Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hoi meiden

Net is iemand van MvM langs geweest. Gelukkig een vette streep! Toch wel weer een beetje spannend. Kan ik ook beginnen met plassen. Ik heb het boek gekozen als cadeau. Ik ben trouwens wel blij met de promotieactie op dit forum, want dan ben je toch geneigd om eerder mee te doen. Zeker omdat een aantal vriendinnen van mij onze hormonen goed kunnen gebruiken. Van de vk had ik trouwens ook een folder toegestuurd gekregen.  De MvM mevrouw  zei  dat ik op het forum moest zeggen dat je de kan mag houden en deze heel handig is voor straks. Weet nu alleen niet meer waarvoor. Iemand???? Kom ik met m'n tip..... Nu moet ik alleen een paar buren inlichten om de centrale buitendeur open te doen als ik aan het werk ben. Hopelijk werken ze mee.

@Eva: Wanneer gaat je verlof in en hoe lang heb je verlof? Ik heb de maanden juli en augustus altijd vakantie en ben eind september uitgerekend, dus heb ik een hele lange tijd vrij. Ik ben van plan om dan per januari weer te beginnen, dus dat betekent dat ik een half jaar thuis zit. Poeh, lang hoor zeker de tijd voor de bevalling. M'n man kan in de zomer 4 weken vrij nemen. Hij moet straks zijn weken doorgeven. We willen naar ons huisje in Zeeland, aangezien een kampeervakantie in Frankrijk me niet echt handig lijkt. We weten nu alleen niet goed wanneer m'n man vakantie moet opnemen. Iemand tips waar we aan moeten denken?

@Janien: Fijn trouwens dat de ha je gerust gesteld heeft. Je bent ook nog heel gemiddeld bezig hoor. En kijk maar naar mij, ook pas bij ronde 7. Je lichaam moet toch nog op gang komen na de pil. Ik zou ook geen 2 jaar wachten met naar de ha gaan. De reden waarom ze bij oudere vrouwen al na een half jaar ingrijpen, is volgens mij dat het aantal eitjes sterk afneemt en de kans dus elke maand kleiner wordt. Gelukkig ben jij nog jong genoeg! Ik ben al begonnen met duimen hoor. Dat je maar snel zwanger mag zijn!

@Luxx: Ook voor jou duim ik! Gelukkig zijn jullie vol vertrouwen. Fijn he, dat je het met je moeder kan bespreken.

@Rosalien: Welkom! Ik hoop dat je snel zwanger wordt.

@Maaike: Wat fijn dat je dokter gelijk actie onderneemt! Hopelijk heb je niet meer teveel last van je buik en blijkt dat jullie gewoon zwanger kunnen worden.

@Liss: Bij mij is geloof ik de vergeetachtigheid vandaag begonnen, zie boven. Verder last van misselijkheid vooral 's ochtends en  zere onderrug en borsten al wordt dat wel minder.

X Puk

@MissX, hoop ook zeker dat het nu raak is. Komt al snel dichterbij. Ik ben er deze keer niet helemaal zeker van wanneer ik m'n eisprong gehad heb, dus 14 feb is een beetje een gok. In ieder geval duimen dat ik komende week niet ongi word en de 14e positief testen natuurlijk!
Heb verder nergens last van, geen zere bosten enzo... maar zegt misschien ook niets. spannend.

Wat leuk dat jullie een kinderwagen hebben gekregen! Slim via markplaats, die dingen zijn behoorlijk duur! Leuk om alvast mee te oefenen. Kan me helemaal voorstellen dat je niet kunt wachten haha!

Heb je nog een leuke broek gevonden?

@ Salsa, 14 feb is echt een gave  datum om positief te testen! Zou een mooi valentijnscadeautje zijn. Jammer dat je niet een echt bruikbaar advies van de vk gekregen hebt. In ieder geval goed te weten dat het stopt als je rustig aan doet. Goed om jezelf denken hoor, dan maar wat rustiger aan. Je kunt altijd nog werken en zwanger blijf je niet altijd! Maar snap ook wel dat het erg vervelend voor je is. In ieder geval sterkte ermee.

@ Rosalien, welkom hier. Altijd leuk om nog iemand op het forum te hebben. Als het goed is zijn we allemaal in juni 2008 gestopt dus je bent op het goede forum! Ik ben dus ook in de minderheid, nog niet zwanger. Hoop dat ik binnenkort op het 'goede' lijstje kom te staan!

Nog leuke plannen voor het weekend?
Vandaag lekker paardgereden en een leuk babycadeautje voor m'n collegaatje gehaald. Ze is drie weken te vroeg bevallen en was nog maar net twee weken met verlof! Maar gelukkig alles goed. Morgen feest en zondag op kraamvisite. Wel een beetje moeilijk nu we er zelf zo mee bezig zijn. Maar wel erg leuk natuurlijk.

Liefs Shanna

hey meiden

even dit lijstje weer naar boven gehaald omdat er binnekort weer geslachtsbepalingen komen!!!

Ryanne          
Eva                        
mex          

Janien
Meisje
Jongen

Hopje
Meisje
Meisje

Liss
Jongen
Jongen
Meisje

Maaike
Jongen
Meisje

Christy
Meisje
Jongen

Rianne
Meisje
Meisje

Puk
Jongen
Meisje

Eva
Jongen
Jongen

Ryanne
Meisje        
Jongen        

Mex
Meisje
Meisje

salsa
jongen
meisje

@Rosalien: gezellig dat je mee komt kletsen!

@Liss: hoe gaat het met het inpakken? Ik ben zelf nu ook vergeetachtig. Ik schrijf nu ook alles op haha!

@Puk: zo, jij hebt lekker lang verlof, heerlijk! Mijn verlof gaat op 13 mei in en dan heb ik verlof tot half september, in totaal 18 weken. In de kinderopvang houd niemand het echt vol om hele dagen te gaan werken tot de 34 weken zwangerschap, dus ik ben benieuwd.

@Ryanne: alvast veel plezier dinsdag!

Ik heb vrijdag aangegeven bij de coordinator (baas had die dag veel afspraken staan dus niet echt de tijd gehad om even met haar te gaan zitten) dat ik last heb van mijn buik na een dag werken. Hij gaf ook aan dat ik gewoon een stapje terug moet doen. Dinsdag even met de baas zelf er over hebben (maandag is ze vaak op onze andere vestiging). Deze week krijg ik ook te horen of ik na mijn verlof de maandag, dinsdag en woensdag kan gaan werken (nu de donderdag al vrij en wil de vrijdag er ook af). Ik ben benieuwd.
Morgen de 20-weken echo!!! Ik ben best zenuwachtig! Ik heb gisternacht gedroomd dat wij bij de echo aankwamen en het hartje niet meer klopte. Toen ik wakker werd heb ik samen met mijn mannetje met de doppler nog even naar het hartje geluisterd. Die ging weer hard tekeer en nu zijn ook zijn/haar bewegingen goed te horen. Leuk!!

Liefs Eva

Oh ja, nog even het lijstje:

Ryanne          
Eva                        
mex          

Janien
Meisje
Jongen

Hopje
Meisje
Meisje

Liss
Jongen
Jongen
Meisje

Maaike
Jongen
Meisje

Christy
Meisje
Jongen

Rianne
Meisje
Meisje

Puk
Jongen
Meisje

Eva
Jongen
Jongen
Meisje

Ryanne
Meisje        
Jongen        

Mex
Meisje
Meisje

salsa
jongen
meisje

Hoi meiden

Gisteren de aanstaande opa, oma's, tante en oom ingelicht. We hadden voor iedereen een fotolijstje met het welbekende gedichtje erin. Erg grappig om de reacties te zien. Iedereen was natuurlijk heel erg blij en moest aan het idee wennen. Van m'n ouders kregen we rompertjes, sokjes en een boekje met tips voor de eerste 3 maanden na de bevalling. Zij wisten al van onze plannen, dus hadden de cadeautjes al klaar liggen. Ook nog de zwangerschapskalender van m'n moeder gehad, die zij gebruikte toen ze zwanger was van mij. M'n schoonzus had een zwangerschap wel zien aankomen, maar  voor m'n schoonmoeder kwam het  echt onverwacht.  Ze heeft in ieder geval nog een hele tijd om er aan te wennen.
Vandaag lekker een dagje bankhangen!

@Eva: Veel plezier morgen bij de echo! Ik duim voor je dat alles goed is. Ik ben erg benieuwd wat het geslacht is. Ik ga voor het eerste meisje van dit forum!

Het wil niet echt lukken met de tabel. Wil iemand die er handig mee is 'm even mooier maken?

X Puk

Ryanne                    
       Eva            
 Mex

Janien
Meisje
Jongen

Hopje
Meisje
Meisje

Liss
Jongen
Jongen

Meisje

Maaike
Jongen
Meisje

Christy
Meisje
Jongen

Rianne
Meisje
Meisje

Puk
Jongen
Meisje

Jongen

Eva
Jongen
Jongen

Meisje

Ryanne
Meisje        
Jongen        

Mex
Meisje
Meisje

salsa
jongen
meisje

Ryanne          
 Eva
Mex                              

Janien
Meisje
Jongen

Hopje
Meisje
Meisje

Liss
Jongen
Jongen
meisje

Maaike
Jongen
Meisje

Christy
Meisje
Jongen

Rianne
Meisje
Meisje

Puk
Jongen
Meisje
Jongen

Eva
Jongen
Jongen
meisje

Ryanne
Meisje        
Jongen        

Mex
Meisje
Meisje

salsa
jongen
meisje

Sylvia        
meisje
jongen
meisje

Goedemorgen meiden,

Allemaal een goed weekend gehad?

@Rosalien: welkom hier, leuk dat je meekletst!

@Eva: veel plezier vandaag! Laat je ons snel weten of je een jongetje of meisje krijgt?

@Janien: hoe gaat het met temperaturen? Heb je je ei qua temperatuur kunnen ontdekken?

Ik ben nu  een week met de ovu testen bezig. De afgelopen week kwam ik niet verder dan een vaag streepje. Volgens een 34 dagen cyclus zou ik afgelopen zaterdag mijn eisprong hebben. Maar vreemd genoeg toen ook geen duidelijke streep. Ik had de moed dus al opgegeven. Dacht die testen werken niet bij mij! Of ik heb helemaal geen eisprong!? Maar gisteravond toch nog maar een testje gedaan (had ze toch nog liggen) en ja hoor een hele duidelijke positieve ovulatie test! Beide streepjes even duidelijk en donker van kleur. Gisterochtend gelukkig al geklust en vanavond dus ook nog maar een keer! Hopelijk is het deze ronde raak!

Fijne dag allemaal!

X hopje

Hallo Meiden

@Puk leuk he vertellen? Wij hebben het ook aan onze ouders en een paar goede vrienden verteld. En natuurlijk aan de broers en zussen. Deze mensen weten ook van de Mk af dus leven erg mee. Aan de ene kant leuk maar mocht het donderdag niet goed zijn moet jeh et ook weer aan iedereen vertellen. Hoe voel je je verder? Weinig klachten? Ik heb ook niks te klagen hoor! vandaag wel weer dat ongi gevoel. Dat hou ik tovh wel een beetje elke dag. Heb jij dat ook?
En hoe bevalt je de Mvm flessen?

@Hopje dat klinkt echt wel positief zeg. Lijkt mij optijd. Ik duim voor je meid. Het is je gegund.

@Chris meis hoe is het met je?

@ryanne hoe staat het met je voorbereidingen? Wanneer is de grote dag ook alweer?
@ Eva ik ben erg nieuwsgierig...Kom je het snel vertellen?

Hier alles goed. Ben nu al erg zenuachtig voor donderdag..... Heb vannacht gedroomd dat ik wakker werd met allemaal bloed. Pfffffff gelukkig gedroomd.
Voel me goed. Sóchtends en als ik snel op sta duizelig. Zere Borsten en steken ik mijn buik. Niet echt misselijk, soms na vet eten maar dat heb ik nooit goed kunnen verdragen. Erg spannend dus. Ik krijg hem inwendig hebben jullie dat ook grhad bij de eerste echo?

x

Terug
Bovenaan