JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hey ladies!!!!

@ janneke, gave kinderkamer zeg!!!!

@ rianne, en nog leuke dingen gekocht op de JG beurs??

@ mex, een hele goeie vlucht!! jeetje wat een eind......japan
      zoals ik al eerder schreef ben erg tevreden over de ovu testen van sensitest!!!
      hopelijk werken ze ook goed bij jou!!

@ bionda, oei meis word weer spannend he!!! hopelijk kom je de 6e met goed nieuws!!
       en mischien is dat rare gevoel in je onderbuik dan toch......??? duim duim!

@ shanna, heb je toegevoegt!

@ yessica, welkom hier gezellig dat je meekomt kletsen!!!

Nou meiden duik lekker mijn bedje in

-X-

Utrecht :  Bionda,      Liss,  Eva, Puk

Overijsel: Rianne

Limburg:

Noord H:

Zuid H:

Friesland: Salsa,shanna

Drente:

Groningen: Janien

Gelderland: Christy, Luxx, Ryanne, MissX, Mieka, Hopje

Zeeland:

Flevoland: Sylvia

Brabant:   Mex

Goedemorgen meiden,

Wat lief dat jullie steeds naar me vragen! Doet me ontzettend goed! Hier nog steeds geen RD'tjes. Ook totaal geen ongi klachten. Gister voor de 2e keer getest, maar helaas weer negatief. Weet niet meer wat ik moet denken! Nu ga ik niet meer testen en ga gewoon wachten op  de RD'tjes.

@Yessica, welkom hier!

@Liss: 2 dikke strepen! Dus nu is het 200% zeker! Gefeliciteerd meid!!! Wanneer ga je het grote nieuws vertellen?

@Luxx: balen meid, vol goede moed weer naar de volgende ronde!

@Janneke: wat een gave babykamer! Onwerkelijk hè dat daar straks een mooi kereltje in ligt te slapen....

Fijne dag allemaal!

X hopje

he meiden

hoe is het met jullie??
@luxx jammer meid hopen dat je rd-tjes wegblijven en dat je van de week wel een mooie test hebt..

@hopje ik blijf ook voor jou duimen meid..en voor mieka natuurlijk..

nou ik heb even asociaal de klok rond geslapen was echt moe haha en moet zo weer werken lekker een half dagje dus dat is wel lekker vanavond ook lekker niks morgen een drukke dag nou hier verder geen tekenen nog dus het blijft spannend..

nou ik ga nog even wat doen en ik kom vanmiddag nog wel even..

xxbion

sorry las het verkeerd..

luxx met volle moed naar de volgende ronde dacht dat je ongi er nog niet was maar las het verkeerd..
geef de moed niet op..

hey meiden,

even snel vanaf mijn werk.....

@ hopje,balen weer een negatieve test,kop op hoor houd de moed er in!
      en werkse vandaag!

@ zwangeren,heerlijk dat ik mijn vraagjes aan julie kan stellen!! ik heb er weer 1
      Dat drukkende gevoel is nu vooral in de avond(janneke thx voor de tip!) met de warme melk.hou heb ik ook steeds een vreemde smaak in mijn mond??? hoevaak ik ook mijn tanden poets of wat dan ook komt het weer terug,,,,,,,,?

Verder heb ik vrijdag een afspraak staan bij de huisarts,om het te melden en even wat info te vragen spannend!!

-X-

Hi meiden,

Hier alles in orde, alweer 19 weken zwanger vandaag! Kamertje is idd erg mooi, helemaal blij mee. Is mn droom van kleins af aan, een babykamertje kopen! :-D
Nu inrichten: leuk leuk!

Hopje en Mieka: laat de moed niet zakken meiden, wie weet!

Liss: dat is ook een typisch zwangerschapskwaaltje. Ik had er de eerste weken ook last van en het komt door je veranderende hormonen. Ik zorgde voor hete snoepjes of kauwgom in mn tas want verder hielp niet zoveel... Via Google kan je her en der wel lijstjes met zwangerschapskwaaltjes vinden, dan kan je eea beter plaatsen.
Luister maar goed naar je lijf, heel belangrijk nu wante r gebeurt zoooveel!
Nog wat leuke sites: www.mamaenzo.nl, www.babybrabbel.org.

Groetjes Janneke

Hoi hoi,

Hoe is het?
Bij mij begint de zwangerschapsmoeheid echt wel te komen. Maar als het kan geef ik er lekker aan toe. Beetje op tijd naar bed! Verder voel ik me goed. Nog steeds. 's avonds klein buikje. Broeken passen gelukkig nog steeds.
Gisteren naar de jgbeurs geweest. Hmm. Was wel ok. Heb eigenlijk niks gekocht, ja, bbbbcreme van vsm, maar dat was het. Veel reclame enzo. Echt dingen proberen of rustig bekijken zat er niet in, maar het was wel gezellig.

Liss: Super hoor. Bevalve je eerder genoemde kwaatljes, hoe voel je je?

Janneke: Alweer 19 weken... jeetje wat gaat dat snel! Leuk kamertje hoor! Super.

Hopje: nog steeds niks???? Ik zal voor je duimen.

Nou, ik moet zo helaas aan het werk, de plicht roept, haha.

Liefs
Ryanne

Ha meiden,

Nee nog steeds helemaal niks te bekennen. Voel wel af en toe steekjes in mijn buik (vooral rechts onderin). Maar als ik heel eerlijk ben heb ik de moed al laten zakken.

X hopje

Terug
Bovenaan