A
Anoniem
Guest
he meiden daar ben ik dan weer even vandaag lekker een doe niks dag alleen eind van de middag een verjaardag verder lekker rommelen..
@rosalien GEFELICITEERD meid geniet er lekker van!!
@jannie lekker zeg verlof je zal er wel aan toe zijn..
en even een weekje er tussen uit echt lekker geniet er van!!
@syl en rian goed meiden dat de echo goed was geniet er lekker van..
nou wij hebben morgen de termijn echo ik ben toch best wel een beetje zenuwachtig moet ik zeggen al was de echo met 6weken en 5dagen goed ben nu bijna 3maanden tis wel erg spannend als morgen alles goed is mag iedereen het weten..
vannacht had ik gedroomd dat ik ineens niet weg mocht van me baas voor de echo haha wat kunnen zwangere vrouwen toch raar dromen..
nou ik ga eens de afwas doen en rommelen..
ik laat het morgen even weten denk wel dat het laat is want we hebben een verjaardag van me schoonmoeder die word 50 dus daar moeten we direct erna heen..
xxbion
@rosalien GEFELICITEERD meid geniet er lekker van!!
@jannie lekker zeg verlof je zal er wel aan toe zijn..
en even een weekje er tussen uit echt lekker geniet er van!!
@syl en rian goed meiden dat de echo goed was geniet er lekker van..
nou wij hebben morgen de termijn echo ik ben toch best wel een beetje zenuwachtig moet ik zeggen al was de echo met 6weken en 5dagen goed ben nu bijna 3maanden tis wel erg spannend als morgen alles goed is mag iedereen het weten..
vannacht had ik gedroomd dat ik ineens niet weg mocht van me baas voor de echo haha wat kunnen zwangere vrouwen toch raar dromen..
nou ik ga eens de afwas doen en rommelen..
ik laat het morgen even weten denk wel dat het laat is want we hebben een verjaardag van me schoonmoeder die word 50 dus daar moeten we direct erna heen..
xxbion