JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hoi Meiden,

Hier nieuws van mij, gisteren avond is het een beetje begonnen ( bruin) maar heel weinig en bijna geen buikpijn nu. Dat is  voor mij hele vreemd, normaal als bij ogri begint kan ik van de pijn niet recht lopen en lig ik alleen in bed. Dus ik wacht ook nog tot morgen. Maar ik denk dat ik niet hoeft te gaan test.

Maar eva, wat leuk de echo. En dan over twee weken al weer. Ja het bloed prikken ik denk dat ik daar wel tegen op ga zien, ik ben moeilijk te prikken. en ik val altijd flauw.

Ik heb helaas neit meer tijd nu.

Groestjes maaike

Hey meiden.
Bedankt voor de felicitaties!

@Liss: ja, mijn mannetje was erbij, en is er over 2 wkn ook bij. Hij heeft gelukkig een soepele werkgever. Wat jammer dat je mannetje er niet bij kan zijn zeg!! Is echt zo'n mooie ervaring. Ik weet niet hoe het bij anderen zit met het horen van het hartje, maar ben echt zo blij dat wij het gehoord hebben. Het is echt een geweldig geluid!  

@Bion: gefeliciteerd dat je ook in die kannen mag plassen haha  
Fijn he, nog een extra testje! Duim voor je dat de accupunctuur helpt voor het stoppen met roken!

@Sabien : hoop voor je dat dat het was qua bloeden, misschien inderdaad iets van een innestellingsbloeding?

@Janneke: Wat gaaf dat je de kleine nu ook aan de buitenkant voelt! Haha, geen preuts kereltje dus hahaha.

@Missx:   ik heb niet echt het gevoel dat er "iemand bij mij is". Het voelt nog steeds wel onwerkelijk. Het is wel leuk dat mijn buik nu groeit, dat ik het wel duidelijk van de buitenkant ga zien dat het écht zo is. En natuurlijk was de echo er ook duidelijk in :) Maar denk dat het bij mij pas echt zo voelt alsof er "iemand bij is" als ik de kleine echt ga voelen in mijn buik.

@Mieka: de moest met de testen die ik had gaan beginnen op dag 10 van mijn cyclus,maar dat ligt er weer aan of je een regelmatige of een wisselende cylcus hebt. Mijn kortste was 26, en die moest ik dus aanhouden. Hoop voor je dat ze helpen!

@Memke: Je mannetje mag inderdaad zijn "mannetjes" niet laten koken haha  Ik had dit keer juist geen klachten rondom mijn menstruatie, had ik normaal ook niet zo'n last van, maar toch soms wel rugpijntjes en een beetje chaggie. Maar dit maal dus helemaal niks. En een dag later een positieve test. Daarna kwamen de "klachtjes" rondom de zwangerschap pas.

De aanstaande  opa's, oma's, tantes en oom (en vriendinnen van mij...) zijn inmiddels op de hoogte dat het goed ging met de echo. Morgen hebben wij een verjaardag van de tante van mijn mannetje dus gaan we het ook daar vertellen, dan hebben we iedereen bij elkaar. Ook de oma van mijn man, die vroeg een tijd terug al aan mijn schoonvader wanneer hij nou een keer opa word en toen ze 2 jaar geleden in ons huisje kwam kijken toen die af was zei ze van "oooohh, hier kan je wel met heel veel kinderen in leven".
Dus ben benieuwd!!

Liefs Eva

Ow ow ow ow ow, wat ben ik toch blonTTT! Het bericht wat ik hieronder heb geschreven, heb ik gewoon geplaatst bij de najaars stoppers waar ik ook schrijf, hahaha! Nu nog maar een keer, maar dan op het goede topic...

Hey meiden!

@Sylvia, ik snap je probleem. Lastig zeg! Wel super dat je eraan mee mag doen! Over die negatieve test: Janneke is hier het bewijs dat het even kan duren voor ie positief wordt he! Ik duim nog steeds voor je.

@Puk, bij jou ook nog niks? Hoop het zo!!

@Sabien, wat vreemd dat het nog niet doorzet! Als het nou de hele tijd bruin is zoals bij mij, dan duurt het vaak even voor het doorzet. Maar bij jou was het al helder rood toch? Je vorige ongi's duurden langer? Dan was dit misschien wel wat ze een innesteling noemen?? Hope so!

@Bion, leuk dat je mee mag doen en presentjes gekregen hebt! Altijd leuk. Komen ze het bij je ophalen of breng je het zelf weg?

@Liss, je krampen worden minder, gelukkig maar! Ik had vanmorgen weer van die steken, op dezelfde plek als gisteravond, zo raar! Wel minder heftig. Balen trouwens dat je mannetje niet vrij kan krijgen voor je 1e echo! Kun je 'em niet verzetten naar eerder? Is natuurlijk wel iets heel speciaals...

@Maaike, ik moet je zeggen dat mijn ongi ook altijd meteen doorzette toen ik aan de pil was. Zelfs de eerste twee maanden na het stoppen! Maar sinds de derde maand na het stoppen met de pil, begint mijn ongi eerst met bijna 5 dagen van tevoren al bruinverlies. Als het mij nu weer gebeurt, weet ik dus dat ik ongi ga worden. Maar dat zegt bij jou natuurlijk nog niks. Ook dit zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Hoop het heel erg voor je! Hou je ons op de hoogte?

@Eva, leuk dat morgen nog meer mensen het te weten komen! En dat je man nog een oma heeft, wat leuk!

Nou, vanavond komt een vriendin op visite, gezellig bijkletsen en So you think you can dance kijken. Zien jullie dat wel eens? Vind het wel leuk om te zien, zo knap!

Nou, fijne avond allemaal!

Liefs, ikke

@missx ja ik breng ze zelf weg want wij wonen in een maisonette dus we hebben een gezamelijke deur met de bewoners dus dat vind ik nog te riskant want iedereen kent elkaar zijn namelijk maar 24huisjes haha..

@eva ja vond het ook erg leuk ja en nu mag ik erin plassen die kannen stinken wel vind jij dat ook of doe je er niet aan mee??

@liss ja ging goed kreeg aantal naalden in me oren en even blijven liggen en later er weer uit hij zei het is nu voldoende je hoeft niet meer dus ben benieuwd ik heb vanaf vanmiddag half 2 niet gerookt en dat was ook maar een half sigaretje ik vind het wel heel erg moeilijk maar het lukt me nog ja dat minderen werkte ook goed bij mij hoor veel zeiden je moet in 1x stoppen maar dat lukt me niet ben er gewoon te zak voor haha..

nou ik ga zo gtst kijken en verder niks manlief is trainen dus lekker alleen thuis..

xxbion

@Biondaatje: Ik doe er ook aan mee. Lekker geurtje he  Je raakt eraan gewend haha.

@eva ja dat is echt vies haha maarja komt vast goed ben benieuwd of ik ze vol krijg haha  

@ MissX: mwah, het heeft bij mij nog nooit zo lang geduurd hoor. Zowel bij Jasper als bij die mk sloeg de test gelijk de eerste overtijddag uit.
overigens nog steeds geen RD's.
Ik denk dat mijn cyclus in de war is van die mk, althans daar gaan we maar vanuit.

Hoi dames!!

Hier even een klein berichtje van mij, heb helaas geen tijd om alles in detail te lezen zodat ik overal op kan reageren, zit noodgedwongen bij schoonouders achter de pc... ALWEER geen internet!!!!  ik word er zo gek van!!! En op werk gaat ook zeker niet lukken, dus daarom nu zo maar even. Al ruim een week niet... Als het goed is gaat zaterdag de computer weg en gaat alles er af en opnieuw er weer op, is niet anders.

Maar verder gaat alles super en eigenlijk weinig nieuws, maar wilde even iets van me laten horen!!  

En Bionda! Meid GEFELICITEERD!!!! Jeej, echt goed bezig hier!! Gaat snel nu zeg, na elkaar, maar super hoor, geniet ervan!!!

Vorige week heb ik (ook heel sneaky bij schoonouders) ovulatietesten besteld via internet (sensitest) en daar vandaag een begin mee gemaakt, ook wel weer spannend als stelt het eigenlijk niet zo heel veel voor natuurlijk! Maar hoop zo meer inzicht te krijgen  in  cyclus en zullen zien of dat zijn vruchten af gaat werpen! Hoop het maar!
Hoop snel weer iets van   me te kunnen laten horen en te kunnen lezen hoe het met  jullie allemaal verder gaat!!!  

Liefs Luxx  

Terug
Bovenaan