Juni 2008 stoppers deel 5!!

hey meiden!

Ryanne                Eva
Janien:   meisje                jongen
Hopje:      meisje                meisje  
Liss:         Jongen             Jongen

Ik heb donderdag een pretecho,en ze hebben mij verteld dat als de beeb goed ligt,ze dan kunnen zien wat het word...  

Ik denk dat ryanne en eva een jongetje krijgen

-X-

Hey Hopje

Ja hoor het slechte nieuws is inmiddels alweer geland.
In het begin is het altijd even k*t, maar na een lekkere huilbui dan is het vaak al stukken beter.
Meestal ga ik dan na denken van stel nou dit of stel nou dat..
En dan zie ik overal kleine hummeltjes op tv of extreem veel zwangere vrouwen.
Dat zijn dan van die momenten dat ik me even extra shit voel.
Mijn man is gelukkig erg nuchter. Zou hij dat niet zijn dan was ik echt wanhopig geworden denk ik. Haha.
Maar ik ga nu weer met frisse moed verder en idd februari is idd onze maand!

liefs Janien

Ryanne                Eva                        Liss
Janien:   meisje                jongen                  meisje    

Ik d8 dan doen we Liss er ook gelijk maar bij, wel zo leuk.
Natuurlijk wel te hopen dat je dan ziet wat het gaat worden Liss.
Heb je zelf al een idee, gevoel?

Hoi,

Om even terug te komen op mijn lange verhaal. Wij hebben er wel veel over gepraat. En ijn vriend heeft eern keer gezegd stop maar met de pil als je het graag wil. Hij zei we vrijen toch niet vaak en de kans dat het meteen raak is. Ik ben toen gestopd met de pil en we hebben er toen niet veel meer over gehad. eerst maar een aantal maanden ontpillen dacht ik. Mijn cylcus was meteen 28 dagen, en ik was er niet zo meer bezig ik dacht we kijken wel. bij sommige mensen duurt het een jaar dus. En ik had 16 jaar de pil gestild, maar sinds een paar weken spookt het wel door mijn hoofd. dat ik al zo lang de pil niet meer slik. En ik heb van het weekend met mijn vriend over gesproken dat ik het verontrustend vind. Eerst nu maar even nog temperaturen en dan zien we wel. Het kan nooit kwaad om eens naar de dokter te gaan het is al 2 jaar geleden dat ik ben geweest. Maar ik mag mijn huisarts in nederland niet zo. Ik wordt al nerveus als ik bij hem in de wachtkamer  zit.  En ik ben een keer bij een huisarts in belgie geweest voor uitstrijkje dan moet in belgie bij elke vrouw om de 3 jaar. En die huisarts was wel erg vriendelijk. En dat is een vrouw.

Ik was net niet volledig.

Maaike

Janien:   meisje                jongen                  meisje    
Maaike: Jongen           Meisje                        Meisje

Janien:            Meisje                Meisje    
Hopje:              Meisje                Meisje  
Liss:                  Jongen              Jongen
Maaike:         Jongen            Meisje                  Meisje
Christy:         Meisje                Jongen                Meisje

Ryanne            
Eva                            
Liss                          

Janien
Meisje
Jongen
Meisje

Hopje
Meisje
Meisje

Liss
Jongen
Jongen

Maaike
Jongen
Meisje
Meisje

Christy
Meisje
Jongen
Meisje

sorry het eerste schema klopte niet, maar nu is ie goewd volgens mij.

@Rianne31 hoe is het met je meis??????

verder gaat hier alles redelijk. vanmorgen bij de vk geweest. weer een inwendige echo gehad en daar was op te zien dat de miskraam in volle gang is. toch wordt ik voor de zekerheid even doorgestuurd naar het ziekenhuis om te kijken of alles goed schoon wordt.

krijg binnen 3 dagen een oproep en dit zal dan waarschijnlijk volgende week ma of di zijn. de gyneceloog gaat dan kijken of alles goed schoon is. volgens de verloskundige zijn we dan een week verder en moet het wel goed zijn. wel waren ze blij dat me lijf het nu toch zelf doet.

vind het erg naar ook nu. het zet nu echt door en heb ook redelijk wat krampen en die stralen uit naar mijn benen. echt niet fijn. ik moet nu dus gewoon deze week afwachten en hoop dat we volgende week dit kunnen afsluiten en weer opnieuw kunnen beginnen. het klinkt misschien stom , maar onze kinderwens is zo groot dat we toch wel snel verder willen gaan.

sorry voor mijn gezeur steeds maar moet het gewoon ff kwijt. vind het dan ook wel erg fijn dat dit forum er is. ik ga als ik me goed voel wel proberen om donderdag een halve dag te werken. we zullen zien.

hoe is het verder met jullie allemaal???
liefs Christy

Terug
Bovenaan