JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

hey meiden!

lekker allemaal weekend aan het houden!!!
we staan weer op blz 2 dus haal hem even weer omhoog!

@ bionda,gaaf en super lief die 150 euro!

@ puk,nee het staat niet op funda,het is een nieuwbouwproject in vleuterweide
      en ze zullen eind volgend jaar worden opgeleverd,dus als het allemaal lukt
      gaan we hier overbruggen!

meiden fijn weekend verder!
-X-

Hallo allemaal,

Ik volg jullie al een tijdje, en zou graag mee willen kletsen.
Ik ben in juni gestopt met de nuvaring, eindelijk!!
Wil al heeeeel lang heel graag kinderen maarja dat moeje wel samen  doen he.
Mijn vriend wilde eerst alles voorelkaar, een baan een huis etc.
Nou toen we de sleutel van ons net gekochte huis kregen ben ik meteen gestopt haha
Tsja een huis is een huis.
Na eerst meer klussen in ons nieuwe huis, en de  verhuizing  zijn we nu vooral aan het klussen tussen de lakens.
Nu alweer de 5/6e (?) ronde. Vreselijk. Wil zooo graag, en iedereen word maar zwanger om me heen.
Wordt er soms echt gek van, wel is het fijn om te weten dat ik niet de enige ben die spannende weken heeft, afwacht of t zal gebeuren en druk aan t klussen is. We zitten in hetzelfde schuitje. Hoop voor jullie en voor mezelf dat we met kerst allemaal aan de cola zitten, haha.

groetjes

@Memke: welkom! Gezellig dat  je mee komt kletsen!

@Biondaatje: jij hebt zeker ook het "9 maanden dagboek" van Marianne Amelink? Leuk boek he! Je kan er echt van alles in bijhouden :)

Gisteren zijn we met een rondvaartboot door de Utrechtse grachten gegaan, daarna zijn 10 van de 13 man (ik en nog 2 andere vrouwen niet haha) de dom gaan beklimmen en daarna zijn we met z'n alleen uit  eten gegaan. Lekker gegeten, alleen een erg lange zit. Waren er om half 6 en gingen om half 12 weg, pffff.....
Vandaag lekker helemaal niks gepland, heerlijk!
Heb vanacht gedroomd over de echo van donderdag, dat ik plotseling 4 wkn langer zwanger was hahaha!
Liefs Eva

Hallo Dames,

@ Memke      Leuk dat je komt mee kletsen!

@Puk      Ik ben ook erg benieuwd of de testen wat gaan uit halen. Ik had vanmorgen een heel ligt streepje….
Wat ik daar nou weer van moet denken. Overmorgen maar weer eens testen toch?

@EvaB            O wat fijn dat het geen blaasontsteking is (volgens mij had ik het kunnen lezen als ik iets verder terug ging toch?). Dus die klachten horen bij een beginnende zwangerschap. Weer wat geleerd! Weet jij wat je moet doen als je een lichte streep hebt op je ovu test? Da dag erna weer testen of nog iets langer wachten?

@Biondaatje      Wat super lief van je oma!

Liefs Salsadanser

@Salsa: Ik had zelf ovu. testen met 2 strepen. De controlestreep en de teststreep. Als de teststreep even donker of donkerder was als de controlestreep dan ovuleerde ik. Ik weet niet hoe dat bij die van jou werkt?? Ik zou als ik jou was geen dag overslaan, want stel dat je dan net je ovulatie mist op de test. Bij die testen die ik had mocht ik trouwens ook niet voor 10 uur testen. Maar dat is dan misschien afhankelijk van welke je hebt.

hey girls!

@ memke,gezellig dat je mee komt kletsen! wil je ook bij ons in de lijst?
      evt kan je je zelf daar in zetten,mocht het niet lukken kunnen wij dat voor je doen!

@ salsa,idd geen dag overslaan hoor,eenmaal een licht 2e streepje gewoon elke dag testen! je eisprong komt er aan!
Als het goed is word je 2e streep ook steeds donkerder...

@ petra, spannend morgen je nod! hoe is het?

@ eva,wat een aparte droom!! haha,daar heb ik ook last van....
      hoe is het verder met je?

Ik ga gauw weer even verder aan het werk

liefs lis

@Liss: hier gaat alles goed hoor, wel moe en ik merk nu ook dat mijn smaak qua eten wat veranderd, alles smaakt veel kruidiger  Hoe is het met jou? Nog last van je buik? Spannend hoor, een heel nieuw huis. Hoop dat jullie het allemaal rond kunnen krijgen en dan volgend jaar met jullie kleintje daar kunnen wonen!

Terug
Bovenaan