Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hallo Meiden

Even een paar dagen niet geweest. Ben grieperig geweest en erg moe en ook nog druk.

@Ryanne wat leuk he passen, plaats na je grote dag maar eens een foto. Ben wel heel nieuwsgierig. Hoeveel mensen nodig je uit?

@Eva kan mij voorstellen dat die striemen echt vervelend zijn. Maar daar kun je toch echt niks aan doen toch? Ik ben niet zo gelovig in ieder geval met cremes etc?

@Puk hoe voel jij je nu? Fijn dat MvM toch nog gebeld heeft. Ik ben blij dat ik eraan mee doen maar vind het ook een belasting hoor. Vooral de eerste tijd want dan breng ik de flessen nog weg. Ik heb hele nieuwsgierige bureN vandaar.

@Miss x fijn joh dat contract. Ik heb as maandag een observatie in mijn klas. En ook erg fijn dat het zo goed bevalt. Hoeveel dagen wil je straks gaan werken dan?

@Hopje en Janien ik hoop hat zo voor jullie. Volgens mij allenei jullie ei dit weekend? Spannend hoor. Gaat het goed met de temp. en de testen?
Deze maand gaat het lukken!!!!

@Chris hoe is het meis?

Nou hier alles goed. Vandaag over een week weet ik het!!!!!!
Gisteren ben ik flauwgevallen. Pfff schrikken. Ik blijk dus een hele lage bloedruk te hebben. Het is erg vervelend en ben de heel dag duizelig. Maar het is wel een kwaaltje hahaha!!!

Ik ga even verder kom straks nog   terug

Goedemorgen!!

Hoe is het?
Met mij alles goed. Nog steeds een beetje last van mijn rug, maar niet heel ernstig...
Gisterenavond gewoon gevolleybald en dat ging nog best goed. We hebben gewonnen, dat is het belangrijkste, haha!
De nacht van dinsdag op woensdag heeft mijn vriend voor het eerst de kleine gevoeld. Heel leuk! Ik moet plassen 's nachts en lag daarna in bed en de kleine was lekker druk. Beetje een het schoppen en draaien. Ik kon horen dat mijn vriend wakker was, dus zei tegen hem, als je het nu niet voelt... Maar hij voelde het ook! Leuke gewaarwording. Komende dinsdag de echo... Spannend.

Rianne: Jeetje meid, flauwgevallen??? Doe je wel voorzichtig? Het is wel een kwaaltje ja, maar of je er nou blij van moet worden..... Maar verder wel goed? Minder onzeker? Volgende week de echo he? Duim duim duim

Salsa: Ja, jurken passen was echt leuk. Ik moet de 23e naar de coupeuse, dan word de jurk nog aangepast.... Maar ik moet niet te hard groeien, heb het alleen niet echt zelf in de hand. Ik heb voor de grap al gezegd dat ze er ander maar elastiek in moeten zetten, maar zodadelijk moet dat nog echt gebeuren ook! Balen dat je je nog steeds niet goed voelt. Hard duimen dat het na de 16 weken maar minder wordt.

Maaike: Raar dat je temperatuur zo wisselend is. Heb je wel enig idee wanneer je ei moet komen? Misschien dat je dan wat aan je temperatuur kan zien.

Janien: Lekker gewandeld met Guus? Wij hebben regelmatig een loge-hondje. Dan vind ik het wandelen ook altijd wel lekker... Maar om nu altijd een hond te hebben... We hebben al een konijn, een cavia en een parkiet. Is voorlopig wel genoeg. Ik hoop dat het temperaturen werkt!

Hopje: Jij nog niet aan het temperaturen? Maar ovutesten toch? En hoe gaat dat?

Eva: Ja, alweer 20 weken en 1 dag! Gaat hard he? Maandag heb jij de echo he? Ik dinsdag. Ben erg benieuwd. Voel jij de kleine al veel?
Leuk dat het kamertje bij jullie al zo opschiet. Hebben jullie al een kinderwagen?
Balen van de zwangerschapsstriemen. Ik heb ze nog niet(even afkloppen). Ik smeer netjes iedere ochtend met de bbbb-creme van vsm. Misschien helpt het.

Missx: Leuk he, dat je al zo'n buikje krijgt. Ik moet er wel een klein beetje aan wennen. In Arnhem kun je terecht bij de nieuwe H&M, miss etam, prenatal, promiss voor positiekleding. Ook zit er in het hemelrijk, la belle vita en er moet een belly-b zijn, maar die heb ik nog niet ontdekt. Jij zit nog onder je gewicht ja? Ik zit er nu zo'n 3 - 3,5 kilo over...... hmmmm
Ook de kinderwagen binnen? Leuk he? Wij hebben de quinny speedi. Ook een zwarte. De maxi-cosi kan er op en zat er ook bij. Ideaal. En ook al lekker geoefend!

Puk: Balen  van  de moe- en misselijkheid. De moeheid is niet zo erg, maar misselijk??? Mijn vriend heeft ook het boek van Kluun gelezen. Vond hem erg leuk. Ik heb hem ook gelezen en is wel grappig ja. Echt een man!

Bionda: Hoe is het? Nog steeds druk?

Liss: Druk met de voorbereidingen voor het verhuizen? Wat een geregel he? Succes!

Nou, ik ga er weer vandoor. Fijne dag vandaag.

Liefs Ryanne

Hey

Vanmorgen opgestaan met enorme pijn aan mn rechterborst. Ademhalen en bukken het wilde allemaal niet van harte. Wel aan het werk gegaan, maar heb in de loop van de ochtend de dokter maar even gebeld.
Blijkt dat ik en gekneusde rib heb. Haha snap er niks van want gisteravond toen we op bed gingen had ik helemaal nergens last van! Naja het schijnt dus voor te komen maar hoe het komt weten ze niet. Vreemd hoor.

Heb direct ook maar even gevraagd hoe het zat met het zwanger worden want ze vroeg aan me wanneer mn eisprong was. Ik zei dat ik dat dit weekend had. Ze zei dat ze dat vroeg omdat ze ook veel vrouwen krijgen die last met ademhalen enzo hebben maar dat het komt omdat ze net zwanger zijn. Haha dus toen ben ik daar maar even op ingehaakt.
Ze vroeg naar mn cyclus en ik zei dat ik regelmatig ongesteld was. 31, 34 cyclus.
Heel mooi volgens haar. Ze vroeg of mn man al eerder kinderen had. Nou nee.. zover ik weet niet. Haha. Ze zei dat we ons nog helemaal nergens zorgen over hoeven te maken. Ook omdat we zo jong zijn. Ze zei dat ze zelfs met jonge stellen zelfs een jaar wachten. Ik zei direct sorry maar dat ben ik niet van plan. Wil niks voor niks jong moeder worden. Dus als we straks een jaar bezig zijn dan moesten we even langs komen. Worden we allebei even onderzocht. Met name het zaad van mn man.

Maar ik heb er een heel goed gevoel over, omdat ze zei dat we ons echt nog nergens druk over hoeven te maken. En er ook niet teveel mee bezig zijn.... Juist. Haha
Dat ik aan het temperaturen was was goed zei ze. Dus we gaan gewoon gezellig verder. Haha
Hopje het gaat helemaal goed komen!

kuss

Sorry maar had er neer gezet dat ze met jonge stellen een jaar wachten, maar dat moet dus twee jaar zijn. Vandaar dat ik daar ook niet op wilde wachten.

liefs

Hallo allemaal!

@Salsa: ik weet niet of ik dezelfde avond als de 20-wkn echo nog op het forum kom, heb de echo om 19.00 en kan zo zijn dat we daarna even naar de ouders gaan. Maar anders breng ik dinsdag een uitgebreid verslag haha! Hoe is het nu met je? Nog over moeten geven?

@Rianne: flauwgevallen? oei! Doe rustig aan meis. Ik smeer mij wel elke dag met bbbb-creme in. Ik geloof ook niet echt dat het heel erg helpt hoor, maar ik heb van mezelf al een best droge huid en nu is het nog iets erger dus het houd mijn huid goed soepel.

@Ryanne: ik voel nog niet echte schopjes, maar wel nog steeds kriebeltjes. Ik voel ze soms ook een dag niet en de dag daarna opeens een stuk meer. Wel worden de kriebeltjes steeds harder, dus zit te wachten tot het echt schopjes worden. Wat leuk dat je mannetje de kleine heeft gevoeld!! Wij hebben de kinderwagen gelijk met de kinderkamer besteld. Wij hebben de mutsy 4-rider. Jullie hebben de kinderwagen ook al zag ik? Leuk he!! Ik smeer mijzelf ook elke ochtend in met bbbb-creme van vsm, maar ja... de striemen houd het niet tegen. Ik gebruik het ook niet daarom, online staat overal dat niks de striemen echt tegenhoud. Ik gebruik het meer om de huid soepel te houden omdat ik een vrij droge huid heb van mezelf en dat nu niet echt minder word. En daarvoor is het goed spul.

@Memke: ik zag op hyves dat alles goed was met de echo? Super zeg!

@Janien: een gekneusde rib? Jeetje das niet niks. En nu? Gewoon rust houden? Ik snap dat je geen 2 jaar wil wachten, dat is toch wel erg lang! Wat fijn dat je alsnog met een jaar onderzocht kan worden, maar duim hier hard dat die onderzoeken niet nodig zijn en dat je snel een positieve test in handen hebt.

Vandaag alweer vrij, ok.. dit is dan wel mijn vaste vrije dag, maar toch.. maar 3 dagen werken deze week. Heerlijk! Vanmorgen naar de kapper geweest, een flink stuk eraf laten knippen, was mijn haar weer helemaal zat. Op mijn werk moet het, als het in een staart kan qua lengte, in een staart en nu is het wel kort genoeg dat ik geen staart in hoef. Kan er ook weer een stuk meer mee. Het zat leuk in model net, helaas door de regen naar huis moeten fietsen.. schiet ook op he haha.
Nog 4 dagen tot de 20-weken echo, word steeds zenuwachtiger.

Liefs Eva

he meiden

ben ik weer even..
ja ben nog steeds druk druk druk werd vandaag weer gebeld door me baas of ik zaterdag extra kan komen werken ik kan geen nee zeggen dus doen we maar weer maar dan ga ik wel mooi vragen of ik vlg week vrijdag vrij kan krijgen maar dat zal wel weer niet kunnen we zullen zien.
hier gaat alles prima op de misselijkheidskwaal na dan dat is nog steeds vooral 's ochtends maarja we overleven het wel weer tis een goed doel..

@eva jeetje meis leuk hoor 20weken alweer gaat snel he ik 9weken en 1dag voor mij schiet het niet op haha was het maar 12weken..

@salsa nee dan ben ik geen 16weken ik moet de 16e voor de termijnecho en ik heb geen idee of je met 16weken ook een echo krijgt.
hoe is het met de andere meiden??

ik ga even de was in de droger doen..

xxbion

Hey Janien,

Balen van je gekneusde rib, schijnt erg pijnlijk te zijn. Sterkte meid!

Maar wat een geweldig verhaal. Dit doet me onwijs goed! Stelt mij ook enorm gerust! Onwijs bedankt meid, het gaat helemaal goed komen met ons!! Jeah!!

Fijne avond!

X hopje

Hey meiden!

Daar ben ik ook weer eens! Ik heb het niet eens zo druk, maar ik heb bij tijd en wijle nog wel die enorme vlagen van moeheid, dus ik ben eigenlijk een beetje aan het relaxen. hahaha, alles ff een tandje lager.

Verder gaat alles lekker hier. Nog een weekje voor de volgende echo. Spannend hoor!

@rianne:   nog een weekkie meis, dan zijn we aan de beurt! Hoe gaat het bij jou?

@Chris: hoe is het nu met je? Zag even snel geen berichtje meer van je na de curretage?

@Liss: Gefeliciteerd met je knulletje! Leuk hoor! Ik zag dat je zelf een meisje had gedacht? Nog geen meisjes hier in aantocht voorlopig. Ben benieuwd wanneer de eerste zich meldt

@MissX: gefeli   met afstuderen en ondertrouw!

@ Janien: Auw, vervelend zeg! Ik heb ooit eens een gekneusde rib gehad na een flinke astma-aanval en dat was idd geen pretje. Fijn dat je je gerustgesteld voelt door de huisarts, maar die twee jaar zou ik idd ook geen genoegen mee nemen. Kom zeg! Straks blijkt er wel iets te zijn, ben je een jaar kwijt. Net wat je zegt, je wilt niet voor niks jong moeder worden.
Daarbij vind ik die opmerking juist een beetje tegenstrijdig. Bij jonge stellen is het toch juist vreemder als het langer duurt dan bij oudere stellen? Ik word volgende maand 34 en dan ben je nog maar voor x% vruchtbaar in vergelijking tot jongeren. Ik zou als huisarts dus eerder langer wachten als mensen wat ouder zijn.
Niet dat ik jullie nu ongerust wil maken hoor, maar ik het leek mij juist eerder dat je bij jongere stellen sneller gaat kijken of er wat aan de hand is, maar ik ben ook maar een leek.....wahahahahahah.
Wel weet ik dat 1-1,5 jaar bij een eerste zwangerschap niet gek is, maar ja.....als je diegene bent, is het oervervelend! Vooral ook om gemotiveerd door te blijven klussen, op enig moment wil je toch een keer resultaat.

Heb ik nu iedereen gehad? Ohw nee....hahaha

@Salsa: balen dat het  nu weer wat minder ging joh....nog ffies dan zou het beter moeten gaan.

@ Janneke: je gaat al bijna de laatste loodjes in joh! We zouden het bijna vergeten omdat je zover voor ligt op ons, hahahahaha.....
Nog ffies dan heb je je mannetje alweer in je armen.

Hier 18 maart de pretecho en dan zullen we weten wat het wordt! We gaan voor een meisje, maar uiteraard is een knulletje ook van harte welkom hoor!!!
Dus julllie kunnen binnenkort weer gokken!

@Eva: leuk hè dat bezig zijn met spulletjes! Wij hebben ook een kamertje gekocht, een kinderwagen (Maxi Cosi Mura 4) en een box (letter van Bopita in het wit). En natuurlijk al wat rompertjes en dat soort dingen. Zoooo leuk weer!

Nou, hopenlijk ben ik niemand vergeten? Sorry anders, 't is niet expres. Hier alles lekker dus! Lief dat er mensen naar me vroegen, dan voel ik me er toch nog helemaal bijhoren ondanks dat ik heel vaak de puf niet heb om te reageren.

Voor diegenen die nieuwsgierig zijn naar foto's van de spulletjes:
http://beebjeroos.beebiesite.nl

Tot later weer!

Dikke knuf,
Sylvia

Terug
Bovenaan