en ik denk dat onze ellende eerst een plaatsje moet krijgen. ook willen we begin volgend jaar (als mijn man een baan heeft) ons huis te koop gaan zetten.

we hebben wel afgesproken dat we het komende maand nog even aankijken en dan voor het nieuwe jaar ovutesten gaan bestellen. weet er niet zoveel van maar aangezien ik mijn ei niet voel kan het wel eens handig zijn.maar wil daar komende maand nog ff niet mee bezig zijn.

we gaan het wel weer zien allemaal. op hyves kunnen jullie trouwens wel mijn trouwjurk zien want er staan trouwfoto's op.

liefs Christy en nogmaals bedankt dat ik even mijn k*tdag met jullie mocht delen.

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Petra
26
10  november
4
1

Puk