Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hallo allemaal,

@ Ryanne, nog gefeliciteerd  met je verloving. Spannend allemaal. Weet je al of je zijn naam aanneemt? Ze vroegen ook aan m'n man of hij mijn naam wilde, haha, hij schrok zich rot! Ik heb zijn naam aangenomen met mijn eigen naam erachter. Heeft wel wat hilarische momenten opgeleverd, je bent zo aan je eigen naam gewend, en als je dan plotseling om je naam gevraagd wordt (als je telefonisch  in de wacht staat ofzo) dan gaat t weleens mis!

@ Liss, hoe was Dirty Dancing? Lijkt me een super musical!

@ Memke, gefeliciteerd met je zwangerschap! super.

@ MissX, goed te lezen dat je heelhuids terugbent van vakantie en met goede berichten over je scriptie enzo! Nog last van kwaaltjes?

Groetjes Shanna

Hallo Meiden

Chris hoe is het nu? Wat lief dat iedereen even bij je langs komt. Nu maar hopen dat het er snel uitkomt! Bij mij geeft het ook wel een rustgevende gedacht dat we in ieder geval zewanger kunnen worden, maar toch he?

Miss x hoe is het? Hoe voel je je? Wel rustig aan gedaan op vakantie?

Mex veel plezier bij de echo!

Ik vind het prima dat Mieka en Jolanda eraf zijn, Als ze weer mee willen doen dan melden ze zich wel.

Janien balen iedere keer die RDtjes. Je wilt het zo graag he? Duimen duimen.

Hopje en Puk hebben jullie al kwaaltjes... Ik weet het niet zo goed. Ik heb wel hele zere borsten maar dat heb ik altijd, verder ben ik moe maar ja heb het nu ook druk. Dus ik weet het niet! Ik ga er niet vanuit deze maand, jij wel Hopje ik hoop zoooo dat je gelijk hebt! En wanneer gaan jullie testen?

Vandaag cursus gehad in Utrecht, pfffff vanochtende om half 7 met de trein en om half 7 weer thuis. Over 2 weken weer. Maar dan overnachten we in het Ibis hotel , weet iemand van jullie waar dat is? In ieder geval aan de Bizetlaan?

Balen trouwens Liss, hebben we ook een keer gehad,

Nou ik ga er weer vandoor!

x

.

Hoi Rianne

Ik heb wel kwaaltjes (een zere (.), afscheiding), maar die heb ik altijd als ik ongi moet worden. Elke keer is het dan weer net iets anders. Deze keer rugpijn in m'n onderrug en 's avond ontzettende honger. En ik heb het idee dat m'n borsten slapper zijn dan de andere rondes voordat de RD'tjes kwamen. Maar goed geen echte zwangerkwaaltjes, dus ik denk dat het deze ronde weer niet raak is. Blijven duimen maar!
Wat voor cursus volg je? Toevallig is het Ibishotel in de wijk waar ik woon, Oog in Al. Ik weet natuurlijk niet waar je cursus hebt, maar bus 5 richting Kanaleneiland stopt voor het hotel.

Groetjes Puk

O ja, @Shanna: ik was benieuwd waarom je volgende maand eventueel al een afspraak gaat maken bij de huisarts en niet pas na een jaar proberen. Misschien heb je het al wel eens verteld, maar ik weet het niet meer.

goeiemorgen meiden!

@ shanna, dirty dancing was super! is echt een aanrader

@ misX, zo je 2e echo! veel plezier en trouwens mooie buik heb je al!

@ hopje, je staat weer boven aan de lijst! ga heel hard duimen hoor!

@ bionda, nog 5 dagen he......!!!

Ik moet zo weer aan de slag,mijn mannetje is echt dood ziek..... al 2 dagen met 40 graden koorts en hoesten etc etc,gaat vanmiddag naar de dokter
denk zelf wel een soort griep,heerst op hetmoment ook weer,ben benieuwd wat de dokter zegt.

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Hopje
28
17 januari
6
1

Puk
28
20  januari
7
1

Rianne31
27
20 januari
2 (na 2MK)
1

Sabien
28
.. januari
5
1

Janien
22
24 januari
7
1

LuxX
27
.. .......
8
1

Shanna
27
14 februari
5
1

Maaike
29
9 of 10 februari
5 (Na MK)
1

Christy
25
???????
1 (na MK)
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
25
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Salsa
29
5e
1
7  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
2    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
.....   ...... 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
10 febr        
20 weken echo
20 wkn en 6 dgn
9.00 uur

Janneke
16 jan
de 15e ofzo? ;)
(= groei-echo)
29 wkn en 4 dagen
9.00uur

Eva
9 febr
20 weken echo
20  wkn en 5 dagen
19.00 uur

Liss
29  jan
2e echo
17 wkn
19.00 uur

MissX
15 jan
2e echo
11  wkn en  4 dagen
9.50 uur

Mex
19 jan
1e echo
.......
9:15 uur

Salsa
12 jan
1e echo
10 wkn en 3 dgn
13:15 uur

Sylvia
12 feb
2e echo
.....  wkn
09.55 uur

Bionda
20 jan
1e echo
7weken en 6dagen  
16:00   uur

Memke
.....
1e echo
...   wkn
...... uur

fijne dag

-X- lis(15 wkn)

Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie?

@MissX: je hebt al een mooi buikje hoor! En vandaag je 2e echo, veel plezier!!

@alle zwangere meiden: hoe voelen jullie je? Gaat alles voorspoedig?

Nou, ik had net bij het afvegen een heel klein beetje bruin bloed dus ik ben bang dat de RD'tjes al weer in aantocht zijn. Oh wat baal ik daar van! Ik word er moedeloos van. Al weer op naar ronde 7! Bah bah bah! Sorry, moest het even kwijt.

Fijne dag meiden!

X hopje

@Janien, Sabien, Luxx, Puk en Rianne: hoe gaat het met jullie?

X hopje

Hey meiden!!
Wat een gelukkige en verdrietige berichten weer hier!!

@ Janien; gecondoleerd met je overgrootopa en heel veel sterkte gewenst voor vandaag, en daarna ook natuurlijk!!

@ Salsa, gecondoleerd met het verlies van je oma.... ook jij heel veel sterkte gewenst!! Wat rot voor je, dat je haar niet hebt kunnen bezoeken terwijl je dit wel wilde... zo zie je maar, dat dan raar kan lopen.... sterkte!

@ Chris: Wat ongelovelijk rot voor je!! Ik leef met je mee meid... ik had het jullie onwijs gegund, jullie hebben ook toch al zo'n rare tijd achter de rug en dan deze klap er ook nog over heen.... wat een rare wisseling voor jullie van vreugde en verdriet... trouwen, overlijden van schoonvader, zwanger en nu dit... lijkt me heel moeilijk om het allemaal een plekje te kunnen geven, wens je daar dan ook ontzettend veel sterkte bij!

@ Memke & Bionda: Gefeliciteerd !!!! Hartstikke fijn meiden  !!! Das een goed begin voor   2009!!! Hopen dat er snel meer zullen volgen, maar geniet er ontzettend van!!   Ik duim heel hard dat alles goed gaat!!!!!!

@ Hopje, hoop dat je je snel weer wat beter voelt!!! beterschap!!!

@ Ryanne; gefeliciteerd, wat leuk dat jullie gaan trouwen!! geniet ervan, ook van de voorbereidingen, zijn ook erg leuk!! Wij zijn vorig jaar juni getrouwd en ik had echt van te voren niet verwacht dat het zó bijzonder zou zijn!!

@ Puk, lastig is dat inderdaad zo'n visite met allemaal zwangeren enzo... ik snap die vragen dan ook nooit zo goed. Heb me daar nooit zo druk om gemaakt, maar zou het zelf al nooit zomaar vragen aan iemand... maar nu ik er zelf toch ook maar even middenin zit zeg maar, snap ik het helemaal niet hoe mensen dat vragen, vooral niet als ze je nauwelijks kennen! Kan errug pijnlijk zijn! Voor jullie komt de 20e al aardig in beeld, ik duim voor jullie!!

Hier alles rustig, zijn weer aan de klus, we gooien de ovu testen in ieder geval deze maand maar overboord... hebben er geen zin in, doen gewoon ons ding.  

Ik ga straks richting vriendin van me... heeft ook afgelopen zondag een miskraam gehad... maandag curretage gehad en nu heel zwak, echt heel veel bloed verloren, net als bij de bevalling van haar tweede kindje. Maar even op bezoek om haar te steunen...

@ Hopje: lees op de valreep dat de RD-tjes waarschijnlijk in aantocht zijn.... wat onwijs balen voor je.... ik gun het ons allemaal zo... elke keer als het dan weer niet lukt is zo'n onwijze domper, die naar mijn gevoel steeds groter wordt... en die kwaaltjes... elke keer vind je wel weer iets nieuws wat 'anders' is dan normaal wat hoop geeft... rare lichamen

Tot later!
Liefs Luxx

Hey,

NOD vergeten!
Beetje lastig na een nu weer wat langere cyclus van 33 dagen, maar ik kom uit op 31 januari voor m'n nieuwe NOD!

Liefs Luxx

Terug
Bovenaan