Juni 2008 stoppers deel 5!!

hey meiden!

@ janien, beterschap! je heb lekker lopen spugen zo te horen.....
      Ik kan je geen antwoord geven op je vraag over de gyn mischien iemand anders?

@ puk, denk dat die rugpijn bij iedereen ook weer anders is,ikzelf had helemaal geen last van mijn rug,dat begint nu pas een beetje.
lekker dat je vandaag kon uitslapen,ik ook wel begin zo om 12 uur..
over opvang: ik blijf dus ook wel 2 avonddienssten draaien,dus het zou gaan om 3 uurtjes voordat mijn vriend thuis is,wij hebben allebei een moeder die volledig thuis is dus die vangen dat op de eerste tijd.
Dus uiteindelijk zou het gaan om 2x 3uurtjes per week.

@ memke, spannend je nod! laat je gauw wat horen?

Nou meiden ik ga weer even aan de slag,vandaag trouwens precies 14 weken!

fijne dag allemaal!

Hoi Allemaal!

Even een tijdje geen reactie van mij. Heb ondertussen wel netjes alles gelezen hoor!
Hier alles goed. Voel onze kleine regelmatig, met een kriebeltje of iets. Nu alweer 16 weken en 1 dag zwanger. Gaat echt snel. Ik zat me er vorige week echt over te verbazen dat het al zo snel gaat. Over 4 weken zit ik alweer op de helft.

Bionda: Meid, gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent! Doe het rustig aan. Ik zal heel hard voor je duimen!

Sylvia: Succes morgen met de echo!

Memke: Wat grappig een iriscopist. Ik ben daar toen ik klein was (een jaar of 8, denk ik) ook bij geweest. Ik had toen heel erg last van eczeem. Ik moest toen uitkijken met suiker en wat precies nog meer weet ik niet. Maar het werkte wel. Ik hoop voor jou dat het ook werkt!

Aan alle zwangere meiden: Hoe is het? Allemaal nog een beetje vol te houden?

Puk & Janien: Balen weer, van die stomme rd-tjes......

Nou, hier een beetje rare tijd...... 7 maart zijn mijn vriend en ik 10 jaar bij elkaar. En nu hebben we het plan opgevat om misschien te gaan trouwen!!!! We willen het niet zo heel uitgebreid doen. Gewoon trouwen op het gemeentehuis en dan een leuk feest 's avonds. Nu een vraagje voor degene die al getrouwd zijn: stel je trouwt om 14 uur en het feest begint om 20 uur. Wat doen je gasten in de tussentijd???   En een leuke locatie voor het feest in de omgeving van Arnhem, iemand enig idee?

Oja, nog een vraag. Ik heb me een boel vragen, haha. Ik ben aan het kijken voor een zwangerschapscursus. Nu ben ik niet zo'n yoga typje en had ik een klassieke zwangerschapscursus gevonden. Helaas is die op de maandagavond(dan werk ik). Hoe vind je een andere goede cursus? Weet 1 van jullie toevallig wat in de omgeving van Arnhem?

Nou, hele fijne dag vandaag!

Liefs xxx
Ryanne

Liefs

Hallo allemaal,

Vandaag mijn NOD, als het allemaal meteen weer normaal  op 30  dagen  zou zitten.
Maar goed, voelde me de laatste dagen wat vreemd, en dacht gooi er maar een test tegenaan. Als t niet zo is wacht ik maar tot de RD echt doorkomt, wie weet duurt dat nog 3 weken.
ZWANGER, met vette letterssss. Dat was eigenlijk nog niet helemaal de bedoeling deze maand, we zouden effe de volgende cyclus afwachten. En nu ben ik zoooooo schijtbang dat t weer mis gaat! Stiekem  is t natuurlijk geweldig dat  t zo snel weer  in functie is, maar we hadden hier geen rekening mee gehouden.  Manlief is in shock en ontkenning.

Durf nog geen VK te bellen, eerst maar  even over t weekend heen zijn, en liefst ook nog weekend daarna, die magische grens  van de vorige miskraam voorbij zijn, mocht van mij nu wel.  Maar goed dan heb ik nog steeds de angst dat t zelfs met 20 weken nog mis kan gaan. (ik lees ook veel te veel).
Oooooh we durven er nog niet van te genieten hoor.... zoooo eng!

Bion, we zitten in t zelfde schuitje. Weet wederom hoe je je voelt.

Voor iedereen, ik hou jullie op de hoogte, en lees alles bij.
Zal gauw eens weer op anderen reageren, heb nu steeds van die egoberichten.

xxxxxxxschijtlijster

Hoi allemaal!

@Ryanne: leuk dat jullie gaan trouwen!! En wat een leuke dag, de dag dat jullie 10 jaar bij elkaar zijn! Wij zijn zelf ook om 14.00 getrouwd en ons feest begon ook om 20.00. Wij kwamen rond 14.45 uit het stadhuis en zijn toen eerst wat foto's wezen maken met de daggasten, beide families,  getuiges enz. Om 15.00 gingen mijn man, ik en de fotograaf verder het stadje in om foto's te maken. Onze daggasten (dus alleen degene die ook mee gingen met eten) hebben wij op een speurtochtje gestuurd en de uitslag van die speurtocht gaf aan waar ze moesten zijn om 15.45. Wij kwamen daar ook rond die tijd aan en hebben toen eerst champagne gedronken en geproost. Om 16.30 zijn wij naar beneden gegaan (met proosten zaten wij boven in het restaurant, speciale ruimte voor 15 man) om daar te gaan beginnen met het eten. En met 15 man 3 gangen en daarna koffie duurt wel even dus om 19.30 zijn we richting de feestlocatie gegaan. Ik weet verder niks te vinden in Arnhem.. Heel veel plezier met de voorbereidingen!!

@ Sylvia: succes morgen met de echo meis!

Vanmorgen Vitras gebeld voor zwangerschapsgym, ze sturen vandaag een inschrijfformulier op. Ik las op hun site dat ze je aanraden om je al in te schrijven na je eerste bezoek bij de verloskundige. Dus ik heb maar voor de zekerheid aan de vrouw die ik sprak gevraagd of ik nog wel op tijd ben, maar volgens haar is er nog plek.
Gisteren fotobehang gekocht voor de kinderkamer, mijn mannetje gaat over een paar weken met een vriend van hem daarmee aan de slag. Ik ben benieuwd!

Liefs Eva (16 weken en 1 dag zwanger)

@memke GEFELICITEERD meid ja ik weet hoe je je voelt en zelfs nu ik 6weken zwanger ben ben ik nog steeds heeeeeeeel bang en manlief schijt ook peuken...
maar probeer er toch van te genieten en je voelt je denk ik pas zeker als je een echo gehad hebt en die 12weken voorbij bent...
ik weet echt zo hoe je je voelt joh en je mag bang zijn dat ben ik ook maar ook ik probeer toch te genieten...

nou hier gaat het wel redelijk afgelopen dinsdag wel ongipijnen gehad en was meteen in paniek natuurlijk maar nu weer nergens last van dus zou wel de kwaaltjes zijn want me (.)(.)worden steeds groter en nou had ik al geen kleintjes pfffff..

hoe is het met de andere meiden??
nou ik ga even snel verder ik reageer vanavond wel wat uitgebreider..

xxbion

@memke: GEFELICITEERD! Wat super zeg! Ik snap je onzekerheid, maar hoop dat je ervan kan gaan genieten! Gefeliciteerd!!

Hey

Ryanne wat super zeg dat jullie gaan trouwen!!
Ik ben zelf op 29 Juni 2007 getrouwd. Om 15:00 in het stadhuis.
Wij hebben s' ochtends van 11 tot 13 de foto's genomen omdat wij daar na die tijd geen tijd meer voor hadden aangezien wij om 1900 voor de kerk zijn getrouwd.
We zijn om 1500 in het stadhuis getrouwd en hebben na die tijd met de gasten nog foto's gemaakt. Daarna zijn wij naar het rosarium gegaan en daar hebben we een borrel met taart gehad. Tegen 1700 hebben we daar met zn allen gegeten.
Dus voor ons zat er voor de gasten weinig tijd tussen omdat we om 1900 weer in de kerk moesten zijn en ons feest begon om 2100.
Wat ik wel heb gezien bij vrienden van ons, zijn getrouwd in de zomer in Groningen, die hebben de gasten een boottocht laten doen in leuke verschillende bootjes. Waren allemaal versierd zag er erg leuk uit. Mn oom en tante hebben een zaal afgehuurd waar ook een bowlingbaan bij was. Dat was leuk voor jong en oud.
Hopelijk heb je er wat aan.

Memke, wat spannend!! kan het me allemaal heel goed voorstellen zeg!
Hoop voor je dat het deze keer goed gaat!

Puk ja zou idd best kunnen dat het Belgische meiden waren geen idee eigenlijk.
Ik denk dat ik gewoon maar even een keer de huisarts ga bellen. Ben namelijk wel nieuwschierig. Alleen dat kan over 2 maandjes ook wel, hopelijk is het dan al niet meer nodig. Denk trouwens dat ik volgende maand maar aan de ovutesten ga aangezien ik telkens zo'n onregelmatige cyclus heb.. Balen.

Ik ga der even weer vandoor.

Fijne dag allemaal

liefs Janien

hey girls!

@ ryanne, leuk dat jullie gaan trouwen!!!!

@ memke, GEFELICITEERD!!!! snap je onzekerheid,hoop dat je er snel van kan gaan genieten!

@ sylvia, nog een half uurtje!!! ben zo benieuwd denk aan je!

@ zwangeren, vind het best moelijk om te slagen voor leuke positie broeken.....zie ze wel op internet maar wil ze graag passen...... iemand tips?

-X-

Terug
Bovenaan