Juni 2008 stoppers deel 5!!

He Meiden,

Even kort berichtje van mij. Ik ben aan het werk, maar ben zoooooo ontzettend moe. Pffff. Kan de hele dag wel slapen. Dacht dat na de 16 weken minder werd, maar bij mij wordt het alleen maar meer. Misschien ook wel omdat ik er nu 2 met me mee draag. Tja. Komende dinsdag gesprek bij een gyn. Even een heleboel vragen stellen, hoop ook bloedprikken. Had laatst al bij de huisarts geprikt voor bloedarmoede en dat was toen al laag, maar nu ik zo moe ben....

Rianne: Je hebt kans dat je gewoon bij de gyn onder behandeling blijft hoor. Gezien je 'geschiedenis'. En anders hoor je wel of je naar een verloskundige mag. Bij mij is het nu juist omgedraaid.

Mex: Een meisje! gefeliciteerd. Maken we er samen 3-3 van, haha!

Janien: Moed houden meis, wie weet...... fingers crossed!

Nou, ik moet weer verder zal later wel even op de rest reageren! Als ik niet in slaap val voor de computer op het werk.......

Liefs
Ryanne

Hey,

@ Hopje en Janien, succes!! ik duim voor jullie!! Hoop voor jullie beide een mooie positieve test, het is jullie gegund!!! Hopje, wie weet is het inderdaad een teken, dat je last hebt van je rug!! Ik hoop het voor je! En Janien moed houden hoor! Ik denk dat heel veel klachtjes beide kanten op kunnen gaan, dus wie weet!! Over paar daagjes weet je meer! Is dat trouwens logisch, weet jij dat?  of je temperatuur aan het einde van je cyclus dan weer naar beneden zou moeten gaan??
Bij mij was die heel lang 36,5 nu dan sinds dinsdag 36,7/36.8 en vanmorgen 36.9. Als ik lees wat allemaal al van invloed kan zijn.... pfffff
Ik heb wat last van krampjes in m'n zij... normaal meer in m'n onderbuik. krampjes maken me op zich niet heel blij, maar we zullen zien.

Mex wat leuk dat jou dochtertje donderdag jarig is!! Alvast een hele fijne dag gewenst!! Ze zal ook vast heel trotse  grote zus gaan worden!!
Donderdag heb ik ook nog een examen gepland staan, dus ik hoop op twee positieve uitslagen komende week!!

Voor wie het viert; een fijn carnavals weekend gewenst!!!
Liefs Luxx

Hi meiden,

Morgen vertrekken we om 6uur op wintersport. Heb er superveel zin in, hopelijk kan ik lekker relaxen en ga ik me niet vervelen! :-D Vanavond alle spullen in tassen doen, gaat goedkomen! Laptop gaat mee maar weet niet zeker of ik online kan.
Ik voel me goed, lopen gaat wel lastig maar dat ben ik inmiddels gewend. Weet inmiddels wel hoe het is om als een bejaarde door de supermarkt te strompelen, vooral als je niet harder kunt dan dat haha! Heb nog geen voortekenen alleen wat harde buiken en indalingspijntjes, maar dat is normaal rond deze periode. Verwacht dus dat we met zn 2tjes terugkomen! Zo niet dan komt het vast wel in orde! ;-)

Meiden die gaan testen of hun NOD hebben: ik hoop echt dat jullie allemaal + testen! Zou geweldig zijn! Zet m op dames...

Ryanne: kan heel goed zijn dat je nog zo moe bent, je lichaam moet al zoveel doen en bij jou alles x 2. Neem de tijd meid, en doe het rustig aan. Je lijf geeft het vanzelf aan en blijkbaar is dat nu het geval. Take it easy! Stor man, 2 meiden in je buik!

Chris: meid gelukkig voel je je al iets beter. Het neemt wel wat tijd in beslag maar goed dat je die periode ook toestaat nu, is belangrijk! En van harte met je neefje Daan, leuke naam! Jij in maart skien, gaaf! Leuk hoor, geniet ervan.

Mex: een meisje, leuk!!! Snapt je dochtertje het al een beetje? Heel fijn vooral dat alels goed was op de echo, is het allerbelangrijkst!

Ladies tot snel en anders tot maandag over een week!

Groetjes, Janneke

Hey meisjes!

Ik hou het kort, want ben hartstikke moe...

We hebben woensdag controle gehad bij de vk en alles was prima! Geen echo gehad, maar wel weer het hartje gehoord. Zo mooi! Ben nu 0,8 kilo aangekomen. We hebben 18 maart de 20-weken echo, spannend!!! Dat is nog maar 3,5 week geduld!!!

Het was erg leuk gisteren op de Negenmaanden beurs en de Huishoudbeurs. Maar wat een drukte!! Heb een buikband gehaald en een luiertas. Verder zag ik heel veel leuke dingen, maar we willen toch echt eerst weten wat het wordt voor we gerichter dingen gaan kopen.

@Maaike, jeetje meis dat is even schrikken zeg! Had je gisteren die echo of aankomende vrijdag? Hoe gaat het nu met je? Wel goed dat ze alles gaan uitzoeken nu, maar bah wat een onzekerheid zeg! Ik denk aan je...

@Janneke, heel veel plezier op vakantie!! Lekker genieten meis! Ik heb nog niet de achternaam van m'n vriend aangenomen. Dat willen we bewaren voor als we gaan trouwen. Verder hebben we het ook maar heel klein gevierd. Een gebakje gegeten met de getuigen. Groot feest doen we ook pas als we gaan trouwen. Wel zijn m'n vriend en ik 's avonds lekker met z'n 2en uit eten geweest.

@Mex, wauw weer een meis!! En precies zoals je zelf al dacht! Das zo leuk voor je dochtertje dat ze een zusje krijgt! (Ik had het fout dit keer, haha!).

@Hopje, oh oh oh wat vind ik het spannend voor je!!! Hou ons van alles op de hoogte he?!

@Chris, meis wat fijn dat je je langzaam wat beter gaan voelen zeg! En nog gefeliciteerd met je tanteschap! Ik hoop dat je gauw weer een beetje ritme in je cyclus hebt!

@Eva, oh wat balen van het kamertje zeg! Vooral als je je er zo op verheugd hebt!

@Rianne, hoe vond jij het vandaag op de beurs? Wij hebben ervoor gekozen geen onderzoek de laten doen naar Downsyndroom. Verschillende redenen: we zijn allebei jong en gezond, dus geen grote/verhoogde kans. Het komt niet in de familie voor. Stel dat er een verhoogde kans uit zou komen, dan zou ik nog nooit voor een punctie of vlokkentest kiezen vanwege het risico op miskraam. Dus dan heeft de nekplooimeting ook geen nut, als we daar dan toch niet voor zouden kiezen. En daarnaast is de optie van abortus als het het Downsyndroom zou hebben, voor ons uitgesloten. Dus dan kunnen we het maar beter helemaal niet weten. Dat was onze keuze. Maar ik respecteer ieders mening daarin. Weet je al wat jullie gaan doen?
Jeetje wat groeit jullie kleintje goed zeg, leuk! Mijn buik begon met 10 weken echt flink te groeien. Maar dat is volgens mij wel vrij vroeg hoor. Ik ken meiden waarbij met 17 weken pas wat zichtbaar werd.

@Luxx, je NOD valt eerder, altijd fijn! Hoe gaat het verder met je? Druk? Succes met je examen!

@Puk, oh bijna je eerste echo, spannend!!! Neem even een potje met urine mee, dat checken ze dan meteen. Ik moet dat elke keer meenemen (had het alleen de laatste keer in de koelkast laten staan, haha!). Fijn dat de uitslag van het bloed goed was!

@Janien, ik kreeg toch geen echo. Bij de vk praktijk waar ik kom werkt een mannelijke vk en twee vrouwen. Ik weet dat die man geregeld even een echootje maakt. Maar we hadden hem dit keer niet. Ach ja, we hebben iig het hartje gehoord, dat stelde me al zo gerust! Nu hebben we dus 18 maart al de 20-weken echo. Dat is al zo!
Pittig he, die hondencursus! Je moet er wat voor over hebben, haha! Maar straks heb je er alleen maar heel veel plezier van.
Oh voor jou is het ook zo spannend. Leef ook zo met jullie mee! Hoop heel erg op goed nieuws. Zal duimen!!!

@Ryanne, lekker gaan rusten als je lichaam het aangeeft hoor! Merk je dat je buik ook harder groeit dan gemiddeld? Zei de vk daar nog wat over?

Kus, ikke

Sylvia
Salsa
MissX

Janien
jongen
jongen
meisje

Hopje
jongen
meisje
meisje

Liss
meisje
jongen
jongen

Maaike
meisje
jongen
meisje

Christy

Rianne

Puk
jongen
jongen
meisje

Eva
meisje

Ryanne

Mex

Salsa
jongen

meisje

Sylvia
meisje
meisje
jongen

MissX
meisje
jongen
???

Rosalien

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Christy
25
???????
1 (na MK)
1

Hopje
28
23 februari
7
1

Janien
22
23 februari
8
1

LuxX
27
26  februari
9
1

Maaike
29
14 maart
6 (na mk)
1

Shanna

27

......   Maart

6

1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
28
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Rosalien
25
6/7
1
20 okt. 2009?

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Jolanda
???
???
??

Rosalien

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
23  feb

20 wkn echo
 20 wkn en 4 dgn

19.30  uur

MissX
18 maart
20 wkn echo
20  wkn en  1 dag
13.30 uur

Mex
18 feb
2e (pret) echo
16 wkn 4 dgn
11.00

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken
9:30  uur

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
19mrt
controle
15weken en 4dagen  
15:15   uur

Rianne31
17 feb
Controle Gyn
8 weken en 3 dagen
11.40 uur

Puk
24 feb
1e echo
9 weken
15:15 uur

Eva

26 feb

Controle verloskundige

23 wkn 1 dag

8:30

Rosalien

Jolanda
2 maart
1e echo
ruim 10 wkn

Hallo meiden,

@ Janneke, heel veel plezier op wintersport. Altijd leuk naar de zon en sneeuw, ook als je niet skiet! We hebben net besloten om ook nog een lang weekend naar Winterberg te gaan. Heb ik heel veel zin in. Het hele zwanger worden heeft heeft toch wel z'n weerslag op alles. Niet negatief, maar we hebben het er toch veel over en dan is een paar daagjes weg heerlijk!

@ Lux, eerder je NOD, spannend allemaal. We blijven maar positief en ik duim voor je hoor!!

@ Chris, fijn dat je er weer bij bent en meeleest. Gefeliciteerd met je neefje!

@ MissX, gelukkig alles goed! Jammer dat je geen (extra) echo had, maar nog maar een paar weekjes. Dan weet je ook wat het wordt, wat spannend allemaal zeg!!
De negenmaandenbeurs wordt goed bezocht door ons forum! Lijkt me ook heel erg leuk om dat soort beurzen te bezoeken. En je bent nog geslaagd ook!

@ Maaike, meid, wat een verhaal. Ik hoop echt dat het allemaal meevalt. In ieder geval wordt je helemaal onderzocht en weet je hoe je ervoor staat! Praat maar lekker van je af hier op het forum.

Nou, ik ga nog even relaxen. M'n mannetje is naar voetbal, dus ik had lekker de tijd voor mezelf. Is ook lekker zo nu en dan. Even caketjes gebakken, een broek korter gemaakt, lekker thee met chocola gehad, haha, wat een spannende zaterdagavond.

xxx moi

hey meiden!

sorry dat ik momenteel weinig laat horen! maar het is zon gedoe.....bijna verhuisen,zwanger,werken etc etc
Wij gaan de 28ste over! ik zal dan ook even een weekje geen internet hebben(had het net iets te laat geregeld met ziggo.

Ik hoop snel weer op iedereen te kunnen reageren!

Ik ga heel hard duimen aan de nod''s deze dagen!!! meiden denk aan jullie!!!

veel liefs
lis 20 wkn en 4 dgn

Terug
Bovenaan