Daar ben ik weer, moest een hoop bijlezen! Bedankt allemaal voor jullie felicitaties voor het afstuderen! Het voelt ook zo heerlijk!
Wat leuk dat jullie aan het raden zijn geslagen voor het geslacht van de beebs!! Ik moet er even goed over nadenken, maar zal zo het lijstje even aanvullen!
@Maaike, meis wat goed van je dat je met je vriend hebt gepraat. Ik denk dat eerlijkheid de beste basis is in een relatie en dat je elkaar alles moet kunnen toevertrouwen, ook de minder leuke dingen... Fijn dat jullie er samen uit gekomen zijn. Jeetje wat een babyboom in jullie wijk zeg! Je schrijft dat je nog 1,5 jaar door gaat met temperaturen, maar denk dat je 1,5 maand bedoelt, toch?
@Chris, meis wat vervelend dat je er zo'n last van hebt... Wel fijn dat het eindelijk doorzet, dan kunnen jullie verder (ook emotioneel). Daar bedoel ik niet mee dat je het moet afsluiten hoor, begrijp me niet verkeerd. Je snapt wel wat ik bedoel he?! (Af en toe is het zo lastig dat je met het schrijven geen intonatie mee kunt geven!) Hoe is je man eronder? Oh, ik lees nu dat je misschien morgen gecurreteerd wordt. Als dat zo is, dan alvast heel veel succes meis! Ik zal aan je denken! Gaat het trouwens goed op z'n nieuwe werk? En ik vind dat je helemaal niet zeurt! Ben juist blij dat je ons alles toevertrouwd, daar zijn we voor! Andersom kunnen we ook met alles bij jou terecht, maar nu ben jij even degene die steun nodig heeft!
@Hopje, dus als het de volgende ronde niet raak is gaan jullie temperaturen. Denk dat dat wel verstandig is, dan ben je mocht het zover komen de gyn alvast een stapje voor. Echt super van je dat je toch zo positief bent! De een na de ander wordt maar zwanger hier, dat moet niet altijd even makkelijk zijn (ook voor wat anderen hier). En toch blijf je hier zo actief meekletsen, respect!! Ik ga weer heel hard voor je duimen hoor! Februari moet gewoon jullie maand zijn!
@Janien, fijn dat je man zo lekker nuchter is! Dat hebben wij vrouwen af en toe even nodig he! Voor jou geldt hetzelfde als voor Hopje, februari moet gewoon jullie maand zijn!
@Jolanda, fijn dat je je zo goed voelt! Die zeurderige buikpijn heb ik ook geregeld gehad. En steken! Maar dat schijnt heel normaal te zijn. Ik zie dat je niet in het lijstje staat. Wat is ook alweer je leeftijd? En dit is je tweede kindje toch? Hoeveelste ronde? Vul je de rest even in, zoals echo's?
@Rianne, geen bloed meer verloren, das mooi! Kan me toch wel voorstellen dat je je sneller ongerust maakt na alles. Maar idd probeer er een beetje van te genieten! Je moet er vanuit gaan dat alles goed is totdat het tegendeel bewezen is!
@Puk, wat goed dat je mee gaat doen aan MvM! Ik moet nog twee weken. Dan vind ik het eerlijk gezegd ook wel genoeg geweest. Maar ben blij dat ik heb meegedaan. 24 Febuari heb je al je eerste echo, leuk leuk! Is dat bij je vk om moet je ervoor naar het ziekenhuis? En, is het gelukt om vanavond je mond tegen je moeder te houden?! Moeilijk is dat he!
@Eva, haha je mannetje leest ook mee! Hallo man van Eva!!
@Ryanne, alles was goed bij de vk, mooi!! Bijna de 20 weken echo! Ik hoorde trouwens vandaag dat die altijd plaats vindt in het ziekenhuis! Is dat bij jullie ook zo? Tenminste, dat zei m'n schoonzus... Wat leuk dat jullie lekker aan het voorbereiden zijn voor het huwelijk! Hebben jij en je aanstaande overal een beetje dezelfde ideeen over?
@Mex, we zitten nog maar 3 dagen bij elkaar vandaan qua uitgerekende datum, leuk! Wat leuk dat jullie een pretecho laten maken! Duurt zoiets echt een uur? En kiezen jullie voor 2D of 3D?
@Liss, lief dat je zegt dat ik aan m'n rust moet denken. Doe ik ook wel hoor. Maar merk dat ik gewoon echt minder tijd heb om hier te schrijven waar ik zelf echt van baal! Op m'n nieuwe werk is het niet mogelijk om hier langs te komen. Nu werk ik ook nog twee a drie avonden en de zaterdag en de momenten dat ik niet werk, heb ik of afspraken of vind ik het ook wel eens lekker met m'n vriend wat te doen. Maar ik blijf zeker meeschrijven hoor! Zal ook proberen weer wat vaker te komen. Want er gebeurt zoveel wat ik mis en ik mis jullie ook teveel anders, haha! Wat leuk dat jullie misschien al kunnen zien wat het gaat worden! Oh wat is dat spannend!
@Salsa, 2,5 kilo aangekomen, joepie!! Haha, wie had verwacht daar ooit nog eens blij mee te zijn! Goed dat je je grenzen duidelijk aangeeft op het werk. Laat iedereen maar denken wat ie wil, jij voelt zelf het beste wat je lichaam aan kan. En jij bent ook bijna klaar met MvM. Wat gaat de tijd hard vind je niet? Leuk dat jullie aan het kopen zijn geslagen voor de babykamer! Wij kiezen er trouwens voor om het kindje meteen in een ledikantje op zijn/haar eigen kamertje te laten slapen. Met voeden even kijken hoe we dat dan 's nachts gaan doen. Misschien lekker warm in ons bed voeden en dan weer terug eigen bedje in. Maar goed, zo denken we er nu over. Kan allemaal nog veranderen hoor, maar dit is onze bedoeling. Er is volgens mij ook geen goed of fout in, lekker doen waar jullie een fijn gevoel bij hebben, dan komt het helemaal goed.
@Janneke, fijn dat je bijna geen pijn meer hebt. Wij gaan nog niet trouwen hoor, maar we gaan voor een geregistreerd partnerschap. In de toekomst willen we dat heel graag laten omzetten en trouwen, met echt alles erop en eraan. Das nu nog niet mogelijk voor ons, maar omdat we toch (vooral voor het kindje en ook m.b.t. erfrecht) alles goed geregeld wilden hebben, hebben we hiervoor gekozen. 16 Februari tekenen we de aktes.
Nou, volgens mij ben ik een heel eind bij nu...
Ga even GTST terug kijken en dan m'n bedje in. Morgen weer werken ne morgenavond eten bij m'n nichtje.
Liefs en dikke kus, ikke
P.S. Luxx en Shanna, hoe is het met jullie?!
NOD :
Naam:
Leeftijd:
Datum:
Ronde:
Kindje:
LuxX
27
31 januari
8
1
Shanna