Hey meiden!
Liss wat gaaf, GEFELICITEERD meid!!! geweldig!! geniet ervan meid!
Is me dat even een goeie maand geworden, oktober!!
Ben bang dat onze overeenkomsten hier stoppen, vanmorgen zijn de RD-tjes gekomen... was er al wel een beetje bang voor, en is ook wel beetje m'n eigen fout, want ik heb alle data even op een rijtje gezet en snap niet helemaal hoe ik toch bij 26 oktober ben gekomen??! was wel beetje aan de vroege kant. Heb nu dan een cyclus gehad van 32 dagen en das wel langer dan normaal, maar kom 'normaal' uit uit 29 dagen. en dan zou ik op 30 oktober zijn uitgekomen en dan is het 'maar' twee daagjes later...
anyway beetje stom en heeft dit rondje niet zo mogen zijn, met volle moed naar het ronde 6 (sprak ze dapper maar met k#t gevoel, komt ook wel weer goed)
Maar ben daarom zeker niet minder blij voor jou, Liss!! Is je echt onwijs gegund!!
@ Janneke: een jongen!! super!! En ook geweldig dat alles goed is!! Gefeliciteerd!!!
@ Hopje en Mieka; duim duim duim!! het kan maar zo! Mieka kan me voorstellen dat je wat voorzichtig bent, maar zo'n streepje komt normaal niet voor niets... succes!! misschien dat ie inderdaad over een paar dagen wat donkerder wordt??
@ Mex; mja hierboven je vraag al wel beetje beantwoord dat ik het niet bijzonder goed heb uitgerekend. Vind het ook nog wel lastig omdat het elke keer weer anders is, 29 dagen, 25 dagen... en ik voel er ook niets van. Dus das wel lastig dan.
@ Rianne, ik snap wel beetje wat je bedoeld ja... hoewel wij er afgelopen tijd niet zo mee bezig waren tot afgelopen paar dagen dat de NOD er weer aankomt! Das met dat klussen ook, het moet wel leuk blijven...!! Maar van de andere kant is het ook niet zomaar iets waar we hier allemaal mee bezig zijn En tijd naar je NOD toe schiet ook inderdaad niet op. Ik zit hier wat dat betreft ook onwijs te balen. 30 november is héél ver weg en een flinke ongi maakt het gevoel ook niet echt beter, eerlijk gezegd, maar houden de moed erin. De wens is heel groot en dan ben je daar denk ik automatisch heel erg mee bezig. Maar goeie vraag... zit daar ook wel eens mee en vooral omdat je ook hoort dat het niet bevordelijk is als je er zoveel mee bezig bent.
@ MissX: hoe was je ladies night? haha wij hebben binnenkort ook zo'n avond met vriendinnen!! Ben benieuwd, maar in ieder geval lachen en gezellig!!
@ oh ja Liss, welke ovu-test had jij ook al weer? Ga dat nu toch ook echt maar eens proberen!
Liefs Luxx
NOD :
Naam:
Leeftijd:
Datum:
Ronde:
Kindje:
Christy
25
5 november
5
1