JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hello!

Liss: Nu geloof je het zeker helemaal? lekekr meid, geniet ervan. Tis zo mooi allemaal! Dat zeurderige gevoel herken ik zeker wel, dat is je baarmoeder die aan het groeien is en dat geeft jou een beetje zeurende buikpijn. Ik noemde t altijd baarmoederbuikpijn, een glas warme melk met evt een anijsblokje hielp bij mij wel.

Ryanne: iedereen al verteld? leuk zeg! Hoe ver ben je nu al trouwens? Al veel last van moeheid?

Hopje: hoe gaat t met je?

Puk: mn eisprong was op maandagmiddag 7 juli en we hebben zondagavond 6 juli geklust. Keer ervoor was vrijdag 4 juli dus kans is zeer groot dat het de 6e verwekt is....

Verder zijn we dolgelukkig met t feit dat we een kereltje krijgen! heb gister al 2 jongenspolootjes gekregen, te gaaf gewoon. En zelf een rood setje van Lief! gekocht.

Wij hebben gister de babykamer en een box (die kregen we er gratis bij)gekocht, de Miami van de Baby dump. Kregen er een gratis box bij, ideaal. Verder gaan we helemaal voor de Hollands Glorie stijl, superleuk. Misschien zegt het jullie iets maar vooral rood-wit-blauw. Hier fotootje van het kamertje zoals t in de folder staat:

Mieka: een licht streepje? Hmm apart.... Als je niet zwanger bent verschijnt er helemaal niks dus ik hoop dat er echt een iets donkerder streepje uitkomt een dezer dagen!!!

Fijne dag!

Groetjes Janneke

ps: mn volgende afspraak bij de verpleegkundige is donderdag 6 november en mn volgende echo is dinsdag 11 november om 20uur. Ben ik proefpersoon voor een opleiding voor verloskundigen. Mn moeder gaat gezellig mee dus je begrijpt: die kan niet wachten!

Hoi meiden

Lekker weekend aan het houden? Gisteren op kraamvisite geweest! Het is zo'n lief meisje! Ze heeft een hele tijd op m'n schoot liggen slapen. Echt super! Ook leuk om onze vrienden in hun nieuwe rol als ouder te zien. En natuurlijk een hoop geleerd over baby's.
Gisteren zijn m'n ovutesten gelukkig toch binnengekomen. Maar nog steeds geen streep. Nu kan het natuurlijk dat vrijdag de piek was, aangezien ik toen niet getest heb. Voor de meiden die ervaring hebben met de testen: Blijft de streep maar 1 dag zichtbaar of langer?

@Luxx: Balen van de RD'tjes! Altijd weer een teleurstelling he! Maar vol goede moed naar de volgende ronde!

@Liss: Bedankt voor de glitters! Hopelijk brengen ze meer babygeluk. Leuk dat je toch een dikke vette streep gekregen hebt! Geniet!

@Janneke: Leuke meubeltjes hoor! Die kleertjes van Lief zijn schattig he! Volgens mij krijgt jullie zoontje een geweldige kamer en outfit.

Ik ga nog maar eens wat werken, want daar is vrijdag weinig van gekomen. Manlief is naar een voetbalwedstrijd, dus ik kan in alle rust werken.

Liefs Puk

Hoi Allemaal,

Ik zou hier graag mee willen schrijven als dat mag...

Mijn naam is yessica ben 24 jaar, een paar maanden getrouwd en heb een zoontje van 3,5 jaar.

4 okt ben ik gestopt met de pil en afgelopen vrijdag werd ik ongi. we zijn nu dus begonnen met de 2de ronde en mijn NOD dag is 24 nov.

Groetjes

he meiden

hoe is het met jullie??
nou hier wel ok de hele dag wel raar gevoelin me buik maar anders dan ongi pijn en nog steeds van die zere borsten de koffie ruikt wel wat beter maarja moet echt afwachten wilde vanmorgen al een test doen echt stom maar ik wilde het zo graag maarja niet gedaan is toch nog niks haha maar had die drang gewoon kan niet wachten maarja nog even wachten haha.
verder even bij me ouders geweest nu lekker thuis en op de bank vanavond natuurlijk gooise vrouwen kijken...

@liss ik hoop dat die glitters ook bij mij zijn aangekomen en dat ik van de week ook met moi en blij nieuws mag komen..

@jannie  mooi kamertje daar hou ik ook echt van   strakke meubels geen poes pas..

nou meiden ik ga even op de bank liggen en  lekker lui doen..
fijne avond xxbion  

Hey meiden!

@Mex, kan me voorstellen dat je er even doorheen zat meis! Wel goed dat je het aan je moeder en zus verteld hebt. Kun je het in ieder geval met hen delen, dat doet je misschien wel goed!

@Puk,  heb helaas nog geen verstand van de ovutesten... Hebben  jullie wel veel  geklust afgelopen week?  Op kraamvisite gaan is altijd leuk he, zo schattig en klein! Die broekenwinkel is voor mij een beetje te ver weg, hihi. Maar wie weet als ik ooit in de buurt ben?

@Rianne, nou meis, das wel lastig hoor om er minder mee bezig te zijn. Toch lukt het me aardig. Komt natuurlijk ook omdat ik erg veel te doen heb en dus afleiding heb. Maar tuurlijk denk ik er vaak aan hoor. Het helpt me wel dat je vaak hoort dat als mensen er eenmaal minder mee bezig zijn, dat het dan vaak raak is. En het verhaal van Liss helpt me helemaal, haha!

@Janneke, wat leuk dat je nu meer echo's krijgt! Vind het zo apart dat je gevoel gelijk heeft gekregen! Mooi is dat he!? Zo'n klein ventje kun je idd zo stoer aankleden, hihi! Zou me ook heel leuk lijken. Maar een meisje ook! Ik wil een tweeling, haha! Fijn dat jullie er nu over it zijn welk kdv het wordt! Wat gaaf trouwens die kamer! Dat is ook wel onze smaak! Heel leuk!

@Janien, wat ben je lekker creatief bezig in huis! Is het mooi geworden? Laika was vandaag zoooo ondeugend... Ze heeft echt iets heeeel ergs gedaan. Bah bah bah! We waren vanmorgen in het bos en ze kreeg een bepaalde lucht in haar neus. Dus zij erachteraan. Nou moet je weten dat ze af en toe nogal gek is van poep.... Gelukkig hebben meer honden daar last van, maar vandaag heeft ze dus mensenpoep gegeten!!! Blegh!!!! Ze ligt nu al de halve dag buiten en ze heeft al heeel veel brokjes en water gekregen. Stinken dat ze deed op de terugweg in de auto, niet normaal. Bah bah bah!!! Wel eens gelezen dat uitwerpselen van dieren (en blijkbaar van mensen ook) een ware delicatesse zijn voor honden... Hoe is het met Guus?

@Eva, kun je je buikje ook al een beetje zien? Ja meis, dat wordt shoppen binnenkort! Hoe voel je je verder?

@Liss, meis zo ontzettend gaaf voor jullie zeg! Wat leuk dat je een zwangerschapsdagboek hebt gekocht. Dat zou ik ook doen! Het is je allemaal zo gegund idd. Jij leeft altijd zo met iedereen mee!

@Chris, hoop voor jou ook zo dat het raak is. Wel hoop blijven houden he, je weet het maar nooit! Heeft je man het gesprek al gehad of is dat aankomende week?

@Mieka, wat moet ik me voorstellen bij een wit streepje eigenlijk? Het schermpje is toch wit en dan komt er toch een gekleurd streepje? Wit op wit zie je toch niet? Of is het misschien van een ander soort test dan ik ken? Hoop dat je wel een leuk weekend in Den Haag hebt gehad en dat de streep gauw donkerder wordt! Ik duim voor je!

@Bion, lekker gegourmet gisteren? Wij hebben ook leuk contact met de buren, fijn is dat! Zijn zelfs vorig jaar nog een weekend met een stel wezen skien (wonen paar huizen verderop). Ik hoop dat de koffie voor jou nog 9 maanden blijft stinken en dat het betekent dat je zwanger bent!

@Luxx, meis wat balen voor je zeg! Verdorie!! Kan me zo voorstellen dat je je kl#te voelt! Ladies night was leuk! Was voor mij al de tweede keer dus erg hetzelfde als de eerste. We waren met ongeveer 10 meiden en er is voor 460 euro verkocht!! Haha!

@Ryanne, hoe was de jongegezinnenbeurs? Zeker heel veel zwangere vrouwen gezien, haha! Is het een aanrader om er een keer naartoe te gaan? En wat leuk voor je vriendin! Jeetje 9 pond is niet mis...

@Jessica, welkom hier. Tuurlijk mag je meekletsen, gezellig! Wat leuk dat jullie al een zoontje hebben en jong moeder, leuk! Ik ben ook 24 en wij gaan voor een eerste kindje. Wil je in ons lijstje?

Nou, ik ga maar eens aan het eten beginnen. Hier niet zoveel nieuws te vertellen. Fijne avond!

Liefs, ikke

Hey meiden,

Weekend alweer bijna voorbij..... en m'n vakantie. Heerlijk een weekje weggeweest. Lekker relaxed en geklust haha!

@ Liss: nog gefeliciteerd met je zwangerschap en bedankt voor de glitters!!!

En zag dat gekeken werd waar iedereen vandaan komt, ik kom net als Salsa uit Friesland.

Fijne avond allemaal!

Liefs Shanna

He Meiden
Hoe was jullie weekend?

Ik ben net terug! Den Haag was super!
Lekker gewinkeld, goed gegeten en de Lama's waren echt KEI gaaf!
De mannen zijn in het echt nog leuker! ;-)
Zou er graag nog een keer heen willen :)

Ik ga van de week nog een test doen en dan is het klaar. Daarna ga ik er gewoon vanuit dat ik ongi moet worden.
Missx
Streepje is licht van kleur. Je ziet een vaag streepje. Ik kan het niet zo goed uitleggen.
Je ziet hem als je in het licht houd
Als je weet waar ie zit ook met blote oog. (zo licht)

Ik ga effe weer wat doen.
Fijne avond!
Lieve groet,
Mieka

@Luxx: Balen!!!!!!! Het is ook vreselijk lastig met zo'n onregelmatige cyclus. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent. Had ik ook. Na 2 keer een cyclus van 26 dgn te hebben gehad dacht ik op dag 33 toch echt zwanger te zijn. En dan toch nog rdtjes de volgende dag. Bah!!!! Hoop dat je je weer wat beter voelt en positief de volgende ronde in kan gaan. Ik wacht iig  de volgende keer met testen tot dag 34.

@Ryanne: was het leuk op de beurs? Zeker waanzinnig druk. Leuke dingen gekocht?

@Janneke: Mooie kamer.....zo leuk al die voorbereidingen.

@Janien: ik ben ook helemaal gek van Riviera Maison. Mn hele huis is in die stijl. Is je schouw mooi geworden?

Ik vertrek morgen naar Japan. Ik ben gelukkig net weer terug voordat we weer aan de klus moeten dus dat komt goed uit. Ik heb nu ook ovutesten van sensitest in huis. Hoop dat deze wat meer duidelijkheid geven dan die kruidvattesten die ik vorige maand had. X

Terug
Bovenaan