Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hey ladies!!

allemaal lekker weekend gehad?
Hier alles goed,alleen super druk..... we zitten nu tussen de dozen en spullen die uit elkaar zijn gehaald.....pffffff wat een zooitje nog 12 daagjes dan gaan we over!!!
en dan ook lekker een weekje vrij! ben er zo aan toe
er is ook een last van mij afgevallen dat nu ook alle administratie is geregeld.
verder groei ik goed en voel de beeb met name in de avond

@ sylvia, onrustige benen kunnen betekenen dat je mischien te druk bent geweest.
      Ook kan dat een voorteken zijn van spataderen zei mijn VK
ik heb er soms last van en leg ze dan wat hoger in bed dat wil ook nog wel eens helpen

@ Rosalien, Gefeliciteerd meid! weet je al welke datum je bent uitgerekent?

@ janneke, Joehoe verlof wat zal je blij zijn zeg! heerlijk genieten nu en straks nog lekker een weekje weg..... klinkt heerlijk!

@ bionda, Vandaag je termijn echo spannend!

@ shanna, balen meis neem de tijd!

@ ryanne, zit vandaag pas je verhaal te lezen jeetje dat zal even schrikken zijn geweest! als je de afgelopen tijd dacht dat het er 1 was en nu opeens 2!

@ mex,bijna je pretecho he! leuk dat je op hyves er bij bent gekomen!

@ eva,vanaf de 25ste zit ik bij de lekbrug! hoe is het verder? babykamertje begint er leuk uit te zien zeg!

@ de rest, hoe is het?

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Christy
25
???????
1 (na MK)
1

Hopje
28
23 februari
7
1

Janien
22
23 februari
8
1

LuxX
27
.... februari
9
1

Maaike
29
14 maart
6 (na mk)
1

Shanna

27

......   Maart

6

1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
9    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
28
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Rosalien

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Jolanda
???
???
??

Rosalien

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
23  feb

20 wkn echo
 20 wkn en 4 dgn

19.30  uur

MissX
18 febr
controle, echo??
16  wkn en  1 dag
15.30 uur

Mex
18 feb
2e (pret) echo
16 wkn 4 dgn
11.00

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken
9:30  uur

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
16feb
2e  echo
10weken en 5dagen  
16:45   uur

Rianne31
17 feb
Controle Gyn
8 weken en 3 dagen
11.40 uur

Puk
24 feb
1e echo
9 weken
15:15 uur

Eva

26 feb

Controle verloskundige

23 wkn 1 dag

8:30

Goedemorgen ladies,

Nou gek hoor, zit in mn badjas achter de pc. Manlief is net naar zijn werk (is 2 dagen weg...:-() en ik heb niet zoveel te doen, want... heb verlof! Nu besef ik het me natuurlijk pas, weekenden zijn toch anders. Heb lekker een pot "geboortethee" gezet, lekker. Vriendin kwam zaterdag een "verloftasje" brengen met allemaal lekkere dingen; thee, chocolade, rozenblaadjes voor in bad, tijdschrift en die thee. Mmmmm!

Ga vanmorgen rustig aan doen, lekker in bad, beginnen in "veilig bevallen" zodat ik vanmiddag even de stad in kan. Ga wel met de auto maar  de meters lopen kosten me wel energie. Daarna weer mn bedje in.  Mn ouders komen vanavond quiche eten (heeft manlief gister al gemaakt, handiggg!) en daarna ga ik naar zwangerschapsyoga.

Heb nu echt enorm veel zin in de vakantie. Weer is nu best wel heftig, veel sneeuwbuien en gesloten pistes. Maar het zonnetje schijnt volgende week te komen dus das mooi, kan ik af en toe met boek op terras.

Tip voor de zwangeren: als je je beebje nog niet heel vaak voelt of je wil het beetje stimuleren: eet of drink dan iets zoets. Als het koud is (bijv zoet drankje) dan gaat het soms nog beter. Mijn beeb is al erg lang actief maar ik kan er donder opzeggen: als ik suikers eet of drink dan gaat ie 9 van de 10 keer meteen "tekeer".

O ja nog een tip voor de zwangeren: cd "Mother & baby" van Mozart. Is echt heeerlijk.... Ben normaal niet van de klassieke muziek maar luister er steeds meer naar en deze is speciaal voor als je zwanger bent of voor na de zwangerschap. Heeeel relaxed word ik ervan!

Sylvia: die benen, das een typisch zwangerschapskwaaltje. Kan komen door een tekort aan magnesium. Ik slik (homeopatische) bolletjes die soort aanvulling zijn nu tijdens de zwangerschap. Misschien kun je het eens vragen bij je apotheek of huisarts. Ik heb wel eens gehoord dat het heeeel vervelend kan  zijn.
Leuk naar euro disney! Geniet ervan!

Fijne dag ladies!

Groetjes Janneke

Goedemorgen

Zo Janneke jij geniet op en top van je verlof. Gelijk heb je!
Lekker hoor dat je thuis een bad hebt..

Hopje hoe staat het bij jou? Kun je aan iets merken dat je denkt dat je zwanger bent of dat je ongesteld gaat worden?
Nog een week!

Maaike hoe doe jij het met temperauren? Blijf je gewoon onder de dekens liggen?
Haha misschien een stomme vraag maar ik ben er even nieuwschierig na.

Liss wat lekker zeg nog maar 12 dagen! Weet je al een beetje wat voor stijl je in nieuwe huis wilt?

Het weekend is weer voorbij. Vandaag en morgen nog lekker vrij.
Genoeg te doen hoor, dus de dagen zullen wel weer voorbij vliegen.
Zaterdag even weer naar de Ikea niet dat we  er weekelijks komen hoor, maar we hebben er een mooie kledingkast gezien. Hebben we zoiezo nodig, want degene die nu in de logeerkamer staat moet weg. Daar komt de babykamer en dat ding dat er nu staat wil ik echt niet in mn slaapkamer hebben staan. Haha

Verder hier echt aftellen geblazen hoor. Ben zo nieuwschierig of ik zwanger ben.
Vanochtend getemperatuurd. Had ik 37.3! Gisteravond voor het slapen gaan ook 37.3
Ik hoop zo dat het betekend dat ik zwanger ben, maar durf er nog niks van te hopen, want mn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden. We zullen zien!

liefs

he meiden

even snel voor ik straks moet werken nou ik ben best zenuwachtig voor vanmiddag het enige wat ik denk als het maar goed is als het maar goed is naja dat denkt hoopt natuurlijk iedereen maar word gek van mezelf haha manlief is ook wel zenuwachtig en die is bang dat er onderweg wat gebeurd zodat ie te laat is maar ik zeg positief blijven denken komt goed..

nou als alles goed is vanmiddag dan gaan we het vanavond aan de rest van me schoonfamilie vertellen met een shirtje want me schoonmoeder is vandaag 50dus hebben we vanavond een feestje van..

en iedereen mag het dan natuurlijk weten..

@jannie lekker hoor verlof ja je hebt nu tijd over he lijkt me ook best wel raar maar geniet er lekker van!!!

nou ik probeer na de echo even te reageren en anders vanavond laat..

xxbion

Hallo

ik weet niet meer wie dat precies vroeg maar ik ben rond 18 oktober uitgerekend

liefs rosalien

Hallo

ik weet niet meer wie dat precies vroeg maar ik ben rond 18 oktober uitgerekend

liefs rosalien

Hey meiden,

Allemaal een goed weekend gehad?

@Janneke: geniet van je verlof! En succes met de laatste loodjes!

@Janien: spannend dat je temperatuur zo hoog blijft!! Ik hoop het zo voor je! Het is je zo gegund!!

Met mij gaat het goed. Voel me anders dan anders, kan het alleen niet omschrijven. De pijn in mijn zij was een paar dagen weg maar is er nu weer. Vanaf vandaag ook een beetje zere onderrug. Iets wat ik nooit heb als ik ongi moet worden dus wie weet. Over 1 week weten we meer!

Fijne dag meiden!

X hopje

Hey Rosalien,

Vergeet ik je helemaal te feliciteren. Van harte meid!! Geniet er van!!

X hopje

Terug
Bovenaan