Hey meiden.
Bedankt voor de felicitaties!
@Liss: ja, mijn mannetje was erbij, en is er over 2 wkn ook bij. Hij heeft gelukkig een soepele werkgever. Wat jammer dat je mannetje er niet bij kan zijn zeg!! Is echt zo'n mooie ervaring. Ik weet niet hoe het bij anderen zit met het horen van het hartje, maar ben echt zo blij dat wij het gehoord hebben. Het is echt een geweldig geluid!
@Bion: gefeliciteerd dat je ook in die kannen mag plassen haha
Fijn he, nog een extra testje! Duim voor je dat de accupunctuur helpt voor het stoppen met roken!
@Sabien : hoop voor je dat dat het was qua bloeden, misschien inderdaad iets van een innestellingsbloeding?
@Janneke: Wat gaaf dat je de kleine nu ook aan de buitenkant voelt! Haha, geen preuts kereltje dus hahaha.
@Missx: ik heb niet echt het gevoel dat er "iemand bij mij is". Het voelt nog steeds wel onwerkelijk. Het is wel leuk dat mijn buik nu groeit, dat ik het wel duidelijk van de buitenkant ga zien dat het écht zo is. En natuurlijk was de echo er ook duidelijk in

Maar denk dat het bij mij pas echt zo voelt alsof er "iemand bij is" als ik de kleine echt ga voelen in mijn buik.
@Mieka: de moest met de testen die ik had gaan beginnen op dag 10 van mijn cyclus,maar dat ligt er weer aan of je een regelmatige of een wisselende cylcus hebt. Mijn kortste was 26, en die moest ik dus aanhouden. Hoop voor je dat ze helpen!
@Memke: Je mannetje mag inderdaad zijn "mannetjes" niet laten koken haha Ik had dit keer juist geen klachten rondom mijn menstruatie, had ik normaal ook niet zo'n last van, maar toch soms wel rugpijntjes en een beetje chaggie. Maar dit maal dus helemaal niks. En een dag later een positieve test. Daarna kwamen de "klachtjes" rondom de zwangerschap pas.
De aanstaande opa's, oma's, tantes en oom (en vriendinnen van mij...) zijn inmiddels op de hoogte dat het goed ging met de echo. Morgen hebben wij een verjaardag van de tante van mijn mannetje dus gaan we het ook daar vertellen, dan hebben we iedereen bij elkaar. Ook de oma van mijn man, die vroeg een tijd terug al aan mijn schoonvader wanneer hij nou een keer opa word en toen ze 2 jaar geleden in ons huisje kwam kijken toen die af was zei ze van "oooohh, hier kan je wel met heel veel kinderen in leven".
Dus ben benieuwd!!
Liefs Eva