Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hey

@ Liss; gaaf een JONGEN!! gefeliciteerd!! Bijzonder, gewoon een kwartier kijken naar inderdaad, jullie wonder!! geniet nog maar flink na!!

@ Chris; ik hoop dat je nu toe gaat komen aan het verwerken, ik heb eerlijk gezegd nog wel even aan je gedacht vandaag... heftig hoor wat je dan allemaal door moet.... kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt voelt.... sterkte meid!!!

Ik weet zelf niet wat er gaat komen, ik had vanmiddag al wel iets bruinverlies... dus ik ben er bang voor. Had er ook   toch al niet echt een positief gevoel bij dit keer. Maar dat is misschien ook wel omdat ik me gister en vandaag ook toch al niet zo lekker voelde. Zullen het zien, maar ik weet haast zeker dat morgen de RD-tjes door gaan zetten.... bah bah bah....

hou jullie op de hoogte...

Liefs Luxx

Hallo Allemaal

Chris: jeetje meid wat moet je veel meemaken. Ik hoop dat je nu bezig kunt met het verwerken. Weet je ook waarom je even moet wachten met zwanger raken? Als het voor je emotionele toestand is dan kan ik er goed inkomen hoor, maar als je het zelf aankan, waarom net zou ik denken. Als je lichaam het niet aan kan dan word je toch niet zwanger. Tenminste zo dacht ik meestal....

Miss X gefeliciteerd met je ondertriuw, een gezellige dag gehad?

Puk gister is MvM bj mij geweest. Ik had ook een mail gestuurd en dezelfde avond belde ze al. Leuk gesrek en heb me ook aangemeld. Vind het denk ik wel een belasting maar ja het is voor een goed doel. Alleen vergeet ik het iedere keer. Ik kan nog geen kan bij de wc neerzetten natuurlijk.

Liss een jongen wat leuk zeg. Ik had het goed geraden. Maar ik had het nergens op gebasseerd hoor, gewoon op gevoel.

Ryanne leuk he jurken passen? Ik heb daar echt vsan genoten. Wil je hier vertellen wat je ongeveer gekozen hebt? Of leest je mannetje wel eens mee?

Luxx wat spannend nog., Ik hoop dat je gevoel onjuist is .En dat je er 9 maanden geen last van hebt. Ik bijf nog duimen hoor!!!!

hopje hoe gaat het met jou? al begonnen met testen???? Ik duim zo voor je deze ronde. Je bent ook al zolang bezig............

Hier alles ok. Last van de griep nu. Verder voel ik me redelijk. Erg moe en zere borsten. Verder niks.
Ojee krijg zo visite lees ik net op msn en de MvM flessen staan in de hal....
SHIT

tot morgen ofzo

Chris: hoe is het nu met je meis? En het is echt geen zeuren hoor! We zijn er voor je en je kan hier alles kwijt. Heel veel sterkte!

Ryanne: heel veel plezier met jurken passen vandaag!

Liss: Een jongen! Gefeliciteerd! En het is inderdaad duidelijk te zien op de foto haha!

Janneke: leuke kinderkamer, zag je foto's op hyves, erg leuk!

Luxx: duim zo voor je dat de rd'tjes toch niet zijn doorgebroken!

Rianne: Ik had gewoon bij beide wc's (1 boven en 1 beneden) zo'n witte kan neergezet, zo vergat ik het niet. Ik was erg blij toen de laatste kannen waren opgehaald, maar het is voor een goed doel. Maar wel een gedoe haha!

Puk: ik heb zelf ook minder goede verhalen gehoord over Ludens.  Ik  ben zelf niet zo van de hele grote organisaties, maar SKON schijnt wel erg goed geregeld te zijn en het voordeel daarvan is dat ze door heel Utrecht zitten. En de kinderdagverblijven zien er op zich ook wel mooi uit. Hoe ver is het rijden van Utrecht naar Mijdrecht? Niet zo heel lang toch? Anders is dat inderdaad wel een goede optie.
Hoe is het verder met je?

Memke: bijna je eerste echo! Spannend!

Met de kinderkamer gaat het hier al hard haha. Gister ging mijn man met een vriend van hem behangen en dat zat er al vlug op. Bomenbehang is erg leuk geworden!
Volgende week maandag de 20 weken echo, ben echt zo benieuwd of alles goed gaat met de kleine. Hij/zij laat zich in ieder geval nog regelmatig voelen.

Liefs Eva

Hoi meiden

Gisteren had ik een open dag op m'n werk vanwege het 25jarig bestaan. Na afloop zijn we uiteten geweest. Gelukkig waren er nog 2 collega's die niet aan de alcohol gingen, dus kreeg ik in ieder geval geen lastige vragen. Van die ene collega weet ik dat ze graag een derde wil, dus misschien is ze ook wel zwanger. Kon het natuurlijk niet vragen, want dan had ik de vraag vast teruggekregen.

@Luxx: Ik duim voor je dat de RD'tjes toch uitblijven!

@Rianne: Als ik morgen niks gehoord heb, zal ik MvM eens bellen want waarschijnlijk gaat er iets mis.  
Ik heb ook zere borsten, vooral bij het opstaan. Moe ben ik nog niet, maar ik slaap wel slecht.

@Eva: Volgens mij zitten er bij mij in de buurt alleen maar grote organisaties. Anders zou ik denk ik ook wel voor een  kleinere organisatie kiezen. Wel fijn om te lezen dat je positief bent over SKON. Ik ga  dan ook alleen maar daar inschrijven en niet bij Ludens. In de spits rijdt m'n man in ongeveer een half uur naar zijn werk. We zijn in ieder geval van plan om eens bij z'n excollega langs te gaan. Volgens mij is ze gastouder voor maximaal 6 kindjes per dag. Ik geloof alleen dat dat financieel minder aantrekkelijk is he? Maar als er in Utrecht geen plek is, is het wel handig.
Ik voel me eigenlijk vrij goed. Alleen wat buik- en rugkrampen meestal in de avond en zere borsten.
Ik ben benieuwd naar je  babykamer!  

Fijne zondag allemaal! Wij gaan vanmiddag lekker shoppen.

X Puk

Hey,

Zoals verwacht zijn de RD-tjes hier dus toch wel doorgebroken...
Zijn gelijk gister ook maar begonnen met temperaturen, aangezien je daar het beste op de eerste dag mee kan beginnen en je moet dit een maand of drie doen aldus de info op internet. Mocht het dan allemaal niet gaan lukken hebben we dit in ieder geval ook gedaan. Maar gaan niet helemaal op de feiten vooruitlopen hier, houden hoop voor de volgende ronde, tenminste over een paar dagen wel weer denk ik, gister is die hoop wel even flink gekelderd, maar dat komt wel weer.

@ Janien: hoe gaat het jou met temperaturen?? Ik vond het vanmorgen wel gedoe, wekker zetten en alles... maar daarna is het wel lekker dat je weer verder mag slapen haha

@ Ryanne, veel plezier met jurk uitzoeken, ik vond het toen echt helemaal gaaf!! Geniet ervan!

Liefs Luxx

Hallo meiden

Ik ben weer ff heeeeel onzeker. Werd vanmorgen wakker. Met een hele zere rug en een hele zere buik. En wat me nog het meeste zorgen baad , helemaal geen zere borsten meer. Herkend 1 van jullie dit? De vorige miskraam begon nm het zelfde!        
Sorry voor gezeur maar ik weet het weer even niet meer.

x

Hey meiden

Christy lees net je verhaal. Wat k*t zeg! Hoe voel je je nu?
Neem er gewoon alle tijd voor en volg je gevoel.

Rianne.. wat naar dat je zo onzeker bent. Kan het me heel goed voorstellen hoor.
Heb er alleen geen ervaring mee dus kan je niet echt helpen. Spijt me...

Luxx jeetje meid!! Das echt balen zeg. Ik ben er niet direct mee begonnen hoor. Ik ben zaterdag ongesteld geworden en ben die maandag begonnen. Leek me niet zo fijn omdat ik de eerste dag nogal hevig ongesteld ben vandaar. Gaat nu goed hoor. Maar ja de eerste ronde met temperaturen dus alles ook een beetje uitpluizen. Kan er nu nog niet echt iets uit aflezen, maar dat komt ook omdat mn eisprong pas eind van deze week is.
We zullen zien.

Hopje dus jij bent aan de ovulatietesten? Gaat het goed?
Hoop van wel voor je hoor!!

Liss wauw een jongen!! Je dacht zelf een meisje toch?? Leuk hoor!
Heb je trouwens al een naam? Of ben je daar nog niet echt mee bezig?

liefs

Missx Van harte gefeliciteerd met je afstuderen en je ondertrouw! Lekker gevoel zeker dat je nu bent afgestudeerd?! Jammer van die derde beoordelaar maar je hebt je cijfer binnen! Hoe is het nu met je? Al weer een beetje beter? Wat betreft het ledikantje en het wiegje is het echt net maar wat voor gevoel je er idd zelf bij hebt. Eigenlijk net als met de kinderopvang, het is een kwestie van gevoel en er zit geen goed of fout aan. Ben ik helemaal met je eens!

@Janien wel fijn dat je temp. zo constant blijft dan is je ei vast makkelijk te ontdekken.
Wel bijzonder dat jullie nu trouwens in je overgrootopa's auto rijden.

@Eva Wat fijn dat alles weer goed was bij de VK, en dat je niet veel bent aangekomen is ergens ook wel fijn toch. Je hebt nog tijd zat om flink te groeien.

@Shanna het uitje was erg leuk! Ik heb heerlijk kunnen eten. Hoe is het verder met jou.

@Puk ja lastig al die kinderziektes. Mijn moeder wist het ook niet zeker. Ze dacht dat ik het wel had gehad maar wist het niet zeker. Nou ik heb het er dus niet opgegokt en ben uit m ´n neefjes buurt gebleven. Maar voor jou is het dus nog even spannend.

@rianne lastig niet in het begin met de flessen van MvM. Ze vallen ook zo op! Tis soms een hele klus om ze verstopt te houden.

@Luxx o meid echt mega balen weer. Ik hoop dat het tempen wat beter werkt.

@Chris hoe is het gegaan vrijdag. Ik vind het echt heel erg voor je dat je er zo kapot van bent. Hoop dat het van je afschrijven wel een beetje oplucht. Meis heeeeel veel sterkte.

@Liss gefeliciteerd met je zoon! Leuk hoor, ik heb je foto gezien op hyves en je kan er idd niet omheen hahaha.

Ben het hele weekend echt kapot geweest en vandaag na twee weken niet overgeven begon ik weer. Ik snap er niets van...Misschien maar even overleggen met de vk morgen.

Tot snel meiden,
Liefs Amber

Terug
Bovenaan