JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

hey meiden!!

Nou gelukkig niks ernstig!,het kan soms dat af e toe mijn pds iets meer opkomt nu....
maar ook dat het ineens weg blijft,dus moet gewoon even afwachten,kreeg drie dikke zoen van mijn huisarts en kreeg allemaal folders mee.....

@ janneke, geen idee eigelijk of je je naam kan veranderen?? anders plaats je je vraag even bij moderaters!

@ cris,Thanks voor de tip over de kd verblijven!

Nou vanmiddag nog even naar een makelaar,we krijgen vrijblijvend info over woningen die ze aan het bouwen zijn,erg spannend allemaal

verder het weekend weinig plannen,zat en zondag werken(dagdienst) en zaterdag een verjaardag.

-XXX-

Hey!

@Liss: gelukkig niks ernstigs! Wel een leuke reactie van je HA!

Alvast fijn weekend allemaal!

X hopje

Hey MissX,

Mijn cyclussen waren als volgt:
1e cyclus 38 dagen
2e cyclus 31 dagen
3e cyclus 28 dagen

Dus ging de goede kant op qua lengte van de cyclus. En wat je zegt de volgende ronde ga ik waarschijnlijk ook aan de ovu testen. Moet me daar dan wel in gaan verdiepen want heb geen idee hoe ze werken.

Fijn weekend alvast.

X hopje

@liss gelukkig meid dat je je geen zorgen hoeft te maken ik had gister ook buikpijn na het eten en schoot meteen in de stress nu is het gelukkig weg af en toe wel steekje bij me eierstokken en me (.)(.)gaan steeds meer pijn doen van die steken erin heb je dat ook??

@missx ja lekker vrij idd wel even naar me werk geweest maar om me haar te knippen haha dus verder niets even bij me ouders geweest en heb van me ouders een 9maanden dagboek gehad erg leuk dus ga ik zo even bekijken..
nou lekker hoor een wijntje zou er ook wel 1 lusten maar ik doe het niet daar kan ik makkelijk vanaf blijven haha
nou werkse meis..

@sylvia ohh ok ja dat wist ik niet dat ze die particulier hadden ben er niet mee bekend en wist ook niet welke kraamzorg ik moest nemen kon erzelf 1 uitkiezen ik zei ja dat weet ik niet hoor hahaha maarja nu krijg ik er dan 1 bij mij in de straat als alles goed gaat..

nou ik ga even thee drinken en me mooie dagboek doorlezen..
xxbion

Hoi MissX

Leuk hoor een avondje stappen. Is bij mij al weer veel te lang geleden. Word echt al een oude muts.
Ik wilde ook altijd eerst trouwen en dan aan kind beginnen. Dat is dus gelukt. Toen we eenmaal besloten hadden te gaan trouwen en zwanger wilden worden, wilde ik toch het liefst al met de pil stoppen. Maar m'n mannetje wilde toch liever 1 voor 1: eerst trouwen en dan stoppen met de pil. Nou ja, had ik in ieder geval geen last van ongiklachten en puistjes op m'n trouwdag.
Je trouwt vast nog wel op tijd. Je bent nog jong genoeg. Je  vriend wil toch ook trouwen?

Liefs  Puk

@Hopje :   die ovulatietesten zijn echt een aanrader. Ik had zelf ook een onregelmatige cyclus (42,26,32) en toen dus aan de testen gegaan en toen meteen zwanger.

@Liss: mooi dat er verder niks aan de hand is! En wat leuk dat je ha zo reageerde!

Vanmorgen de huisarts gebeld, het is geen blaasontsteking! Het gevoel is nu wel gelukkig een stuk minder, maar hoe het nou komt? Had het vandaag met mijn collega erover en die had het ook bij het begin van de zwangerschap. Als het nog dit weekend aanhoud bel ik maandag wel met de verloskundige en anders vraag ik het donderdag even na, dan de echo... spannend!
Vanavond niks gepland, heerlijk!!!!
Morgen hebben wij een uitje van mijn mannetje zijn werk, leuk!
Jullie nog plannen voor dit weekend?

Liefs Eva

Goedemorgen!!!

Jeetje, vanaf gisterenavond 18.10 uur niks meer geschreven! Dat kan écht niet hoor dames, hahahaha.....

Hier alles lekker, m'n mannetje is nu met Fréderique naar paardrijden en ik blijf lekker thuis om de tas in te pakken voor Antwerpen. Gisterenavond zelf paardgereden, weer véél te gezellig op de manege, hihi. Half één en na behoorlijk wat biertjes lag ik er in. Fréderique was ook mee, dus die had de avond van haar leven, hahahaha...normaal mag ze echt nooit zo laat opblijven (één keer eerder gebeurd in Disney en met oud&nieuw dan uiteraard). Die zat lekker te kleppen met iedereen en af en toe bij de paardjes te kijken.
Goed, 's avonds een man, vrouw, kind, 's ochtends ook, dus om 07.30 er weer uit voor de volgende paardrijles. S

Spulletjes liggen allemaal al klaar. ff inpakken, broodjes smeren, douchen en aankleden en dan ben ik er klaar voor!

@Hopje: wat ontzettend vervelend joh! Ik kan er over meepraten, had na Jasper soms zelf cyclussen van 35 dagen en dan niet zwanger zijn hè.....bah.... Maar joh, het komt allemaal goed. Mijn ex had een probleem met zijn zaad en over Jasper hebben we bijna 2 jaar gedaan. Een lijdensweg, dat wel! Iedere maand weer die teleurstelling! Maar uiteindelijk is ook hij er spontaan gekomen en ik ben zelf ook niet de allerdunste hoor.

@ Chris: leuk dat je erbij bent op Hyves!

@ Eva: ik had het vorige maand toen ik zwanger was toch ook? Urine laten testen, niks geen blaasontsteking en toch voelde het zo. Nadat m'n zwangerschap over was, was dat ook over. Dus het zal toch een zwangerschapskwaaltje zijn

@ MissX: joh, als je zwanger bent, gaat je mannetje vast ten huwelijk vragen! En dan een leuke dag van maken! Het komt vast allemaal goed!
Voor ons gaat het ook al opschieten nu! De jurk is er, de ringen, de feestlocatie is geregeld.....het gaat wat worden hier!

Nou meisjes, ik ga verder met pakken! Fijn weekend en maandag!

Liefs,
Sylvia

Goedemorgen ladies!

Dit valt inderdaad eens een keer mee met bijlezen, haha!

@Liss, gelukkig niks aan de hand meis, das een opluchting of niet?! En super dat je ha zo leuk reageerde! Laat em maar eens bij de mijne langs gaan... Hoe was het bij de makelaar?

@Hopje, jeetje dan kan ik me voorstellen dat je een korte cyclus had verwacht (of ja wat is kort). Hoe gaat het nu met je? Hou je ons op de hoogte?!

@Bion, wat een lief cadeau van je ouders! Heb je er al wat in geschreven? Welke heb jij als ik vragen mag?

@Eva, fijn geen blaasontsteking! Dan zal het wel met de zwangerschap te maken hebben? Weet je al wat jullie gaan doen met het werk van je man? Hebben zijn collega's een beetje leuke vrouwen? Bij mijn vriend valt dat tegen... Haha!

@Sylvia, heerlijk weg straks!! Heel veel plezier joh!! Moet zo werken, zul je aan me denken?

@Puk & Sylvia, mijn vriend wil gelukkig ook graag trouwen hoor! Maar we hebben het er wel eens over gehad en willen dan wel een bruiloft met alles erop en eraan. Daar hebben we nu gewoon het geld nog niet voor en willen we dus graag voor doorsparen. Als we gaan trouwen, dan wel met het gezinnetje compleet, dus denk niet dat hij me gaat vragen als ik eenmaal zwanger ben, omdat we er toch wel graag meer dan een willen, haha. Ach joh, onze tijd komt wel, vind het al geweldig dat we hiervoor gekozen hebben! Denk wel dat we straks eerst een geregistreerd partnerschap aangaan zodra ik ga verdienen en/of zwanger ben. Maar ik wacht nog even met zijn achternaam. Dat vind ik wel speciaal voor het trouwen!

Nou, ik ga werken. Vanavond hebben we nog een verjaardag en morgen lekker helemaal niks...

Fijn weekend allemaal!

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan