JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hey,

Ik lees iets over een Hyve!! Wat gaaf zeg, ik heb me aangemeld Sylvia, maar mijn nick lijkt ook niet op mijn naam, verre van, dat je het ff weet!!!
Sta met manlief op de foto in ieder geval, misschien heb je daar iets aan??
Anders hoor ik het graag (als ik over een week weer kan internetten ofzo ) maar ook ik wil nog niet dat de hele buitenwereld van onze plannen weet.

Leuk!!

Liefs Luxx

Hoi meiden

Hier nog geen RD'tjes. Wel sinds gisteren af en toe wat donkerdere afscheiding, maar niet zo donker als oud bloed zeg maar. Dus zoals m'n ongi normaal begint. Ook nog steeds buikkrampen. Was gister al aan het balen, maar aan de andere kant blijven m'n (.)(.) pijnlijk en hobbelig en zijn er nog geen RD'tjes. Ik blijf dus toch nog maar hopen op een goede afloop. Volgens m'n ovutesten moet ik pas zon- of maandag ongi worden, dus ik wacht in ieder geval tot zondag met testen.

@MissX: Mijn moeder was ook snel zwanger (de 2e ronde), maar was wel 3 maanden aan het ontpillen geslagen.
M'n moeder en ik werden allebei op ons elfde voor het eerst ongi. Volgens mij is dat wel erfelijk. Maar met zwanger worden heeft de man natuurlijk ook invloed.

@Janien: Tess is ook een van onze favoriete meisjesnamen.

@Eva: Gefeliciteerd met je mooie echo! Misschien een domme vraag, maar hoe kunnen ze eigenlijk zien hoe ver je bent?

@Luxx: Ik vond de ovutesten ook spannend hoor! Lijkt toch op een zwangerschapstest.

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Sylvia
33
13 november
1  (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

MissX
24
23 november
3
1

Janien
22
24 november
5
1

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Memke
26
1 december
6
1

Mieka
28
2 december
3
1

Christy        
25
2  december
6
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Hopje
28
30 okt nod
4
1

Puk
28
12 nov nod
5
1

Maaike
28
12 nov nod
2 (na mk)
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
 9  juli 2009

Biondaatje
21
5e
1
15 juli 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

Biondaatje
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november 20h
6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10

Liss
3 dec

1e echo
8 wkn en 6 dgn
om 9.15

Bionda
1  dec
vk intake echo?
7wkn en  5 dg
om 11.15
Weltrusten!

Hey meiden,

Ik moet jullie iets vragen, maar het is echt vies, sorry daarvoor. Wil zo graag weten of een van jullie weet wat het is! Gisteravond had ik dus weer van die flinke steken links onderin m'n buik. Op een gegeven moment loop ik door de woonkamer en voel ik dat er gewoon iets van onder uit me loopt. Je kunt het vergelijken met klusspul wat eruit komt of als je hevig ongi bent. Zo  voelde het. Maar omdat ik de laatste dagen best wat afscheiding had, dacht  ik laat maar even zitten. Toen ik gisteravond (een uur later ofzo) naar bed ging, ging ik nog even naar de wc en schrok! Er zat een bolletje slijm in m'n onderbroek, helemaal doorzichtig. Je kunt het  met  het volgende vergelijken: een proefmonstertje in een tijdschrift zit toch vaak met een beetje lijm vast geplakt? Van dat lijm wat je tussen je vingers kunt rollen en  dan een bolletje wordt, doorzichtig. Begrijpen jullie wat  ik bedoel? Het zal dus al als een bolletje in m'n onderbroek en toen ik het tussen m'n vingers pakte (sorry! ) kreeg ik het ook niet uit elkaar. Echt dezelfde structuur als zo'n bolletje lijm. Zelfde grootte ook. En geurloos.  

Wat moet ik daar nou weer mee? Heb ik  echt nog nooit gehad. Het  kunnen ook echt geen klusresten zijn, want we hebben dinsdagavond voor het laatst geklust en dat ziet er bovendien ook altijd heel anders uit. Ook ziet mijn afscheiding (wat een naar woord toch) er altijd heel anders uit.  

Haha, dacht gisteren echt: komt dat uit mij?? Vond het zo raar. Maar misschien weet een van jullie wat het is of heeft iemand het  wel eens gehad?

@Bion, dan heb je gelijk dat je het wegbrengt ja. Heb idd vaker gehoord dat dat best stinkt, haha! Hoop dat het een beetje lukt met minderen met roken? Knap van je!

@Sylvia, hmm, dan zou je idd denken dat de test nu weer meteen positief zou zijn. Zijn de rd's er nog steeds niet? Ik duim heel hard!!

@Luxx, leuk dat je ook op hyves bent nu! Hoop dat je computer gauw gemaakt is, vervelend is dat zeg! Laat je weten hoe de ovutesten bevallen?

@Puk, nog geen rd's? Laat ze maar lekker 9 maanden weg blijven!

Nou, ik ga even met de hond wandelen. Gaat het trouwens nog steeds slecht mee...

Liefs, ikke

Goedemorgen meiden,

@MissX, ik heb het zelf nog nooit zo erg gehad dus kan je niet echt helpen. Wat ik wel veel heb gelezen is dat "veel"  witte afscheiding een echt zwangerschapskwaaltje is dus spannend!!! Heb je verder nergens last van?

@alle andere meiden: hoe gaat ie?

Ik heb sinds gister een heel klein beetje bruin slijm, dus het ziet er naar uit dat de RD'tjes in aantocht zijn.

Fijne dag allemaal.

X hopje

Hey Hopje,

Nee toch, wat zou dat balen zijn zeg als het doorzet... Zit je daar zo lang op te wachten, grrr!!!!

Ik heb wel behoorlijk wat afscheiding ja, meer beetje doorzichtig dan echt wit. Maar niet dat rekbare wat je normaal rond je ovulatie hebt. Normaal gesproken heb ik volgens mij alleen dan behoorlijk wat, maar na m'n ei vermidert dat altijd wel. Maar nu lijkt het dus meer te worden. Verder dus gisteren en eergisteren die steken en ik was een aantal dagen terug beetje duizelig en misselijk. Maar dat heb ik wel vaker dus wat dat betreft verwacht ik niks. Verder voel ik helemaal niets anders dan anders eigenlijk...

Liefs, ikke

Goedemorgen ladies!

Hier zijn de RD-tjes ook gekomen vanmorgen, maar dat was te verwachten natuurlijk. Heb overigens wel meer klachten dan normaal dus dat is minder. Niet te hopen dat dat een blijvend iets is.
Ik kan dus weer naar onder op de lijst 12 december wordt de dag dan.

Nu moet ik dus echt gaan nadenken wat ik met die studie wil.

Heb me net aangemeld bij de Weight Watchers online, maar heb eigenlijk nu al weer spijt..... Dacht dat dat nu beter zou gaan als Sonja en/of HCG-en ivm de feestdagen en vele zakelijke diners/lunches. Maar ik zag dat gebeuren met die points en toen was ik er al weer klaar mee. Zou ik er nog vanaf kunnen? Heb al betaald denk ik...   :(

Nou, ik ga weer eens wat doen hier op het werk.

Laterzzzzz

Hey meiden,

Het is nu definitief, de RD'tjes zijn doorgebroken.  Ik had het ergens al verwacht maar deze ronde is mij wel erg zwaar gevallen. Ik heb nog niet eerder zo veel hoop gehad op een zwangerschap als deze ronde. maar goed we gaan weer verder.

Nu heb ik alleen even jullie hulp nodig. Wat moet ik nu aanhouden voor de volgende ronde? Gewoon de langste cyclus? Of een gemiddelde van alle cyclussen? Dat ga ik dan zo uitrekenen en dan kan ik weer opnieuw in de lijst. Als ik heel eerlijk ben wil ik nog niet aan de ovu testen, om toch een goede kans te maken in de volgende  ronde willen wij minstens 3 keer in de week gaan  klussen. Zou dit voldoende zijn?  

X hopje

Sylvia en Hopje, wat shit!!! He bah, had echt goede hoop voor jullie zeg!

@Hopje, misschien een idee om het gemiddelde tussen de laatste twee cyclussen te pakken? Je vorige waren toch een stuk korter? Dan zou ik nu niet weer van zo'n lange als dit keer uitgaan. En drie keer in de week klussen, dat zou om de dag of om de twee dagen zijn, denk dat dat wel goed is. Toch zou ik rond je vruchtbare periode (wanneer dat nu is??) echt om de dag proberen te klussen. Maar het moet natuurlijk wel leuk blijven tussen de lakens. Als wij echt geen zin hebben of moe zijn, doen we het ook niet hoor. Hoewel we rond m'n ei liever alle kansen benutten .

@Sylvia, bah, bij jou dus ook al... En ook nog eens meer klachten, wat een rotlichamen af en toe he! Heb het lijstje aangepast. Nog een vraag over je studie: denk je dat het sowieso te doen zou zijn met twee kleintjes? Weet niet of je het in deeltijd doet dan? Het is natuurlijk wel een hele mooie kans... Pfff wat lastig!

Liefs, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Sabien        
28
16 november
3
1