Hoi Meiden,
Weer veel te lezen.
Janneke leuke babykamer. Heb je nu niet zo iets laat het nu maar komen. IK hoop dat je je niet te ziek voel, Het lijkt mij geen pretje. Griep en zwanger.
Eva. lauk voor je dat de kamer al vorm krijgt. Dat is wel leuk om mee bezig te zijn denk ik.
Rianne: meid ik duim voor je dat alles goed blijft gaan.
Liss een jongen. Leuk zeg, Maar zelf had ja een meisje gedacht, en vele van ons? Vind je dat nu jammer, of als het maar gezond is. En eenjongen is ook super stoer. MIjn nicht heeft er 4, van 8, 6, 4, en 2 jaar. En 3 van de vier op voetbal. de jongste zal ook wel gaan voetballen. je hele dag op het voetbal veld is ook leuk.
Salsa, Vervelend dat je weer misselijk bent en moet overgeven. Heb je iets anders gegeten of zo. En de boekjes staat dat het toe 16 weken aan kan houden en bij 5 % van de vrouwen de hele zwangerschap. Ik hoop voor je dat je daar niet bij zit.
Puk: gefeliciteerd met de zwangerschap, hopelijk heb je als kind alle kinderziektes al gehad. Daarom snap ik dat de dat er belgie in sommige beroepen vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent moet je thuis blijven. In jou geval zou dat wel zo zijn. Dan heb je het risico van de ziektes niet meer.
Luxx, balen van de rg. succes met de volgende ronde en met temperaturen, hopelijk is het bij ons allebei raak.
Chris, Hoe is het met jou, ik heb de hele weekend gedacht hoe het met je zou zijn. Ik heb in het weekend geen tijd om de pc thuis aan te zetten, ik kijk alleen op kantoor.
Ruanne, leuke dat het jurk passen goed gegaan is, eerst keuze is vaak te beste. Doe rustig gaan met je rug. Kan heel verveeld zijn, mijn moeder heeft een hernia gehad met de zwangerschap van mijn broertje. Ik was toen 3 en mijn zus 1,5 dus 2 kleintjes rond lopen en dan rust houden.
Miss: Gefeliciteerd met je ondertrouw en je afstuderen. Ik weer niet meer of ik dat al gezegd heb.
Ik bedoeld 1.5 week, dan heb ik 4 weken getemperatuurd en dan is mijn NOD. Op dit moment heb snap ik er bij mij nog niets van ok. ik ben 2 dagen ziek geweest, maar mijn temperatuur wisselt elke dag. er is geen touw aan vast te knopen. Dus eerst mijn nod afwachten volgende week en anders ga ik naar de dokter met de medeling ik ben zwanger en wat nu? In belgie heb je geen verloskundige, je komt bij de gynaecoloog te recht. Of met de vraag ik snap niets van deze tabel. kunt u mij helpen, dokter.
Janien, hoe is het met jij temperaturen?
Hopje hoe is het met de ovi testen?
Sylvia: hoe is het met jou? Al even niets van je gehoord, maar geen nieuws is goed nieuws.
Bionda, probeer het vol te houden niet roken. Ik voor het kindje beter en voor je zelf ook. Wat heb je het druk met werken en cursussen. neem wel op tijd he rust.
Ik ga maar verder met werken.
Groetjes maaike