Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hi dames,

Maaike: jeetje meid dat is niet niks.... Het wordt wel meteen heel serieus genomen. dat is fijn natuurlijk maar lijkt me ook wel beangstigend. Veel sterkte en ik hoop dat de testen zijn om eea uit te sluiten.

Hopje: wat een lief berichtje zeg, leuk om te horen. Ik ben altijd  enorm van de tips geven, als iemand er iets aan heeft..... Als vriendinnen op vakantie gaan ergens heen vragen ze altijd wel of ik nog ergens een draaiboek met tips mee kan geven, haha!
Anywaysssss ik hoop echt dat je gevoel je dit keer niet in de steek laat meid, echt! Wanneer ga je evt testen of wil je daar nog niet over nadenken?

Rosalien: van harte meid met je positieve test! Lijstje wordt steeds korter aan de bovenkant, mooi!

Janien: kan me voorstellen dat je nu gewoon een keer zwanger wil raken. Is niet leuk elke keer die teleurstelling! 8 rondes is niet extreem lang maar kan me voorstellen dat het voor jou 8 rondes te lang voelt! Ik ben enorm ongeduldig alleen ik had t geluk dat t bij ons 2 keer meteen raak was. Hoe dan ook ik duim voor je, hopelijk heb je snel een + test in je handen meid!

MissX: leuk dat jullie nu partners zijn, heb je ook zijn achternaam nu aangenomen? Heb je t nog gevierd? Wij vieren vaak alles zo ongeveer en hebben van onze ondertrouw een hele leuke dag gemaakt zelfs, onder t mom van: alles vieren in t leven!

Factor 30 zit al in mn koffer dus dat zwangerschapsmasker komt er zeker niet. Ik zal ook niet veel buiten komen vrees ik. Heb wel goede wandelschoenen gekocht zaterdag (van die enorm lelijke...) maar die heb ik volgend jaar sowieso nodig met een kleintje. Dus als t zonnetje schijnt dan zit ik met boek op het terras van het hotel, de rest dat ik buiten kom is mooi meegenomen! Maar, die buitenlucht daar is wel heerlijk! De skipiste komt langs het hotel dus genoeg te zien. We gaan met zn 9en, met mijn familie/gezin. Dus niet met zn 2tjes maar gek genoeg hebben we die behoefte niet. Al mn hele zwangerschap roept iedereen bij alles wat er gebeurt of wat we gaan doen: " Geniet er nog maar van, nu kan t nog". Kan best kloppen hoor maar alsof we dan niet meer genieten? We hebben juist enorm veel zin in dit mannetje en denken dat we juist veel en veel gelukkigr zullen zijn! ;-) Maar, we weten ook dat t goed bedoeld is, maar soms is het zoooo irritant!

Ik ga even kaarten inplakken (jaja nu tijd voor) die we met de bruiloft hebben gekregen. Vanavond eten we lekker simpel, spinazie met aardappelen en vissticks. Heerlijk, volgende week elke avond 4 gangen (dat wordt wat, heb nu enorm kleine maag!) dus nu even Hollandse pot! :-D mmmmmmmmmm...

Greeetzzz Janneke

Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wij krijgen een MEISJE  !!!!!!!!!!!!!!!

Ben superblij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tot morgen! X

Goedemorgen meiden,

@Mex: een meisje!! Gefeliciteerd!

@Janneke: ik wacht met testen zeker tot maandag. Ik denk dat ik op zijn vroegst pas  dinsdag- of woensdagochtend ga testen. Ook 's ochtends kan mijn mannetje erbij zijn, dus ik hoef niet per se te wachten tot het weekend. Poeh, kon ik de tijd maar even vooruit zetten.

@Janien: hoe voel je je?

Fijne dag meiden!

X hopje

Ik heb ons lijstje even aangepast. 3 jongetjes en 3 meisjes onder weg, leuk!

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Christy
25
???????
1 (na MK)
1

Hopje
28
23 februari
7
1

Janien
22
23 februari
8
1

LuxX
27
.... februari
9
1

Maaike
29
14 maart
6 (na mk)
1

Shanna

27

......   Maart

6

1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
28
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Rosalien
25
6/7
1
20 okt. 2009?

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Jolanda
???
???
??

Rosalien

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
23  feb

20 wkn echo
 20 wkn en 4 dgn

19.30  uur

MissX
18 febr
controle, echo??
16  wkn en  1 dag
15.30 uur

Mex
18 feb
2e (pret) echo
16 wkn 4 dgn
11.00

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken
9:30  uur

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
19mrt
controle
15weken en 4dagen  
15:15   uur

Rianne31
17 feb
Controle Gyn
8 weken en 3 dagen
11.40 uur

Puk
24 feb
1e echo
9 weken
15:15 uur

Eva

26 feb

Controle verloskundige

23 wkn 1 dag

8:30

Rosalien

Jolanda
2 maart
1e echo
ruim 10 wkn

Hey meiden,

Waar zijn jullie?

@Janien: weet je al wanneer jij gaat testen?

X hopje

hey meiden,

even weer eens een berichtje van mij.
ik probeer jullie te blijven volgen hoor dus lees wel regelmatig mee.

hier komt gelukkig langzaam aan de rust weer terug. ik voel me elke dag een stukje beter en ook het gevoel om weer zwanger te worden begint weer te kriebelen.

ik ben trouwens vandaag tante geworden van een neefje. DAAN. echt zo leuk. morgen gaan we kijken. mijn broer woont buiten de plaats en het was nogal een heftige bevalling dus wil ze even wat tijd geven. ben nu een kraammand aan het maken voor ze. en soms is dat best even slikken. gun het ze hoor. dat is het niet, maar je denkt er toch over na hoe het nu bij jezelf had kunnen zijn.

toch gaat het wel al een heel stuk beter met me. we gaan half maart op wintersport. heb nog nooit op de ski's gestaan maar moet er nu aan geloven. mijn mannetje kan wel heel goed skien. maandag ben ik jarig en dan gaan we smane een dagje skien in limburg. ben benieuwd.

gister was ik op de huishoudbeurs en 9maanden beurs. wat een drukte. niet normaal meer. heb bij de stand van prenatal een heel lief pakje gekocht. voor onze toekomstige spruit. was er samen met een vriendin en wist niet goed of ik het wel zou kopen maar zij zei waarom niet. dus heb het toch gedaan en voelde eigenlijk heel goed.

ben nu wel erg benieuwd wanneer mijn ongi weer gaat doorbreken. dan kan ik ook het lijstje weer wat betet invullen. afwachten dus.

sorry dat ik niet op iedereen reageer nu maar er is zoveel gebeurt bij jullie allemaal dus dat ga ik een keer op mijn gemak doen. ben wel onwijs blij dat het met jullie allemaal goed gaat en dat er een hoop mooie echo's zijn geweest.
en hopje en Janien, ik duim natuurlijk heel hard voor jullie en ook voor shanna.
volgens mij hebben hopje en janien hun nod op mijn verjaardag dus ik hoop op een mooi verjaardagscadeautje haha.

zo was weer een heel echo verhaal van mij.
tot snel meiden.
liefs van Christy

Lieve Christy,

Wat fijn om te horen dat het al weer beter met je gaat. En natuurlijk gefeliciteerd met je neefje. Ik krijg gewoon kippenvel van je verhaal. Ik weet niet goed waarom, waarschijnlijk omdat ik je het geluk zo gun meid! Als iemand het verdient om zwanger te raken ben jij het wel. Ik hoop dat het vanaf nu alleen nog maar voorspoed mag zijn wat je op je weg tegenkomt. Het is je zo onwijs gegunt!

En inderdaad Janien en ik hebben onze NOD op jouw verjaardag, Hopelijk brengt ons dat ons lang verwachte wondertje.

Dikke kus, hopje

Terug
Bovenaan