Hoi Meiden,
Wat een slecht weer en al een drukke ochtend gehad. Met de auto in belgie naar de autokeuring geweest. Alles goed alleen een papier niet bij, moet nu binnen 3 maanden nog een keer langs gaan.
Bionda wat gewellig dat alles goed gegaan is. Was je mannetje er ook bij.
Ryanne, spannend de echo vanmiddag, Ik ben nog niet op zoek naar een kinderwagen eerst maar eens zwanger zien te raken. Ik denk dat je ook een jongen en een meisje krijgt, dan heb je er van alletwee een. Maar misschien weet je vanmiddag meer.
Hopje, vervelend he die buikpijn, als je dan weet dat je zwanger bent heb je nog het gevoeld het is voro een goed doel. maar als het niet zo is dat niet leuk. Ik ben naar de dokter geweest voor mijn buikpijn, het is nog niet weg maar ik moe vanavond terugkomen.
Janien: ja met de zaklamp onder de deken, ik vind het zelf vervelend als je net wakker bent om dan veel licht aan te doen, ik loop altijd in het donker naar de badkamer. En we hebben niet echt donker gordijnen dus in de zomer is het al vroeg licht in de kamer. Ik had bij de 1e cyclus dat mijn temperatur hoog blijft tot 2 dagen voor de regel door kwamen, we is de laatste 2 keer mijn cycus anders dan anders geweest normaal 28 dagen , nu 29 en 32 dagen. en nu is mijn temperatuur 36.7 36.6 of 36.8. al 6 dagen. hij is de vorige keer 1 dag veel lager geweest en toen hoog tot 2 dagen voor de regels. Hij was doen bij mij 37.3 / 37.5. Ik hoop dat je er wat aan hebt, volgens de dokter was is goed bezig.
Maar ik moe vanavond terug komen. dodnerdag 5-2 naar dokter geweest voor buikpijn en vertelde dat ik zwanger probeer te raken. maandag 9-2 bloed laten prikken, alles laten nakijken, ook de hormonen en zo. En gisteren gebeld voor de uitslag, alles was goed ( suiker. cholestorl, level, alvleesklier, nieren), behalve de uitlsag was betreft de zwangerschap ( hormonen en zo.). dus vanavond weer naar de dokter om er over te praten. Het had geen haast zei ze maar ik heb er toch minder door geslapen.
ik moet nu verder met werken. Een beetje tijd inhalen.
X maaike