Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hallo Meiden,

Hier ben ik weer eens...Heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties!

Het gaat al iets beter met me, de dagen gaan af en aan goed en slecht.

Maar zo kan ik in iedergeval af en toe eens bij tanken. Eigenlijk gaat het sinds ik een soort drukpunt armbandjes heb gekregen van m'n schoonzusje (deze drukken dan op een punt van m'n pols waardoor je minder misselijk bent, ze worden ook wel gebuikt bij chemotherapie). Misschien toeval maar ik durf ze niet meer af te doen.

Maandag m'n eerste echo om 13.15 uur. Ik ben echt benieuwd waar ik dit allemaal voor doe!

M'n vriendje weet niet wat hem overkomt, hij moet ineens zo vreselijk veel in het huishouden (haha).

Hij zei laatst: Dus dit doe jij normaal gesproken allemaal....pffffff. Moest ik toch wel even om lachen.

@Christy Ja echt grappig wij hebben op de zelfde datum de echo. Ben zo benieuwd naar het oude het dan echt is. Volgens mij moeten wij niet heel veel verschillen.

@Sylvia geweldig meid! nu kan je er eindelijk van genieten want je bent echt ZWANGER!

@Memke Van harte gefeliciteerd meis. Echt super voor je. Was je al begonnen met de korrels van de iriscopist? In Duitsland is dat trouwens een heel normale manier en moet je er ook arts voor zijn om jezelf iriscopist te zijn. Eigenlijk zit er in die korrels niets meer dan wat wij nu chemisch allemaal namaken voor medicatie (planten, kruiden ect.) Helemaal niets zweverigs aan vind ik zelf maar goed ik ben er dan ook mee opgevoed.

@Ryanne Gefeliciteerd. Wat mooi dat jullie gaan trouwen na 10 jaar.

@Biondaatje Ik heb precies het zelfde. Ik moet het eerst zien en dan geloof ik het pas echt. Maar duren twaalf weken idd wel erg lang.

@Jannie vervelend dat je nog steeds last van je rug en bekken hebt, maar goed als je buik nog steeds zo groeid dan zal het ook wel niet veel beter worden. Sterkte!

@Luxx meis echt vreselijk balen van je rd tjes. Maar toen ik de verloskundige vertelde dat ik er 5 mnd over had gedaan vond ze dat snel....Ze vertelde dat het gemiddelde echt hoger lag (meer bij 6 t/m 12 mnd) misschien is dat een schrale troost.

@Missx hoe is het meis? Ben je al terug van de wintersport?

@Eva Dat foto behang (misschien een domme vraag) maar kan je dan een foto gebuiken die jezelf mooi vind? en hoe krijg je dat er dan op?

o ja even voor het lijstje:  m'n vriend en ik willen trouwens wel weten wat het wordt alleen gaan we het niemand vertellen (ik hoop dat het lukt).

Verder ben ik op de dag van de echo 10  weken en 3 dagen (zegt de verloskundige) en de uitgerekende datum is verschoven naar 7 augustus maar precies hoor ik het natuurlijk maandag pas.

Dag meiden ik probeer nu weer wat vaker te komen!

Liefs Salsa

Hey Salsa.
Wat fijn dat je je al weer wat beter gaat voelen!! En maandag de eerste echo, spannend.
Je kan fotobehang al bedrukt kopen (allerlei soorten: zee, bomen.. ik zag ze laatst zelfs met knalgekleurde badeendjes haha, ze hebben echt van alles) maar je kan inderdaad ook behang laten bedrukken met een door jou gemaakte foto. Ik weet dat je dat kan doen via www.kleurmijninterieur.nl  maar meerdere bedrijven doen dat, gewoon even googlen op fotobehang.
Veel plezier maandag!

Liefs Eva

hey girls!

@ salsa, goed om te horen dat het iets beter met je gaat! hopelijk kun je snel volledig genieten!, veel plezier morgen.

@ shanna, balen van je ongi meis,las het op hyves.
        erg vreemd dat je nog steeds niet op het forum kan.......

horen we nog wel eens wat van jolanda en mieka? of mis ik wat......

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Maaike
29
11 januari 2009
4 (na MK)
1

Hopje
28
17 januari 2009
6
1

Puk
28
20  januari 2009
7
1

Rianne31
27
20 januari
2 (na 2MK)
1

Sabien
28
.. januari
5
1

Janien
22
24 januari
7
1

LuxX
27
.. .......
8
1

Shanna
27
14 februari
5
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
2 dec nod
3
1

Jolanda
27
20 dec nod
7
2

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
25
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Salsa
29
5e
1
4 aug 2009

Christy
25
6e
1
12 aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
2    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
.....   ...... 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
nee
gaat moeilijk he
??

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
10 febr        
20 weken echo
20 wkn en 6 dgn
9.00 uur

Janneke
16 jan
de 15e ofzo? ;)
(= groei-echo)
29 wkn en 4 dagen
9.00uur

Eva
9 febr
20 weken echo
20  wkn en 5 dagen
19.00 uur

Liss
14 jan
hartje luisteren
14 wkn en 6 dagen
17.00 uur

MissX
15 jan
2e echo
11  wkn en  4 dagen
9.50 uur

Mex
19 jan
1e echo
.......
9:15 uur

Christy
12 jan
1e echo
9 weken en 5 dagen
9:45  uur

Salsa
12 jan
1e echo
10 wkn en 3 dgn
13:15 uur

Sylvia
12 feb
2e echo
.....  wkn
09.55 uur

Bionda
20 jan
1e echo
..7weken en 6dagen  
16:00   uur

Memke
.....
1e echo
...   wkn
...... uur

@eva o echt super leuke tip ga direct even kijken. Wat hebben jullie zelf voor een printje erop? (beetje nieuwsgierig ben ik wel hé).

@liss gefeliciteerd trouwens met je al weer ruim 16 weken zwangerschap! Hoe gaat het verder met je? Voel je al iets? of is het daar nog te vroeg voor? Wat fijn trouwens dat je een schoon- en moeder hebt die zo flexibel zijn met oppas. Bij ons zit dat er niet echt in. M'n moeder woont 80 km verder en werkt ook nog fulltime en m'n schoonmoeder wil ik liever niet laten oppassen want dat wordt vast onenigheid over de opvoeding ha ha.

Liefs Salsa

Hey Salsa.
Wij hebben fotobehang met bomen erop, dit komt op een kleinere muur, anders word het wel erg heftig.  Jullie al leuke ideetjes?
Liefs Eva

hoi hoi

@ eva, leuk idee dat foto behang!!! zijn julie ook al uit de babykamer?

@ salsa,ben nu ruim 14 weekjes en gaat super!,mijn moeheid verdwijnt heb ik het idee
      morgen je eerste echo! spannend hoor!

-X-

Hey Liss.
Onze babykamer is al besteld, cadeautje van de opa's en oma's to be, we hebben de kamer dan wel zelf uitgezocht. Hij staat ook op de site van babydump, kamertje Miami (wij hebben dan de commode met 3 lades).
En hebben jullie al een leuk kamertje gezien?
Gaat de tijd voor jou ook zo snel, kan me niet voorstellen dat ik al weer bijna 17 wkn zwanger ben haha!
Even een vraagje trouwens: woon jij nu al in Nieuwegein? Ik heb mij al ingeschreven voor de zwangerschapsgym via Vitras (zit in Nieuwegein) en die raden je aan om je al in te schrijven na het eerste bezoek aan de verloskundige. Dus ik heb van de week maar snel een inschrijfformulier aangevraagd, was gelukkig nog op tijd.
Liefs Eva

hoi hoi

@ eva, leuke kamer hoor!!! nee de datum is iets verschoven wij gaan aan het eind van jan/begin feb over,zit ook nog een beetje te twijfelen welke vk praktijk ik neem of die waar jij bij zit of er zit er 1 in fokkesteeg zelf
Ben ook nog wel een beetje aan het twijfelen of ik zw gym neem of iets anders maare goeie tip!
had jij trouwens een combitest gedaan?

-X-

Terug
Bovenaan