Juni 2008 stoppers deel 5!!

@ Ryanne: leuk he die kriebeltjes. Ik voel ze nu steeds vaker en
vandaag elke keer op dezelfde plek, inderdaad ook net naast mijn navel.
En ik voel het meestal als ik net op de bank zit en dan een beetje voorover leun.   Vandaag inderdaad al weer 15 weken, wat gaat dat hard!! Ik had ook al een
buikje voordat ik zwanger werd alleen nu word het steeds meer een
"zwangerbuikje", echt een bolletje onderin. Ik kwam maandag bij de verloskundige en die zei ook al: zo, je buikje groeit goed! Maar jij ook dus nog niks aangekomen? We gaan wel gelijk op zo hè

Liefs Eva

Hoi meiden

Leuke jaarwisseling gehad? Ik een erg rustige, samen met m'n mannetje op de bank voor de tv. Normaal vieren we Oud en Nieuw altijd bij vrienden, maar die zijn dus uit elkaar gegaan. Dit was de eerste keer thuis voor ons met z'n tweetjes. Lekker romantisch. Ik heb nog een mooie tas gehad omdat dat we vandaag precies 10 jaar samen zijn!
Verder heb ik er gisterenavond toch nog maar een ovutest tegen aan gegooid en ik had een iets donkere streep dan de avond ervoor. Nog steeds wel licht, maar ik hoop dus echt dat m'n ei nog moet komen. We blijven aan de klus.

@Janien: Balen dat ook jij 2008 niet zwanger afgesloten hebt. Maar ja, nieuw jaar nieuwe kansen he. Dat 2009 maar een mooi jaar mag worden met alleen maar zwangere meiden op dit forum!

X Puk

HAPPY NEW YEAR DAMES!!! Dat het maar een mooi jaar voor iedereen mag worden..

Greets Janneke

he meiden

de beste wensen allemaal en dat dit jaar maar een mooi vruchtbaar jaar mag zijn en allemaal zwangere meiden en mooie baby's mogen komen...

@janien ja waarschijnlijk ben ik weer zwanger ja maar het is allemaal nog een beetje onzeker ik zou nu dan 5weken en een dag zijn heb 2 positieve testen en krijg 20jan een echo maar ben bang dat het nog oud hormoon is maar de 2e test was een stuk duidelijker als de eerste dus ik denk wel dat het weer zo is..

@jannie ja ik hoop ook dat het snel 20januari is kan bijna niet wachten al die onzekerheid bah maarja we moeten geduldig zijn..

@chris ja ze konden wel wat zien maar heel onduidelijk ze zagen een eierdooiertje nog zeg maar en daaruit zei ze ik denk dat je 5en halve week bent tegen me schoonzus dus ze moeten ook nog even geduld hebben ze krijgen 19jan nog een echo...

nou hier gaat alles wel ok ben wel de hele dag beetje misselijk maar dan denk ik komt dat nog door de griep of toch een kwaaltje verder voelde ik vanmiddag duidelijk me borsten weer die stekende scheutjes erin dus ik hoop het zo ik ga morgen toch nog 1x testen en ben benieuwd dan zijn we weer 4dagen verder en als die dan weer heel duidelijk is moet het toch haast wel..
nou meiden ik ga weer lekker op de bankhangen miss zo nog even een bakkie doen bij me ouders maar daar zijn we nog niet overuit haha...

xxbion

hey girls!

allemaal leuk oud/nieuw gevierd??
wij zijn gezellig bij vrienden geweest.
gister was ik precies 13 weken,wat gaat het toch hard!!
mijn buik begint nu wel goed te groeien......en ga mij nu steeds wel fitter voelen

@ bionda,wat een spannende weken moeten dit voor je zijn! denk aan je hoor!

hoe is het met de rest??

-X-

He Meiden!

Allemaal een heel gelukkig 2009! Dat we maar op goede voet mogen doorgaan!!
Hier alles goed. Oud en Nieuw was leuk. Niet heel bijzonder, maar wel leuk.
Gisteren rustig dagje gehad. Lekker veel bankzaken (hihi) gedaan en 's middags bij ons een kleine 'nieuwjaarsborrel' met de aanstaande opa's en oma's.
Vanochtend gebeld voor de 20 weken echo. Mag 10 februari. Dan ben ik 20 weken en 6 dagen. Ik zal het zo in het schema verwerken.
Gisterenochtend lag ik in bed met mijn hand op mijn buik. Volgens mij voelde ik het hartje kloppen!!! Het was zo snel, dat kon mijn eigen hartslag niet zijn.
Nou, de plicht roept helaas weer. Zo weer aan het werk......

Fijne dag vandaag!

Liefs
Ryanne

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Shanna
27
4  januari 2009
4
1

Puk
28
12 januari 2009
7
1

Hopje
28
17 januari 2009
6
1

Memke

Maaike
29
????
4 (na MK)
1

Rianne31
27
20 januari
2 (na 2MK)
1

Sabien
28
.. januari
5
1

Janien
22
24 januari
7
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
2 dec nod
3
1

Jolanda
27
20 dec nod
7
2

Bion
21
24 dec nod
1 (na MK)
1

Luxx
27
27 dec nod
7
1

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
25
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Salsa
29
5e
1
4 aug 2009

Christy
25
6e
1
12 aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
nee
gaat moeilijk he
??

Salsa
?
?
??

Sylvia
ja
ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
10 febr        
20 weken echo
20 wkn en 6 dgn
9.00 uur

Janneke
16 jan
de 15e ofzo? ;)
(= groei-echo)
29 wkn en 4 dagen
9.00uur

Eva
9 febr
20 weken echo
20  wkn en 5 dagen
19.00 uur

Liss
14 jan
hartje luisteren
14 wkn en 6 dagen
17.00 uur

MissX
15 jan
2e echo
11  wkn en  4 dagen
9.50 uur

Mex
23 dec
intake
.......
...... uur

Christy
30 dec
intake
7 weken en 6 dagen
19:00 uur

Salsa

Sylvia
9 jan
1e echo
8 wkn
09.30 uur

Hallo Allemaal

Als eerst een heel gelukkig en gezond 2009!

Bionda: wat een geweldig nieuws, echt super hoor!!!!! Ik gub het je meid. Nu maar hopen fdat alles goed gaat! Ben benieiwd wat je test doet morgen!

Ik heb wenig tijd nu, morgen typ ik meer, Maar ik heb een fijne vakantie gehad, alleen niet geklust doordat er geen deur tussen de kamers zat, GRRRRRRRRRRR!!!
Net een ovu test gedaan maar de was licht positief dus misschien komt hij nog.. Ik hoop het zo !!!!

x

hey meiden,

allemaal de beste wensen voor 2009. op een jaar vol gezonde baby's en dat alle meiden op dit forum dan zwanger zijn.

hier verder weinig nieuws. ben echt elke avond onwijs moe op het moment. is niet echt leuk voor mijn mannetje maar gelukkig begrijpt hij het.
gister een nieuwjaarsborrel gehad met de familie van mijn vaders kant. ongeveer 60 man. pfff al die handjes schudden. mijn moeder heeft de hele familie ingelicht haha ze kon het niet meer voor zich houden.

mijn man en ik lagen oudjaarsnacht in bed om 15:00 uur en we zeiden tegen elkaar: als alles goed is dan was dit onze laatste oud en nieuw met z'n tweetjes. dat was wel een gek idee. ook nog wel onwerkelijk.

@Bionda, wat spannend allemaal he meis. ik blijf voor je duimen.

@Puk en Janien, echt balen voor jullie. had het zo gehoopt. hoop dat jullie wel positief blijven en vol goede moed doorgaan.

fijne avond allemaal. ik ga even weer bankhangen. goed weekend. ben er van het weekend nog wel even.

liefs Christy

Terug
Bovenaan