Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hoi meiden.

Ik ben net terug van de 9 maanden beurs, was erg gezellig. Ik was samen met een vriendin die 10 wkn verder zwanger is, dus met 2 bolle buiken haha. Ik heb lekker geshopt: polo en 2 rompertjes van rainbow babies (erg mooie kleuren!), starterspakket van avent, luiertas, zwitsalflesjes, enz... Nu dus voldaan, maar wel moe, op de bank.

@Janneke: bedankt voor de tip van de bump box, net even wat netter dan een joggingpak. Heel veel plezier in de sneeuw!

@Missx: ik voelde de kleine ook al vroeg hoor, met 15/16 weken ook. Ik voelde kriebeltjes, erg leuk gevoel. Ik voel nu dat de kleine zich beweegt, alsof er iets langs mijn buikwand glijd. En volgens mij voelde ik vanmiddag eindelijk het eerste shopje.
Gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap! Hoe ging het bij de controle? Mijn mannetje zit nu ook vaak aan mijn buik, kan niet wachten tot hij de kleine kan voelen. Ik heb die gevoelige heup inderdaad alleen als ik lang in de auto heb gezeten, waarschijnlijk de houding die het hem doet. Heel veel plezier morgen op de 9-maanden beurs.

@Mex: een meisje!!!!! Gefeliciteerd!! Klopte je gevoel helemaal :)

@Chris: wat fijn dat je je weer wat beter begint te voelen. Lekker even op vakantie met je mannetje. En gefeliciteerd met je geboorte van je neefje!

Gister kregen we een telefoontje van de babydump. Er was een fout gemaakt bij de leverancier en de babydump had het kamertje dus nog niet binnen gehad, grrrr.   Nu komt het kamertje dus niet volgende week vrijdag maar pas eind maart. We hadden wel een andere optie gekregen van de babydump, hetzelfde soort kamertje kon wel geleverd worden maar dan in  hoogglans wit. En dat vind ik dus niet mooi.
Ok, het is alsnog ruim optijd, maar had zo zin om al wat spullen in te gaan ruimen.

Liefs Eva

Hallo Allemaal

Mex wat leuk een Meisje. Precies wat je gevoel zei. Lekker straks een jongen en een meisje.

Miss x veel plezier morgen bij de 9 maanden beurs, ik ga zaterdag met een vriendind die ook zwanger is.
Hoe was je echo? Gerustgesteld? Vast wel toch?

Maaike Jeetje meid. Dat klinkt niet goed, Ik hoop dat alles een beetje mee valt. Veel succes bij de onderzoeken. Ik begrijp alleen niet zo goed wat het met je MK te maken heeft? Kan het gekomen zijn door de hormonen?

Janneke wat lekker een naar de sneeuw. Ik snap die verhalen over geniet ervan ook niet zo goed hoor. Ik geniet nu ook en dat ga ik straks ook zeker doen. En ook met kind kun je hele leuke dingen doen toch?
Vind het trowuens een heel leuk pak. Is inderdaad net iets leuker dan een gewoon joggingpak.

Chris wat fijn dat je je wat beter voelt. Lekker meid. Ik hoop dat je ongi snel weer komt en dat je snel weer zwanger bent. Gefeliciteerd met Daan, Wel erg leuk. Maar kan me voorstellen dat het af en toe even slikken is .Het gaat dan ook niet om gunnen, maar je gunt het jezelf ook zo!

Eva wat balen van babydump. Natuurlijk is het nog op tijd maar je wilt zo graag alles in zijn geheel zien. Je kijkt er naar uit. Mijn buurmeisje had precies het zelfde verhaal. Ook daar was het verkeerde besteld en moest ze ook daarna nog 6 weken wachten. Alleen was daar wat minder ruimte. Maar uiteindelijk 3 weken voor de beavalling alles nog binnen, Pfffff stressss.
Lekker veel geshopt dus op de beurs. Ik ga zaterdag even kijken .Durf nog niet goed veel te kopen maar kijken is ook leuk!

Rosalien gefeliciteerd met je positieve test!

Janien en Hopje het komt nu echt dichtbij. Ik hoop het zo voor jullie. Ik heb ook de dagen voor mijn NOD en de weken na mijn NOD ongipijnen gehad. nu nog trouwens. Ook veel steekjes onderin mijn buik en rugpijn. Ik hoop zo dat het raak is! Zou echt geweldig zijn!
Ik duim voor jullie!!!!!!!!!!!

Hier gaat alles goed. Bijna iedereen die het moet weten, weet het ook. En de rest hoort het via de tam tam wel met carnaval. Ik vier wel carnaval. Ik kom uit Twente en ook daar wordt het uitgebreid gevierd. Ik loop ook nog mee met de optocht met 10 meiden. Erg gezellig maar moet even kijken of ik het ook vol houdt. Ben wel snel moe. Zal wel een andere carnaval worden.

Dinsdag weer bij de gyn. geweest. Informatie meegekregen over een nekplooimeting. Wie van jullie heeft dat gedaan en waarom wle of niet?
Alles was goed zelfs weer een echo gehad en was in 5 dagen tijd 6 mm gegroeid, gaaf vond ik dat. Nu moet ik 4 maart weer. Mag dus nog niet naar de verloskundige. Weet 1 van jullie wanneer dat mag? De meiden die ook een MK gehad hebben, wanneer mochten jullie naar de verloskundige?
Verder voel ik me goed, s ´avonds wat buikpijn en s ´middags misselijk haha raar of niet? Veder alleen moe.
De andere zwangere wanneer begon jullie buik echt te groeien?

Zaterdag ga ik naar de 9 maanden beurs. Kijken nog niet wat kopen denk ik. Dat vind ik een beetje eng.
Nou ik ga zo op visite de laatste mensen op de hoogte bregen. Ik heb voor iedereen waar we langs zijn gegaan tompouce meegenomen met blauwe en roze muisjes erop. De reacties zijn dan erg leuk.

Tot snel
x

Hey,

Heel even kort, moet zo al weer weg, drukte hier, wordt er gek van!!!
Datum van mijn NOD klopt niet meer, ik dacht 2 maart, maar blijkbaar is dit keer de eisprong weer wat vroeger, als ik alle tests en temperaturen moet geloven.
Kom nu op 26 februari, op zich ook wel fijn, is gelukkig iets eerder!!

@ Ryanne: jeej!! 2 meiden, wat gaaf, gefeliciteerd hoor !!! Geniet ervan!!

@ Mex: jij ook een meid!! Leuk!! ook jij flink genieten natuurlijk!!

@ Rianne: blij te horen dat alles goed was met de echo, kan me de spanning voorstellen!! Maar mooi bericht!!

@ Janneke; Verlof, heerlijk!! en fijn op vakantie! Heel veel plezier!!

@ Shanna; meid wat balen!! veel succes in de volgende ronde maar weer... begint allemaal zo afgezaagd te klinken, maar blijf heel hard duimen voor ons als laatste loodjes!!

@ Hopje en Janien: over paar daagjes jullie NOD... !! spannend!! hou ons op de hoogte!! Janien, wellicht zegt het wel iets met die temperatuur..! wie weet.
Ik heb nu wel iets hogere temperatuur, maar nog niet zo heel veel verschil, 0.3
spannend!!

@ Christy; wat een ellende allemaal, maar goed om te lezen dat het beetje bij beetje weer iets beter met je gaat!! Lijkt me heel dubbel allemaal als je anderen met kindjes ziet of op zo'n beurs loopt... heb dat zelf al  wel een beetje en kan me voorstellen dat het na een miskraam nog vele malen erger is! maar goed om gewoon je gevoel te volgen denk ik wat dat pakje betreft! Hoop doet leven!! Sterkte nogmaals en rustig aan doen!!

Nou al met al nog een heel verhaaltje geworden, toch handig zo'n typdiploma, gaat het redelijk snel met typen haha
sorry voor degenen die ik vergeet, maar moet gaan!
Tot later!!

Liefs Luxx

ow, nog heel belangrijk:

Rosalien en Ramona, gefeliciteerd!!!!!!!!!! zou het zomaar vergeten!! sorry sorry, maar gefeliciteerd dus en geniet ervan !!!!

@ Maaike nog even tot slot, was ik ook vergeten, jeetje wat een verhaal zeg.... heel veel succes gewenst met die scan en alles.... ze gaan gelijk grondig te werk bij jullie zeg... dat hoor je hier toch wel eens anders. Nou ja, op zich wel prettig!!

Nou doei!!
Liefs Luxx

Zo, hier ben ik weer ff wat uitgebreider. De echo was echt fantastisch, gisteren. We hebben prachtige beelden in 3D op dvd. Het geslacht was heel goed te zien en wat zijn we trots. We hebben straks gewoon 2 dochters. Geweldig!!!!! Wie weet wordt de 3e een jongentje....hihi. Na de echo zijn we saampjes Den Bosch in geweest. Lekker geluncht en alvast wat kleertjes geshopt. Ik vind het ook superleuk om straks de oude kleertjes van mijn dochtertje weer te voorschijn te halen.
Met mij gaat het verder redelijk goed. Misselijkheid is echt helemaal weg. Alleen mn rug doet nog vervelend. Ik ben deze week naar de huisarts geweest omdat ik afgelopen zondag bijna niet meer kon lopen van de pijn. Blijkt dat mn bekken zo los zit dat er af en toe een zenuw klem zit. Heel erg pijnlijk. Helaas niets aan te doen behave nog rustiger aan doen. Maar verder zit ik echt lekker in mn vel.

@Luxx: fijn, je nod 2 dagen eerder. Scheelt weer wat wachttijd. En de 26e is een hele mooie datum want dan wordt mn kleine meisje 2 jaar. Succes!!!!!!!!!!!!!!

@Rianne: Super, dat je weer een goede echo had. Wij hebben geen nekplooimeting gedaan. Ten eerste omdat het toch geen zekerheid geeft of je kindje down heeft. Ze geven alleen aan hoeveel kans er is. En ten tweede omdat wij toch niets met de uitslag zouden doen. We zouden nooit een kindje weg laten halen. Anyway, iedereen zn eigen keuze. Laat je maar goed informeren.

@Eva: vervelend van je kamertje. Ik kan me zo voorstellen dat je zin had om alles lekker in te richten. Gelukkig komt het nog wel op tijd.

@Chris: zo te horen, gaat het de goede kant op. Doe maar lekker rustig aan.

@Maaike: heel veel succes met alle onderzoeken deze week. Ik hoop dat ze iets vinden. Niets ernstigs natuurlijk maar dat ze iig wat aan je klachten kunnen doen.

@MissX: gelukkig kun je idd altijd je keuze bijstellen. Zelfs als de bevalling al begonnen is, kun je alsnog kiezen om thuis te blijven. Het is idd meestal zo dat je tweede bevalling sneller gaat dan je eerste. Ik ben blij dat de vk er rekening mee houdt want de vorige keer is ze er  alleen het laatste half uur bij geweest, zo snel ging het. Gelukkig maar dat ik thuis wilde bevallen want tijd om naar het ziekenhuis te gaan, was er niet. Uiteindelijk ben ik na de bevalling toch nog per ambulance naar het ziekenhuis geweest. Er zat een scheur vanbinnen in het geboortekanaal omdat ze er met haar handje naast haar hoofd was uitgekomen. Ik ben dus onder narcose gehecht. Maar dat vond ik helemaal niet erg. Als je net een bevalling achter de rug hebt, doet zoiets echt geen pijn meer. Ik was allang blij dat mn kindje er gezond en wel was.

Het wordt weer een spannende week, volgende week, met al die nod's. Heel veel succes meiden. Ik gun jullie van harte een positieve uitslag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi meiden

Ben al een week niet langs geweest, dus een hoop bij te lezen. Merk echt dat ik 's avonds minder puf heb om achter de computer te zitten. Ik ben nu lekker een lang weekend vrij! Kan ik wel gebruiken, want ik ben echt moe. Verder blijft de misselijkheid, maar is het wel wat verdraaglijker dan in het begin. Dinsdag dan eindelijk de eerste echo! Vind het erg spannend.
O ja, gisteren eindelijk de uitslag van het bloedprikken. Ik heb de 5e ziekte gelukkig al gehad.

@Eva: M'n man was gelukkig snel weer opgeknapt. Leuk dat je buik goed groeit. Jammer dat je langer moet wachten op de meubeltjes. Is vaak zo he, met spullen voor je huis.

@Sylvia: Wij hebben pas in 2010 opvang nodig, dus is het maar weer afwachten hoe het dat jaar zal zijn. Ik zag trouwens wel dat de uurprijs hoger is bij gastouderopvang en dat de luiers en eten niet in de prijs zitten, dus is het sowieso duurder. Je bedoelt met combineren kdv en gastouder?
Fijne vakantie!

@Janneke: Geniet maar lekker van je verlof! Leuk dat de eerste forumbaby eraan komt!

@Janien: Wij hebben ook een kledingkast van Ikea, nou ja alleen de binnekant dan. De Pax volgens mij. Hij bevalt echt super. We hebben er schuifdeuren voor laten zetten en aan een kant een wandje. Kan ik echt aanbevelen. Onze oude kledingkast staat op de toekomstige babykamer. Waarschijnlijk laten we 'm staan, want ik weet niet waar we anders met de spullen uit die kast heen moeten. We hebben namelijk maar 2 slappkamers. Ik wil wel de helft uitruimen voor de baby.
Klinkt goed je temperatuur! Ik was m'n laatste ronde ook benieuwd naar mijn temperatuur en toen had ik steeds 36.4, terwijl ik normaal 35.8 heb. En ik bleek dus zwanger. Ik duim voor je dat je volgende week goed nieuws hebt!

@Hopje: Een zere onderrug, daar begon het bij mij ook mee! Ik duim voor je!

@Maaike: Vervelend dat de uitslag wat betreft zwanger worden niet goed was en wat een verhaal over een mogelijk gezwel in je hoofd. Hopelijk is het niks ernstigs en kunnen de doktoren je nu wel gaan behandelen. Doe rustig aan hoor!
Wat jammer dat je het Valentijnscadeau niet mooi vindt. Misschien kan het nog geruild worden. Is toch zonde als het een duur cadeau is. Als ik een sieraad van m'n man krijg, zegt hij er altijd bij dat ik het mag ruilen. Gelukkig is het nog nooit nodig geweest. Dit jaar kreeg ik trouwens 4 boekjes van Hazeltje. Ik had hem het boekje van Hazeltje gegeven: Raad eens hoeveel ik van je hou en toen kreeg ik de 4 seizoenenboekjes. En nog een handige kom, die in de vriezer, magnetron en vaatwasser kan. We zijn die dag gezellig gaan lunchen en 's avonds heb ik stoofvlees gemaakt.

@Salsa: Jeetje nog steeds misselijk. Maar het kan nog stoppen toch? Ik hoop het voor je. Mag je dus ook geitenkaas eten? Ik houd namelijk erg van een salade geitenkaas, maar durfde het niet aan. Ben helemaal verslaafd aan ham/kaas croissantjes. Echt super slecht! Ik kan 's avonds ook al vroeg slapen hoor. Ben dan altijd wel vroeg wakker door misselijkheid/hongergevoel.

@Shanna: Bedankt voor de tip! Ik zal eens kijken. Ik ben trouwens ook van de Noa.

@Bion: Gefeliciteerd me je mooie echo! En zomaar 3 dagen cadeau.

@Ryanne: Gefeliciteerd hoor, 2 meiden! Erg leuk lijkt me dat. En wat fijn dat jullie zo goed in de gaten gehouden worden.

@MissX: Gefeliciteerd met het geregistreerd partnerschap!

@Mex: Gefeliciteerd, ook een meisje! Je voorgevoel klopte dus. Geniet ervan!

@Christy: Goed om weer wat van je te horen en dat de rust een beetje terukeert. Gefeliciteerd dat je tante geworden bent. De eerste keer? Ik duim voor je dat je het pakje snel kunt gaan gebruiken!

@Rianne: Goed om te lezen dat het goed met jou en de baby gaat! Wel leuk he, om iets te geven bij het vertellen. Hoef je er niet zo over te beginnen. Wij willen wachten tot de 12 weken met het vertellen aan de grote groep die het nog niet weet. Al doe ik het misschien al wel een deel op mijn verjaardag in week 11.

@Luxx: Ook voor jou duim ik! Het schiet alweer op.

Nou meiden, ik ga zo maar eens facturen vouwen. Wilde ook nog verslagen maken, maar manlief heeft de computer opgeschoond en nu doen de programma's het niet meer. Straks naar de bakker om vers brood, mmmmmmmmm! M'n man gaat trouwens dit weekend carnaval vieren in Den Bosch met een stel collega's. Ik ga een nachtje naar m'n ouders, me lekker laten verwennen. Heb gelijk met 2 vriendinnen afgesproken. Aan de ene ga ik het grote nieuws vertellen, aangezien zij in de MM zit en ik niet wil dat ze het van een ander hoort. Wel lastig hoor. Vorige week de andere vriendin die in de MM zit op de hoogte gesteld. Ze reageerde wel heel lief, maar ze ziet echt iedereen om   haar heen zwanger worden. Hopelijk komen er snel veel zwangere meiden bij! En allemaal meedoen aan MvM he, want die hormonen zijn hard nodig.

Liefs Puk

Sylvia
Salsa
MissX

Janien

jongen
jongen

meisje

Hopje

jongen
meisje

meisje

Liss

meisje
jongen

jongen

Maaike

meisje
jongen

meisje

Christy

Rianne

Puk

jongen
jongen

meisje

Eva

meisje

Ryanne

Mex

Salsa

jongen

meisje

Sylvia

meisje
meisje

jongen

MissX

meisje
jongen

???

Rosalien

Hallo meiden

Mex wat super zeg een meisje! Ik had het weer goed, leuk hoor dat voorspellen. Haha
Lijkt me zo leuk om lekker even met manlief leuk naar kleertjes te zoeken.

Eva, balen zeg van je babykamer. Rot is dat he, dan zit je erop te wachten en dan wordt het weer uitgesteld..

Miss X en hoe was de echo? Konden ze bij jou al zien wat het wordt?
Gisteren weer met Guus naar de basiscurcus geweest. Sjonge jonge, met deze curcus gaat het erom dat ik belangrijker leuker ben, dan zijn omgeving andere honden en mensen dus. Nou!!! Pfff gisteravond was ik echt bekaf. Haha goed gaan oefenen dus.

Maaike... Jeetje zeg ik ben wel geschrokken van je verhaal hoor! Gelukkig nemen ze het wel heel serieus en gaan ze er direct wat aan doen. Sterkte!

Hopje.. nou mn temperatuur is wel weer wat lager nu rond de 37.0 37.1.. Ik weet echt niet wat ik ervan denken moet! Heb trouwens wel weer een beetje last van mn borsten. BALEN!!! dat betekend vaak dat ik ongesteld moet worden. Woensdag deden ze enorm pijn, nu al bijna niet meer... We zullen zien.
Ik ga trouwens denk ik pas dinsdag of woensdag testen net als jij, manlief is er dan ook bij.DUIMEN!!!!

Puk, fijn om te horen dat het zo goed gaat met je. I LOVE IKEA. haha
Heb jij trouwens al een idee wat het gaat worden?

liefs Janien

Hoi Janien

Moed houden hoor, je weet het nooit met die rare lichamen van ons! Ik duim heel hard voor je.
Ons hele vakantiehuisje is Ikea! Niet duur en wel leuke spullen. Al vind ik de babykamers uit het Ikeaboek wat tegenvallen. Wij hebben waarschijnlijk alleen een commode nodig, dus wordt het toch niet een complete kamer.

Je bedoelt qua geslacht of ik al een idee heb? Ik denk zelf een jongen. Heel raar maar ik heb al jaren het gevoel dat ik ooit in spetember een kindje krijg en dat het een jongen is. Nou, de maand klopt en ook de Chinese horoscoop geeft een jongen aan. Maar misschien wordt het wel een oktobermeisje. Volgende week meer duidelijkheid over de datum en dan nog heel lang geduld hebben voor het geslacht.

Groetjes Puk

Terug
Bovenaan