Hey meiden!!!
Oh wat was de echo mooi vandaag!!! Het kleintje lag flink te spartelen met de armpjes en de beentjes en draaide zich zo floeps om en weer terug. Je kon gewoon echt zien dat het zich met de voetjes afzette en omdraaide! We konden zelfs al de oogkassen en het mondje zien! Ook hebben we het hartje gehoord, heel mooi. Ben nu al helemaal verliefd op hem/haar. 18 februari moeten we weer terug komen. Weet eigenlijk niet of dat alleen controle is of dat er dan weer een echo gemaakt wordt. De uitgerekende datum valt op 4 augustus, dus twee dagen later dan ik zelf berekend had, maar daar kwam hij de vorige keer ook al op uit, dus ik had er rekening mee gehouden. En ach, wat zijn dan twee dagen?
@Puk, erg he die verjaardagen, ik ken ze. Als wij met de vriendengroep een verjaardag hebben, zitten tegenwoordig de vrouwen op de bank bij elkaar en staan de mannen aan de staantafels. De vrouwen hebben het dan alleen maar over trouwen, zwanger zijn en baby's. Nou, ik kan nu zelf wel zwanger zijn, maar om het daar nou de hele avond alleen maar over te hebben, pff... Oh, wat spannend voor je zeg, die kwaaltjes! Hoop het zo!
@Janien, meis wat spannend voor je!!! Karten is leuk! Doe je wel voorzichtig! En is die party vanavond van Ladies Night? Daar heb ik twee keer een party van gehad. Idd lachen met z'n alles! Een aanrader is de Ladies Glide , dat is glijmiddel en massageolie in een. Het is geurloos en kleurloos. Ik vind het ideaal, heb het soms gewoon echt nodig... Hoewel nu ik zwanger ben durf ik het niet meer te gebruiken...
Oh, wat onze hond toch weer heeft gedaan. We lagen vannacht om 2.30 uur pas in bed, omdat we met haar naar de dierenarts moesten. Ze heeft een groot stuk handdoek opgegeten!! En als dat nou de eerste keer was! Een half jaar terug is hetzelfde gebeurd. Voel me zo schuldig dat ze die handdoek heeft kunnen pakken! M'n vriend en ik kwamen gisteravond beide pas om 23.30 uur thuis, dus toen kwamen we er pas achter. Hebben we haar zout gegeven, dat zorgt ervoor dat ze gaan spugen. De vorige keer hielp dat meteen, maar mevrouw vertikte het hoor.... Toen moesten we naar de nachtdienst (half uur rijden). Daar kreeg ze een injectie en spuugde ze de hele boel binnen een minuut uit. Ze had het hele stuk handdoek in een keer doorgeslikt en had wel kunnen stikken! Oh wat was ze zielig en beroerd vannacht, ze had helemaal rode oogjes, zo sneu!
Nu gaat het gelukkig weer helemaal goed met 'er. Moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren of als het al helemaal in haar darmen was terecht gekomen en gaan ontsteken...
Liefs en dikke kus, ikke
@Maaike, wat lief die bloemen van je vriend! Even verwend worden, kan je goed doen he?!
@Janneke, meis wat fijn dat je nu halve dagen werkt! Je moest echt even pas op de plaats doen! Hoe was de controle vandaag? En morgen de echo!!
@Hopje, he wat shit dat je ziek bent! En je hebt een goed gevoel, fijn!!!! Ik hoop zo dat je gevoel uitkomt! Vaak zegt het wel heel veel! Blijf hoop houden hoor! Ik had ook telkens al 5 a 6 dagen voor m'n NOD bruinverlies en de keer dat ik zwanger was heb ik het ook gehad, gedurende 12 dagen!!! Het kan dus alle kanten op!!
@Chris, oh wat moet ik veel aan je denken. Vind het zo erg! Ik hoop voor je dat het gauw op gang komt. Wat goed dat je zo kunt denken, dat je in ieder geval zwanger kunt raken! Maar het blijft vreselijk. Ik gun het je juist zo! En wat een mooie gedachte van je man! Kijk je wel eens Derek Ogilvie? Ik geloof er wel in hoor, dat jullie kleine ergens is...
@Mex, sorry dat ik het vraag, maar ben het echt kwijt... Hebben jullie nou al een meisje of een jongen? En weet je al vanaf welke week je man het hartje kon horen met het rolletje??
@Liss, gadver, die gasten moeten echt met hun tengels van andermans spullen afblijven! Wat bezielt ze?! Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je baas!
@Shanna, misschien ook een domme vraag, omdat je het al verteld hebt, maar dan ben ik het kwijt... sorry... Maar waarom zouden jullie volgende maand als het niet raak is naar de ha gaan? Ik zag dat je nu in ronde 5 zit. Heeft het met je lange cyclusduur te maken? Wel groot gelijk in hoor dat je gaat wanneer je wilt gaan als je graag ergens duidelijkheid over wilt hebben! Ik hoop zo dat het voor jullie niet meer nodig is en dat het gewoon raak is deze keer. Ik voel me erg goed hoor! Heel af en toe een beetje misselijk, maar hoort erbij he. Schrik af en toe wel van de steken in m'n buik. Maar volgens de vk is dat bandenpijn en heel normaal.
@Ryanne, dinsdag al inondertrouw!! Wow!
@Eva, alweer 17 weken, dat gaat echt snel! Leuk dat alle ouders van de kinderen zo leuk reageren op je zwangerschap!
@Rianne, oh je hebt wel echt de kwaaltjes! Lastig is dat als het ook te wijten kan zijn aan wat anders. Helaas kun je alleen maar afwachten... Ik duim en duim en duim en duim...
@Luxx, druk aan de klus. Wat erg voor je vrienin zeg. Weet ze van jullie plannen?
@Bion, fijn dat je misselijk bent, hahaha! Bedoel het niet verkeerd hoor, dat weet je he, maar het is een goed teken . Nog een paar daagjes en dan de echo!
NOD :
Naam:
Leeftijd:
Datum:
Ronde:
Kindje:
Hopje
28
17 januari
6
1
Puk