Juni 2008 stoppers deel 5!!

hey meiden,

bedankt voor al jullie lieve reacties. We zijn er echt helemaal kapot van. er spookt echt steeds van alles door mijn hoofd. ik ben nu thuis en verveel me rot en dacht, toch nog maar even kijken. kan jullie toch niet helemaal loslaten geloof ik.

@Janneke, gisteravond belde de VK nog even om alles uit te leggen. ik zou nu 10 weken zwanger zijn, maar waarschijnlijk is het bij 5 a 6 weken al mis gegaan. het vruchtzakje was al zo verschrompeld en in de baarmoederwand gaan hechten dat het op de echo niet meer te zien was. wel zag ze de zwangerschapsring die aangeeft dat er wel een zwangerschap was en dat het vruchtje ook wel degelijk op de goede plek zat.

ik vind het alleen zo naar om te weten dat de miskraam dus nog moet komen. ze hopen dat mijn lijf het nu zelf gaat sfstoten en daar geven ze 2 weken voor. over 2 weken moet ik terug komen en dan krijg ik opnieuw een echo. die miskraam lijkt me echt eng. weet ook niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. als er over 2 weken niets gebeurt is dan moet ik waarschijnlijk naar het ziekenhuis voor een curretage. dus tot die tijd moet ik   gewoon afwachten.

het feit dat we uberhaupt zwanger kunnen raken en alles er verder wel goed uitzag, geeft een klein beetje rust. morgen blijf ik nog thuis en donderdag ga ik proberen te werken. wel heb ik de afspraak dat als de miskraam toch op gang komt, ik dan gelijk naar huis kan.

@Salsa, ik vind het fijn om te lezen dat jou echo wel goed was. ben je tenminste niet voor niets zo beroerd. wel gecondoleerd met je oma. ook weer vreselijk zeg en allemaal zulke dubbele gevoelens.

mijn man zei trouwens nog gisteravond: nu is mijn vader toch nog opa geworden", ik keek hem aan en zei hoezo?
zegt hij" die kleine is nu gewoon bij mijn vader" pfff dat je er zo naar kunt kijken. is ook wel weer een mooie gedachte.

zelfs mijn broer stond gisteravond gelijk op de stoep. zijn vriendin had vorig jaar ook een miskraam en is nu 34 weken zwanger. dus we probereen er positief naar te kijken voor zover dat nu lukt.

nogmaals bedankt voor jullie reacties. ik kom zo af en toe wel even langs. kan jullie toch niet missen haha.
zal gelijk de lijst even aanpassen.

@Janien, sterkte morgen.

liefs Christy

ik heb mezelf weer op het NOD lijstje gezet, weet natuurlijk niet wanneer dat zal zijn. als ik nieuws heb dan horen jullie het.

trouwens ik heb Jolanda en Mieka eraf gehaald. als ze weer komen kunnen ze er zo weer bij toch? tenzij iemand bezwaar heeft???????

@MissX, wat fijn dat bij jou ook alles nu op z'n pootjes terecht komt. gefeliciteerd.

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Hopje
28
17 januari
6
1

Puk
28
20  januari
7
1

Rianne31
27
20 januari
2 (na 2MK)
1

Sabien
28
.. januari
5
1

Janien
22
24 januari
7
1

LuxX
27
.. .......
8
1

Shanna
27
14 februari
5
1

Maaike
29
9 of 10 februari
5 (Na MK)
1

Christy
25
???????
1 (na MK)
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
25
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Salsa
29
5e
1
7  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
2    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
.....   ...... 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
10 febr        
20 weken echo
20 wkn en 6 dgn
9.00 uur

Janneke
16 jan
de 15e ofzo? ;)
(= groei-echo)
29 wkn en 4 dagen
9.00uur

Eva
9 febr
20 weken echo
20  wkn en 5 dagen
19.00 uur

Liss
14 jan
hartje luisteren
14 wkn en 6 dagen
17.00 uur

MissX
15 jan
2e echo
11  wkn en  4 dagen
9.50 uur

Mex
19 jan
1e echo
.......
9:15 uur

Salsa
12 jan
1e echo
10 wkn en 3 dgn
13:15 uur

Sylvia
12 feb
2e echo
.....  wkn
09.55 uur

Bionda
20 jan
1e echo
7weken en 6dagen  
16:00   uur

Memke
.....
1e echo
...   wkn
...... uur

Hoi meiden

Ben toen ik thuis kwam van m'n werk eens niet gelijk achter de computer gekropen, maar wel gelijk de keuken ingegaan. Wil vanavond namelijk stoofvlees eten en dat moet lang opstaan. Nu zit alles in de pan en heb ik alle tijd voor andere dingen.

@Janien: Ik duim voor ons dat we deze maand allebei zwanger zijn. Ik ben gelukkig nog niet ongi geworden, dus was de eerste keer dat ik dacht dat ik m'n ei voelde in ieder geval niet m'n ei. Of ik moet al zwanger zijn natuurlijk, dat we nog net op tijd geklust hadden. Maar ik ga er maar van uit dat de tweede keer pas m'n ei was, want dat klopt dan weer met de berekeningen. Ik vind die wachtperiode ook maar niks hoor.
Sterkte morgen!

@Maaike: Fijn dat je je beter voelt. Mijn mannetje had de vorige  ronde ook opeens moeite met dat het niet raak was. Wel fijn he om het er dan samen over te hebben. Ik zag afgelopen weekend op die verjaardag ook dat hij er mee bezig is. Leuk om te zien.
Bedankt voor de tip over de website. Ik zal zo gelijk eens kijken. Moet je al tijdens je ongi beginnen met temperaturen? Ik hoop eigenlijk dat ik het helemaal niet hoef te gaan doen.

@Janneke: Goed van je dat je minder gaat werken. Je gezondheid en die van je kindje  zijn nu toch echt het belangrijkste. Het gaat nu wel opschieten bij jou zeg!

@Hopje: Als je naar de eigen Hyvespagina gaat en op Home klikt, kom je op een pagina waar onderaan onze Hyverpagina staat.
Ik blijf voor je duimen! Hopelijk klopt je positieve gevoel!

@Chris: Wat een nare situatie. Ik hoop dat je mk snel komt en dat je snel van die onzekerheid af bent. Je kunt hier alles kwijt hoor!

Liefs Puk

@Chris: wat een afschuwelijk nieuws. Een echo is iets waarop je je verheugt. Natuurlijk heb je in je achterhoofd dat het niet goed zou kunnen zijn maar je verwacht het niet natuurlijk. Het spijt me zo voor je. Dit doet zo'n pijn. Heeeel veel sterkte voor jou en je mannetje.

@Hopje: veel beterschap en wat spannend....nog 4 dagen tot je nod. En dan die kwaaltjes. Ik hoop het voor je!!!!!

@Jannie: probeer idd maar goed te rusten. Hoe meer je nu rust hoe minder tijd het hopelijk kost voor je bekken om zich na de bevalling weer te herstellen. Bij mij heeft het 6 maanden geduurd voordat ik echt nergens last meer van had (tijdens sporten enzo). Nu maak ik me best een beetje zorgen. Ik heb nu al zo'n pijn (mag helemaal niet meer werken) maar het gewicht moet nog komen. Heb nu al soms het gevoel dat mn heupen mn romp niet meer kunnen dragen. Klinkt een beetje raar maar ken je dat gevoel?

@Janien: veel sterkte met het verlies van je overgrootopa. Hoop dat het morgen een mooi afscheid wordt.

@MissX; hey...weer terug in't land!!!! Leuk he, zo'n buikje. En hij wordt nog veel groter....haha. Vorige keer droeg ik  idd helemaal naar voren dus hoop nu weer. Jij hebt al bijna weer je tweede echo (jaloers!!!!). Nog 6 nachtjes en dan eindelijk mn eerste. Oh ja, over dat wc-rolletje. Bij ons werkte dat echt heel goed. Mn man luisterde elke avond naar het hartje. Was wel pas in een laat stadium. Zal in mn "zwangerschapsbijbel " eens op zoeken vanaf welke week dat kan.

@Salsa: Wat verdrietig van je oma, veel sterkte daarmee. Wel heerlijk dat je zo'n mooie echo hebt gehad. Gaat het nu beter met je misselijkheid?

@Ryanne: van harte gefeliciteerd met je verloving. Wat leuk!!!!! Even over de yoga. Ik heb vorige keer ook yoga gedaan. Maar het is echt niet zo zweverig als het klinkt. Het was vooral heel gezellig en ontspannend. Nu zal dat ook wel aan de lerares liggen. Ach ja, er is toch genoeg keuze in zwangerschapsgym. Voor ieder wat wils. Sowieso al leuk om met al die dikke buiken samen te komen....haha.

Hier gaat alles zn gangetje. Ik moet mezelf een beetje door de dagen heenslepen. Zal blij zijn als het 1e trimester erop zit. Nog 6 nachtjes tot de echo. Dan ben ik precies 12 weken. Ik moet wel zeggen dat er hier op het juni-forum veel verdrietige verhalen zijn. Normaal eindigt zo'n 10 tot 15 procent van de zwangerschappen in een miskraam. We schrijven hier met ongeveer 20 man. Hier ligt het percentage dus veel hoger. Ik vind het echt heel verdrietig voor de meiden die dit meemaken.

hoi meiden!

@ cris,jeetje wat lees ik........ heel veel sterkte de komende tijd!!

@ hopje:juni2008ladies.hyves.nl dat is hem volgens mij

@ janneke, de tijd vliegt he! lekker dat je nu halve daagjes kan werken!

Hier alles ok,vannacht wel even geschrokken want werd met behoorlijke pijn wakker in de linkerzij.......maar gelukkig trok dat dat na een uurtje weer weg
wil ik rond 7.15 mijn auto instappen INGEBROKEN bah bah,gelukkig lagen er geen waardevolle spullen in! maar toch mensen moeten gewoon van je spullen afblijven!!!!
ze hebben met een schroevedraaier onder mijn slot gezeten(2e keer dit jaar)
loop ik naar mijn vriend zijn auto...... ruitenwissers er af gejat en zo waren er wel meer auto's in de straat....
dus begon wat later was er om half 9 collegas hadden begrip ervoor

vanmiddag met mijn baas gesproken over mijn evt zw verlof en werkdagen in de toekomst,was een super leuk gesprek en gaf goeie tips enzo
onder voorbehoud gaat mijn zw verlof 3 juni in t/m eind okt (incl zomervak)
dan neem ik per week mijn restant op van mijn uren 1 dag per week t/m eind dec
en dan word vanaf jan 2010 mijn contract veranderd van fultime naar 3 dgn per week
jeetje want klinkt dat ver weg............was wel erg blij dat het zo allemaal kan!

Verder heb ik een afspraak gemaakt bij een echo bureau wil graag nog tussentijds een foto van de beeb,die vrouw die ik aan de lijn had we hebben 29 jan plek hoever ben je dan?? dus ik zei 17 wkn
toen gaf zei aan of ik dan ook wou weten wat het word??? en zei ja
dat kan dus blijkbaar met 17 weken mochten ze het niet kunnen zien dan mocht ik terug komen
Vind het wel super en een apart idee dat wij mischien wel over 2 en halve week weten wat het word.........!!!!

nou ga weer even aan het eten beginnen

fijne avond meisjes!

-X-

Hey meiden,

Ik kan ein-de-lijk weer op het forum. Zal wel aan mijn eigen internetverbinding gelegen hebben. heb er wat virusscans enzo op losgelaten...

Heel ergbedankt voor jullie reactie. Het was zo balen dat ik weer ongi werd. Wel wist ik deze keer wanneer ik ongesteld zou moeten worden door de ovulatietesten, dus heb wel m'n eisprong in de peiling.
We hebben toch besloten om het nog een ronde de kans te geven. Zou toch een mooi valentijnscadeautje zijn. Als het dan niet lukt dan gaan we echt naar de huisarts. M'n man zag er eerst wat tegen op omdat ze dan ook het sperma moeten testen, maar is inmiddels aan het idee gewend voor als het deze maand niet lukt.

Ben verder nog wat aan het bijlezen op het forum. Al bericht van Mieka of misschien nog niet gelezen?

Christy heel erg veel sterkte toegewenst, verschrikkelijk nieuws voor jullie. We leven allemaal met je mee.

Fijne avond meiden en ik ben er nu weer wat vaker!

Liefs Shanna

Goedemorgen allemaal!

Had ik gisteren een heel stuk geschreven, crasht de computer. Daarna wilde hij de computer niet meer aan, toen had ik er geen zin meer in... sorry.
Zal kijken of ik het allemaal nog weet.
Hoe is het met iedereen?
Komende dinsdag gaan we in ondertrouw en waarschijnlijk kunnen we alles regelen om op 6/7 maart te trouwen!  
Iedereen reageert superleuk, gelukkig.

Chris: meid, jeetje wat erg! Ik had het je zo gegunt. Nu hopen dat de mk uit zichzelf op gang komt. Sterkte meid, probeer het goed een plekje te geven.

Janien: Gecondoleerd. Sterkte vandaag.

Missx: lekker geskied? Ben wel een beetje jaloers... Wil er ook wel even tussen uit. Misschien na ons trouwen nog even....Ja, de peerdestal ken   ik. Een collegatje van mij heeft daar ook haar huwelijksfeest gegeven. Aangezien ik ook collega's uit nodig wil ik het daar niet doen. Het wordt nu waarschijnlijk de waag in doesburg. Dus je begint al een beetje te groeien?

Eva: 17 weken! Over 3 weken zitten we al op de helft. Ik zie dat jij 1 dagje eerder dan mij de 20 weken echo hebt. Ik ben benieuwd.
Ik kan niet mee doen met die zwangerschapscursus omdat op de maandagavond is, en dan werk ik. Ik ga nu zwangerschapsgym doen via de thuiszorg. Ik ben benieuwd.

Janneke: Balen dat het nog steeds niet goed gaat met je rug en alles. Wel goed dat je nu minder gaat werken. Kun je wat meer tijd voor jezelf nemen. Ik merk ook dat ik wat meer last krijg van mijn rug nu. Vooral onderin. Probeer nu wat extra rugoefeningen te doen en te gaan zwemmen.

Shanna: Balen dat de rd-tjes zijn geweest, maar hopen voor de volgende ronde. Ik zal voor je duimen.

Puk/Hopje: Ook voor jullie zal ik heel hard duimen!

Maaike: Gelukkig dat je er lekker over hebt kunnen praten met je man en lief dat hij met bloemen aan kwam!

Bionda: Hoe is het meid? Houd je het nog een beetje vol. Het is bijna de 20e!!!

Memke: Nog gefeliciteerd. Ik weet niet of ik dat al gedaan heb.

Nou, ik ben nu aan het werk. Mijn verhaal is wat minder lang geworden dat gisteren, maar ik moet nu verder.

Liefs
Ryanne

@Missx: ik voel echt kriebeltjes, erg grappig gevoel. De kriebeltjes worden wel steeds beter voelbaar! Wat een mooi buikje heb je al, zag je foto's op hyves. Ik zal die van mij deze week even erop zetten. Wat super dat gesprek op de praktijk, goed vooruitzicht!

@Janneke: wat goed dat je even een stap terug doet! Doe rustig aan meis!

@Hopje: voel je je al weer wat beter? Het heerst allemaal weer, bah!

@Ryanne: ik heb nu de inschrijving binnen voor de zwangerschapsgym, ook via de thuiszorg. Ja, 17 weken alweer, wat gaat dat hard he!! Het mag van mij nu wel 9 februari zijn, ik ben zo benieuwd of alles goed is met de kleine! Hij/zij laat zich nu wel steeds vaker en steeds duidelijker voelen. En hoe is dat bij jou?  

Donderdags  ben ik normaal gesproken vrij, maar ik werk nu morgen en heb dan 3 dagen weekend. Lekker! Vandaag op mijn werk het eerste "slachtoffer" van de waterpokken en meestal volgt  een groot deel  snel. Ik ben benieuwd. Gelukkig kan het voor mij en de kleine  geen kwaad, ik heb ze al gehad.
Verder hier alles goed. Al weer 17 weken zwanger  

Liefs Eva

Terug
Bovenaan