JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

@ Hopje: balen joh!!! Bah, bah en nog eens bah! Ik weet er helaas alles van. Had net na het verwijderen van mijn spiraal twee jaar geleden ook zo'n enorm onregelmatige cyclus. Vréselijk gewoon. Nog los van het feit dat het enorm rottig is met zwanger worden, weet je ook nooit wanneer je RD-s komen en komen ze soms ook te pas en te onpas op momenten dat het niet uitkomt :(

@ MissX: die studie is één dag in de week op dinsdag van 15.30 uur tot 21.30 uur dus dat is wel goed te doen op zich. Toen Jasper baby was, was ik ook met een studie bezig en dat gaat beter dan wanneer ze wat groter zijn, moet ik zeggen.
Bijkomend voordeel is wel dat ik dan niet aan mijn Permanente Educatie verplichting hoef te doen voor de vakgroep (daar krijg ik dan een vrijstelling voor) dus dat levert me ook weer tijd op, gelukkig. We zien het wel, heb ik bedacht. Het leven komt zoals het komt en we willen dit zo graag en wij zijn natuurlijk ook de jongsten niet meer. Als je begin twintig bent is het toch ff makkelijker om nog ff te wachten. Wij worden langzaamaan hoog bejaard....wahahahahahahaha.......
Nog los van het feit dat Jasper nu 4 is en Fréderique wordt over een maandje 10. Daarom willen we er eigenlijk nog twee dicht op elkaar omdat die ene anders zo alleenig is........ ahhhhh....

Hey hallo,

@MissX; ik heb je raad opgevolgd en het gemiddelde van de laatste 2 cyclussen genomen. Ik kom dan op een cyclus van 35 dagen. Ik heb de lijst aangepast.

X hopje

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

MissX
24
23 november
3
1

Janien
22
24 november
5
1

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Memke
26
1 december
6
1

Mieka
28
2 december
3
1

Christy        
25
2  december
6
1

Sylvia
33
12 december
2 (na mk)
2

Shanna        
27
17 december
3
1

Hopje
28
19 december
5
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Puk
28
12 nov nod
5
1

Maaike
28
12 nov nod
2 (na mk)
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
 9  juli 2009

Biondaatje
21
5e
1
15 juli 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

Biondaatje
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november 20h
6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10

Liss
3 dec

1e echo
8 wkn en 6 dgn
om 9.15

Bionda
1  dec
vk intake echo?
7wkn en  5 dg
om 11.15

Hoi meiden, ik zie dat ik bovenaan in de lijst sta vandaag...;-)

@hopje en Sylvia: balen zeg. Hopje, waarom wil je nog niet aan de ovutesten? Het is wel weer wat gedoe, maar geeft misschien ook weer rust. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar wij klussen niet altijd om de dag haha... Maar als ik zwanger kan worden dan wel.

@missX helaas, daar weet ik ook niets van. Wat een raar iets...

Wat mij betreft: geen idee. Ook vandaag is er niet veel meer dan een heel klein beetje heel licht bruine afscheiding. En dan ook alleen als ik ga voelen, niet spontaan ofzo. Ik heb (natuurlijk ) ook wel gedacht aan innesteling. Daar lijkt het me wat te laat voor, maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet. En mijn afscheiding is niet helemaal wit, dus ik ga er maar vanuit dat  de RD'tjes  nog komen. De planning was zondag.

Ik heb wel besloten dar we komende cyclus echt goed gaan kijken met ovutesten. Misschien een beetje een stresskip, maar het zou me wel gerust stellen om een keer een echt donker streepje te hebben. Liever nog op een zwangerschapstest natuurlijk!

Ik hou jullie wel op de hoogte van het weekend! We gaan morgenavond lekker eten bij goede vrienden en blijven ook slapen, dus dat wordt gezellig! Fijn weekend!!!!!!!!!

liefs
Sabien

Hoi Meiden,

de RD is door gekomen. Ik baal er even van, net naar de tandarts geweest. Gelukkig daar wel alles goed, en mij zelf verwend met kleren. Had nog kortingsbonnen liggen. En ik hoef dus nu niet te sparen voor zwangerschapsmode. Dus meteen wat leuks voor de feestdagen. Ook jammer dat het voor jullie Hopje en Sylvia niet raak is, ik leef met jullie mee.

Nu nog even door met werken. en dan is het voor mij "weekend" het huishouden en de tuin.

Prettig weekend allemaal
Groetjes maaike

he meiden

@maaike hopje en syl balen meiden bah wat vervelend he die rd-tjes maar wel moed blijven houden hoor!!!

nou meiden ik heb vandag nog geen sigaret aangeraad ben al best trots werkt die accupunctuur dus wel en met de gedachte dat ik die kleine een hoop aandoe helpt me ook wel dus vind het al helemaal goed van mezelf dat ik het nog niet heb gedaan en moet zeggen heb nog niet gehad zo van ik moet nu een sigaret..

nou wij gaan bedtijds eten en even naar de babydump even ideeen opdoen en rondsnuffelen dus wel leuk..

hoe is het verder meiden??

xxbion

Hallo Meiden

Lang niet van me laten horen maarh heb wel alles gelezen....

@hopje en Sylvia balen meiden. Jeetje ik had voor jullie allebei goede hoop. Jammer jammer

Sylvia ik had de ongi na mijn MK ook een hele heftige ongi met veel krampen en veel boed. De gyn zei dat dat meestal is na een MK. Dus waarschijnlijk niet blijvend.

Miss ik ken dat niet. Ik heb altijd veel afscheiding maar zo'n hard bolletje ken ik niet. Ik heb het meestal erg zacht en plakkerig.   Heb deze week ook erg veel afscheiding.
Maar ik heb echt wit, niet meer doorzichtig.
Heb   ook al krampen erg raar zo vroeg maar voelt als ongi krampen dus zal wel niks worden deze ronde. Wel heb ik zere borsten.

Luxx balen van het internet, ik hoop dat de ovutesten je helpen. Ik had in ieder geval wel 2 duidelijke strepen. En hoe vind je de hyves?

Eva gefeliciteerd met je echo! Mooi gezicht of niet/ Kan me voorstellen dat je er helemaal blij van wordt.

Liss en bionda wat leuk dat jullie meedoen met MvM...... Ga ik ooit ook doen.

Nou ik ga weekend houden en ik hoop dat ik  volgende week ook goed nieuws heb.

xx

Hoi meiden

@Sylvia, Hopje en Maaike: Balen zeg dat bij jullie alle drie de RD'tjes gekomen zijn. Wat een teleurstelling elke keer weer he. Ik leef met jullie mee.

Volgens mij ga ik me snel bij deze 3 meiden  aansluiten, want ik heb echt mega buikpijn. M'n afscheiding is nog steeds wat gekleurd en ik voel me echt niet lekker. Zou het liefst gaan bankhangen, maar ik moet nog een verslag maken. En spullen pakken, want we gaan weer een weekend weg en hebben vanavond ook nog een verjaardag. Zie de foto's op Hyves om te zien waar we veel van onze weekenden doorbrengen.

Fijn weekend allemaal!

Liefs, Puk

Mijn NOD is 10 december en ik vind het wel leuk is ben een jaar jonger geworden. Ben 29 wordt in april al 30.
Maaike

Terug
Bovenaan