Hoi,
Om even terug te komen op mijn lange verhaal. Wij hebben er wel veel over gepraat. En ijn vriend heeft eern keer gezegd stop maar met de pil als je het graag wil. Hij zei we vrijen toch niet vaak en de kans dat het meteen raak is. Ik ben toen gestopd met de pil en we hebben er toen niet veel meer over gehad. eerst maar een aantal maanden ontpillen dacht ik. Mijn cylcus was meteen 28 dagen, en ik was er niet zo meer bezig ik dacht we kijken wel. bij sommige mensen duurt het een jaar dus. En ik had 16 jaar de pil gestild, maar sinds een paar weken spookt het wel door mijn hoofd. dat ik al zo lang de pil niet meer slik. En ik heb van het weekend met mijn vriend over gesproken dat ik het verontrustend vind. Eerst nu maar even nog temperaturen en dan zien we wel. Het kan nooit kwaad om eens naar de dokter te gaan het is al 2 jaar geleden dat ik ben geweest. Maar ik mag mijn huisarts in nederland niet zo. Ik wordt al nerveus als ik bij hem in de wachtkamer zit. En ik ben een keer bij een huisarts in belgie geweest voor uitstrijkje dan moet in belgie bij elke vrouw om de 3 jaar. En die huisarts was wel erg vriendelijk. En dat is een vrouw.
Ik was net niet volledig.
Maaike