Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hey Shanna,

Oh meid wat balen dat je ongi geworden bent! Die kl*te RD'tjes!! Bah bah bah!!
Sterkte meid en probeer de moed er  in te houden hè. Ik denk aan je.

X hopje

Hoi Meiden,

Hier alles redelijk, niet zo leuk weekend gehad, waarom kan mijn vriend geen kleine cadeau kopen voor valentijn, nu een groot ketting en oorbellen. En ik vind ze lelijk en ze zijn veel te zwaar voor aan mijn oren. Wat moet ik doen? En mijn vrije vrijdag kan ook al niet door gaan. het heeft voor en na delen een baas als je vriend. Maar nu baal ik er even van.

Hopje: vervelend al die pijntjes. Bij mij is mijn buikpijn ook niet weg, meestal als mijn rd door komen ben ik er van af maar dit keer niet. Vanavond kan ik naar de huisarts bellen voor de bloed uitslag. Hopelijk weet ik dan meer.

Bion: ik zal voor je duimen vanmiddag, spannend allemaal.

Janien: over het temperaturen.   Ja, ik blijf zo stil mogelijk liggen en elke dag om ongeveer dezelfde tijd. Onder de dekens. Gebriuk een zaklamp om te kijken of de termometer aanis en dan neem ik de temperatuur op en dan kijk ik ook weer met de zaklamp. Ja mij nacht kastje ligt vol, zaklamp, termometer , pen, papier. IK sta pas op als ik de temperatuur heb, en je moet ook om de cylcus goed te kunnen volgen eigelijk de zelfde tijd naar bed gaan en min. 8 uur slaap en alochol en een onrustig nacht kan je temperatuur al verstoren. Ik had het volgens de dokter wel goed gedaan. Nu is mijn tem al   4 dagen 36.7. Maar ik probeer alles goed bij te houden. Wel leuk dat je al een leuk babykamer heb gezien. Nu maar hopen dat het snel raak is.

Janneke verlof heerlijk, je heb het verdiend. Geniet er van.  

Liss: rust wel op tijd he. Ik was blij dat met de bouw van ons huis dat wel alles in delen hebebn kunnen verhuizen. en mijn onze ouders stonden ook nog een spullen en alles kwam in delen naar ons huis en dan een een kamer die we nog niet gebruiken naar gezet en dan rustig op mijn gemak alles gaan uitpakken en opruimen.

Shanne: balen nieuwe ronde nieuwe kansen, hoop blijven houden. Probeer ik ook.

Ryanne: wanneer moet je deze week naar de gyncoloog.

Drukke week bij de vk en echo? Spannend.

Ik moet gauw verder werken.

Gr. Maaike

Even mijn voorspelling ingevuld..

X hopje

Ryanne  

Mex          

Sylvia          

Salsa        

MissX        

Janien

Meisje

Hopje
 2 Meisjes
 Jongen
 Jongen
Meisje  

Meisje

Liss
 Jongen

meisje

Maaike
 Jongen
 meisje

Christy
 Meisje

Rianne

Meisje

Jongen

Puk

Jongen

Jongen

Eva

Jongen
en meisje

meisje

meisje

jongen

jongen

Ryanne

Meisje

Mex

Meisje

meisje

Salsa

Jongen

meisje

Sylvia

meisje

meisje

MissX

2 meisjes

Jongen

het lukt evenniet met het lijst,

dus danmaar zo.

Ryanne een jongen en een meisje

Sylvia een meisje

Salsa een jongen

Missx een meisje

Liefs maaike

@Janneke: Heerlijk!!! Verlof!!!! Ik zou zeggen: geniet ervan. Maar zo te horen, doe je dat ook. Lekker nog een weekje er tussen uit. Het komt nu allemaal wel heeeeel dichtbij. Je hebt het vast al eens verteld  want je ging toch in het ziekenhuis bevallen? Zie je er tegenop of heb je zoiets van ik zie wel?

@Bionda: ben benieuwd hoe de echo was!!!!!

@Rosalien: van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

@Sylvia: Die rusteloze benen zijn verschrikkelijk. Ik heb vorige keer alles geprobeerd. Van wisseldouches, rekverband eromheen, benen recht omhoog tegen de muur voor het slapen gaan, massages, noem maar op. Gek werd ik ervan. En na mijn bevalling was het meteen over. Het begint nu bij mij weer te komen. AAAHHHHHH!!!!!!! Ik heb idd weleens gehoord dat het kan zijn dat je een tekort aan magnesium hebt. Maar ik gebruik floradix dus dat wordt bij mij aangevuld. Volgens mijn vk is er niet veel aan te doen. Fijn he, zwangerschapskwaaltjes??!!!!!

@Liss: succes met de verhuizing. Hoop dat je dadelijk tijdens dat weekje vrij een beetje bij kan komen.

@ Janien: volgende week nod, spannend!!!! Ik heb ook een maand of 3 getempt. Mijn temp bleef ook heel constant hoog na mijn ei. Op de dag dat ik 'smorgens een daling zag, werd ik ook altijd meteen ongi. Dat is ook normaal dat je pas een daling hebt vlak voor je menstruatie. Ik hoop dat jouw temp hoog blijft en dat je volgende week een positieve test in handen hebt.

@Hopje: spannend!!!! Ik had ook pijn in mn rug al een week voordat ik kon testen. Vervelend he, dat wachten. Succes!!!!!!!!!!!!!!!!

@Ryanne: morgen echo, toch? Ben heel benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo meiden,
Jeetje wat gaat het toch altijd snel als je een tijdje niet bent geweest.

@Shanna wat balen van je rd'tjes het was er zo'n geschikte datum voor geweest.

@Janneke Verlof wat heerlijk, geniet ervan!

@Rosalien van harte gefeliciteerd. Nog even over wat je wel en niet mag eten, Je mag wel gerookte vis eten als het maar niet vacuumverpakt is. En van mijn verloskundige mag ik gewoon alle kaas soorten eten omdat de rauwe kaas (au lait cru) bijna niet voorkomt in Nederland. Maar als je er onzeker over bent kan je gewoon je verloskundige bellen om dat te vragen. Ik heb met 12 weken zelfs nog een aantal keer rauwvlees gegeten omdat ik stomweg was vergeten dat ik zwanger was, maar de verloskundige vond dat niet zo'n probleem. Ik moest er gewoon een beetje voorzichtig mee zijn.

@Ryanne Jeetje! Twee... Ik kan me voorstellen dat je daar even tijd voor nodig hebt om aan het idee te wenen. Het is wel even weer goed alles overdenken en organiseren nu.
Maar toch wil ik je even feliciteren!

@Puk dus jij hebt ook al een aantal zwangerschapsverlavingen lees ik. grappig dat ham nu zo anders smaakt.

@Puk Jeetje dat je 24 maanden moet wachten voor een plekje voor je kindje, dat is hier in het noorden wel anders gelukkig. Hoe is het nu met je misselijkheid?
Bij mij is het hoogtepunt tussen 5-10 weken geweest kwa misselijkheid en overgeven. Daarna werd het 'gewone' misselijkheid die met eten wel even een moment weg trekt. Ik begin nu aan m'n 16 de week maar maar ik kan niet zeggen dat het de afgelopen weken beter is geworden en ik heb zo'n voorgevoel dat het blijft. Maar goed ik vind het nu een stuk dragelijker (hoewel ik er gek van wordt dat m'n mond de heledag vol loopt met speeksel wat ik steeds moet weg slikken).

@Janien jeetje wat een treurig verhaal van het buurmeisje van je ouders. Ik wist ook niet dat je met 1,5 jaar nog  kon overlijden aan wiegedood.  Wat appart dat je temp ineens zo omhoog ging....Hoe was het de dag erna? Had je niet je ei?

@Mexx ha sandwichspread maatje. Dus jij doet het met een plakje kipfilet. Dat ga ik dan ook eens proberen. Met kaas is trouwens ook erg lekker.
Ik ga hopelijk thuis bevallen. Maar na een aantal ramp verhalen heb ik toch besloten een bed in de woonkamer te zetten ipv boven op onze slaapkamer. Maar jij was wel snel met bevallen zeg. Ik hoop dat het de volgende keer iets rustiger gaat want anders wordt het een behoorlijke uitputtingsslag.

@Rianne Meid wat fijn dat alles goed was met je kindje! Gefeliciteerd. Ik hoop dat je er nu een beetje van genieten kan.

@Biondaatje hoe was je echo?

@Liss wel fijn dat je een weekje vrij hebt voor je verhuizing. Nou succes maar vast.

Even het schmatje aangepast voor maaike en mij.

Ryanne  

Mex          

Sylvia          

Salsa        

MissX        

Janien

Meisje

Hopje
 Meisje
 Jongen

Liss
 Jongen

meisje

Maaike
 Jongen
 meisje
 Meisje
 Jongen
meisje

Christy
 Meisje

Rianne

Meisje

Jongen

Puk

Jongen

Jongen

Eva

Jongen
en meisje

meisje

meisje

jongen

jongen

Ryanne

Meisje

Mex

Meisje

meisje

Salsa

Jongen

meisje

Jongen

Meisje

Sylvia

meisje

meisje

MissX

2 meisjes

Jongen

@Sylvia fijn dat bij jou ook alles in orde is. Veel plezier alvast in disney. Ik hoop niet dat je rusteloze benen roet in het eten gooien.

@Eva lekker dat je verlof en dagen nu geregeld zijn. Helemaal lekker dat je om de dag werkt!

@Maaike wat balen dat je RD'tjes al weer zijn door gekomen.

@Ramona wat gezellig dat je weer mee komt kletsen en gefeliciteerd!

@Mama van tim wat fijn dat alles goed met je gaat, houden zo natuurlijk! Hoe later de echo hoe groter het kindje hoe mooier de echt! Nog even wachten en dan is het zo ver.

Hier alles rustig. Nog al een druk weekend gehad, dus lag gister om 19.30 uur al te slapen en werd vanmorgen pas op 7.45 uur wakker door de wekker. Echt niet gezond...haha.

Liefs Salsa

He lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties! Doet me hartstikke goed. Ik ben alleen nog niet ongi, alleen negatief getest. Dus afwachten...
Morgenochtend gaan we weer testen, maar heb er zelf niet zoveel hoop in. Heb steeds hele rare pijn in m'n onderbuik, lijken m'n eierstokken wel ofzo.

@ Hopje, hoop dat het voor jou straks goed nieuws is!

@ Maaike, jammer van je valentijnscadeau! Altijd leuk als je krijgt wat je graag hebben wilt. Sommige mannen hebben niet zo'n goede smaak of moet je het influisteren haha! Ik heb een flesje Noa gekregen. Was (alweer) op en is echt m'n favoriete geurtje.

@ Puk, ik zag dat o.a. Sylvia al had gereageerd over het oppassen, maar kijk ook eens op viaviela.nl (die bemiddelt).

@ Janneke, lekker hoor, verlof! Geniet er maar volop van!

@ Ryanne, volgens mij had ik je nog niet eens gefeliciteerd, schaam schaam, zo met mezelf bezig! Dus bij deze Van harte!!! Geweldig nieuws!

xx Shanna

Ryanne  

Mex          

Sylvia          

Salsa        

MissX        

Janien

Meisje

Hopje
 Meisje
 Jongen

Liss