Hoi Meiden,
Hier alles redelijk, niet zo leuk weekend gehad, waarom kan mijn vriend geen kleine cadeau kopen voor valentijn, nu een groot ketting en oorbellen. En ik vind ze lelijk en ze zijn veel te zwaar voor aan mijn oren. Wat moet ik doen? En mijn vrije vrijdag kan ook al niet door gaan. het heeft voor en na delen een baas als je vriend. Maar nu baal ik er even van.
Hopje: vervelend al die pijntjes. Bij mij is mijn buikpijn ook niet weg, meestal als mijn rd door komen ben ik er van af maar dit keer niet. Vanavond kan ik naar de huisarts bellen voor de bloed uitslag. Hopelijk weet ik dan meer.
Bion: ik zal voor je duimen vanmiddag, spannend allemaal.
Janien: over het temperaturen. Ja, ik blijf zo stil mogelijk liggen en elke dag om ongeveer dezelfde tijd. Onder de dekens. Gebriuk een zaklamp om te kijken of de termometer aanis en dan neem ik de temperatuur op en dan kijk ik ook weer met de zaklamp. Ja mij nacht kastje ligt vol, zaklamp, termometer , pen, papier. IK sta pas op als ik de temperatuur heb, en je moet ook om de cylcus goed te kunnen volgen eigelijk de zelfde tijd naar bed gaan en min. 8 uur slaap en alochol en een onrustig nacht kan je temperatuur al verstoren. Ik had het volgens de dokter wel goed gedaan. Nu is mijn tem al 4 dagen 36.7. Maar ik probeer alles goed bij te houden. Wel leuk dat je al een leuk babykamer heb gezien. Nu maar hopen dat het snel raak is.
Janneke verlof heerlijk, je heb het verdiend. Geniet er van.
Liss: rust wel op tijd he. Ik was blij dat met de bouw van ons huis dat wel alles in delen hebebn kunnen verhuizen. en mijn onze ouders stonden ook nog een spullen en alles kwam in delen naar ons huis en dan een een kamer die we nog niet gebruiken naar gezet en dan rustig op mijn gemak alles gaan uitpakken en opruimen.
Shanne: balen nieuwe ronde nieuwe kansen, hoop blijven houden. Probeer ik ook.
Ryanne: wanneer moet je deze week naar de gyncoloog.
Drukke week bij de vk en echo? Spannend.
Ik moet gauw verder werken.
Gr. Maaike