JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hallo meiden

Hoe is het met jullie? Hier alles goed.

Christy en Bionda hoe voelen jullie je nu? Spannend hoor. deze week testen weet je al wanneer?

Mieka en Hopje wat vervelend zo he? kan me helemaal voorstellen hoor. Hoe wel de moed er in hoor, wie weet!

Janneke wat een leuke kinderkamer heb je uitgezocht! En wat een leuk idee met rood wit blauw. Ik ken het wel. Erg leuk!

Zelf weinig nieuws te melden. Als het goed is heb ik morgen of overmorgen mijn ei.
heb zaterdag geklust en nu dus nog vananvond en woensdag.
Wel straks nog een ovu testje doen om te zien wanneer hij er echt is.
heb wel een zere buik en voel me niet lekker, misselijk en hoofdpijn. Dan heb je niet echt veel zin om te klussen zeg maar. we kijken vananvond dus wel even. Heb om half 8 ook eerst nog een vergadering tot negen uur., GRRRR.!

jessica welkom hier! Gezellig hoor!

xx

Hey meisjes,

Daar was ik ook weer eens! Nog 10 dagen wachten hier tot aan de NOD. Het lijkt wel een eeuwigheid! Hoe kom ik die door? Hahahaha.......als je ei eenmaal geweest is, lijkt het altijd wel eeuwen te duren tot je bij je NOD bent.
Gisteren enorme buikpijn gehad. Nu had ik die ook bij Jasper rond de innesteling dus ik hoop dat het een goed teken is. Verder heb ik nu een enorm vette pens....haha, en ben ik heel de tijd misselijk, dus wie weet.......
Zou wel vroeg zijn voor zwangerschapsverschijnselen overigens, maar mss dat de hormoontjes sneller gaan omdat ik vorige maand ook zwanger was?????????

@ Luxx:   balen joh van die RD-tjes, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Hopenlijk zijn wij de komende keer aan de beurt!

@Liss:   YEAHHHHHHH!!!!! GEFELICITEERD!!!!   Leuk meis, lekker genieten!

@Janneke: een jongetje! Wat leuk! Mijn eerste was ook een knulletje, ik hoop dus nu op een meisje, hahaha. Nee, dat zou wel leuk zijn, maar een jongetje is net zo welkom hoor. Maar ik heb tegen m'n mannetje gezegd: ik wil alleen een lief klein meisje (jasper was echt enorm, bijna 10 pond) anders kom je er niet in......hahahahahaha....

@Jessica: Welkom hier!

@Mex:   pfoe wat een eind zeg, Japan. Goede vlucht!

@Hopje: wat een ellende joh die onzekerheid. Hopenlijk heb je snel meer duidelijkheid

@ MissX:   Yegh.......wat zijn die honden toch gore wezens af en toe hè?   Brrrrrrrr

Groetjes
Sylvia

Hey meiden,

Ik zat net eens even te tellen. Hier mijn cyclussen op een rij:
-  1e cyclus duurde 38 dagen (waarschijnlijk zo lang door het ontpillen)
- 2e cyclus duurde 31 dagen
- 3e cyclus duurde 28 dagen

Ik had met mijn NOD van 30 oktober een cyclus van 28 dagen aangehouden. Als ik nu het gemiddelde van deze cyclussen neem kom ik op 32,3 dagen. Dat zou dus vandaag (32 dagen)  of morgen (33 dagen)  zijn. Kan het dan misschien zijn dat ik door afgelopen vrijdag en  gister te testen, misschien te vroeg getest heb?

Dan houdt ik de moed er toch nog maar even in denk ik... Maar moeilijk is het wel.

Wat ook nog steeds door mijn hoofd spookt is dat ik zaterdag 19 oktober tijdens het afvegen 2x bruin bloed had. Vraag me nog altijd af wat dat was??

Sorry meiden, voor dit "hopje" bericht.

X hopje

hey hey

@ hopje idd de moed niet laten zakken,doe over 2 a 3 dgn nog een testje!!!

er komen weer 2 nod's aan spannend hoor!!!
hoe voelen jullie je??

@ sabien, ben benieuwd hoe het met je is meis? tijd alweer niks gehoord......

-X-

Hey hopje,

Niks sorry hoor! Gewoon lekker posten wat je bezig houdt! Daar zijn we voor hier!!

Ik zit ff met je   mee te rekenen:
Volgens de rekenmethode van babybrabbel is de innesteling ongeveer 4 tot 5 dagen na de bevruchting. In jouw situatie als je dus 19 oktober een innestelingsbloeding zou hebben gehad, zou je je ei rond de 14e 15e hebben gehad.
Dat klopt dan wel met je NOD van 30 oktober, toch?

Misschien duurt het bij jou ook gewoon lang voordat je positief test? Bij Janneke duurde het bijna een week toch?

Ik kan me helemaal voorstellen dat je er gek van wordt! Dat zou ik ook hebben hoor!
Ik vind het wachten tot m'n NOD al lang en als je geduld daarna ook nog zo op de proef wordt gesteld, is dat killing!

@iedereen:
Willen jullie echt graag anoniem blijven allemaal? Anders kunnen we een hyve oprichten. Lijkt me leuk! Hebben we ook de fotootjes erbij van hoe iedereen eruit ziet! Ik ben zoo benieuwd! hahahaha

Kus,
Sylvia

Hey sylvia,

vind het zeker een leuk idee!!! maar weet niet of iedereen dat wil???
en anders. kunnen we er 1 opstarten en als iemand van onze club er bij wil kan zij er gewoon bij toch
Het is mischien wel idee om hem wel helemaal afgeschermd te doen!!!! echt alleen voor de juni stoppers!!
Ben zelf ook wel heel nieuwschierig naar iedereen!! er staat in de toekomst ook een meeting gepland (datum nog onbekend) maar ook een leuk vooruitzicht!

-X-

Hey allemaal

Janneke wat een leuke kamer zeg! Ik weet zelf idd ook al wat voor kamer we willen.
De meubels worden bij ons ook wit. Leuk ook dat rode.
Kun je je lekker helemaal uitleven!

Miss: Gatver! mensenpoep? Waar heeft ze dat dan vandaan gehaald. Guus heeft zich gisteren even lekker laten verwennen met kattepoep. Kon wel over mn nek gaan. haha
Probleem is nu dat als we visite krijgen hij ineens uit enthousiasme begint te plassen.
Weet niet zo goed hoe ik hem dat moet af leren. Hij doet het niet als we zelf thuis zijn of thuis komen. Alleen bij visite.

Liss: Leuk ik ken dat dagboek! Heb het aan een vriendin kado gegeven.
Wat fijn zeg dat je nu twee duidelijke strepen hebt. Wanneer heb je een afspraak bij de verloskundige?

Hier verder alles goed.
Had even een vraag: Aangezien mn vorige cyclus dus 34 dagen duurde en de andere 3 28 dagen weet ik nu dus eigenlijk niet zo goed wat ik aan moet houden qua NOD.
Moet ik dan het gemiddelde nemen of gewoon 28 dagen of gewoon 34 dagen.
Wil ik graag even duidelijk hebben zodat ik weet wanneer we moeten klussen.

Nou ik ga der even vandoor beetje hoofdpijn. Druk gehad op werk.

liefs Janien

Ooh ja wat betreft Hyves.
Ik vind het opzich een leuk idee, maar aan de ene kant heb ik er ook niet zo'n behoefte aan dat iedereen straks weet dat we zwanger willen worden.
Dus wat liss voorstelt dat alleen wij alles kunnen zien vind ik dan verder prima Dus ook niet dat ze krabbels kunnen zien of iets in die richting alleen maar de naam en dan het liefste Juni 2008. En dan geen stoppers er8er.Maar heb geen idee hoe je zo'n aparte hyves moet oprichten...Blond

Terug
Bovenaan