Juni 2008 stoppers deel 5!!

Dank jullie wel meiden!

Ben nu nog bezig met de laatste dingetjes. Rond 13.00 uur komt mijn mannetje thuis en dan gaan we de auto inladen. Kids ophalen, die zitten bij de BSO, anders zitten ze hier toch alleen maar de stuiteren en daar gaat de dag wat sneller voor ze.

En dan gaan we richting Parijs! Vanacht overnachten we daar in de buurt en morgen gaan we richting Disney voor drie dagen feest.
Zaterdagavond laat zijn we weer terug.

Tot over vier daagjes!

Hello ladies,

Bionda: ik zag op Hyves dat je het nieuws al aan het verspreiden bent dus dat betekent goed nieuws! Van harte meid! Bij jou is het dus hetzelfde gegaan als bij ons, meteen weer zwanger na de mk en nu wel alles goed. Fijn dame, geniet ervan en nu alles rondbazuinen. Heerlijk vond ik dat! Hoeveel weken ben je nu? (Lang leve de banners, erg handig ;-))

Ryanne: 2 meiden, wow wat gaaf! Je krijgt meer zorg als je een tweeling krijgt, komt wel goed maar wel veel gedoe. Ik heb altijd graag een tweeling gewild, ben stiekem wel jaloers hihi.
Wat lief van de oom van je vriend, die wandelwagen!!! En 2 maxi cosy's erop, das errug praktisch! Fijn dat je veel echo's krijgt, is leuk ook nog eens en ze houden alles goed in de gaten. Wanneer stop je met werken? 34 weken of wanneer het niet meer gaat?

Sylvia: je bent al weg volgens mij maar veel plezier @ Euro Disney! Volgens mij een geweldige belevenis, vooral voor de kids!

Hopje: oe meid dat klinkt spannend voor jou. Ik hoop het zo voor je!!! Die ongi-pijn kan namelijk ook betekenen dat je baarmoeder aan het groeien is.
Ga je t weekend al testen samen met je man of doe je dat dan pas week erop?

Shanna: die pijn klinkt niet goed en zeker niet fijn... Sterkte meid, houd het goed in de gaten!

Ik kom wel uit Brabant maar we gaan al sinds 24 jaar skien die week en dus ook dit jaar. Nou ja skien, ik ga lekker relaxen! Heb veel boeken en tijdschriften en kan lekker in de sauna en zwembad in het hotel en we zijn met zn 9en dus ontbijten en avondeten doen we met zn allen. Ik kan ook goed alleen zijn. Laptop gaat ook mee dus als ik online kan dan zien jullie me hier wel verschijnen.

Ons kleintje is aan het indalen, wow ik voel het goed! Hij komt steeds lager te zitten en hij drukt erg op mijn blaas, soms krijg ik een enorme pijnscheut ook in mn vagina. Hoort allemaal bij de 34 weken dus vind het wel best. Nu ook begonnen met het boek ' veilig bevallen', schijnt wel een goed boek te zijn.

Nog een tip voor de zwangeren: de 'bump box'! Is een heerlijk 3 delig setje (joggingbroek, hempje en vestje) en is net ff iets gekleder dan een joggingpak. Want mn joggingpak is nu echt heilig!
Heerlijk voor nu en voor op vakantie ook. Is nu in de aanbieding op www.prettymum.nl

Verder ben ik 100% aan het genieten van mn verlof, heb vandaag lekker niks gepland! Morgen nog 1 klantje in mijn salon en 's avonds komen mn schoonouders te eten, vrijdag beetje dingen doen, zaterdag inpakken en me rustig houden zondag: op vakantie! Gaan rustig rijden (vaak stoppen ivm mn bekkenklachten) en dan lekker genieten. Manlief is wel errug blij en opgelucht dat ie toch nog even kan snowboarden komende week! ;)

Fijne dag, groetjes Janneke

Hey Janneke,

Oh lekker zeg bijna op vakantie. Jij gaat je daar heel goed vermaken dat lees ik wel.

Altijd erg leuk trouwens om jouw verhalen hier te lezen met steeds weer handige tips. Ik hoop zo dat ik er ook nog ooit gebruik van mag gaan maken.  

Ik heb inderdaad nog steeds van die steekjes. Niet erg regelmatig hoor. Maar ik voel gewoon dat er van alles speelt in mijn buik. Ook heb al 2 dagen achter elkaar  van het ene op het  andere moment  ineens hoofdpijn. Iets waar ik nooit last  van heb.  Als ik terugkijk op de afgelopen 7 maanden voel ik mij deze ronde echt voor het eerst totaal anders. Ik kan het niet goed omschrijven, maar hoop alleen dat mijn gevoel me deze keer niet in de steek laat.

Geniet van je verlof meid! En  onwijs bedankt voor je mooie verhalen, die mij steeds weer ontzettend boeien!

X hopje    

hey meiden

Ryanne haha ik had gelijk, je krijgt twee meiden. Super zeg!
Nou nu maar een tweede meidennaam verzinnen. Hahaha

Maaike succes vandaag bij de dokter, laat je even weten wat eruit gekomen is?

Silvia, lekker hoor Parijs! Geniet er maar van en wel voorzichtig doen hoor!

Janneke ooh.. ik ben me toch zooo jaloers en zwanger en ook nog eens op wintersport. Hahaha je boft wel hoor. Laatste vakantie dat je met zn tweetjes bent, wel speciaal natuurlijk.

Hopje ik hoop toch zo dat je gevoel je niet in de steek laat. Maar bij mij voelt het ook anders hoor maar dat is meer omdat ik weet dat ik maandag heb geklust en toen ook mn eisprong had. Heb jij het niet daardoor? dat je test goed was en toen ook hebt geklust? Zo van dat de kans wel is groter zou kunnen zijn dat je zwanger bent?
Ik zou het zo k*t vinden als we weer een ronde verder moeten. ben er zo klaar mee met telkens die teleurstellingen.. gatver

Puk hoe staat het met jou?

Eva bedankt hoor, hoop het zelf ook zo enorm! Hahaha

ik ga even mahjong spelen op hyves zooo verslavend.

Hey meiden!

Ben vier dagen niet geweest en ojee wat is er alweer veel bijgeschreven zeg!

@Rosalien, meis wat geweldig voor je zeg!! Het kon ook haast niet anders met twee strepen, maar toch fijn dat de digitale test het dan ook aangeeft he!! Hoe voel je je nu? Kun je het allemaal al een beetje bevatten? Ik heb je gegevens ingevuld in de lijst. Weet je al wanneer je eerste bezoek aan de vk is?

@Janien, ik heb zelf echt geen enkel voorgevoel wat het gaat worden. Is dat raar?? Ik hoor altijd dat aanstaande mama's een voorgevoel hebben, maar ik dus helemaal niet... Wow, die stoute Guus! Haha, moet er ook wel een beetje om lachen, sorry! Leeft je simkaart nog wel? Oh wat spannend dat je temperatuur zo omhoog gaat! Ik duim heeeeeeeeeel hard voor je!

@Jolanda, fijn dat je zo weinig last hebt van kwaaltjes zeg! Ik heb je echodatum in de lijst ingevuld. Wil je eigenlijk weten wat het wordt? En vul je de andere gegevens nog even aan in het lijstje? Wat goed dat je weer meedoet aan MvM! Ik heb vorige week de laatste kannen ingeleverd. Ook wel fijn om weer lekker op de wcbril te kunnen zitten, haha!

@Ramona, gefeliciteerd meis! Wat een goed nieuws! Hoe voel je je? Hoop dat alles goed met je gaat! Super hoor!

@Puk, jeetje dat is even schrikken als je je man onverwachts thuis aantreft!

@Mex, jeetje wat ben jij snel bevallen van je dochtertje zeg! Is het dan zo dat ze dat bij een volgende weer verwachten ja? Ik twijfel toch nog heel erg hoor over wel of niet thuis bevallen... Heb wel het ziekenhuis opgegeven, maar goed, je kunt er altijd nog voor kiezen om thuis te blijven toch? Moet nog wel even de verzekering bellen dat ze me een volledig kraampakket opsturen straks. Vervelend zeg die rusteloze benen! Hoop dat het snel over gaat!

@Jannie, je hebt verlof, heerlijk!!! Lekker genieten nu! Vermaak je je een beetje thuis? Je hebt natuurlijk genoeg te doen. Oh en je gaat al bijna op vakantie, lekker! Er ligt iig genoeg sneeuw. Lekker relaxen daar, hopen dat het zonnetje  schijnt! Pas je op met een zwangerschapsmasker?

@Shanna, he wat k#t van die negatieve test zeg! Maar zijn de rd's er nog steeds niet door? Het kan natuurlijk zijn dat je lichaam even nodig heeft om genoeg hcg aan te maken he!? Ik duim voor je meis!

@Bion, nog gefeliciteerd met je schoonmoeder! Zo te lezen is het met de echo allemaal goed gegaan! Super, ben zo blij voor je!   Hoe reageerde iedereen?!

@Eva, goed dat je het lijstje even overzichtelijk hebt gemaakt! Dus je buik groeit goed, mooi is dat he! Kan je mannetje er ook niet vanaf blijven? Die van mij vindt het zo bijzonder! Vervelend van je heup. Heb je dat alleen met autorijden? Lief dat je mij ook in het lijstje hebt gezet met de voorspellingen! Ben benieuwd wat iedereen gaat denken. In mijn omgeving denken de meeste mensen dat het een jongen wordt.

@Sylvia, heel veel plezier in Parijs!!!

@Ryanne, wow twee meisjes! Super hoor! (Hihi, ik had het goed!). En jullie hebben al een nieuwe kinderwagen, fijn hoor! Echt lief van die oom. Ideaal dat er twee maxi cosi's op kunnen!

@Liss, nog even knallen meis en dat gaan jullie al over! En je voelt de kleine dus al regelmatig? Bijzonder!!!

@Hopje, oh wat spannend ook voor jou! Ik had ook zo'n last van m'n onderrug! En je voelt je anders dan anders.... Meis ik hoop het toch zo voor je!! Ik ga zondagavond een avondje carnaval vieren. Normaal meer, maar nu denk ik dat ik dit wel genoeg vind. Ben benieuwd hoe dat is, zo nuchter tussen alle dronken mensen, haha!

@Maaike, maar het idee van je vriend is toch heel lief? Fijn dat je bloeduitslagen goed waren! Hoe was het gisteren bij de dokter?

Voor de zwangeren: met hoeveel weken begonnen jullie de beeb te voelen? Ik ben nu 16 weken en voel af en toe zo'n plopje/borreltje, maar twijfel of het m'n darmen zijn of   niet. Kun je zoiets al voelen met 16 weken? Beetje vroeg he...

Afgelopen maandag hebben mijn vriend en ik de aktes voor het geregistreerd partnerschap ondertekend. Vond het toch best wel speciaal! Als we in de toekomst gaan trouwen, ga ik het echt niet droog houden, haha! Fijn gevoel dat dat nu ook allemaal geregeld is.

Vanmiddag hebben we weer controle bij de vk. Ben toch wel een beetje zenuwachtig. Heb telkens in m'n achterhoofd dat het bij mijn moeder met 16 weken mis is gegaan. Ik ben nu 16 weken en 1 dag zwanger.... Maar goed, alles wijst erop dat het goed zit. Zal zo blij zijn als we het hartje weer horen!!

Vrijdag lekker met een vriendin naar de 9 maanden beurs. Heb er zin in!

Liefs en dikke kus, ikke

Ryanne          
Mex
Sylvia
Salsa
MissX

Janien
meisje

Hopje
2 meisjes
jongen
jongen
meisje
meisje

Liss
jongen
meisje
meisje
jongen
jongen

Maaike
jongen en meisje
meisje
meisje
jongen
meisje

Christy
meisje

Rianne
meisje
jongen

Puk
jongen
jongen

Eva
jongen en meisje
meisje
meisje

Ryanne
meisje

Mex
meisje
meisje

Salsa
jongen
meisje
jongen

meisje

Sylvia
meisje
meisje
meisje
meisje
jongen

MissX
2 meisjes
jongen
meisje
jongen
???

Rosalien

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Christy
25
???????
1 (na MK)
1

Hopje
28
23 februari
7
1

Janien
22
23 februari
8
1

LuxX
27
.... februari
9
1

Maaike
29
14 maart
6 (na mk)
1

Shanna

27

......   Maart

6

1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
28
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Rosalien
25
6/7
1
20 okt. 2009?

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Jolanda
???
???
??

Rosalien

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
23  feb

20 wkn echo
 20 wkn en 4 dgn

19.30  uur

MissX
18 febr
controle, echo??
16  wkn en  1 dag
15.30 uur

Mex
18 feb
2e (pret) echo
16 wkn 4 dgn
11.00

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken
9:30  uur

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
19mrt
controle
15weken en 4dagen  
15:15   uur

Rianne31
17 feb
Controle Gyn
8 weken en 3 dagen
11.40 uur

Puk
24 feb
1e echo
9 weken
15:15 uur

Eva

26 feb

Controle verloskundige

23 wkn 1 dag

8:30

Rosalien

Jolanda
2 maart
1e echo
ruim 10 wkn

Ryanne          
Mex
Sylvia
Salsa
MissX

Janien
2 meisjes
meisje
jongen
jongen
meisje

Hopje
2 meisjes
jongen
jongen
meisje
meisje

Liss
jongen
meisje
meisje
jongen
jongen

Maaike
jongen en meisje
meisje
meisje
jongen
meisje

Christy
meisje

Rianne
meisje
jongen

Puk
jongen
jongen

Eva
jongen en meisje
meisje
meisje

Ryanne
meisje

Mex
meisje
meisje

Salsa
jongen
meisje
jongen

meisje

Sylvia
meisje
meisje
meisje
meisje
jongen

MissX
2 meisjes
jongen
meisje
jongen
???

Rosalien

Moet je even voor de gein het woord meisje een paar keer achter elkaar zeggen klinkt eigenlijk nergens naar. hahaha even lol hier achter de pc

Hey meiden,

@Janien: nee, het komt niet door die positieve ovu test. Ik voel echt soms steekjes en heb al dagen een ongi buikpijn. Vandaag weer wat minder. Het zit dus niet tussen mijn oren, ik voel het echt. Weet alleen niet wat het betekend, hoop natuurlijk op een wonder!

@MissX: fijn om te horen dat het goed met je gaat. Veel plezier vanmiddag, maak je niet te druk hè. Das ook weer niet goed voor de kleine. En mocht ik je niet meer spreken, veel plezier vrijdag!

X hopje

Hoi Meiden,

Even snel rageren, niet veel tijd en vrijdag ben ik bijna de hele dag afwezig en dan moet ik nu voorwerken.

Gisteren bij de dokter, mijn hormonen waren niet goed, waarden voor te hoog of te laag. Ze vroeg slaap je slecht, hoofdpijn en mijn buikpijn. Ja ik heb dat allemaal. Nu moet ik een MRI scan van mijn hoofd ( hersenen)< ze denk misschien aan een gezwel op mijn kleine hersenen (ze begreep ik het) dat zorgt voor de hormoonhuishouden in je lichaam. en zal daar een gezwel opzit, goed of kwaa aardig dan kan dat van slag zijn. En dat daarom op mijn buik zo'n pijn doet, dat het daar uitstaling naar toe heeft. En daarom is het niet zeker dat ik in sptember een mk heb gehad, toen is mijn buikpijn begonnen. En om dat de hormonen in de war zijn.

Meteen bellen naar de ziekenhuizen, vrijdag echo van de buik en donderdag 26 febr. mri van mijn hoofd. Dus ik kan ook in het lijstje komen met de echo .

Ze zei dat het ook van stress kan komen, maar ze wil nu alles uitsluiten. Verder ben ik wel gerust gesteld, 2 van mijn tantes hebben baarmoederkanker gehad, op jonge leeftijd en mijn zusje eierstok ontsteking en dan was allemaal goed.

Hopje, ik duim voor je. maar blijf niet te lang lopenmet de pijn, heb ik wel gedaan.

Miss: gefeliciteerd met het geregistreerd partnerschap. Heb je nog iets gedaan die dag. Etentje of zo. Vanmiddag vk, succes. Het zal wel goed gaan. Geniet van vrijdag.  

Janien: ik hoop dat het deze ronde  voor jou de ronde is.

Janneke: geniet van je vakantie. en kijk goed uit. dat je niet valt en zo.

Sylvia, geniet van je dagen in disneyland.

Ryanne: 2 meiden, leuk zeg, Ik en mij zus schillen 1 jaar, maar een tweeling is anders, maar je kan goede vriendinnen zijn, maar ook hele goed ruzie maken. Maar dat is voro later.

Eva: leuk dat het zo goed met je gaat, en dat de baby kamer zo lekker opschiet.

Ik moet gauw doei.

Ik kom uit brabant, maar vier geen carnaval, ik ben dan al zoo vaak lastig gevalen door dronken mannen dat mijn vriend en ik naar het noorden van nederland gaan voor een nachtje weg.

als ik meer nieuws heb meld ik me.

X Maaike

Terug
Bovenaan