Juni 2008 stoppers deel 5!!

@Rianne wat vervelend dat je bent flauwgevallen, maar je hebt wel gelijk het is een kwaaltje!

@Riethje wat super dat je nog lekker kunt sporten!

@Janien hoe is het met je gekneusde rib? Ik heb wel eens gehoord dat dat net zo veel pijn moet doen als een gebroken rib.... Als ik jou was zou ik ook geen twee jaar wachten voor je naar de huisarts gaat, ondanks dat je jong bent. En inderdaag begin je er niets voor niets op tijd aan.

@Biondaatje ik denk dat ik het gewoon verkeerd heb gelezen. Maar bedankt voor je verduidelijking. Ik snapte al niet waarom je met 16 week een echo kreeg.

@Sylvia nou rustig aan dan maar als je zo moe bent. Gewoon even lekker van nemen daar waar het lukt.

@Puk Hoe is het met je misselijkheid? Zelf heb ik wel een tijdje een half uur gelegen voor na het ontbijt voor ik opstond. Maar dan moest ik idd om 6:00 m'n wekker al zetten en dat komt de misselijkheid ook niet echt ten goede. Maar voor sommige mensen schijnt het te helpen.

@Mexx voor hyves hoef je trouwens niet perse allemaal gegevens in te vullen. Je kan profiel ook blanco laten en gewoon een foto van b.v. een hond erop zetten. Zo kan je toch even spieken bij de andere meiden. Vervelend trouwens dat je zo duizelig bent.

@Rosalien welkom en klets lekker met ons mee!

@Maaike jeetje meid wat balen zeg. En dat net terwijl je vriend 5 dagen weg is. Maar vandaag komt ie weer. Ik hoop wel voor je dat de AB kuur een beetje aanslaat. Wanneer krijg je uitslag van je bloedonderzoek. Ik snap je ongerustheid wel t.a.v. de verminderde vruchtbaarheid. Maar het kan natuurlijk bij jou anders verlopen dan bij je zus. Nou heel veel sterkte de aankomende dagen!

@liss nou dat klinkt wel lekker pittig die verhuizing. Wel lastig dat je zo veel vergeet echt weer zo'n lekker zwangerschapskwaaltje. Maar lijstje zijn daar super handig voor.Jeetje 5 kg gegroeid, zit het vooral in je buik?

@puk ik ben dan ook wel erg benieuwd waar die kannen handig voor zijn. Dat is mij niet verteld...Leuk dat je het je familie op zo'n originele manier hebt kunnen vertellen. Dat had mij ook erg leuk geleken, helaas is het iets anders gelopen.

@eva een jongen wat super! gefeliciteerd! wel goed dat je in gesprek bent gegaan met je coordinator. Ik hoop dat een stapje terug goed voor je werkt.

@Hopje o wat een goed gevoel dat je eindelijk duidelijk je ovulatie hebt kunnen zien op de test! Volgens mij is het wel goed om dan vandaag ook nog een keer te klussen.

@Biondaatje Ik denk dat het hormonen zijn maar ik zou als ik jou was gewoon wel even de VK bellen als je ongerust bent. Dat vinden ze vaak helemaal geen probleem. Beter een keer te vaak bellen dan te weinig.

@Chris lees net je verhaal en krijg er gewoon kippenvel van. Ik weet eigelijk ook niet zo goed wat ik je moet schrijven want ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik hoop natuurlijk dat jij jezelf weer een beetje kan terug vinden in de loop van de tijd. Ik kan me heel goed voorstellen dat zwanger worden voor jou nu geen optie is en dat je met dit forum misschien niet veel kan. Maar ik zou het fijn vinden af en toe wat van je te horen. Meis zorg goed voor je zelf en neem alle tijd en rust die je nodig hebt.

Ik heb het lijstje ook even aangevuld voor mex, ik denk een meisje maar tot nu toe heb ik het altijd nog fout gehad.....

Ryanne          
 Eva
Mex                              

Janien
Meisje
Jongen

Hopje
Meisje
Meisje

Liss
Jongen
Jongen
meisje

Maaike
Jongen
Meisje
Meisje

Christy
Meisje
Jongen

Rianne
Meisje
Meisje
Jongen

Puk
Jongen
Meisje
Jongen

Eva
Jongen
Jongen
meisje

Ryanne
Meisje        
Jongen        

Mex
Meisje
Meisje

salsa
jongen
meisje
meisje

Sylvia        
meisje
jongen
meisje
Verder ben ik natuurlijk nog steeds misselijk, maar als ik het rustig aan doe en regelmatig eet  geef ik niet over. Dat ging al weer bijna een week goed tot ik gister weer even snel naar m'n werk zou gaan en toen heb ik weer overgegeven. Maar goed als het bij een keer per week blijft kan ik daar mee leven.
Ben gek genoeg niet meer aangekomen, vreemd. Had het gister even moeten vragen aan de vk maar ben het vergeten. Ik eet meer dan ik voorheen deed en doe minder (voor heen sporte ik nog) maar ik blijf hangen op het gewicht van 60 kg (ben 1.84 m).
Ik heb trouwens een vreselijke verslaving ontwikkeld voor sandwichspread er gaan ruim twee potten (de grote) per week door heen...hahaha. Nou ja het is volgens mij redelijk gezond dus mooier kan niet.

Liefs Salsa

Hey meiden,

Allereerste even het lijstje: alleen staan de namen niet goed meer naast elkaar. Kan iemand dat veranderen? Ik heb het geprobeerd, maar helaas. Ik denk dat Mex een jongetje krijgt.

Ryanne          
 Eva
   Mex  

Janien
Meisje
Jongen

Hopje
Meisje
Meisje
Jongen

Liss
Jongen
Jongen
meisje

Maaike
Jongen
Meisje
Meisje

Christy
Meisje
Jongen

Rianne
Meisje
Meisje
Jongen

Puk
Jongen
Meisje
Jongen

Eva
Jongen
Jongen
meisje

Ryanne
Meisje        
Jongen        

Mex
Meisje
Meisje

salsa
jongen
meisje
meisje

Sylvia        
meisje
jongen
meisje
X hopje

Hey meiden,

@Eva:  een JONGEN!!! wat geweldig! Geniet van je 2 mannen!!!

@Janien: hoe gaat het met je? Heb je veel pijn? En hoe gaat het met temperaturen?

@Ryanne: hoe was de echo?

@Luxx: hoe gaat het temperaturen bij jou?

@Christy: wat een verhaal! Ik wens je ongelooflijk veel sterkte! Ik denk aan je meid!

Doen jullie nog wat aan Valentijnsdag?

X hopje

Hey Salsa,

Ja inderdaad erg fijn dat de ovu test positief was. Ik kan er nu toch wel vanuit gaan dat ik ook echt een eisprong heb? En ja zeker vanavond ook nog een keertje klussen! Baat het niet dan schaadt het niet toch? En vervelend is het niet! Haha!

Fijne dag!

X hopje

Hey Hopje,
Ja een ei-prong heb je dan vrij wel zeker, want de test meet  het LH  hormoon in je lichaam wat volgens mij alleen in die hoge concentratie wordt gemeten als je een ei-sprong hebt. Het is dan goed om voor-tijdens en na de test te klussen. Dus wel fijn dat jullie het de dag ervoor al hadden gedaan. Want je weet nooit op welk tijddstip je ei precies vrijkomt. En ach ja het is ook niet echt een straf haha. Ik hoop echt voor je dat het raak is deze maand.
Liefs Amber

Dit geloven jullie nooit!!! HET ZIJN ER 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er zitten gewoon 2 babies in mijn buik.
Ik ben totaal van slag en in shock. Mijn vriend ook. Wie verwacht dit nou???

We moesten vanochtend om 09.00 uur bij het echocentrum zijn. Het meisje zette de kop van het echoapparaat(ik weet niet hoe dat ding heet) op mijn buik en we zagen al vrij snel 2 rondjes. Zegt ze: ik denk dat ik een verrassing voor jullie heb. Nou zeker.

Het moet allemaal nog een beetje bezinken, het is nog zo onwerkelijk. Ik heb nu ook een doorverwijziging gekregen voor de gynacoloog. En moet daar nu onder behandeling. Dus er gaat nog wel even wat veranderen.

Sorry voor dit echo berichtje even, maar ben even helemaal van de wereld!

Liefs
Ryanne

Eva: Wat goed een jongen! Is je voorgevoel toch goed. Gefeliciteerd!

Hey Ryanne,

Ongelooflijk!!! 2 wondertjes!!! Ik zit hier helemaal perplext, dus kan me goed voorstellen dat jullie even helemaal van de wereld zijn door dit nieuws!!

Verwachten jullie het misschien een beetje doordat het misschien in de familie voorkomt? Of was het echt een totale verrassing?

WOUW!!!!! Onwijs gefeliciteerd!!

X hopje

Terug
Bovenaan