Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hoi meiden

Het forum doet het weer zie ik. Ik had vorige week nog een heel verhaal getypt, maar dat werd dus niet geplaatst. We zijn een weekje weg geweest, dus daarom kan ik nu pas weer reageren.
Helaas vorige week dinsdag toch echt ongi geworden na bijna een week onduidelijkheid. Ik heb er flink last van gehad: veel buikpijn, bloedverlies en huilbuien. Het duurde ook nog bijna een hele week, dus konden we pas gisteren weer aan de klus. Alleen had ik maandag een soort van ovulatiepijn, dat ik bang ben dat we te laat waren met klussen. Ik had geen ovutesten meegenomen, dus ik heb het niet kunnen checken. Gisterenavond een heel vaag streepje op de ovutest als je het in het licht hield. Nou ja, misschien een gemiste kans. Ik hoop het niet en we klussen toch nog maar even door.
Vrienden van ons vertelden ons deze week dat ze in de medische molen terecht gekomen zijn, omdat zwanger worden niet lukt. Erg naar allemaal en knap dar ze het vertelden. Dus hebben we het een hele tijd over zwanger worden gehad. We hebben niet verteld dat wij ook al een tijdje bezig zijn, maar wel laten doorschemeren dat ons goede voornemen dezelfde is als die van hun. Zo kwamen we namelijk op het onderwerp.

@MissX: Fijn dat de echo goed was en je je beter voelt! Ook lekker dat je scriptie af is en nog gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van je vakantie!

@Bion: Spannend! Ik duim voor je hoor!

@Hoe is het met de andere dames die hun NOD hebben gehad of binnenkort hebben? Hopelijk sluiten jullie 2008 zwanger af en anders vol goede moed 2009 in!

Lieve meiden, ik wens jullie een heel goed en vruchtbaar 2009. Dat er maar een hoop zwangere dames bij mogen komen en er gezonde baby's geboren worden! Ik ben blij dat ik jullie in 2008 ontmoet heb!

Liefs Puk

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Shanna
27
4  januari 2009
4
1

Puk
28
12 januari 2009
7
1

Hopje
28
17 januari 2009
6
1

Memke

Maaike
29
????
4 (na MK)
1

Rianne31
27
20 januari
2 (na 2MK)
1

Sabien
28
.. januari
5
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
2 dec nod
3
1

Jolanda
27
20 dec nod
7
2

Janien
22
20 dec nod
6
1

Bion
21
24 dec nod
1 (na MK)
1

Luxx
27
27 dec nod
7
1

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
25
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Salsa
29
5e
1
4 aug 2009

Christy
25
6e
1
12 aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
nee
gaat moeilijk he
??

Salsa
?
?
??

Sylvia
ja
ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne

Janneke
16 jan
de 15e ofzo? ;)
(= groei-echo)
29 wkn en 4 dagen
9.00uur

Eva
9 febr
20 weken echo
20  wkn en 5 dagen
19.00 uur

Liss
14 jan
hartje luisteren
14 wkn en 6 dagen
17.00 uur

MissX
15 jan
2e echo
11  wkn en  4 dagen
9.50 uur

Mex
23 dec
intake
.......
...... uur

Christy
30 dec
intake
7 weken en 6 dagen
19:00 uur

Salsa

Sylvia
9 jan
1e echo
8 wkn
09.30 uur

Hoi meiden,

Bijna 2009, en wat is vandaag koud zeg!!

@ MissX: ik voel me best goed, vind het allemaal we heel spannend. Voor m'n gevoel zijn we al zolang bezig. Heb met m'n moeder gepraat over haar zwangerschap en ze vertelde dat ze na een maand wachten gelijk daarna zwanger was. De ouders van m'n man, daar duurde het haast 7 of 8 jaar..... Als het deze ronde niet lukt dan ga ik toch (weer) naar de huisarts. Maar eerst even januari afwachten!! We hebben goed geklust, dus vol goede moed!!

Fijn dat je je scriptie hebt ingeleverd! Heerlijk gevoel natuurlijk! Enne veel plezier op vakantie en doe voorzichtig!!

@ iedereen, een super fijne jaarwisseling en dat we allemaal zwanger mogen worden in 2009/ bevallen van een gezond kindje in 2009!!

Liefs Shanna

Hey meiden

Hier zijn helaas op 1e kerstdag de RD'tjes doorgekomen. Balen!
Dus maar weer op naar ronde 7..
Verdorie!
Had 2008 op een leukere manier willen afsluiten, maar goed niks aan te doen.
Mn volgende NOD is op 24 Januari. Ik houd nu maar 31 dagen aan, aangezien ik deze keer een cyclus van 35 dagen had. Heb het gemiddelde maar gepakt.
Ik ga volgende week ovulatietesten bestellen. Heb pas de 11 mn eisprong, of later dus dan ben ik nog mooi op tijd.

Bionda.. ik heb geloof ik het een en ander gemist. Ben je weer zwanger?? Hoop het zoooo voor je!

Miss wat geweldig dat de echo goed was. Geeft vast een heel fijn gevoel!
Geniet ervan.

Puk, Jolanda en Hopje: We zijn al lekker een tijdje bezig maar we gaan samen met onze mannetjes gewoon lekker knallen in 2009. Haha!

Voor alle andere meiden alvast een fijne jaarwisseling en hopelijk is 2009 een vruchtbaar jaar en mogen er een boel gezonde kindjes op de wereld worden gezet.

liefs Janien

hey meiden!

Ik wens jullie een knallend 2009 toe!!!
hele fijne dag/avond!

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Shanna
27
4  januari 2009
4
1

Puk
28
12 januari 2009
7
1

Hopje
28
17 januari 2009
6
1

Memke

Maaike
29
????
4 (na MK)
1

Rianne31
27
20 januari
2 (na 2MK)
1

Sabien
28
.. januari
5
1

Janien
22
24 januari
7
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
2 dec nod
3
1

Jolanda
27
20 dec nod
7
2

Bion
21
24 dec nod
1 (na MK)
1

Luxx
27
27 dec nod
7
1

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
25
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Salsa
29
5e
1
4 aug 2009

Christy
25
6e
1
12 aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
nee
gaat moeilijk he
??

Salsa
?
?
??

Sylvia
ja
ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne

Janneke
16 jan
de 15e ofzo? ;)
(= groei-echo)
29 wkn en 4 dagen
9.00uur

Eva
9 febr
20 weken echo
20  wkn en 5 dagen
19.00 uur

Liss
14 jan
hartje luisteren
14 wkn en 6 dagen
17.00 uur

MissX
15 jan
2e echo
11  wkn en  4 dagen
9.50 uur

Mex
23 dec
intake
.......
...... uur

Christy
30 dec
intake
7 weken en 6 dagen
19:00 uur

Salsa

Sylvia
9 jan
1e echo
8 wkn
09.30 uur

Hey meiden,

Tijdje niet hier geweest, druk, druk, druk.

Nog maar een paar uurtjes en dan zitten we alweer in 2009!!
Helaas heeft 2008 mij nog geen wondertje gebracht, maar we gaan volle goed moed verder. Toch was 2008 een top jaar, want ik ben getrouwd met mijn prins op het witte paard!  Joehoe!!

Ik wens alle zwangeren voor 2009 een gezond kindje toe! En alle niet zwangeren wens ik een onwijs vruchtbaar 2009 toe!!   Meiden houdt moed, want 2009 wordt gewoon ons jaar!!

@Janien: we zijn inderdaad al een tijdje bezig hè. Valt soms niet mee, ik weet er alles van.  Maar houdt moed meid, 2009 wordt ons jaar!!!

@MissX: alvast een fijne vakantie gewenst. En doe voorzichtig!!

Meiden, ik wens jullie allemaal een geweldige jaarwisseling!! En voor 2009 wens ik jullie alle geluk en gezondheid!!

Dikke kus, hopje

Hey MissX,

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik ben er een beetje laat mee, maar beter laat dan nooit toch?

Heb je een leuke dag gehad? Veel cadeautjes gekregen?

Fijne vakantie alvast!

X hopje

Hallo meiden.

Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig, liefdevol en gezond 2009 toe.
Voor de niet-zwangeren ook een heel vruchtbaar 2009 en ik hoop dat jullie je snel aan de zwangerenlijst toe kunnen voegen.
Voor de zwangeren een goede zwangerschap en dit is het jaar dat we mama worden!!!! (zijn we al een beetje, maar toch )

Doe allemaal voorzichtig vanavond en vannacht.

Veel liefs Eva

p.s. Missx: hele fijne vakantie!

Jaaah, hij doet het weer!

Ik wens jullie allemaal een heel goed en gelukkig 2009! Dat er maar veel zwangeren en mooie babytjes bij mogen komen!

Hier alles goed. Vandaag lekker vrij gehad. Beetje in huis gerommeld. Straks fonduen met familie en dan feestje bij mijn broer. Ik heb er zin in.

Eva: Ik las dat jij ook wel eens een 'soort'gekietel voelde. Ik ook. Echt in de buurt van mijn navel. Heel apart. Dus jij krijgt ook een buikje? Ik ook hoor. Ik had geen strakke buik voor ik zwanger raakte, maar dat is hij nu helemaal niet meer. Ach tja. En ook nog niks aangekomen. Maarre, vandaag 15 weken!!

Janneke: Dus het kamertje is bijna klaar? Leuk! Wij zijn druk aan het kijken en doen. We willen eigenlijk vrij veel 2ehands halen. Ben nu aan het bieden op een mooi kamertje via marktplaats.

Liss: Alles goed? Hoe ver ben je nu?

Bionda: Ik duim heel hard voor je!

Chris: Leuk dat ze allemaal zo positief reageerden. Maar waarom ook niet? Geniet ervan!

Voor degene die de rd-tjes op bezoek hebben gekregen.... Balen!

Nou, fijne avond en tot volgend jaar!

Liefs
Ryanne

Terug
Bovenaan