Hello ladies,
Bionda: ik zag op Hyves dat je het nieuws al aan het verspreiden bent dus dat betekent goed nieuws! Van harte meid! Bij jou is het dus hetzelfde gegaan als bij ons, meteen weer zwanger na de mk en nu wel alles goed. Fijn dame, geniet ervan en nu alles rondbazuinen. Heerlijk vond ik dat! Hoeveel weken ben je nu? (Lang leve de banners, erg handig ;-))
Ryanne: 2 meiden, wow wat gaaf! Je krijgt meer zorg als je een tweeling krijgt, komt wel goed maar wel veel gedoe. Ik heb altijd graag een tweeling gewild, ben stiekem wel jaloers hihi.
Wat lief van de oom van je vriend, die wandelwagen!!! En 2 maxi cosy's erop, das errug praktisch! Fijn dat je veel echo's krijgt, is leuk ook nog eens en ze houden alles goed in de gaten. Wanneer stop je met werken? 34 weken of wanneer het niet meer gaat?
Sylvia: je bent al weg volgens mij maar veel plezier @ Euro Disney! Volgens mij een geweldige belevenis, vooral voor de kids!
Hopje: oe meid dat klinkt spannend voor jou. Ik hoop het zo voor je!!! Die ongi-pijn kan namelijk ook betekenen dat je baarmoeder aan het groeien is.
Ga je t weekend al testen samen met je man of doe je dat dan pas week erop?
Shanna: die pijn klinkt niet goed en zeker niet fijn... Sterkte meid, houd het goed in de gaten!
Ik kom wel uit Brabant maar we gaan al sinds 24 jaar skien die week en dus ook dit jaar. Nou ja skien, ik ga lekker relaxen! Heb veel boeken en tijdschriften en kan lekker in de sauna en zwembad in het hotel en we zijn met zn 9en dus ontbijten en avondeten doen we met zn allen. Ik kan ook goed alleen zijn. Laptop gaat ook mee dus als ik online kan dan zien jullie me hier wel verschijnen.
Ons kleintje is aan het indalen, wow ik voel het goed! Hij komt steeds lager te zitten en hij drukt erg op mijn blaas, soms krijg ik een enorme pijnscheut ook in mn vagina. Hoort allemaal bij de 34 weken dus vind het wel best. Nu ook begonnen met het boek ' veilig bevallen', schijnt wel een goed boek te zijn.
Nog een tip voor de zwangeren: de 'bump box'! Is een heerlijk 3 delig setje (joggingbroek, hempje en vestje) en is net ff iets gekleder dan een joggingpak. Want mn joggingpak is nu echt heilig!
Heerlijk voor nu en voor op vakantie ook. Is nu in de aanbieding op www.prettymum.nl
Verder ben ik 100% aan het genieten van mn verlof, heb vandaag lekker niks gepland! Morgen nog 1 klantje in mijn salon en 's avonds komen mn schoonouders te eten, vrijdag beetje dingen doen, zaterdag inpakken en me rustig houden zondag: op vakantie! Gaan rustig rijden (vaak stoppen ivm mn bekkenklachten) en dan lekker genieten. Manlief is wel errug blij en opgelucht dat ie toch nog even kan snowboarden komende week!
Fijne dag, groetjes Janneke