Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hey Liss,

Tja vermoeidheid zal er idd wel bij horen.

Maar hoe is het met jou? Nog vreemde zwangerschapskwaaltjes of gaat alles lekker z'n gangetje?

Je zal al wel een buikje krijgen of niet?

Nou veel plezier met de pretecho morgen. Ben benieuwd of ze het geslacht van het kindje kunnen zien.

Liefs Amber

Sorry voor het 3 keer plaatsen maar mijn computer deed vreemd en toch stond het er 3 keer, maar beter dan dat ik de tekst weer op nu moest typen.

en ik kan ze niet weg halen.  

Amber verveeld dat je nog zo moe bent. Wel goed nieuws dat je al weer wat aangekomen bent. Je ben net zo ver als mijn buurvrouw, ook 10-08 uitgerekend maar die is al sinds 10 december al thuis, moet in belgie voor somminge beroepen. Ze was wel wat moe en misselijk maar voor alles goed met haar. Ik spraak haar 2 weken geleden en al  8 kg aangekomen. IK zei dat je niet te veel moest aankomen, maar het was nu allemaal zo lekker en ze zei dat ze moest eten voor 2.

Ik moet nu verder werken. Facturen maken en uren inboeken, boekhouding.

groetjes maaike

Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie?

@Janneke: hoe gaat het met je? We hebben al weer een poosje niets van je gehoord. De laatste loodjes hè....

@MissX: jij gaat vandaag toch in ondertrouw? GEFELICITEERD!!!

@Liss: alvast veel plezier gewenst, morgenavond met de pretecho!

Fijne dag allemaal!

X hopje

hey meiden,

bedankt voor alle lieve reacties.
ik ben gister naar de gyn geweest in het ziekenhuis. weer 2 inwendige echo's gehad. word er zo moe van. het ziet er al goed uit, maar toch nog een beetje onrustig. moet morgen weer terug komen en als het dan niet schoon is dan krijg ik morgenmiddag een curretage.
zie er wel erg tegenop.

weet nu trouwens ook wat weeën zijn. maandag op dinsdga nacht heb ik dus mijn definitieve miskraam gehad. wat ben ik geschrokken zeg. wist niet dat het zo heftig kon zijn. enorm veel bloed verloren met ik weet niet wat er allemaal uit kwam en ook nog weeën erbij. wist van gekkigheid niet meer waar ik het zoeken moest. vond het zo erg.
wordt wat als we een keer een bevalling krijgen haha. dan krijg je er in ieder geval iets voor terug dus zal wel anders zijn.

ik ben deze week in ieder geval de hele week nog thuis. ben onwijs moe en een beetje slap ook dus werken is er niet bij.

ook hebben ze gister gelijk bloed geprikt om te kijken welke bloedgroep ik heb, hoe het ijzergehalte is (geen bloedarmoede zeg maar) en om te kijken hoe hoog het hcg hormoon nu is.
dat hoor ik morgen. hoop echt zo dat morgen alles gewoon schoon is en we er vanaf zijn. anders word ik helemaal naar denk ik.
dus nog even afwachten.

wel fijn dat jullie het begrijpen en meeleven. doet erg goed.

liefs Christy (Miranda)

Liss, veel plezier morgen met de pretecho. hoop voor jullie dat ze het geslacht kunnen zien. spannend hoor.
liefs Christy

Hey Christy (Miranda),

Jeetje meid, wat krijg jij veel te verduren. Ik wil je alvast heel veel succes en sterkte wensen voor morgen.

X hopje

Hopje, dank je voor je lieve woorden. doet me zeker goed.

liefs Chris (Miranda)

Terug
Bovenaan