JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

@Hopje, had even een berichtje achtergelaten op onze hyves, maarre voor de zekerheid, al nieuws??

groetjes Shanna

he meiden

ben ik nog even snel voor ik ga slapen heb een hele drukke dag gehad maar nu weekend!!! ja asociaal he maar heb heel veel uren en aangezien we in december niet vrij kunnen krijgen ivm kerstdrukte ben ik deze hele maand de donderdag en vrijdag vrij 4weken dus maar 3 dagen werken heerlijk haha.

ja het besef begint te komen idd ik moet zeggen toch vind ik het nog een beetje eng omdat ik wel eens op donderdag ochtend ongi werd en maar later nooit maar toch aan de andere kant heb niet voor niets 2 positieve testen haha  
vanavond heb ik wel vaak buikpijn gehad geen ongi buikpijn maar meer bij me blaas en  heb wel last van me rug maarja positief blijven denken..

@missx haha nee dat is geen DUH vraag maar me mannetje is sinds 3weken dienst uit dus daar hoef ik me geen zorgen meer om te maken hij is in 4jaar tijd 3x op uitzending geweest van 5maanden   dus erg lang maar hij heeft altijd gezegd vanaf dag 1 dat we wat kregen mocht ik aan kinderen beginnen stap ik eruit dus vandaar deze keuze en daar ben ik natuurlijk blij om maar dat staat idd nog op mijn hyves haha en ik zeg ook tegen hem je blijft me militairtje haha..

@sylvia ja ik wil echt stoppen ja en knap van jou ook 3 sigaretten ongeveer knap hoor ik ga morgen winkelen met me omaatje en die rookt ook niet dus dan vind ik het ook een stuk makkelijker maar met wijn heb ik geen moeite drink toch amper haha..

verder de meiden die ik vergeten ben heel lief allemaal jullie berichtjes echt super lief..

slaap lekker.
xxbion    

Hey meiden,

Duik zo lekker m'n bedje in, maar nog even hier schrijven.

@Bion, nu je dit zo schrijft kan ik het me ook weer herinneren dat je een poos geleden vertelde dat je man uit dienst zou treden! Was dat echt alweer even vergeten, haha! Wat doet hij nu als ik vragen mag? Willen jullie straks eigenlijk weten wat het wordt? En zo ja, mogen wij het dan ook weten? Vul ik ff het lijstje in!

@Eva, vervelend die branderige pijn. Heb ook ooit een keer blaasontsteking gehad, auw! Kijk je wel uit met eventuele antibiotica? Maar dat zal de ha vast ook wel weten, haha.

@Chris, meis shit zeg... Had het zo voor je gehoopt! Gun het je zo. Nou gaan we heel hard hopen dat het de volgende ronde raak is zodat je die ovutesten niet eens meer nodig hebt! Jij zal wel M zijn op Hyves??

Kunnen we mooi nieuwe polls maken voor het geslacht van de nieuwe beebs. Moet er nog even over nadenken wat ik denk dat het gaat worden. Even een nachtje over slapen .

Trusten!!

Liefs, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

MissX
24
23 november
3
1

Janien
22
24 november
5
1

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Mieka
28
2 december
3
1

Christy        
25
2  december
6
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Hopje
28
30 okt nod
4
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
10 juli 2009

Biondaatje
21
5e
1
15 juli 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
?
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

Biondaatje
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november 20h
6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1

goede morgen meiden
nou ik heb er net nog 1 gedaan haha lijk wel gek maar de 2 strepen zijn nu nog duidelijker dus nu geloof ik het wel zoo raar ik kan het nog bijna niet geloven maar super blij natuurlijk..
ik ga zo met me omaatje van 87winkelen en natuurlijk ff bij prenatal naar binnen ik zeg gewoon dat het voor me buurvrouw is die is namelijk ook zwanger haha..

@missx ik weet nog niet of ik het wil weten me mannetje wel maar zelf ben ik er nog niet overuit dus zodra ik het weet hoor je het en mocht het zo zijn dat ik het wil weten horen jullie het natuurlijk als eerste..
me mannetje werkt nu bij een horeca groothandel op de vrachtwagen en lekker van 8tot5 dus mooie tijden..en jou mannetje??

xxbion

Goedemorgen meiden,

Ik wil even laten weten dat de RD'tjes zich nog steeds niet gemeld hebben. Ben nu, uitgaande van een cyclus van 28 dagen, dus precies 1 week overtijd.

Even een vraagje voor de zwangeren, sommige van jullie hebben zere borsten. Kunnen jullie dat eens proberen uit te leggen? Ik heb namelijk ontzettend branderige borsten, maar zeer doen ze niet. Het is meer het gevoel alsof je een schaafplek op je knie hebt als je bent gevallen. Snappen jullie me nog? En verder nog steeds ontzettend moe en vandaag weer last van  zeurderige pijn  (continu) in mijn zij en onderrug. Ohh meiden, ik vind het toch wel erg spannend allemaal!  Maar ga echt pas zondag  testen.

@Salsa. ik kan nog geen berichtjes typen op Hyves. (krijg steeds een foutmelding hier op mijn werk) Dus daarom heb ik hier maar gereageerd. Hoe gaat het met jou?

Fijne dag allemaal!

X hopje  

goeiemorgen ladies!!

Lekker geslapen allemaal?

@ cris,balen meis! dat ze toch zijn gekomen kop op hoor!

@ bionda, wat een leeftijd zeg van je oma!! gaaf hoor
      veel plezier met winkelen vandaag!
      heb jij al een afspraak gemaakt bij de VK?

@ misX, leuk idee weer die polls!!! ben benieuwd wat het word......

@ salsa, die testen zullen vandaag of morgen wel binnenkomen...

@ hopje, druk alweer aan het werk?

@ de rest hoe is het met jullie?

verder hier even weinig te melden
moet om 12 uur werken tot 20.00 heerlijke tijd!
kom later weer even!
fijne dag iedereen

-X-

@ hopje: bij mij doet het eigelijk alleen pijn (niet extreem ofzo) maar als ik er aan zit
of ik stoot per ongeluk met uitkleden ofzo.....
wat het meest gevoelige bij mij is: aan de onderkant en ze staan nu super gespannen
Het lijkt idd net of ik ze keihard gestoten heb ofzo......

-X-

Terug
Bovenaan