Hey meiden,
Ik moet jullie iets vragen, maar het is echt vies, sorry daarvoor. Wil zo graag weten of een van jullie weet wat het is! Gisteravond had ik dus weer van die flinke steken links onderin m'n buik. Op een gegeven moment loop ik door de woonkamer en voel ik dat er gewoon iets van onder uit me loopt. Je kunt het vergelijken met klusspul wat eruit komt of als je hevig ongi bent. Zo voelde het. Maar omdat ik de laatste dagen best wat afscheiding had, dacht ik laat maar even zitten. Toen ik gisteravond (een uur later ofzo) naar bed ging, ging ik nog even naar de wc en schrok! Er zat een bolletje slijm in m'n onderbroek, helemaal doorzichtig. Je kunt het met het volgende vergelijken: een proefmonstertje in een tijdschrift zit toch vaak met een beetje lijm vast geplakt? Van dat lijm wat je tussen je vingers kunt rollen en dan een bolletje wordt, doorzichtig. Begrijpen jullie wat ik bedoel? Het zal dus al als een bolletje in m'n onderbroek en toen ik het tussen m'n vingers pakte (sorry! ) kreeg ik het ook niet uit elkaar. Echt dezelfde structuur als zo'n bolletje lijm. Zelfde grootte ook. En geurloos.
Wat moet ik daar nou weer mee? Heb ik echt nog nooit gehad. Het kunnen ook echt geen klusresten zijn, want we hebben dinsdagavond voor het laatst geklust en dat ziet er bovendien ook altijd heel anders uit. Ook ziet mijn afscheiding (wat een naar woord toch) er altijd heel anders uit.
Haha, dacht gisteren echt: komt dat uit mij?? Vond het zo raar. Maar misschien weet een van jullie wat het is of heeft iemand het wel eens gehad?
@Bion, dan heb je gelijk dat je het wegbrengt ja. Heb idd vaker gehoord dat dat best stinkt, haha! Hoop dat het een beetje lukt met minderen met roken? Knap van je!
@Sylvia, hmm, dan zou je idd denken dat de test nu weer meteen positief zou zijn. Zijn de rd's er nog steeds niet? Ik duim heel hard!!
@Luxx, leuk dat je ook op hyves bent nu! Hoop dat je computer gauw gemaakt is, vervelend is dat zeg! Laat je weten hoe de ovutesten bevallen?
@Puk, nog geen rd's? Laat ze maar lekker 9 maanden weg blijven!
Nou, ik ga even met de hond wandelen. Gaat het trouwens nog steeds slecht mee...
Liefs, ikke