Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hoi lieverds!

Morgen reageer ik uitgebreid op iedereen, maar krijg zo visite dus nu even snel. Wat lees ik nou toch allemaal weer!!

@Ryanne, WOW!!!! Jeetje zeg een tweeling! Wat geweldig! Haha, ja ik zou een tweeling echt helemaal leuk vinden, hihi! Maar wat je zegt, er moet praktisch nu ineens zoveel geregeld worden wat je helemaal niet verwacht had. Dat ze het niet eerder gezien hebben zeg, jeetje! Met hoeveel weken was je vorige echo?! Kunnen jullie het al een klein beetje bevatten? En hoe reageerde iedereen?!

@Eva, een JONGEN!!!! Wat super zeg! En het allermooist natuurlijk dat het er allemaal goed uitzag op de echo! Konden jullie zelf ook goed zien dat het een jongetje is?! Leuk leuk!! Zet je foto's op Hyves?!

@Janien, jeetje wat een heftig nieuws van dat kindje zeg. En dat met 1,5 jaar! Dacht dat het vooral bij kleine baby's gebeurt, omdat een kindje van 1,5 zich al goed kan omdraaien zou je denken... Pff, krijg er helemaal kippevel van! Veel sterkte!

@Chris, meis toch wat maak jij allemaal mee... Ik begrijp heel goed dat het tijd nodig heeft en dat je hier minder bent, heel logisch! Als je maar weet dat we er hier voor je zijn... Heel veel sterkte meis, dit heeft nog even nodig om alles te kunnen verwerken!  voor jou.

Bedankt voor al jullie lieve tips over winkels met zwangerschapsmode! Ben goed geslaagd hoor, maar daarover morgen meer. Moet nu opschieten.

Liefs, ikke

Hi meiden,

Even kort want zit op mn werk. het gaat goed, heb wel veel last van mn buik (hij wordt zwaaaaaar ;-)) maar na vrijdagmiddag heb ik VERLOF!! Enorm veel zin in... Ga het lekker rustig aan doen. Moet ook wel, maar toch. Kamertje is helemaal klaar en de dingen die we nog willen hebben kunnen ook na de geboorte. Nu alleen het kaartje nog, maar daar gaan we deze week mee aan de slag.

Eerst een weekje niks doen en dan weekje naar de sneeuw (laatste week febr). Lekker lezen, zwemmen, slapen, eten drinken en gezelligheid. Gaat goedkomen dus.
Ryanne: wow een tweeling! Dat was echt iets wat mijn man en ik heeeeel graag wilden maar snap dat het toch ff schrikken is. Van harte, geniet ervan!

Eva: een jongen, gaaf! Had je dat voorgevoel ook? Geniet ervan, ik vind de jongens-voorpret heerlijk. Vind het nl erg stoer dat ik straks een kereltje op de wereld ga zetten... ;-)

Janien: heftig zeg, sterkte... Pff moet er niet aan denken!

Chris: meid, sterkte ermee! Hou je taai...

Groetjes Janneke
33 weken en 2 dagen alweer! :-D

Hey

Hopje wat super dat jij ook de 23e je NOD hebt! Dit moet gewoon goed komen!
Komt ook nog eens goed uit dat de 23e mijn geluksgetal is.
Die zaterdag na de vrijdag dat ik 37.0 had, had ik gewoon weer een temperatuur van 36.8 en de dagen erna ook direct weer.
We hebben op zondag, maandag, woensdag, zaterdag en afgelopen maandag geklust.
Aan de ene kant hoop ik dat echt maandag mn ei zou hebben gehad want dan komt het klussen goed uit. We zullen zien.
Super trouwens dat die testen werken! Ik denk dat als ik niet zwanger ben dat ook maar ga doen, maar blijf ook gewoon temperaturen.

Miss: Kinderen tot 3 jaar kunnen overlijden aan de wiegedood.
Toen ik geboren werd werd er inderdaad gezegd dat kleine baby's niet op hun buik mogen slapen. tegenwoordig zijn ze daar op terug gekomen omdat het nooit echt bewezen is. Ze weten tegenwoordig de echte oorzaak nog steeds niet jammer genoeg.

Janneke, wat lekker zeg dat je vrijdag je laatste dag hebt.
Aftellen kan beginnen. Leuk straks de kaart uitzoeken, heb je al een beetje een idee.
Of word het een beetje in dezelfde stijl als de babykamer?

Nou hier alles dus rustig. Het aftellen naar mn NOD toe kan weer beginnen. Vreselijk zeg, de tijd kan maar niet snel genoeg voorbij gaan.

fijne dag nog

kus

@Ryanne: AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!
Een tweeling!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat is echt shocking om daar nu pas achter te komen. Dat ze dat niet eerder hebben gezien, echt ongelovelijk!!!! Ik kan me goed voorstellen dat je hele wereld op zn kop staat. Ondanks dat het een enorme rijkdom is om 2 kindjes te krijgen, beinvloedt het natuurlijk wel een hele hoop. Wow, ik begrijp echt dat je het even moet laten bezinken. Maar wel heel fantastisch en speciaal natuurlijk. Heel erg gefeliciteerd!!!

@Liss: Jij hartstikke gefeliciteerd met het kleine mannetje in je buik. Super leuk!!!!!!!
Nu is het allemaal een stuk werkelijker, nu je weet wat het wordt, vind je niet?

@Luxx: wat fijn dat je er zo met je moeder over kan praten. Is fijn om met iemand te kunnen delen.

@Puk: leuk dat je het aan je familie hebt verteld. Is zo spannend om te doen.

@Hopje: gelukkig, dat je uiteindelijk toch een positieve ovutest hebt gehad. Anders heb je ook het gevoel dat je voor niets aant testen bent. Hopen dat het klussen veel baat heeft deze keer.

@Rianne: Morgen eindelijk je echo. Ik hoop zo dat het een prachtige ervaring wordt, dat je gerustgesteld bent en lekker kan gaan genieten.

@Bionda: dit komt me heel bekend voor. Ik heb het regelmatig. Duizeligheid, zwart voor de ogen, tintelen, zweten......gelukkig is het een echte zwangerschapskwaal die er gewoon bij kan horen. Mijn vk heeft me ookal gerustgesteld. Ik ben nu floradix aan het gebruiken. Gewoon bij de drogist verkrijgbaar. Het is een natuurlijk ijzersupplement. Door mijn vk aangeraden.

@Chris: het klink allemaal niet goed. Hoop dat je goed je rust kan nemen en het allemaal een plaatsje kan geven. Veel sterkte!!!!!!!!!

@Salsa: wat lachen!!! Ik ben ook aan de sandwichspread. Het liefst met een plakje kipfilet eronder..haha. Dat eet ik normaal nooit. Maar net wat je zegt, 't is niet ongezond. Hoop dat die misselijkheid snel helemaal verdwijnt.

@Janien: wat vreselijk!!!! Het eerste jaar van mijn dochter was ik er wel mee bezig. Maar als ze een jaar worden, zijn ze al zo sterk. Het gebeurt al vrij weinig in NL en na het eerste jaar neemt de kans helemaal drastisch af. En dan met 1,5 jaar. Echt afschuwelijk. Misschien dat ik nu bij de tweede zo'n matje koop die gaat piepen als het kindje niet meer ademt. Gewoon voor mn eigen geruststelling. Heel veel sterkte bij de crematie.

@Eva: jij ook super gefeliciteerd met je knul!!!! Hebben jullie al een naam?

@Janneke: Bijna met verlof. Heerlijk!!!!!!!!!!!!! Het komt nu wel erg dichtbij, he? Lekker dat je alles klaar hebt. Ik ben zo benieuwd. Dadelijk krijgen we alle bevallingsverhalen hier op het forum. Leuk!!!!!

@Sylvia: jij ook veel plezier met je echo morgen!!!!

Weten de zwangere meiden al waar ze willen bevallen? Ik denkt trouwens dat ze bedoelen dat je met die kan van mvm kan spoelen tijdens het plassen na de bevalling. Kan namelijk nogal branden.
Ik heb vandaag mn kleine meisje ingeschreven bij de peuterspeelzaal. Gaat ze vanaf mei naar toe. Wat worden ze snel groot....snik.
Ik zag dat de meeste, tot nu toe, denken dat ik een meisje krijg. Denk ik zelf stiekem ook. We zullen zien volgende week. X

Hallo Dames

Ryanne weer een beetje van de schrik bekomen? Nu wel weer gaan genieten hoor!

Mex, de tijs gaat dan snle he? Waarom denk je een meisje? Je had trouwens bij je eerste wel een mooie buik zeg!

Sylvia heel veel plezier morgen!!! We gaan voor 2 positive uitslagen!

Morgen EINDELIJK de echo. Heb vandaag natuurlijk nergens last van. Dus Helemaal op van dezenuwen. We zullen het eindelijk zien morgen. Ik hoop zooooo dat 3 keer scheepsrecht is! Morgen gelijk om 08:40!! Ik laat het jullie weten! Duim duim duim.

x

He Meiden,

Ben ik weer. Ik ben weer een beetje geland op aarde en begin nu langzaam aan het idee te wennen. Je krijgt wel heel aparte reacties als je verteld dat je er 2 krijgt. Bijna iedereen begint te lachen, terwijl we zelf zoiets hadden van aaaahhhhhhhhh. Maar goed.
Het wordt wel een hoop geregel. We waren al aardig op weg voor 1, maar nu kunnen we weer opnieuw beginnen. De kinderwagen die we al gekocht hadden weer verkopen en een andere kopen, idem voor de box. Het kamertje nemen we wel over, maar moeten weer op zoek naar een 2e ledikantje, etc. etc. Ook dingen als kraamzorg enzo moeten we nu ineens laten weten dat we er 2 krijgen. We krijgen nu 64 uur kraamzorg ipv de standaard 49. Het komt allemaal vast goed, maar blijft nog wel wennen.

Het verklaart trouwens wel het een en ander voor mezelf, dat het er nu 2 zijn. De laatste paar dagen weer onwijs moe, last van een lichte vorm van bloedarmoede, last van brandend maagzuur(terwijl je daar anders pas aan het eind van je zwangerschap last van kan hebben) en mijn buik is de laatste 2 weken heel erg gegroeid, omhoog zeg maar.

rianne: echo vandaag!! Ik hoop zo voor je dat alles goed is! Laat je het snel weten?

mex: tja, voor mij wordt het nu een ziekenhuis bevalling.... hoezo denk jij dat het een meisje wordt?

janien: aan het wachten op je nod? wat duurt wachten lang he? En sterkte vandaag he?

janneke: nog maar even en dan lekker verlof! en ook nog even lekker een weekje weg, heerlijk! geniet ervan!

missx: lekker gewinkeld dus? ben benieuwd!

sylvia: lekker dat het zo goed gaat met je zwangerschap, alleen jammer van de migraine. Hoop dat dat snel minder wordt.

Eva: en al gewend aan jullie jongentje? Maar dat idee had je zelf ook al, of niet? Alles goed verder? Ik moet nu idd onder behandeling bij een gyn omdat het er nu 2 zijn. Ik ben benieuwd. Dinsdag weer een echo en dan die dinsdag erop weer een afpraak.

hopje: Ja, tweeling zit wel in de familie. De oma van mijn vriend is een tweeling en het schijnt ergens ver in de kant van mijn vaders familie voor te komen. Maar ja, na al 2 echo's gehad te hebben verwacht je het niet meer. Hoe is het met jou?

Puk: Dus ook aan het plassen voor mvm? Goed zo. Ik weet trouwens niet meer wie het vroeg, maar die kan kon je ook nog eventueel gebruiken voor het opvangen van vruchtwater dat je verliest. Om te controleren of het helder is of niet.

Salsa: Vervelend meid, dat je nog steeds last hebt van de misselijkheid. Hoop voor je dat het toch echt minder gaat worden. Hebben ze wel een beetje begrip voor je op het werk?

Rozalien: Welkom hier! Klets lekker mee!

Liss: Hoe is het? Al echte jongensdingetjes gekocht? En vertel je het ook aan je omgeving?

Chris: Hoe gaat het nu meid? Neem lekker de tijd voor jezelf! Het is allemaal niet niks wat je hebt meegemaakt en dat uit zich ook blijkbaar.

Bionda: Hoe is het nu? Nog steeds last van duizeligheid? Het is wel een zwangerschapskwaaltje, maar doe het wel rustig aan hoor!

Maaike: Hoe is het?

Nou, ik ga lekker douchen, zodadelijk naar de kapper, maar eens even kijken of er nog wat leuks van gemaakt kan worden!

Fijne dag!

Liefs
Ryanne

Hoi meiden.

@Bionda: hoe is het nu met je? Niet meer flauwgevallen hoop ik!

@Chris: meis wat een ellende allemaal! Ik hoop dat je je snel weer een beetje jezelf voelt. Doe rustig aan meis.

@Liss: Hoe gaat het met verhuizen? Hoe was het bij de verloskundige gisteren?

@Salsa: wat fijn dat alles weer goed was met de kleine! Bij mij is het niet sandwichspread maar gaat de pindakaas snel haha!

@Hopje: Wij doen niks aan valentijn, vinden het commercieel. Ik vind het leuker om juist express een week van te voren of een week daarna wat te geven aan mijn mannetje haha! Wat super dat je een positieve ovulatietest heb gehad. Duim duim!

@Puk: wachtlijst van 24 maanden? Pff.. ik hoop dat je toch wel wat eerder een plekje hebt! Wat leuk dat je vriendin graag wil oppassen.

@Janien: heel veel sterkte vandaag bij de crematie!

@Sylvia: wat goed dat je je goed voelt. Wel balen van de migraine! Misschien dan toch een meisje ja :)

@Janneke: bijna verlof, lekker!! En bijna op vakantie, heerlijk!

@Mex: Ik wil graag bevallen in het ziekenhuis, dat geeft me een wat fijner gevoel. En weet jij al waar je wil bevallen? Volgende week de pretecho, leuk!!!

@Rianne: en hoe was de echo????

@Missx: mooi dat je goed geslaagd bent! Foto's van de echo staan op hyves...

Er zijn een paar meiden die het vroegen: ik had de afgelopen 3 weken opeens heel sterk het gevoel dat we een zoon krijgen. Ik was er zelfs bijna van overtuigd. Ik keek opeens alleen maar naar jongenskleding (en alle bakerpraatjes en chinese horoscoop zeggen ook een jongen!). Wij hadden al een jongensnaam voordat ik zwanger werd, die blijft nu ook staan. Eergister een leuk blousje gekocht voor de kleine en gister van mijn mannetje een pakje gehad die we als eerst aan gaan doen bij de kleine! Erg leuk allemaal!
Ik krijg als het klopt vandaag te horen welke dagen ik kan gaan werken na het verlof, ben benieuwd.
Liefs Eva

Terug
Bovenaan