JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

MissX
24
23 november
3
1

Janien
22
24 november
5
1

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Mieka
28
2 december
3
1

Christy        
25
2  december
6
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Hopje
28
30 okt nod
4
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
10 juli 2009

Biondaatje
21
5e
1
15 juli 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

Biondaatje
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november 20h
6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1

hey meiden!

even snel want het is hier weer erg druk......
als ik vanavond thuis ben reageer ik even op iedereen weer...

@ bionda,mag ik vragen welke jij hebt gebeld?? want hoe jij het omschrijft dat heb ik ook moeten doen.....mischien zitten we wel bij dezelfde wie weet haha

-x-

@liss je bedoeld de kraamzorg?? dat is zorgmaat geloof ik zit in omgevind utrecht en zit toevallig bij mij in de straat haha..

@sylvia ja ik snap wel wat je bedoeld maar me schoonzusje is net bevallen en die had er ook zo'n gedoe mee dat het zo ontzettend druk was dus me schoonmoeder  zei dat ik dat maar meteen moest doen..
Ik snap   best dat het moeilijk is af te bellen maar ik denk dat ik hier goed aan heb gedaan..wel bedankt dat je aan me dacht want geloof het best dat het super moeilijk is..

@missx lekker hoor ook zo dichtbij..
nee ik zei dat het voor de buurvrouw was want die is ook zwanger  ze snapt  het toch niet zo  goed ze is aan het dementeren en  ze vroeg daarna nog 3x voor wie dat was..

nou meiden net lekker gegeten en vanavond gestrekt op de bank ben erg moe dus lekker gtst kijken de frogers en gooise meisjes..

xxbion

Hi meiden,

Janien: haha dus je dacht dat ik n ouwe taart was? hihi! Weet je wat zo gek was? Ik meldde me hier aan tijd terug en kon geen nickname bedenken, kwam niet verder dan Jannie. Tja....
Weet iemand of je die kunt veranderen trouwens?

Bionda: sommige dingen moet je idd snel regelen, net zoiets is: kinderopvang! (geef 4 of 5 dagen op, je kunt altijd naar minder)  
Ik had ook alles al "geregeld" toen ik in juni na 11 weken mn mk kreeg. Is zoals Sylvia niet leuk om af te bellen maar aan de andere kant was t ook wel weer noodzakelijk om alles vroeg te regelen. maar snap je punt hoor Sylvia!

Groetjes,
Janneke

Hoi meiden

Wat leuk om jullie nu ook te zien op Hyves! Komt m'n werk niet ten goede maar ja. Wel grappig dat sommige meiden wel lijken op wat ik gedacht had en anderen totaal niet.

@Liss: Bedankt voor je verhaal over de ovutesten. Bij mij liep het niet echt volgens het boekje, dus ben erg benieuwd of de testuitslagen kloppen. Ik hoop dat we in ieder geval op tijd geklust hebben!
Houd je me op de hoogte van je ervaringen met verloskundigepraktijken in Utrecht? Hopelijk heb ik er snel wat aan.  Heb namelijk geen zwangere vriendinnen of  vrienden met kinderen in Utrecht zelf, dus alle info is welkom.
Al van de augurken gegeten?

@Christy: Balen, balen, balen! Toch weer die RD'tjes. Lucht je hart hier maar hoor!
Ik hoop trouwens ook dat onze beheerster op Hyves een beetje kritisch is over wie er lid mag worden. Wil ook niet dat het uitlekt. Bij ons denken ook veel mensen dat we getrouwd zijn, omdat we zwanger willen worden.

@Salsa: Ik heb de ovutesten van sensitest, de midstream. Weet nog niet of ik tevreden ben. Moest wel lang doortesten tot ik eindelijk een streep had. Hopelijk levert het een zwangerschap op.

@Sylvia: Veel plezier tijdens je weekendje weg! Antwerpen is een leuke stad. Lekker shoppen, eten, megabioscoop..... Ben er van de zomer nog geweest.
O ja, en waarom ik niet wil dat iedereen weet dat we aan het klussen zijn: Ik heb geen zin in steeds die vragen of het al gelukt is. De meeste mensen weten wel dat ik een kinderwens heb hoor. En het is inderdaad iets moois, maar ook wel weer een leuk geheimpje.

@MissX: Dat valt vast wel op op je Hyves: al die trouwjurken! Jouw dag komt vast ook nog wel. Ik heb er ook lang op moeten wachten.

Weltrusten allemaal!

X Puk

Terug
Bovenaan