JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

De eerstvolgende NOD is van Petra. Meis hoe staat het ervoor??

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

MissX
24
23 november
3
1

Janien
22
24 november
5
1

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Mieka
28
2 december
3
1

Christy        
25
2  december
6
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Hopje
28
30 okt nod
4
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
10 juli 2009

Biondaatje
21
5e
1
15 juli 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

Biondaatje
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november 20h
6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1

@ MissX:   dank je wel! Ik zal aan je denken hoor!
Even over dat partnerschap: dat voegt echt niet veel toe in jullie situatie hoor. Voogdij over de kinderen is bij partnerschap anders dan bij het huwelijk ook niet automatisch geregeld.
Bovendien doen heel veel gemeenten zeurderig over het omzetten in een huwelijk, dat ze daar dan geen aparte plechtigheid meer van willen maken en dan heb je nog niet je droomhuwelijk.
Daarnaast moet je dan nu al beslissen wáár je wilt trouwen, want je mag het alleen maar omzetten in de gemeente waar je het partnerschap bent aangegaan.

Wij hebben dezelfde optie overwogen, maar er waren te veel haken en ogen. Je kunt beter samenwonen met een contract of all the way gaan (huwelijk).
Omdat onze situatie wat ingewikkelder lag, allebei al een kind uit een eerder huwelijk, hebben wij voor het huwelijk gekozen.

Groetjes
Sylvia

@Missx: Nee, geen idee wat we gaan doen. Hebben alleen een tijd gekregen waarop we op de tram moeten stappen haha. We gaan uit met medebestuursleden (en aanhang)  van zijn vrijwilligerswerk. Ik ken ze eigenlijk allemaal wel en zij gaan elk jaar uit dus dit is het derde uitje met iedereen die ik meemaak. Zijn erg leuke mensen dus dat scheelt :)   Lekker he, een dagje niks! Wij hebben morgen ook helemaal niks gepland, heerlijk!  :)

@Sylvia: veel plezier in Antwerpen!  

@Petra: hoe is het meis??

Vanmorgen was ik al om 8 uur wakker, dat is voor mij redelijk vroeg voor de zaterdagochtend. Vanacht ook vaak wakker geweest, ok.. lag al om 21.15 op de bank te slapen haha. Nu al wat dingen gedaan in het huishouden, actief! Mannetje ligt nog te slapen, meestal zijn de rollen omgedraaid haha.

Fijn weekend!

hey ladies!

even snel vanf mijn werk,hou het kort want heb een stagiere bij mij....

@ sylvia, veel plezier in Antwerpen!

@ misX,ja was idd wel bij met de uitslag!,bij de makelaar was alles positief,ziet er allemaal goed uit!
we hebben 3 werkdagen bedenktijd(kort he) of we het willen...
we willen hjet graag,en dan zouden we moeten kijken voor de finaciering.
de bouw is vorige week begonnen,en het zou eind volgend jaar nov/dec opgeleverd worden.
we gaan volgende week even wat banken af,voor evt hypotheek ook weer spannend!
werkse meis! half dagje toch maar?
ik zit hier tot half 4.....

@ petra, over 2 dgn je nod.... spannend hoor! hoe staat het ervoor?

@ puk, zal aan je denken met de augurken hahaha we wonen idd echt vlak bij elkaar!

fijne dag iedereen!

-X-

Jeeeeeetje wat zijn er veel van jullie getrouwd! Ik zat net even op onze hyve te kijken en ik zag veel mooie trouwjurken! Ik snap nog niet wie nu wie is, maar ik heb me er ook nog niet echt in verdiept. Gister twee uur dansles gehad heb nu overal spierijn…..Pfffff

@ MissX      Ik heb de ovu testen binnen. Er staat op dat je bij een cyclus van 28 dagen (ik ga mar van de kortste uit) dat ik mag beginnen op dag 11 en dat is dit weekend volgens mij. Maar ik hou jullie op de hoogte!

@EvaB ooo bah een blaasontsteking het zou toch niet?? Ze zeggen wel dat het tijdens de zwangerschap een van die kwaaltjes is die je snel en makkelijk te pakken hebt.

@chris25      Balen chris! Ik hoop dat je moed houd voor de volgende ronde! Ik heb om precies de zelfde reden als jou ovu testen besteld. Het is zo lastig om te bepalen wanneer je moet klussen als je geen ei voelt!
Zelf denk ik dat ovu testen dan wel handig kunnen zijn. Het is ook zo slopend om b.v. om de dag te moeten klussen als je daarnaast nog werkt, sport etc.

@Hopje            Alles goed hoor! Ben weer beter en aan het werk. Heb je naast branderige tepels nog meer kwaaltjes. Ik heb trouwens wel eens zwangerschap kenmerken/ symptomen opgezocht volgens mij stond dat van de branderigheid er ook tussen. Maar ik lees net dat je cyclus heel onregelmatig is. Dat is echt heel lastig!

@Liss      Ja die testen waren toch binnen 24 uur al binnen. Ik kwam thuis van m’n werk een dag later en toen lagen ze al op de deurmat! Ik dacht dat het met het overmaken van de bank wel iets langer zou duren.

@Rianne      Spannend weer niet? Maar wel handig dus die ovu testen? Ik ga voor je duimen deze maand! Wat een heftig nieuws om aan je klas te moeten vertellen. Welke klas geef je eigenlijk les?

Tot snel meiden.
Dikke kus Salsa

@Salsa: blijkt uiteindelijk geen blaasontsteking te zijn, in urine was niks te vinden. Maar hoorde van collega en van Sylvia (van dit forum) dat zij ook beide het gevoel hadden van een blaasontsteking tijdens de zwangerschap, maar dat het geen blaasontsteking was. Zal dan wel een  zwangerschapskwaaltje zijn denk ik...
Hoop voor je dat de ovulatietesten helpen meis, hebben bij mij wonderen gedaan haha!!

Goedemorgen!

@Sylvia en MissX: Ik ben het met  Sylvia eens hoor over trouwen. Mijn man wilde liever geregistreerd partnerschap, maar omdat we ook aan een kind wilden beginnen hebben we toch voor trouwen gekozen. Was/ ben ik overigens heel blij mee! Dat andere lijkt me toch een beetje zakelijk. Je kan natuurlijk eerst een samnelevingscontract doen, maar ik heb wel eens begrepen dat je daar in de praktijk weinig aan hebt. En je hebt dan ook nog een testament nodig, wat me dan wel heel zinvol lijkt. Schijnt trouwens allemaal ook behoorlijk prijzig te zijn.

@Liss: Staat je toekomstige huis op internet? Ik ben nieuwsgierig! Kan ik gelijk zien waar ik straks op kraamvisite kan!

@Salsa: Ben benieuwd hoe de ovutesten bevallen. En ook of ze bij mij wat opleveren!

Fijn weekend allemaal!

Liefs Puk

he meiden

hoe is het??
hier goed minder buikpijn gehad en lekker geslapen alleen al om 8uur eruit...
boodschapjes zijn binnen en man lief heeft even het huis gedaan lief he..
vanmorgen is me oma nog even geweest een andere dan waar ik   van de week mee ging winkelen zei weet het dus ook want ze was ebij toen ik me moeder met het blijde nieuws kwam en toen hebben we een envelop met 150euro gehad voor het babybedje zei ze .
wat een gek he maar echt super lief ik zei dat kan ik niet aannemen maar ze stond erop.. dus echt superlief..
zo naar me schoonouders toe dus ben benieuwd als ik daar aankom want ze hebben ons natuurlijk niet persoonlijk kunnen feliciteren..

@missx ja roze is die met bloemen erop en een vrouw met een zwangere buik zal straks even kijken wie hem gemaakt heeft..ligt namelijk boven..

@syl heel fijn weekend meis geniet er lekker van en kom lekker tot rust..

nou ik ga even afwassen en dan richting me schoonouders..

xxbion

Terug
Bovenaan