JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hallo Meiden

Voor mij is dit poging twee. Was net klaar komt er een collega binnen. Alles weer weggeklikt... GRRR

@Chris balen meid. Maar misschien heb je wel gelijk en komt jullie tijd als je het weer war rustiger hebt. Wens je mannetje in ieder geval veel succes komende week zal voor jullie duimen.

@Hopje jeetje wat knap dat je zo lang kunt wachten. Die pijn die je beschrijft herken ik wel een beetje. Die had ik ook voor mijn MK. Houd dus moed.

@Miss x jouw klusweek is nu of niet?

@Sylvia knap hoor zo geminderd. Ik heb er veel moeite mee, Rook nu nog zo'n 5 sigaretten per week. Rookte wel een pakje maar wil er helemaal van af.
Ik denk dat ik mijn wijntje nog meer ga missen.
Wanneer stop jij met drinken? Na een positieve test of na je klusweek?

@Bionda niet meer twijfelen hoor je bent hartstikke zwanger. Kan me voorstelllen dat het allemaal erg onwerkelijk is.

@Liss, ben je al aan het idee gewend? Leuk of niet. Succes morgen bij de HA.

@eva Hoe voel je je nu? Nog zo'n last? En wat zei de HA? Daar moest je vanmorgen toch naar toe?

Nou ik heb mijn klusweek achter de rug. Volgens mij heb ik gisterochtend mijn ei gehad. Voelde in ieder geval flinke steken rechtsonderin. Herkennen jullie dit?
Toen ik thuis was uit school nog even een ovutest gedaan. Nog wel een dikke streep maar niet meer zo dik als dinsdag. Dan is mijn Lh weer op de terugweg denk ik?
Gistermiddag nog wel even geklust. Las namelijk op de site van predictor dat je tot 24 na je eisprong het vruchtbaarst bent? Ik dacht altijd dat je de dag voor je ei het vruchtbaarst bent?
Nu heb ik dus om de dag geklust vanaf vorige week donderdag tot en met gister.
Nu maar afwachten...............

Werd vanmorgen gebeld door een moeder van mijn werk dat haar dochter gister een ernstig auto ongeluk heeft gehad. Haar dochter is er goed afgekomen maar haar zus ligt nu in het ziekenhuis. Kinderen natuurlijk geschrokken in de klas, maar ik ook eerlijk gezegd. De auto waar ze in zaten is echt over de kop gevlogen en in de sloot beland.

Nou kom vananvond weer even kijken!

Tot dan xx

@Rianne: jeetje, heftig zeg dat ongeluk, kan me voorstellen dat je daar van geschrokken bent! Ik heb  net mijn urine ingeleverd bij de balie  van de huisarts. Kan nu morgenochtend na 10 uur bellen voor de uitslag. Moest wel lachen want mijn buurvrouw zat toevallig daar in de wachtkamer en ik had mijn urine opgevangen in een potje die ik had gekregen van Moeders voor Moeders en er stond natuurlijk ook Moeders voor Moeders op dat potje. Ik heb dat ding dus zo onopvallend mogelijk op de balie neergezet haha. Heb echt geen zin in dat de buren het al weten. Jij genoeg geklust dus? Nu begint het wachten dus voor jou.... Spannend!!

@Hopje: Mijn borsten voelden niet branderig maar gewoon echt pijnlijk, vooral aan de zijkant ( de kant van de oksels zeg maar) en rondom de tepels. Maar heb wel vaker gehoord van vrouwen dat ze tijdens hun zwangerschap last hadden van warme borsten. Hoop zo voor je dat je zondag een positieve test in handen hebt!!

Vanavond ga ik met mijn mannetje naar Blof, heb er zin in! Ben de laatste tijd alleen erg moe 's avonds dus ben benieuwd hoe dat gaat haha!

Liefs Eva

He, hallo!

Echt leuk die hyves!
Hier alles goed. Nog steeds, gelukkig. Gisteravond voor het eerst misselijk. Maar dat kwam volgens mij door de pannekoeken. En als ik lang wacht met eten krijg ik een soort misselijk gevoel. Maar ja, dan moet ik ook maar eten he!
Oja, als ik weet wat het is: meisje/jongen, dan mogen jullie het ook weten hoor!

Eva: Voel je je nog steeds goed? Gelukkig.

Rianne: Goed geklust deze week?? Ik duim voor je! Als je nu zwanger raakt dan zit je echt op hetzelfde schema als mij.

Hopje: Mijn borsten voelen niet echt branderig. Meer een soort gespannen gevoel. Als je er dan tegenaan stoot of aan komt niet prettig. Meer blauwe plek gevoel. En heel gevoelige tepels. Bij minste of geringste reageren ze al.
Verder had ik allerlei steekjes en ook wel beetje pijn in mijn rug, links onderin.

Liss en bionda: is het nieuws al een beetje aangekomen? Leuk hoor!
Nou, ik ga lekker broodje eten en dan aan het werk. Kort dagje maar, van 13.30 - 18.00!

Liefs
Mij

Hi meiden,

Ryanne: herkenbaar: ik ben de eerste 3 maanden niet vaak misselijk geweest maar werd wel onpasselijk als ik trek kreeg. Zorgde dat ik altijd een mueslireep in mn tas had voor t geval dat.

Hopje: jeej wat onwijs knap dat je zo lang kunt wachten met testen!!!! Tis wel leuk om in t weekend te testen als je allebei vrij bent, dat heb ik trouwens ook gedaan. Maar ben zooo benieuwd!
Branderige borsten herken ik wel hoor, had soms t idee dat ze in de fik stonden. Alsof ze ontstoken waren, heel warm ook. En jeuk.....

Vanmorgen controle gehad in t zkh bij de verpleegkundige, was allemaal weer prima. Hartje weer gehoord, mn moeder was mee dus dat vond ze super natuurlijk.

Groetjes Janneke

he meisjes

nou ik heb lekker gewinkeld met me oma haha kleding voor haar gekocht en voor de beeb 5rompertjes een vestje slofjes  en een broekje hahahah had de hele winkel wel leeg willen kopen hahaha..

@liss ja net de verloskundige gebeld ik moest een formulier via internet invullen en opsturen dan nemen hun binnen 3 werkdagen contact met me op dus ben benieuwd kraamzorg heb ik ook al bij de agis aangevraagd want dat schijnt ook een drama te zijn volgens me schoonmoeder dus dat is geregeld en heb ook de huisarts ingelicht dus die weet het ook haha volgende week krijg ik een aparte behandeling voor stoppen met roken bij de accupunctuur dus dat is ook geregeld haha..

@hopje spannen meid hoop dat je zondag ook goed nieuws hebt.. ik kon niet wachten met testen maar over die borsten ik heb ook altijd gevoelige borsten gehad en deden altijd zeer maar waar ik het aan herkende ik kreeg brandende steken begon in me linker borst aan de zijkant  de kant van me oksel volg je me nog??  af en toe niet super pijn maar voelde ze wel en gevoeliger en hele harde schijven als ik er langs ging en gespannen zijn ze..
tepels zijn nog niet verkleurd..
ook vond ik koffie een paar dagen er vies ruiken en rijst ook maar dat was later weg nu heb ik dat alleen met zwitsal ruikt ook vies terwijl ik dat altijd lekker vind want daar was ik me altijd mee haha..

nou meiden ik ga wat in huis doen

spreek jullie straks wel..
xxbion

Hey ladies!

hoe is het hier? ik ben weer druk aan het werk, dus ff snel tussendoor.

@ Bionda: ik wil je de vreugde remmen hoor, lieverd, maar zou je niet heel even wachten met een aantal dingetjes tot je echo goed is (kraamzorg, aankopen)? Ik weet uit ervaring dat het zooo ontzettend erg is als het net is misgegaan en je moet ook nog naar vanalles en nog wat gaan bellen om te zeggen dat het allemaal niet doorgaat.
Ik vond het al moeilijk om de echo af te bellen bij de gyn.

@ Rianne: ik drink nu nog gewoon af en toe lekker een wijntje hoor! Neem wel minder dan eerst. Normaal drinken we altijd een wijntje bij het avondeten, maar nu neem ik af en toe een glaasje. Zodra mijn ik een positieve test heb stop ik er helemaal mee

Verder had ik vanmorgen echt enorme ongi-pijnen, maar wel raar, want mijn NOD is pas over een week. Dus waar dat nu weer vandaan kwam? Ook weer enorme last van mijn ene eileider. Daar heb ik altijd last van na de sprong. Ene kant niet, andere kant wel.....ook niet echt een lekker gevoel.

Nou ja, nog eventjes afwachten. We'll see!

Nog steeds niemand die weet wie M.M. is die zich op Hyves heeft aangemeld?

Kus,
Sylvia

Hey meiden,

Wat leuk zeg onze eigen hyves. Haha
Grappig om te zien dat sommige mensene er heel anders uitzien dan dat je in gedachten had. Had ik vooral bij Janneke omdat je eerst Jannie gebruikte. Haha wel erg maar ik dacht door je naam haha dat je wat ouderwetser zou zijn.
Maar het tegendeel is bewezen hoor! Hahah

Miss: Vorige ronde heb ik ovulatietesten gebruikt alleen daar heb ik helemaal niets aan gehad. Heb geen 1x een tweede dikke streep gezien. Wss omdat ik dus een langere cyclus had en te vroeg ben begonnen met het gebruiken van de testen.
Naja in weet in elk geval bijna zeker dat ik of dinsdag of woensdag mn ei heb gehad de hele tijd rechts onderin steken. Dus dat kan aardig kloppen want als ik uitga van een gemiddelde dan had ik dus idd dinsdag mn ei moeten hebben. We hebben dinsdagaaf geklust en vanaaf denk ik maar even weer. haha we zullen zien en anders ga ik volgende ronde maar weer aan de ovutesten.

Zo nu even mn tanden poetsen. Moet naar de tandarts en daar ik zoooooon hekel aan!!

liefs

Hey meiden!

@Janien, heb even je foto's bekeken, mooie jurk! En wat is Guus een schatje!

@Bion, nog een dikkere streep, mooi zo!! Wat lief dat je met je omaatje bent wezen winkelen! Fijn dat je mannetje nu veel thuis is. Mijn vriend werkt hier in de buurt op een steenfabriek bij de technische dienst als onderhoudsmonteur. Handig hoor, zo'n vent met twee rechter handen! Hij kan er op de fiets naartoe, ook lekker dichtbij dus. Jeetje, je hebt al flink ingeslagen! Allemaal neutrale kleuren neem ik aan?  Vond je oma het niet verdacht?

@Hopje, een week over tijd al! Waar haal je het geduld vandaan om nog niet te testen! Respect!! Ik heb wel vaker gelezen hier op he forum dat zwangere vrouwen last hadden van branderige borsten hoor!

@Liss, zien jij en je vriend elkaar nog wel geregeld als jij van die onregelmatige diensten hebt? Of zit er toch iets van regelmaat in? Haha!

@Rianne, het is inderdaad m'n klusweek. Tot nu toe hebben we het nog om de dag gedaan, vannacht voor het laatst. Nu morgen overdag weer hebben we bedacht, haha. M'n vriend heeft namelijk late dienst nu, beetje plannen nu he. Ik voelde vanmorgen wel flinke steken in m'n buik rechts onderin. Misschien was dat m'n ei? Maar eigenlijk verwacht ik die pas zondag als ik weer van 30 dagen uitga. Vind het wel lastig zo hoor. Denk volgende maand toch maar ovutesten. Nu doen we het gewoon om de dag en als we zin hebben vaker. Sowieso alleen maar als we zin hebben hoor, haha!
Ik dacht ook altijd dat je de dag voor je ei het vruchtbaarst bent! Volgens mij heb je meer dan genoeg geklust hoor!

@Eva, ben benieuwd naar de uitslag van je urine onderzoek! Haha, das nog oppassen ook met die buurvrouw! En die kunnen nieuwsgierig zijn!!  Veel plezier vanaaf bij Blof, leuk!!

@Ryanne, de kwaaltjes beginnen te komen!! Als je maar doorhebt wat je het beste kunt doen he als je misselijk bent. Hoop voor je dat het niet erger wordt!

@Janneke, fijn dat alles goed was!

@Sylvia, hmm ongipijnen? Zou het een innesteling zijn? Dat schijnt wel zo te voelen he! Hope so! M.M. is volgens mij Chris. Kijk maar bij het stuk wat ze het laatst geschreven heeft. Daa zegt ze dat ze zich net heeft aangemeld.

Ik ga vanavond lekker stappen met m'n beste vriendin, altijd gezellig! Dat is iets wat ik in de toekomst zeker zal missen! Niet dat je dan niet meer kunt gaan natuurlijk. Maar nu blijf ik altijd bij haar slapen omdat ik wat verder weg woon en dat doe ik dan natuurlijk niet meer. Moet dan toch een taxi terug. En doorzakken tot een uur of 5 in de ochtend zal ik dan ook wel niet meer trekken, haha! Dus nu nemen we het er nog even van.

Ben er morgen weer!

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan