Hey meiden!
Ben vier dagen niet geweest en ojee wat is er alweer veel bijgeschreven zeg!
@Rosalien, meis wat geweldig voor je zeg!! Het kon ook haast niet anders met twee strepen, maar toch fijn dat de digitale test het dan ook aangeeft he!! Hoe voel je je nu? Kun je het allemaal al een beetje bevatten? Ik heb je gegevens ingevuld in de lijst. Weet je al wanneer je eerste bezoek aan de vk is?
@Janien, ik heb zelf echt geen enkel voorgevoel wat het gaat worden. Is dat raar?? Ik hoor altijd dat aanstaande mama's een voorgevoel hebben, maar ik dus helemaal niet... Wow, die stoute Guus! Haha, moet er ook wel een beetje om lachen, sorry! Leeft je simkaart nog wel? Oh wat spannend dat je temperatuur zo omhoog gaat! Ik duim heeeeeeeeeel hard voor je!
@Jolanda, fijn dat je zo weinig last hebt van kwaaltjes zeg! Ik heb je echodatum in de lijst ingevuld. Wil je eigenlijk weten wat het wordt? En vul je de andere gegevens nog even aan in het lijstje? Wat goed dat je weer meedoet aan MvM! Ik heb vorige week de laatste kannen ingeleverd. Ook wel fijn om weer lekker op de wcbril te kunnen zitten, haha!
@Ramona, gefeliciteerd meis! Wat een goed nieuws! Hoe voel je je? Hoop dat alles goed met je gaat! Super hoor!
@Puk, jeetje dat is even schrikken als je je man onverwachts thuis aantreft!
@Mex, jeetje wat ben jij snel bevallen van je dochtertje zeg! Is het dan zo dat ze dat bij een volgende weer verwachten ja? Ik twijfel toch nog heel erg hoor over wel of niet thuis bevallen... Heb wel het ziekenhuis opgegeven, maar goed, je kunt er altijd nog voor kiezen om thuis te blijven toch? Moet nog wel even de verzekering bellen dat ze me een volledig kraampakket opsturen straks. Vervelend zeg die rusteloze benen! Hoop dat het snel over gaat!
@Jannie, je hebt verlof, heerlijk!!! Lekker genieten nu! Vermaak je je een beetje thuis? Je hebt natuurlijk genoeg te doen. Oh en je gaat al bijna op vakantie, lekker! Er ligt iig genoeg sneeuw. Lekker relaxen daar, hopen dat het zonnetje schijnt! Pas je op met een zwangerschapsmasker?
@Shanna, he wat k#t van die negatieve test zeg! Maar zijn de rd's er nog steeds niet door? Het kan natuurlijk zijn dat je lichaam even nodig heeft om genoeg hcg aan te maken he!? Ik duim voor je meis!
@Bion, nog gefeliciteerd met je schoonmoeder! Zo te lezen is het met de echo allemaal goed gegaan! Super, ben zo blij voor je! Hoe reageerde iedereen?!
@Eva, goed dat je het lijstje even overzichtelijk hebt gemaakt! Dus je buik groeit goed, mooi is dat he! Kan je mannetje er ook niet vanaf blijven? Die van mij vindt het zo bijzonder! Vervelend van je heup. Heb je dat alleen met autorijden? Lief dat je mij ook in het lijstje hebt gezet met de voorspellingen! Ben benieuwd wat iedereen gaat denken. In mijn omgeving denken de meeste mensen dat het een jongen wordt.
@Sylvia, heel veel plezier in Parijs!!!
@Ryanne, wow twee meisjes! Super hoor! (Hihi, ik had het goed!). En jullie hebben al een nieuwe kinderwagen, fijn hoor! Echt lief van die oom. Ideaal dat er twee maxi cosi's op kunnen!
@Liss, nog even knallen meis en dat gaan jullie al over! En je voelt de kleine dus al regelmatig? Bijzonder!!!
@Hopje, oh wat spannend ook voor jou! Ik had ook zo'n last van m'n onderrug! En je voelt je anders dan anders.... Meis ik hoop het toch zo voor je!! Ik ga zondagavond een avondje carnaval vieren. Normaal meer, maar nu denk ik dat ik dit wel genoeg vind. Ben benieuwd hoe dat is, zo nuchter tussen alle dronken mensen, haha!
@Maaike, maar het idee van je vriend is toch heel lief? Fijn dat je bloeduitslagen goed waren! Hoe was het gisteren bij de dokter?
Voor de zwangeren: met hoeveel weken begonnen jullie de beeb te voelen? Ik ben nu 16 weken en voel af en toe zo'n plopje/borreltje, maar twijfel of het m'n darmen zijn of niet. Kun je zoiets al voelen met 16 weken? Beetje vroeg he...
Afgelopen maandag hebben mijn vriend en ik de aktes voor het geregistreerd partnerschap ondertekend. Vond het toch best wel speciaal! Als we in de toekomst gaan trouwen, ga ik het echt niet droog houden, haha! Fijn gevoel dat dat nu ook allemaal geregeld is.
Vanmiddag hebben we weer controle bij de vk. Ben toch wel een beetje zenuwachtig. Heb telkens in m'n achterhoofd dat het bij mijn moeder met 16 weken mis is gegaan. Ik ben nu 16 weken en 1 dag zwanger.... Maar goed, alles wijst erop dat het goed zit. Zal zo blij zijn als we het hartje weer horen!!
Vrijdag lekker met een vriendin naar de 9 maanden beurs. Heb er zin in!
Liefs en dikke kus, ikke
Ryanne
Mex
Sylvia
Salsa
MissX
Janien
meisje
Hopje
2 meisjes
jongen
jongen