Juni 2008 stoppers deel 5!!

he meiden even snel voor ik ga slapen want ben erg moe

echo was GOED zag er goed uit hartje klopte mooi en bewoog goed wat een wonder zeg als je het zo ziet ben wel wat eerder uitgerekend nu 6september ipv 9 maar dat moet ik nog even veranderen.

nou ik ga slapen morgen weer drukke dag..

xxbion

Goedemorgen meiden,

@Boindaatje: wat geweldig! Geniet er van meid!

@Janien: hoe staat het met je temperatuur? Nog altijd aan de hoge kant? En heb je verder al kwaaltjes/klachtjes? Ik duim voor je meid! Dat de 23e maar een mooie dag mag worden voor ons!

Fijne dag allemaal!

X hopje

Hey Allemaal,

Ben ik weer. Vanmiddag om 15.00 uur weer een echo... Ben zeer benieuwd. Laten we hopen dat er niet nog meer verrassingen komen! Ik hoop stiekem  zelf nu wel een beetje dat het een  jongentje en een meisje zijn, maar ja.... hopenlijk zien we het vanmiddag!  
Het nieuws is nu wel aardig geland en begin het langzamerhand ook wel leuk te vinden. Wordt straks wel veel werk, maar dat komt vast goed.

Afgelopen zaterdag hebben we maar een nieuwe kinderwagen gekocht. Een duowalker van easywalker. Dit is 1 van de weinige waar 2 maxicosi's op kunnen. Leek ons wel handig. Maar wat een boel geld zeg. Ik ben blij dat we hem nu krijgen! Een superaardige oom van mij vriend heeft zich daarvoor opgeofferd. Echt super lief.

Bionda: Gefeliciteerd meid, met de goede echo! Heb je het gisterenavond lekker gevierd op de verjaardag?

Shanna: Maakt niet uit hoor! Ik ben momenteel ook heel veel met mezelf bezig, tja. Maar wel balen dat de rd-tjes er dan nog niet zijn. Heb je nog getest vanochtend? En?

Salsa: Dank je wel. HEt wordt idd een hoop geregel, maar ik ga er maar vanuit dat alles goed komt! Voel je je al wat beter?

Maaike: Balen meid, dat je weekend niet zo geslaagd was. doe het rustug aan. En neem lekker de tijd voor jezelf!

Janneke: Heerlijk, lekker in je badjas achter de computer. En dan ook nog een vakantie in het vooruitzicht! Hmmm.. ruilen????

Rosalien: Gefeliciteerd meid! Geniet ervan.

Hopje: Wanneer kun je testen? Ik zal hard, heel hard voor je duimen!

Janien: Hoe is het nu met je temperatuur? Het is wel een teken toch, dat het hoog blijft na de eisprong? Wanneer weet je wat?

Liss: Lekker he, dat gestress tijdens zo'n verhuizing. Moet je nog veel doen in je nieuwe huis, of is dat al klaar?

Sylvia: Mooi dat alles goed gaat. Lekker aan het genieten van je vakantie?

Eva: Nog steeds alles goed met je? Balen dat je af en toe last hebt van je heup. Maar idd gewoon aangeven met de controles, wie weet kun je er wat aan doen. Ik merk dat ik nu veel sneller last krijg van mijn rug, maar ja, dat is op zich wel logisch. En zeker als ik lang sta. Dus ik ga maar wat vaker zitten.

Nou, ik laat wel weer wat van me horen vandaag.

Liefs
Ryanne

Oh, als 1 van jullie nog een kinderwagen zoekt..... ik heb er nog 1 in de aanbieding! Een zwarte Quinny Speedi sx, met alles erop en eraan! Wie weet!

Hey Ryanne,

Ik weet niet goed wanneer ik kan testen. Als ik mijn vorige cyclus aanhoudt is mijn NOD aanstaande zaterdag. Maar aangezien ik vorige week zondag een positieve ovu test had, en dus dan maandag mijn eisprong zou zijn, kan ik pas maandag testen. Voor alle zekerheid houdt ik dan ook maandag de 23e aan.

Maar jammer genoeg heb ik nu al wat ongi pijntjes in mijn buik. Al heb ik ook af en toe wat steekjes en soms wat last onder in mijn rug.  En ik heb  alle vorige cyclussen juist geen ongi pijntjes gehad. Ach ja, ik ga maar weer van het ergste uit, kan het alleen maar meevallen.

Veel plezier tijdens de echo!!

X hopje

Hey meiden

Bionda wat super zeg dat alles goed is gegaan, lijkt me zo'n mooi moment om te horen dat alles goed is met de kleine!

Ryanne.. spannend meid. Ik hoop ook op een jongen en meisje voor je hoor.
Van beide 1 wel zo leuk! Wacht op een berichtje van je. Ben wel nieuwschierig.
Ik denk alleen dat je twee meiden krijgt. Haha

Hopje kan je het wachten nog volhouden?
Vind het zooo vreselijk zeg. Bababababa
Vanochtend weer 37.3 ik heb er alleen niet helemaal een goed gevoel over, over het temperaturen, omdat ik in het begin niet rond dezelfde tijd heb gedaan. Vaak is het of om half 7 of om half 10. Als ik nu niet zwanger blijk te zijn dan doe ik het elke keer om half 7. Moet dan soms wel de wekker zetten. heb trouwens nog nergens last van, maar dat zegt weinig bij mij helaas.... lucky 23!!

Maaike, haha jij hebt een zaklamp erbij?? sjonge jonge wat je er allemaal wel niet voor over moet hebben. Haha
Manlief staat meestal tegen half 7 op en doet de lamp dan aan.
Ik heb nu al een paar dagen 37.3 en normaal zit ik rond de 36.8
We zullen zien hoop voor je dat je snel zwanger raakt!

ik ga der weer vandoor even het huis schoonmaken..

Hoi Meiden,

Wat een slecht weer en al een drukke ochtend gehad. Met de auto in belgie naar de autokeuring geweest. Alles goed alleen een papier niet bij, moet nu binnen 3 maanden nog een keer langs gaan.

Bionda wat gewellig dat alles goed gegaan is. Was je mannetje er ook bij.

Ryanne, spannend de echo vanmiddag, Ik ben nog niet op zoek naar een kinderwagen eerst maar eens zwanger zien te raken. Ik denk dat je ook een jongen en een meisje krijgt, dan heb je er van alletwee een. Maar misschien weet je vanmiddag meer.

Hopje, vervelend he die buikpijn, als je dan weet dat je zwanger bent heb je nog het gevoeld het is voro een goed doel. maar als het niet zo is dat niet leuk. Ik ben naar de dokter geweest voor mijn buikpijn, het is nog niet weg maar ik moe vanavond terugkomen.

Janien: ja met de zaklamp onder de deken, ik vind het zelf vervelend als je net wakker bent om dan veel licht aan te doen, ik loop altijd in het donker naar de badkamer. En we hebben niet echt donker gordijnen dus in de zomer is het al vroeg licht in de kamer. Ik had bij de 1e cyclus dat mijn temperatur hoog blijft tot 2 dagen voor de regel door kwamen, we is de laatste 2 keer mijn cycus anders dan anders geweest normaal 28 dagen , nu 29 en 32 dagen. en nu is mijn temperatuur 36.7 36.6 of 36.8. al 6 dagen. hij is de vorige keer 1 dag veel lager geweest en toen hoog tot 2 dagen voor de regels. Hij was doen  bij mij 37.3 / 37.5.   Ik hoop dat je er wat aan hebt, volgens de dokter was is goed bezig.  

Maar ik moe vanavond terug komen. dodnerdag 5-2 naar  dokter geweest voor  buikpijn en vertelde dat ik zwanger  probeer te raken. maandag  9-2 bloed laten prikken, alles laten  nakijken, ook de hormonen en zo. En gisteren gebeld voor de uitslag, alles was goed ( suiker. cholestorl, level, alvleesklier, nieren), behalve de uitlsag  was  betreft de zwangerschap (  hormonen en zo.). dus vanavond weer naar de dokter om er over te praten. Het had geen haast zei ze maar ik heb er toch minder door geslapen.  

ik moet nu verder met werken. Een beetje tijd inhalen.

X maaike

he meiden

ja was echt super om te horen dat het goed was het lag als een fotomodel zei ze haha..

@rietje spannend meid laat je weten wat het zijn?? ik denk 2jongens..
ik heb ook de speedi xs mooie wagen he.. wel jammer dat je er niks aan hebt zeg..

@janien ja was idd mooi om te horen dat alles ok was en me schoonfamilie reageerde leuk dus nu mag iedereen het weten..

nou ik ga nog even anderhalf uur werken en vanavond ook nog even wat thuis werken en vroeg me mandje in..

xxbion

Terug
Bovenaan