Juni 2008 stoppers deel 5!!

Ja joehoe!

Daar ben ik weer een keertje!
Ik hou mezelf bewust een beetje op de vlakte. Eerst zien vrijdag en dan geloven. Door die miskraam van vorige keer, durf ik toch nog steeds niet te geloven dat ik zwanger ben. Ik blijf mezelf maar voorhouden dat het vast één groot misverstand is, ook omdat ik geen flauw idee heb, wanneer ik dan zwanger geworden zou moeten zijn....hahahaha....

Maar vrijdag is het eindelijk zover, dan zullen we het weten! Ik ben best wel zenuwachtig hoor, bah! Daarom hou ik ook zoveel emotionele afstand. Ben zo bang dat er niks is vrijdag of iets wat niet goed is en dat dat weer zoveel pijn gaat doen. Liefst ging ik niet, wat niet weet wat niet deert, maar ik besef me dat ik zo niet door kan gaan. Eens moet je het weten.

Ik voel me wel goed. We heel erg moe en bij vlagen behoorlijk  misselijk, enorme zere borsten etc. Echt wel een zwanger gevoel dus.....

Vrijdag zullen we het meemaken, tot die tijd....hou ik me nog ff een beetje rustig...

Liefs,
Sylvia

Hoi meiden

Heb vandaag weer een eisprong gevoel en veel afscheiding. Dit zou met de berekeningen beter kloppen dan vorige week: precies 14 dagen na het doorbreken van m'n ongi. Ik heb geen ovutesten meer in huis, dus kan het niet checken. Ik pas toch het lijstje maar even aan. Gelukkig zijn we nog steeds aan de klus. Vanavond nog maar even als m'n mannetje thuis is.

@Bion: Bedankt voor de glitters!

@Janneke: Beterschap! Het heerst geloof ik hier. Of heeft het met de zwangerschappen te maken. En gefeliciteerd met je nieuwe mijlpaal.

@Liss: Heb je zelf al een idee wat je wilt met je werk?

@Maaike: Jij hebt dus ook geen duidelijke strepen met de ovutesten. Ik heb besloten ze niet meer te bestellen. Het blijft nog steeds vaag.

@Rianne: Het zou best kunnen dat het je ei was. Ik heb nu 2  rondes een hele dag pijn gehad. Al heb ik deze ronde 2 keer die pijn gevoeld, dat ik me ook weer afvraag of ik wel voel wat ik denk dat ik voel. Het blijft lastig. Handig zo'n stagiarie trouwens. Kan jij lekker op het forum.
Laat 20 januari maar een mooie dag worden! Ik begin alvast met duimen hoor.

@Meiden op het wachtbanken: Hoe is het met jullie?

X Puk  

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Memke
26
8  januari 2009
1 (na MK)
1

Maaike
29
11 januari 2009
4 (na MK)
1

Hopje
28
17 januari 2009
6
1

Puk
28
20  januari 2009
7
1

Rianne31
27
20 januari
2 (na 2MK)
1

Sabien
28
.. januari
5
1

Janien
22
24 januari
7
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
2 dec nod
3
1

Jolanda
27
20 dec nod
7
2

Bion
21
24 dec nod
1 (na MK)
1

Luxx
27
27 dec nod
7
1

Shanna
27
4 jan nod
4
1

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
25
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Salsa
29
5e
1
4 aug 2009

Christy
25
6e
1
12 aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
nee
gaat moeilijk he
??

Salsa
?
?
??

Sylvia
ja
ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
10 febr        
20 weken echo
20 wkn en 6 dgn
9.00 uur

Janneke
16 jan
de 15e ofzo? ;)
(= groei-echo)
29 wkn en 4 dagen
9.00uur

Eva
9 febr
20 weken echo
20  wkn en 5 dagen
19.00 uur

Liss
14 jan
hartje luisteren
14 wkn en 6 dagen
17.00 uur

MissX
15 jan
2e echo
11  wkn en  4 dagen
9.50 uur

Mex
19 jan
1e echo
.......
9:15 uur

Christy
12 jan
1e echo
9 weken en 5 dagen
9:45  uur

Salsa
12 jan
1e echo
........
13:30 uur

Sylvia
9 jan
1e echo
8 wkn
09.30 uur

Hey dames,
Heb ook eindelijk door dat het forum weer werkt! haha
Intussen is mijn NOD al geweest en heel kortgezegd weer niet.. helaas...

Heeft wel erg lang geduurd! Mijn langste cyclus was tot dusver 31 dagen en nu op dag 34 nog altijd niets!! Had een week ervoor al vreemd gevoel in mijn buik, geen krampen, maar beetje drukkend gevoel. Paar dagen voor mijn verwachte NOD hele gevoelige (.) (.) ! Dat heb ik echt nog nooit zo gehad! Manlief hoefde er alleen nog maar naar te kijken bij wijze van. Maar steeds negatieve tests... Uiteindelijk oudjaarsdag heel iets bruinigs, maar dat zette maar niet door, nieuwjaarsdag ook niet. Normaal is dan een paar uurtjes later wel echt dat de RD-tjes doorzetten. Maar 2 januari dan toch echt ongi...
Nadat we de vorige maand niet echt bewust ermee bezig waren, hadden we deze maand voor ons gevoel alles wel op alles gezet, maar helaas.... Ook  met de ovutests, maar daar hebben we eigenlijk niet zo heel veel op uit gedaan. Door alles wel beetje de hoop gehad dat het misschien gelukt was, maar na 4 negatieve tests en uiteindelijk de RD-tjes is het dus helaas niet zo.
Na twee dagen zat het er ook alweer op, dus das ook raar, maar het zal allemaal wel.
Zien volgende ronde wel weer verder.... maar baalde stevig!
Einde ego-bericht!!

@ Bionda: ik hoop het zo voor je dat alles goed is!! en goed gaat natuurlijk!!

@ Janien; balen dat het bij jullie ook niet is gelukt deze ronde!!

Voor iedereen:
Natuurlijk allemaal nog de beste wensen voor 2009!! Ik hoop dat het voor ons allemaal een mooi jaar gaat worden waarin onze wensen vervult zullen worden!!

Liefs Luxx

@ Puk; wat betreft die ovu-tests. ik weet het ook niet... op zich klopte het dit keer achteraf wel in zoverre dat het later was dan gebruikelijk, maar heel duidelijk was het niet, ik had steeds lichte strepen, een keer was hij iets duidelijker, maar eigenlijk daarna ook gelijk weer licht, dus echt een duidelijke piek heb ik dit keer ook niet gezien. Geeft iets inzicht misschien, maar heel veel meer dan dat  doet het eigenlijk niet echt naar mijn idee.  Eigen gevoel is ook belangrijker denk ik!
Ik wens jullie veel succes met klussen deze dagen!!  Beetje raar haha maar toch, ik hoop dat het een positief resultaat geeft!!!

Liefs Luxx

hey girls!

was er weer,ben net thuis van mijn werk.
brrrr wat een kou buiten,moest net gewoon al krabben!! en een dikke laag ook.

@ puk, ja weet het nu inmiddels precies,blijf 3 vaste dagen werken in de week en dan 1 week 2 dagen want 1 dag doe ik thuis(planning) en blijf 1 weekend in de maand werken.
Heb besloten om de eerste week van juni in te laten gaan,mits ik mij goed voel!

@ luxX, balen meis van je ongi!!! weet je je nieuwe datum al?

@ sylvia, begrijp je volkomen het is bijna vrijdag!!!!!!! laat je het gauw weten hoe het was?

@ bionda, hoe is het meis? mogen we je al aan het zwangeren lijstje toevoegen of wil je liever nog even wachten?

@ jolanda en mieka, al nieuws meiden???

nou meiden duik lekker mijn mandje in!

-X-

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Memke
26
8  januari 2009
1 (na MK)
1

Maaike
29
11 januari 2009
4 (na MK)
1

Hopje
28
17 januari 2009
6
1

Puk
28
20  januari 2009
7
1

Rianne31
27
20 januari
2 (na 2MK)
1

Sabien
28
.. januari
5
1

Janien
22
24 januari
7
1

LuxX
27
.. .......
8
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
2 dec nod
3
1

Jolanda
27
20 dec nod
7
2

Bion
21
24 dec nod
1 (na MK)
1

Shanna
27
4 jan nod
4
1

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
25
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Salsa
29
5e
1
4 aug 2009

Christy
25
6e
1
12 aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
nee
gaat moeilijk he
??

Salsa
?
?
??

Sylvia
ja
ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
10 febr        
20 weken echo
20 wkn en 6 dgn
9.00 uur

Janneke
16 jan
de 15e ofzo? ;)
(= groei-echo)
29 wkn en 4 dagen
9.00uur

Eva
9 febr
20 weken echo
20  wkn en 5 dagen
19.00 uur

Liss
14 jan
hartje luisteren
14 wkn en 6 dagen
17.00 uur

MissX
15 jan
2e echo
11  wkn en  4 dagen
9.50 uur

Mex
19 jan
1e echo
.......
9:15 uur

Christy
12 jan
1e echo
9 weken en 5 dagen
9:45  uur

Salsa
12 jan
1e echo
........
13:30 uur

Sylvia
9 jan
1e echo
8 wkn
09.30 uur

Goedemorgen

Luxx wat balen is dat zeg. kan me voorstellen dat je aardig hoop had als het zo lang duurt. En dan toch wat kwaaltjes erbij. Wat kan je lichaam je voor de gek houden he?

Puk zag net dat we samen onze Nod hebben op 20 januari. Nu maar hopen dat het raak is lopen we mooi gelijk!

Sylvia veel succes vrijdag, ik duim voor je hoor!

Even een kort berichtje, tot snel

x

hey ladies

Hier even berichtje van mij. Weer lang geleden maar ben al vanaf zaterdag ziek.
Overgeven, diarree, misselijk, enzo....
Morgen wel weer aan het werk gelukkig. Eindelijk wordt helemaal gek van het niks doen.
Manlief helaas nu ook ziek.
Vannacht naar de wc geweest en heeft de hele hal onder gespuugd... Alles zat eronder.. de muur ook helaas. Dus de boel maar opnieuw sauzen.... Geen leuk klusje om 4 uur
's nachts. Maar ja we willen graag kids dus leuke oefening... NOT. Haha

Binnenkort mn eisprong als het goed is. Doordat ik ziek was geen ovulatietesten gekocht.
Zodra mn mannetje beter is dan maar even weer leuk klussen. Moet de 11e mn eisprong hebben dus hopelijk gaat het lukken.

Even een vraag. Ik lees vaak op het forum dat sommige vrouwen aan andere vrouwen vragen wat zegt je Gyn ervan? Is het normaal dat je gewoon een vaste Gyn hebt?
of dat je daar heen gaat terwijl je nog niet zwanger bent of daar nog niet mee bezig bent?
Ik ben daar namelijk nog nooit heen geweest omdat ik er niet echt een reden voor had. Hoe werkt dat eigenlijk? Want ik zou best wel graag gewoon even een check up willen hebben om te kijken of alles in orde is. Kan dit? en hoe regel je zoiets dan?

groetjes Janien

Goedemorgen meiden!

Vandaag hoef ik pas 's middags te beginnen met werken, dus kon ik nog een beetje uitslapen. Is wel weer wennen hoor, vroeg opstaan na ruim 2 weken vakantie. We zijn nog aan de klus, dus gaan we ook wat later slapen. Nou ja, het is alweer bijna weekend!

@Luxx: Balen dat je ook ongi geworden bent zeg. Jouw verhaal lijkt wel een beetje op dat van mij. Lastig he dat je cyclus niet regelmatig is. Ga jij deze ronde weer ovutesten gebruiken? In ieder geval succes en plezier met klussen en dat het maar een 2009 baby op mag leveren!

@Memke: Je NOD vandaag! Ik duim voor je hoor!

@Liss: Dat is goed geregeld dan. Weet je ook al hoe je het met opvang gaat doen?

@Rianne: Leuk dat we gelijk lopen. Nu maar duimen dat we allebei zwanger zijn!

@Janien: Beterschap voor jou en je mannetje! Buikgriep slaat dus niet alleen bij zwangere meiden toe. Hopelijk zijn jullie op tijd beter en kunnen jullie weer aan de klus!
Mijn vriendinnen die in de MM terecht gekomen zijn, hebben al meerdere gyns gehad bij de onderzoeken. Vond ik wel een beetje vreemd. Volgens mij moet je doorverwezen worden door je huisarts en die doet dat pas na een jaar. Misschien zijn de verhalen die je leest wel van Belgische meiden. Een vriendin van mij werkt in Belgie en haar collega's hebben geloof ik jaarlijks een  controle bij de gyn.

@Zwangere meiden: Ik heb sinds een paar dagen pijn in m'n onderrug. Nu kan ik natuurlijk iets verkeerds gedaan hebben, maar ik heb dit eigenlijk nooit. Het is geen ongipijn, maar echt rugpijn alsof er iets tegenaan duwt. Hoe voelt de zwanger zijn rugpijn? Als ongipijn (daar ging ik eigenlijk vanuit) of anders?

Liefs Puk

Terug
Bovenaan