Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hallo Meiden,

Weer even een korte reactie van mij:

Allereerst een heeeeeeel gelukkig nieuwjaar voor iedereen!

Zelf ben ik nog steeds ziek met veel overgeven. Ben nu 7 kg in drie week kwijt.

Heb de 31 ste van dec een intake gehad bij de VK maar niet veel van meegkregen door de misselijkheid.

De vk heeft me een noodnummer gegeven voor als ik het niet meer zie zitten om dan tijdelijk even opgenomen te worden in het ziekenhuis mede ook omdat ik ketonen in m'n urine had. (daar mee zien ze geloof ik of je spieren e.d. aan het afbreken bent.). Maar ik hoop dat het niet nodig is.

M'n echo krijg ik op 12 januari 13.30 uur. Maar ik voel me totaal niet zwanger alleen maar ziek.

Zodra ik weer wat beter ben klets ik weer lekker mee. Nu kost het me even te veel engergie om op iedereen te reageren. Meiden het ga jullie allemaal goed.

Liefs Salsa

Hallo!!!!! Zo, ik laat eindelijk ook weer eens wat van me horen. Allereerst allemaal een heel gelukkig en vruchtbaar 2009 met goede zwangerschappen en prachtige gezonde baby's. Ik ben nu ondertussen 9 weken en 5 dagen en ben kotsmisselijk geweest. Dat viel een beetje tegen want daar had ik de eerste keer helemaal geen last van. Ik heb nu de misselijkheid aardig onder controle. Ook heb ik vreselijk pijn in mn bekken. Blijkbaar een enorme zwakke plek van mijn vorige zwangerschap. Ik moet van de vk nu al zoveel mogelijk rusten. Maar behalve al dit geklaag geniet ik natuurlijk van het feit dat er weer een kindje in mn buik groeit. En dat is al aardig te zien. Schijnt normaal te zijn dat het de 2e keer sneller gaat. Krijg mn broek bijna niet meer dicht dus maar weer mn zwangerschapskleren te voorschijn halen. Leuk!!!!!!!!! Bij de vk nu alleen intake gehad. Echo doen ze hier helaas niet voor 12 wkn. Dus heb nu 19 jan om 9.15. mn eerste echo gepland. Nog 16 nachtjes!!!!!!!!

@Christie: vervelend he, zo moe zijn. Lekker aan toegeven. Over een paar weekjes heb je waarschijnlijk weer veel meer energie.

@Ryanne: wat bijzonder dat je denkt dat je het hartje hebt gevoeld. Dat heb ik nog nooit gehoord.

@Liss: leuk he, zo'n buikje?! Heb je al leuke positiekleren?

@Bionda: Wat fijn voor je. Alweer zo snel. Hoop dat je snel meer zekerheid hebt.

@MissX: Bij jou allemaal fijne dingen, zo te lezen. Gefeliciteerd met je verjaardag, met je afgeronde scriptie en met je goede echo natuurlijk. En dan hoop ik ook nog dat je een hele fijne vakantie hebt....haha.

@ Salsa: Wat ontzettend rot voor je. Het moet afschuwelijk zijn om je zo te voelen. Ik hoop echt dat het snel overgaat en dat je heerlijk van je zwangerschap kunt gaan genieten.

he meiden

ben ik weer even
wat is het rustig hier zeg..
nou ik heb gister nog een test gedaan nou die was echt positief bijna net zo duidelijk als de controle streep dus het moet wel tis alleen zo eng..
nou vandaag lekker weinig gedaan boodschapjes en een wasje en vanmiddag heb ik 3uur geslapen op de bank niet normaal he haha maarja werd gewoon niet wakker hhaha.
vanavond lekker uiteten geweest met me ouders en me mannetje erg gezellig en toen we ik had een kadootje gehad van me ouders een zwangerschaps shirt met groot op me buik made with love erg lief van ze ook nog een rompertje met nijntje erop en een slabber met eet smakelijk dus we zijn weer verwend haha..
nou ik ga zo weer lekker me bedje in man lief ligt er al op die sliep hier al half op de bank haha..

@mexx owww leuk joh je zwangerschapskleding weer uit de kast maar erg vervelend zeg die misselijkheid.. hier krijg je normaal ook met 12weken een echo maar omdat ik een miskraam gehad heb krijg ik hem al met 7weken en 6dagen ik moet 20jan dus aftellen geblazen!!

nou slaap lekker meiden..

xxbion

Hoi meiden

Wat een rustig begin van het nieuwe jaar zeg! Ik ben aan het genieten van m'n laatste vrije dag. Wat zijn die 2 weken snel omgegaan zeg!
We zijn nog steeds aan de klus. Ik heb geen donkerdere streep meer gehad op de ovutesten, dus ik ben bang dat we te laat waren. Aan de andere kant heb ik toch niet zoveel vertrouwen in de ovutesten omdat  er nog weinig van heeft geklopt. We gaan nu maar weer over op de methode 'om de dag klussen van einde ongi tot NOD'. Die vriendin van me die in de MM terecht gekomen is, zei trouwens ook dat elke dag klussen afgeraden wordt door de doktoren. Die bekende die zwanger probeert te worden mbv een donor zit nu ook in de MM. Zo zie je maar weer dat er genoeg mensen zijn die niet zo makkelijk zwanger worden.

@Rianne: Balen dat je niet hebt kunnen klussen. Ik had er ook last van deze ronde. Ik duim voor je dat je ei nog moet komen.

@Salsa: O wat naar dat je nog steeds zo misselijk bent. Hopelijk komt het genieten nu echt snel.

@Bion: Mag ik je al feliciteren? Ik doe het gewoon: GEFELICITEERD MEID! Ik duim voor je dat alles nu goed blijft gaan. Laat de glitters maar komen.

X Puk

Hey meiden

@Rianne: wat balen dat er geen deur tussen de kamers zat!! Ik duim voor je dat je ei nog moet komen!

@Chris: Ik herken dat van die moeheid, bij mij was dat echt over na de 13 wkn zwangerschap. Ik hoop dat dat bij jou ook zo is! Mijn mannetje zei al tegen een vriend van ons: ik heb nu mijn vrouw weer terug 's avonds haha.

@Salsa: jeetje meis, nog steeds zo misselijk. Ik hoop voor je dat het snel over is en dat je dan kan gaan genieten van je zwangerschap!

@Mex: ik hoop dat je rust een beetje helpt tegen de bekkenpijn! Leuk dat je buikje begint te groeien. Nu aftellen voor de echo, spannend!

@Bionda: Duim zo hard voor je!! Op naar de 20e!

@Puk: ik hoop voor je dat je toch op tijd hebt geklust meis!

Ik zat vanmorgen tv te kijken en zag een reclame van Clear Blue. Je hebt nu zwangerschapstesten van hun waarop je ook kan zien hoever je zwanger bent. Echt apart.
Hier alles goed. Morgen weer werken na 1 1/2 week vakantie, wat vliegt de tijd dan voorbij zeg! Mini (zo noemen we de kleine haha) laat zich elke dag even voelen door te kriebelen in mijn buik. Echt een super gevoel!

Liefs Eva

@puk ja je mag me felicteren me borsten worden ook steeds gevoeliger en ik ben er zelf nu ook wel van overtuigd dat ik weer zwanger ben:D

**********************************************************************************************************
********************************************************************************************
                                      *******************************************************

hier wat glitters voor de niet zwangeren..

xxbion

Hi meiden,

Bionda: van harte meid!!!!!! Oh wat fijn. Ik snap dat je onzeker bent, maarrr..... stap 1 is nu gezet; je bent zwanger!!! Hopelijk duurt de periode tot de echo niet al te lang voor je. Luister naar je lichaam he, moe = moe!

Heb even geen tijd om op iedereen te reageren, ben enorm misselijk, vrees dat ik buikgriep heb. Ben wel aan t werk maar voel me redelijk beroerd.
Vandaag 28 weken zwanger, mijlpaal!

Greets, Janneke

hey girls!!

@ bionda, meis van harte!!! we leven met je mee tot de 20ste!!

@ janneke, 28 wkn alweer!!! als je zo beroerd ben lekker naar huis gaan hoor!
wanneer voelde jij je kindje voor het eerst?

Hier alles ok,weer druk aan het werk,deze week een gesprek met mijn baas over mijn ingang van mijn verlof en hoeveel dgn ik na mijn verlof blijf werken.

@ sylvia,hoe is het meis?

fijne dag allemaal
liefs lis 13 wkn en 4 dgn

Terug
Bovenaan