Juni 2008 stoppers deel 5!!

Goedemorgen meiden,

@Christy: Hoe gaat het met je? Hoe is het gegaan vrijdag? Denk aan je meid!

@Liss: Wow een jongen! Leuk joh!

@Luxx: oh meid die verdomde RD'tjes!! Ik weet hoe je je voelt en leef met je mee. Ben je al begonnen met temperaturen? Gaat dat goed? Succes!!

@Ryanne: leuk trouwjurken passen! Ben je geslaagd?

Fijne dag allemaal!

X hopje

Goedemorgen allemaal!

Nou, het jurken passen was leuk en geslaagd!
We gingen naar een winkel waar de moeder van een vriend van ons werkt. Daar was een hele grote uitverkoop. Die moeder had al een beetje vooronderzoek gedaan en de eerste jurk is het ook meteen geworden!! Ik kan niet zo goed vertellen wat het is geworden, want mijn vriend wil nog wel eens meelezen. Maar erg mooi. Na de bruiloft zal ik wel een foto'tje plaatsen.
Hier verder alles wel goed. Ik denk een beetje te druk geweest gisteren want nu pijn in mijn buik en in mijn rug. Mijn rug heb ik wel vaker last van nu ik zwanger ben... maar ja. Beetje rustig aan maar.

Rianne: niet te veel stressen hoor! Bij mij verschilde het per dag wat ik voelde aan kwaaltjes. Eerst pijn links onderin mijn rug, dan weer beetje buikpijn, dan weer mijn borsten... etc. etc. Gewoon rustig aan doen.

Eva: Lekker dat de babykamer al opschiet. Bij ons nog niet. Eerst moet de zolder af (waar alle spullen heen moeten) en dan kan de kamer leeg. Aan de kamer zelf hoeven we niet zoveel te doen. Want we wonen hier nog niet zo lang en alles is neutraal. Eind februari is het de bedoeling dat we de meubeltjes ophalen, dus dan moet de kamer wel leeg zijn.

Luxx: Balen van de rd-tjes weer. Wel goed dat je bent gaan temperaturen. Hopen dat het de volgende maand raak is!!

Salsa: Balen dat je weer zo'n beroerd weekend hebt gehad. Moet toch echt wel een keer minder worden.  

Puk: Ik had ook de eerste dagen nog niet het gevoel dat het echt was, het zwanger zijn. Je voelt idd niks en het is zo pril. Echt raar. Het echte zwangergevoel komt nog hoor! Maar je voelt je wel goed?

Chris: Hoe is het????

Nou, ik ben er weer vandoor. Tot snel.

Liefs
Ryanne

he meiden

ben ik weer even sorry sorry maar ben erg druk en echt geen tijd gehad maar heb even snel terug gelezen.

@liss gefeliciteerd meid erg leuk een jongen en ook leuk om het zo duidelijk te kunnen zien..

@chris jeetje meid wat vervelend allemaal voor je neem goed je rust en verwerk het goed meid is niet niks..

@rianne meis ik heb ook weleens een dag dat ik denk oja ik ben zwanger en dan nergens last van heb wel ben ik erg misselijk geweest maar een bisquitje voor ik opsta doet wonderen..

@eva leuk hoor dat de baby kamer zo snel gaat echt super..

nou ik moet zo weer naar cursus dus weer druk vanavond heb ik lekker een avondje niks heerlijk en ga ook niet veel doen..
hier gaat verder alles goed ben helemaal gestopt met roken bijna 2weken en moet zeggen het word steeds makkelijker al heb je soms nog wel de behoefte..
verder ben ik erg misselijk geweest niet normaal maar iets eten voor je opstaat doet echt wonderen..verder groeien de (.)(.) goed en vandaag over 2weken hebben we weer een echo mag van mij snel de 16e zijn haha..

nou meiden ik ga even me thee opdrinken en dan ga ik weer.

xxbion

Hoi Meiden,

Weer veel te lezen.

Janneke leuke babykamer. Heb je nu niet zo iets laat het nu maar komen. IK hoop dat je je niet te ziek voel, Het lijkt mij geen pretje. Griep en zwanger.

Eva. lauk voor je dat de kamer al vorm krijgt. Dat is wel leuk om mee bezig te zijn denk ik.

Rianne: meid ik duim voor je dat alles goed blijft gaan.

Liss een jongen. Leuk zeg, Maar zelf had ja een meisje gedacht, en vele van ons? Vind je dat nu jammer, of als het maar gezond is. En eenjongen is ook super stoer. MIjn nicht heeft er 4, van 8, 6, 4, en 2 jaar. En 3 van de vier op voetbal. de jongste zal ook wel gaan voetballen. je hele dag op het voetbal veld is ook leuk.

Salsa, Vervelend dat je weer misselijk bent en moet overgeven. Heb je iets anders gegeten of zo. En de boekjes staat dat het toe 16 weken aan kan houden en bij 5 % van de vrouwen de hele zwangerschap. Ik hoop voor je dat je daar niet bij zit.

Puk: gefeliciteerd met de zwangerschap, hopelijk heb je als kind alle kinderziektes al gehad. Daarom snap ik dat de dat er belgie in sommige beroepen vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent moet je thuis blijven. In jou geval zou dat wel zo zijn. Dan heb je het risico van de ziektes niet meer.

Luxx, balen van de rg. succes met de volgende ronde en met temperaturen, hopelijk is het bij ons allebei raak.

Chris, Hoe is het met jou, ik heb de hele weekend gedacht hoe het met je zou zijn. Ik heb in het weekend geen tijd om de pc thuis aan te zetten, ik kijk alleen op kantoor.

Ruanne, leuke dat het jurk passen goed gegaan is, eerst keuze is vaak te beste. Doe rustig gaan met je rug. Kan heel verveeld zijn, mijn moeder heeft een hernia gehad met de zwangerschap van mijn broertje. Ik was toen 3 en mijn zus 1,5 dus 2 kleintjes rond lopen en dan rust houden.

Miss: Gefeliciteerd met je ondertrouw en je afstuderen.   Ik weer niet meer of ik dat al gezegd heb.

Ik bedoeld 1.5 week, dan heb ik 4 weken getemperatuurd en dan is mijn NOD. Op dit moment heb snap ik er bij mij nog niets van ok. ik ben 2 dagen ziek geweest, maar mijn temperatuur wisselt elke dag. er is geen touw aan vast te knopen. Dus eerst mijn nod afwachten volgende week en anders ga ik naar de dokter met de medeling ik ben zwanger en wat nu? In belgie heb je geen verloskundige, je komt bij de gynaecoloog te recht. Of met de vraag ik snap niets van deze tabel. kunt u mij helpen, dokter.

Janien, hoe is het met jij temperaturen?

Hopje hoe is het met de ovi testen?

Sylvia: hoe is het met jou? Al even niets van je gehoord, maar geen nieuws is goed nieuws.

Bionda, probeer het vol te houden niet roken. Ik voor het kindje beter en voor je zelf ook. Wat heb je het druk met werken en cursussen. neem wel op tijd he rust.

Ik ga maar verder met werken.

Groetjes maaike

Hey Maaike,

Ik ben zaterdag begonnen met de ovu testen, maar tot nu toe nog geen positieve test. Wel zag ik een piep klein verschil tussen de 1e en de 2e test, dus hopelijk gaat het de goede kant op.

X hopje

He Hopje,

Ik heb het deze maand ook weer geprobeerd met de ovi testen, volgens de lijst moest ik op dag 11 beginnen toen 2 strepen en daarna niets meer. En de eerst maand was er bij mij niets te zien. Ik ebn nu druk een het temperaturen maar daar kom ik ook niet aan uit. en ik heb voor genomen dat ik naar de dokter ga. na mijn nod van volgende week.

X Maaike

hey meiden was er ook weer eens!

@ chris, hoe is het met je meis! ook ik heb veel aan je gedacht

@ maaike, ook een jongen is hartstikke welkom!

@ luX, balen weer van de rd''tjes!

@ misX, gefeliciteerd met je ondertrouw!

hier alles zijn gangetje,begonnen met dozen inpakken.... over 4 weekjes verhuisen!

-X-

Hey hey

Rianne hoe is het met je? Heb je nog steeds buik en rugpijn?
Hopelijk niet.

Liss lekker zeg 4 weekjes nog maar. Heb je iets om naar uit te kijken! Als je dan 4 week verder bent, ben je weer 4 week dichter bij de bevalling!

Hopje, lees dat je aan de ovulatietesten bent. Goed gevoel erover?
Temperaturen gaat goed. Al een paar dagen de hele tijd 36.8 of 36.9
Ben benieuwd hoe het deze week gaat of ik ook iets ga merken van mn eisprong ivm het temperaturen. Heb gister even de dokter gebeld. Ik heb gevraagd wanneer het eigenlijk "normaal" is dat je een keer een afspraak kan maken. Ze zeiden dat je het toch wel eerst een jaar moet aankijken. Maar goed als ik straks toch echt heen wil dan lieg ik er wel even een maandje of een twee aanvast.

Vandaag lekker vrij. Straks even met Guus het park in. Vindt hij zo lekker. Wel koud maar als we dan weer thuis zijn wel voldaan gevoel. hahaha

liefs

Terug
Bovenaan